handdator

Visa fullständig version : Gladiatorerna


Sidor : [1] 2

Cilia
2011-01-24, 18:18
Ja, nu pratar jag inte om min favoritmedlem (nog ex) nummer 1 utan om TV-programmet.

Vet vi vilka som ska vara gladiatorer i den här omgången? Såg en av den tidigare omgångens på systemet på nyårsafton apropå ingenting.

Hur många koloiter ska/har sökt?

Mass-Tech
2011-01-24, 18:32
Visste inte ens att de skulle göra en nya säsong.

Hoppas hero ska vara med
http://www.canit.se/~satuna1/itis/al4/hero.jpg

Angel
2011-01-24, 18:33
När ja såg titeln så gick min tanke direkt till Gladiatorerna1.

Det mest upprörande med tråden är dock att jag trodde jag var Cilias favorit.

Och nej, inte sökt. Ingen vill se min blaffa i tv. Dock har ja sökt Robinson ett stort natal gånger.

filmjölk
2011-01-24, 18:42
Jwzrd hade jag velat se, skäggig och arg puckla på fjollor i guldsilvriga latexkostymer med en jättetops.

Wille005
2011-01-24, 18:43
Hoppas helt klart på att Phoenix (Aris) kommer tillbaka! Hade honom som gymnastiklärare en termin i grundskolan, det enda positiva man fick utav det var en resa upp till sundsvall och se gladiatorerna live.

Vad gäller läraregenskaper går han till historien som en av dom sämsta. (Alla fick MVG förutom jag som fick VG pga att jag kom 5 min sent ett par gånger, detta sa han högt inför hela klassen. Tack för mobbningen Phoenix.) En normal lektion gick ut på att man fick ta fram vilka redskap man ville (lianerna obligatoriska) och springa runt som en dåre, dock fick man INTE sitta stilla, då blev det armhävningar. Dom tjejer som inte ville göra detta satt och kände på hans biceps, var man kille och ville göra det så blev man kallad bög, något han inte var rädd att skrika till en 4:e-klassare. En sjuk men väldigt rolig termin. Ibland vill man tillbaka :)

Carolinew
2011-01-24, 18:46
Usch jag tänker bara på Zeke och Indra när jag ser det ordet... Så jäkla tragiskt :'(

Kwon
2011-01-24, 19:05
Hoppas helt klart på att Phoenix (Aris) kommer tillbaka! Hade honom som gymnastiklärare en termin i grundskolan, det enda positiva man fick utav det var en resa upp till sundsvall och se gladiatorerna live.

Vad gäller läraregenskaper går han till historien som en av dom sämsta. (Alla fick MVG förutom jag som fick VG pga att jag kom 5 min sent ett par gånger, detta sa han högt inför hela klassen. Tack för mobbningen Phoenix.) En normal lektion gick ut på att man fick ta fram vilka redskap man ville (lianerna obligatoriska) och springa runt som en dåre, dock fick man INTE sitta stilla, då blev det armhävningar. Dom tjejer som inte ville göra detta satt och kände på hans biceps, var man kille och ville göra det så blev man kallad bög, något han inte var rädd att skrika till en 4:e-klassare. En sjuk men väldigt rolig termin. Ibland vill man tillbaka :)

Vilken Story!
Ja då förstår jag att du inte tycker Phoenix var ngn speciellt bra lärare.

Själv föredrar jag nog denna Phoenix
70tg4zX02qU

Wille005
2011-01-24, 19:08
Vilken Story!
Ja då förstår jag att du inte tycker Phoenix var ngn speciellt bra lärare.

Själv föredrar jag nog denna Phoenix
70tg4zX02qU
Trots det asset? Jag är förbryllad!

Osten80
2011-01-24, 19:10
Hoppas helt klart på att Phoenix (Aris) kommer tillbaka! Hade honom som gymnastiklärare en termin i grundskolan, det enda positiva man fick utav det var en resa upp till sundsvall och se gladiatorerna live.

