handdator

Visa fullständig version : Kan inte bestämmamig Rapid Hydro eller Whey Hydro


LynX
2003-11-16, 19:50
Hej

jag har kört me lite olika protein tillskott nu o tänkte ge Fairing en chans. Men kan inte riktigt bestämma mig för vilket av Whey Hydro eller Rapid Hydro jag ska börja med.

Vad jag förstått så är
Whey Hydro endast Vassle protein medans
Rapid Hydro innehåller Vassle och Kassein protein frågan är då
vilket at dom här två passar bäst efter träning?

vore tacksam för era synpunkter


MVH /// Lund :hbang:

CHEF
2003-11-16, 19:58
Jag skulle rekomendera Rapid Hydro. Den har bättre blandning och smakar betydligt bättre. Men vill du ha hår på bröstet, ta då Whey hydro, den smaken härdar:hbang: . Hursomhelst är båda suveräna efter träning och på morgonen då proteinbehovet är stort.
Mvh/ Martin

Pez
2003-11-16, 20:58
Originally posted by CHEF
Jag skulle rekomendera Rapid Hydro. Den har bättre blandning och smakar betydligt bättre. Men vill du ha hår på bröstet, ta då Whey hydro, den smaken härdar:hbang: . Hursomhelst är båda suveräna efter träning och på morgonen då proteinbehovet är stort.
Mvh/ Martin

Ja gillar du smaksatt så är RH bättre..något annorlunda sammansättning också som sagt..MEN är du trött på vanliga pulver och vill testa nåt nytt så är WH grymt god att blanda med apelsinjuice, en beskare och surare smak men absolut god.

/pez

muskelbyggarn
2003-11-16, 22:05
RH som sagt smakar betydligt bättre än Lasses hardcore "Bad Taste" linje - whey hydro :D

Hugget som stucket tror jag, RH min favorit. Brukar blanda i den i en annan proteinprodukt (ej namngiven) med jordgubbssmak och det smakar mumma.

Vänl,,,
Tobbe

LynX
2003-11-16, 22:12
tack för alla snabba svar!

ni verkar tycka om båda produkterna så jag får väll testa båda två efter varandra..


ha de gött

mvh // Lund

EiseltUK
2003-11-18, 23:21
Jag skulle nog rekommendera Rapid Hydro eftersom den troligen ger dig mer kväve per krona. Dessutom bättre smak.

/ Henrik

Fugitive
2003-11-22, 13:11
Jag har hört att man "ska" ta ett rent vasslepulver efter träning för att det tas upp snabbt och ett med tex kasein i övriga stunder för att de tas upp långsamt..

Är det nåt speciellt med RH eller funkar det som tex protec å complete, eller har ja missat nåt?

Om det gör det så ska man väl hellre ta ett rent vassle efter träning?:confused:

King Grub
2003-11-22, 13:13
Originally posted by Fugitive
Jag har hört att man "ska" ta ett rent vasslepulver efter träning för att det tas upp snabbt och ett med tex kasein i övriga stunder för att de tas upp långsamt..

Är det nåt speciellt med RH eller funkar det som tex protec å complete, eller har ja missat nåt?

Om det gör det så ska man väl hellre ta ett rent vassle efter träning?:confused:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=16150