Vad gäller läraregenskaper går han till historien som en av dom sämsta. (Alla fick MVG förutom jag som fick VG pga att jag kom 5 min sent ett par gånger, detta sa han högt inför hela klassen. Tack för mobbningen Phoenix.) En normal lektion gick ut på att man fick ta fram vilka redskap man ville (lianerna obligatoriska) och springa runt som en dåre, dock fick man INTE sitta stilla, då blev det armhävningar. Dom tjejer som inte ville göra detta satt och kände på hans biceps, var man kille och ville göra det så blev man kallad bög, något han inte var rädd att skrika till en 4:e-klassare. En sjuk men väldigt rolig termin. Ibland vill man tillbaka :)

:laugh:

Jockefoten
2011-01-24, 19:13
Minns ett avsnitt av Gladiatorerna när det var två börder som tävlade, en gymtok som levde på hälsokost och en avloppsrensare som käkade hamburgare till lunch.

champion
2011-01-24, 19:54
Usch jag tänker bara på Zeke och Indra när jag ser det ordet... Så jäkla tragiskt :'(

Samma *cry*


Ni som vill söka! Funderar själv på det :hbang:
Tv4 (http://www.tv4.se/1.1979384/2011/01/18/gladiatorerna_ar_tillbaka_vill_du_vara_med_i_progr ammet)

Mass-Tech
2011-01-24, 20:00
Vilken Story!
Ja då förstår jag att du inte tycker Phoenix var ngn speciellt bra lärare.

Själv föredrar jag nog denna Phoenix
70tg4zX02qU

Jag trodde du var TEAM HELGA*drool*

http://teleport-city.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/08/hellga.jpghttp://www.arewethereyetpodcast.com/wp-content/uploads/2008/01/gladiator_helga.jpg

Kwon
2011-01-24, 20:13
Masse

Jag är med i Team Helga också, såklart! :D

internethjälten
2011-01-24, 20:20
Tyvärr kan det aldrig bli som det amerikanska Galdiatorerna för så fort svensson ser en muskel i tv-rutan eller någon säger ***** i tv så sätter de maten i halsen. Så det blir väl ett par fitnesskillar som springer runt i trikåer och skämmer ut sig.

Hade dock varit kul att se Martin K. som "atlas" eller ZoneCapone som ngn allmänt jobbigt gladiator som röker cigarr och åker hoj inne på arenan.

Kwon
2011-01-24, 20:25
Zone Capone som Gladiatorn "Capone" vore tufft, självklart inåkandes på sin Hoj.

Raptor/Hero-size är ju annars perfekt för Swedish Gladiators.

Folk hade blivit rädda om de hade sett Martin K eller Magnus S i Glads.

Biceps
2011-01-24, 20:30
focIwU25N34

C.E.J.
2011-01-24, 20:34
eller någon säger ***** i tv så sätter de maten i halsen.

Säger vadå? Om något så är ju USA värre med sitt djefla bleepande.

Granatgiraffen
2011-01-24, 21:10
Säger vadå? Om något så är ju USA värre med sitt djefla bleepande.

Beror på vilken kanal du pratar om.

Cilia
2011-01-24, 22:54
Hoppas helt klart på att Phoenix (Aris) kommer tillbaka! Hade honom som gymnastiklärare en termin i grundskolan, det enda positiva man fick utav det var en resa upp till sundsvall och se gladiatorerna live.

Vad gäller läraregenskaper går han till historien som en av dom sämsta. (Alla fick MVG förutom jag som fick VG pga att jag kom 5 min sent ett par gånger, detta sa han högt inför hela klassen. Tack för mobbningen Phoenix.) En normal lektion gick ut på att man fick ta fram vilka redskap man ville (lianerna obligatoriska) och springa runt som en dåre, dock fick man INTE sitta stilla, då blev det armhävningar. Dom tjejer som inte ville göra detta satt och kände på hans biceps, var man kille och ville göra det så blev man kallad bög, något han inte var rädd att skrika till en 4:e-klassare. En sjuk men väldigt rolig termin. Ibland vill man tillbaka :)
Jag säger inte att du ljuger men jag får inte ihop din historia. Du säger att du hade honom 1 termin i grundskolan och att ni fick betyg. Men du avslutar med att ni var i årskurs 4. Då får man inga betyg.

Wille005
2011-01-24, 23:10
Jag säger inte att du ljuger men jag får inte ihop din historia. Du säger att du hade honom 1 termin i grundskolan och att ni fick betyg. Men du avslutar med att ni var i årskurs 4. Då får man inga betyg.

Det är fasen sant, vad tiden kan blandas ihop! Kändes som det var i 4an, nu när jag tänker efter så måste det varit 9an, betygen 6-9 sätts väl ihop? Nåja struntsamma iaf så sattes betygen i slutet av terminen. För att notera så gick hans betygsättning inte in i registren haha, en riktig lärare fick ta över och ändra. Alla klasser han haft hade fått MVG.

Timme
2011-01-25, 00:31
Tyvärr kan det aldrig bli som det amerikanska Galdiatorerna för så fort svensson ser en muskel i tv-rutan eller någon säger ***** i tv så sätter de maten i halsen. Så det blir väl ett par fitnesskillar som springer runt i trikåer och skämmer ut sig.

Hade dock varit kul att se Martin K. som "atlas" eller ZoneCapone som ngn allmänt jobbigt gladiator som röker cigarr och åker hoj inne på arenan.

fast johan oldenmark och roger zapfe var inte så tunna?

visst, inte martin K grova men vem är det?

Larsa_wee
2011-01-25, 01:29
fast johan oldenmark och roger zapfe var inte så tunna?

visst, inte martin K grova men vem är det?

Dom menar nog Martin Kjellström. skulle jag gissa på.

JusupWillkosz
2011-01-25, 02:07
Jusup saknar de gamla American Gladiators med Mike Adamle och Larry ZHONKA...

Cilia
2011-01-25, 14:55
Det måste väl ändå komma nya gladiatorer nu? Annars känns det lite mossigt.

Pudzianovski
2011-01-25, 14:57
Kwon skulle passa som gladiator. Han kanske kan hitta på nåt ballt namn till sig själv?

Bushi^
2011-01-25, 15:21
Dom menar nog Martin Kjellström. skulle jag gissa på.

Tror Timme förstod vem Martin K syfta på. Det Timme mena med det han skrev var vem som skulle kunna matcha Martin Kjellstöms storlek. Att han tvivlar på att det finns någon som skulle lyckas med det.

O_Wao
2011-01-25, 15:32
Kwon skulle passa som gladiator. Han kanske kan hitta på nåt ballt namn till sig själv?

Assinator kanske? :Virro

Giljotinen
2011-01-25, 16:00
Hade viljat se Zone och Samir som gladiatorer!

Kwon
2011-01-25, 16:48
Assinator kanske? :Virro

LOL! Så rolig du e Waosan! You know me well! :D

Oxe
2011-01-25, 17:04
Kommer ihåg engång för lääänge sedan så Clash hade fått uppdrag att fotografera uttagningarna till gladiatorerna jag var med som moraliskt stöd och att han behövde skjuts, vi var positivt överraskade och tyckte att det var väldigt bra klass på utmanarna... Dock visade det sig att det var inte utmanare utan gladiatorerna som dom höll på att gallra efter...

Iövrigt försökte funktionärerna få oss att ställa upp i uttagningarna också, efter 3 ggn fick vi nog och tillräckligt med bilder var tagna så vi kunde smita därifrån

Kwon
2011-01-25, 17:07
Hade varit kul om du hade testat, kanske vi hade haft en Gladiator kallad "The Ox" nu!

egge
2011-01-25, 18:25
Hade varit kul om du hade testat, kanske vi hade haft en Gladiator kallad "The Ox" nu!

Eller Oxén.

Kwon
2011-01-25, 18:28
Dat der Oxé :)

Timme
2011-01-25, 18:30
Dom menar nog Martin Kjellström. skulle jag gissa på.

Jag skrev klumpigt. Jag menade att zapfe och oldenmark inte var lika grova som mr kjellström men vem är det? Alltså, vem är lika grov som honom?

Timme
2011-01-25, 18:32
Tror Timme förstod vem Martin K syfta på. Det Timme mena med det han skrev var vem som skulle kunna matcha Martin Kjellstöms storlek. Att han tvivlar på att det finns någon som skulle lyckas med det.

Exakt :)

Raschmus
2011-01-25, 19:23
Minns ett avsnitt av Gladiatorerna när det var två börder som tävlade, en gymtok som levde på hälsokost och en avloppsrensare som käkade hamburgare till lunch.

Två brottare, store brorsan vann. Enda avsnittet jag också minns.

bigtraps
2011-01-25, 19:44
Brottare brukar alltid göra bra ifrån sig i den där "tävlingen"

Freyser
2011-01-25, 20:35
Assinator kanske? :Virro

Eller AssAssin...

Kwon
2011-01-25, 21:08
Bra där Frey!

Exdiaq
2011-01-26, 21:54
En jag skulle vilja se är Carl-Johan Björk, svensk am. fotbollsspelare som varit över och "spelat" med tre olika NFL-lag, men som nu i somras la skydden på hyllan. Lär ju köra över allt och alla i gatloppet!

http://thecatch.webs.com/cj4.jpghttp://thecatch.webs.com/cj2_jpg.jpg

zonecapone
2011-02-08, 13:41
Min babe sa faktiskt häromdagen: Varför var inte du med i gladiatorerna? Hmmm...hur söker man?

ZONE

Kwon
2011-02-08, 13:42
Har du ruggig kondis då Zune?

agazza
2011-02-08, 13:43
Jwzrd hade jag velat se, skäggig och arg puckla på fjollor i guldsilvriga latexkostymer med en jättetops.

+1:laugh:

zonecapone
2011-02-08, 13:49
Så...sökt på Tv 4 nu! :)

ZONE

Kwon
2011-02-08, 13:50
Lycka te nu Zune!

zonecapone
2011-02-08, 13:53
Lycka te nu Zune!

Mailade dem på ansökningar om att bli utmanare men skrev att jag ju är klippt & skuren som GLADIATOR! :) Länkade till min hemsida & till Bodys länkar... Vi får väll se om nått händer...deras förlust annars känns det som! ;)

ZONE

Kwon
2011-02-08, 13:55
Säger bara en sak, efter de sett din hemsida kan de bara INTE ha med dig Broskie!

zonecapone
2011-02-08, 13:55
HA HA! Why not?

ZONE

zonecapone
2011-02-08, 13:57
Jag vill röka cigarr & vara dryg i Tv! :)

ZONE

Kwon
2011-02-08, 13:58
Dom borde ju veta vid det här laget, att vill dom ha tittarsiffror så måste dom ju ha med Zone Capone, Magnus Samuelsson etc

zonecapone
2011-02-08, 14:00
Dom borde ju veta vid det här laget, att vill dom ha tittarsiffror så måste dom ju ha med Zone Capone, Magnus Samuelsson etc

:hbang:

Nitrometan
2011-02-08, 14:46
Jag vill röka cigarr & vara dryg i Tv! :)

ZONE

Precis. Muskler, cigarrer, vapen, tatueringar, Zunes attityd. Det är bra TV.

The Zoninator for Gladiator!

L Johnsson
2011-02-08, 15:22
Mailade dem på ansökningar om att bli utmanare men skrev att jag ju är klippt & skuren som GLADIATOR! :) Länkade till min hemsida & till Bodys länkar... Vi får väll se om nått händer...deras förlust annars känns det som! ;)

ZONE

Håller tummarna för att du blir uttagen som gladiator. I så fall ska varje program följas noggrant!*flex*

944RS
2011-02-08, 15:24
Så...sökt på Tv 4 nu! :)

ZONE

Härligt!!

Nu har Tv4 chansen att skapa rubriker i kvällspressen;)

hultman
2011-02-09, 07:36
Haha. Lycka till Zune. Vore coolt :) Finns ju inga andra alternativ än Capone :D

rooz
2011-02-09, 07:37
Zone är ju perfekt. Har redan namn och allt för att bli den ultimata gladiatorn.

(Eller bara en sjukt bitig utmanare:D)

sandberg93
2011-02-09, 10:07
"som VIN DIESEL..men med muskler" haha zone :)

Ironbabe
2011-03-23, 07:26
Läste att Prisman var med på uttagningarna till gladiator! Go go go!!

Ectomorph
2011-03-23, 07:43
Glömmer aldrig när lastbilschaffisen drog Atlas ur ringen i dragkroksduellen :cool:

Danne2k
2011-03-25, 11:37
Glömmer aldrig när lastbilschaffisen drog Atlas ur ringen i dragkroksduellen :cool:

Länk? :D

Jag tycker fan Ako Rahim borde söka som utmanare (eller gladiator).

Han är ju löjligt snabb/spänstig/explosiv och riktigt stark, vore grymt kul att se honom äga alla gladiatorer.

Har mailat honom och sagt att han borde va med, gör det ni med!

Kwon
2011-03-25, 14:36
Läste att Prisman var med på uttagningarna till gladiator! Go go go!!

Grymt om Prisman är med i samma avsnitt som Zone!

Ironbabe
2011-03-25, 14:43
Länk? :D

Jag tycker fan Ako Rahim borde söka som utmanare (eller gladiator).

Han är ju löjligt snabb/spänstig/explosiv och riktigt stark, vore grymt kul att se honom äga alla gladiatorer.

Har mailat honom och sagt att han borde va med, gör det ni med!
Han var på uttagningarna :)
Grymt om Prisman är med i samma avsnitt som Zone!
Har zone kommit med?

Kwon
2011-03-25, 14:44
Han var på uttagningarna :)

Har zone kommit med?

Vet ej! Men vi snackar ju Zone nu!

Klart han är med! :D

Zone is ALWAYS in The Zone!

Ironbabe
2011-03-25, 14:47
Vet ej! Men vi snackar ju Zone nu!

Klart han är med! :D

Zone is ALWAYS in The Zone!

hehe oki. Nu känner jag ju inte Zone men uttagningarna kräver ju en hel del kondition mm. Iofs tror jag att de tar med folk som ser spektakulära ut för att göra bra tv :)

filmjölk
2011-03-25, 14:49
Är det nån som vet om Jwzrd skall vara med eller inte än? :/

Kwon
2011-03-25, 14:49
hehe oki. Nu känner jag ju inte Zone men uttagningarna kräver ju en hel del kondition mm. Iofs tror jag att de tar med folk som ser spektakulära ut för att göra bra tv :)

haha antyder du att den eminente Zone inte skulle ha teh cardio? :D

Jag tror (hoppas) dock Zone kommer långt på sin image samt att de vet att de dubblar sina tittarsiffror om de har med kolos egna legendar.

Kwon
2011-03-25, 14:50
Är det nån som vet om Jwzrd skall vara med eller inte än? :/

Det vore en episod det, med Jwzrd, Prisman och Zone!

mikaelj
2011-03-25, 14:50
Peter Rundberg skall troligtvis vara med.

Är det nån som vet om Jwzrd skall vara med eller inte än? :/

Fråga honom!

Ironbabe
2011-03-25, 14:51
haha antyder du att den eminente Zone inte skulle ha teh cardio? :D

Jag tror (hoppas) dock Zone kommer långt på sin image samt att de vet att de dubblar sina tittarsiffror om de har med kolos egna legendar.

*host* ehh inte då... men han visar ju upp sig med ciggarer i käften då och då och alla vet ju att rökning inte är tipptopp för konditionen :D

Prisman
2011-03-25, 14:51
Vad jag såg så var inte Zone där. Men en massa annat spännande folk ;)

Kwon
2011-03-25, 15:09
Vad jag såg så var inte Zone där. Men en massa annat spännande folk ;)

And there we have it! Info from the source! :D

Hur gick det själv Prismy? You in?

When?

Prisman
2011-03-25, 15:16
And there we have it! Info from the source! :D

Hur gick det själv Prismy? You in?

When?

Hehehhee!

Jo tack det gick bra, bättre än väntat. Jag är 1 av de 12 kvarvarande damerna så chanserna att bli en av gladiatorerna är goda ;) Inom 3 veckor ska vi fått beskedet.

Kwon
2011-03-25, 15:18
Hehehhee!

Jo tack det gick bra, bättre än väntat. Jag är 1 av de 12 kvarvarande damerna så chanserna att bli en av gladiatorerna är goda ;) Inom 3 veckor ska vi fått beskedet.

Bara hålla tummarna då!

Så hoppas vi du kör en sån där extravagant frisyr under sändningen, en sån där frisyr där du rakat på ena sidan som du brukade köra :D

Prisman
2011-03-25, 15:33
Bara hålla tummarna då!

Så hoppas vi du kör en sån där extravagant frisyr under sändningen, en sån där frisyr där du rakat på ena sidan som du brukade köra :D

Ja för fan! Håll alla tummar ni har nu ;)

Haha ja precis. Har ju fortfarande kvar sidecuten men ibland väljer jag att kamma benan åt andra hållet så det ser normalt ut ;P

O_Wao
2011-03-25, 15:37
Grymt ju Prisman! Här hålls det tummar! Nu måste man ju nästan börja titta på Gladiatorerna om det ska vara med kolo-folk!

JusupWillkosz
2011-03-25, 15:40
Jusup har också sökt!

Kwon
2011-03-25, 15:49
Lycka till Juzzi!

Kwon
2011-03-25, 15:50
Ja för fan! Håll alla tummar ni har nu ;)

Haha ja precis. Har ju fortfarande kvar sidecuten men ibland väljer jag att kamma benan åt andra hållet så det ser normalt ut ;P

Men du kör väl sidecutten som tribut till Kolo sen? :D

Krampus
2011-03-25, 15:52
Lycka till Juzzi!

Ska kolla varje avsnitt om Juzze kommer med.

Ironbabe
2011-03-25, 16:22
hm, fick en förfrågan per mejl av en väninna att bli gladiator :/ de söker fler kvinnliga gladiator kandidater medans de istort har de manliga klara. Tack men nej tack svarade jag :)

Kwon
2011-03-25, 16:26
hm, fick en förfrågan per mejl av en väninna att bli gladiator :/ de söker fler kvinnliga gladiator kandidater medans de istort har de manliga klara. Tack men nej tack svarade jag :)

Hade inte tid eller? :)

Ironbabe
2011-03-25, 16:31
Hade inte tid eller? :)hehe, näe inte det. Jag var med på uttagningarna för flera år sen och slet av min bicepssena och kunde inte genomföra alla testerna. Hade problem ganska länge efter det.. Skaderisken är för stor för att jag ska gilla det nu när jag uppnått en mer *host* mogen ålder och därmed sämre läkkött :D (Plus att jag inte alls är i den form och kondition jag tycker man ska ha som gladiator)

Kwon
2011-03-25, 16:41
Förståeligt!

Mogen ålder ja, men var inte Valkyria äldre? :)

JusupWillkosz
2011-03-26, 03:20
hm, fick en förfrågan per mejl av en väninna att bli gladiator :/ de söker fler kvinnliga gladiator kandidater medans de istort har de manliga klara. Tack men nej tack svarade jag :)

Du är för snygg för det där ändå tycker Jusup!

08-dude
2011-03-26, 07:48
Tyvärr kan det aldrig bli som det amerikanska Galdiatorerna för så fort svensson ser en muskel i tv-rutan eller någon säger ***** i tv så sätter de maten i halsen. Så det blir väl ett par fitnesskillar som springer runt i trikåer och skämmer ut sig.


Själv ser jag det som positivt att Sverige har utvecklats längre än USA genom att svenskarna inte ser upp lika mycket till steroidmissbrukare, det tar liksom iväg hela prestationen dom genomför.

Eddie Vedder
2011-03-26, 09:29
Tyvärr kan det aldrig bli som det amerikanska Galdiatorerna för så fort svensson ser en muskel i tv-rutan eller någon säger ***** i tv så sätter de maten i halsen. Så det blir väl ett par fitnesskillar som springer runt i trikåer och skämmer ut sig.

Hur var det sist då? Jag vill minnas att programmet var populärt i många olika åldersgrupper. I Let's Dance har ju muskulösa män blivit populära också. :)

Men jag kanske har fel, det kanske finns ett muskelförakt som jag aldrig själv upplevt. Men angående svordomar är nog svenska TV tämligen tillåtande, jag hör så aldrig pip som i amerikansk TV.

filmjölk
2011-03-26, 11:30
Själv ser jag det som positivt att Sverige har utvecklats längre än USA genom att svenskarna inte ser upp lika mycket till steroidmissbrukare, det tar liksom iväg hela prestationen dom genomför.

Själv ser jag det som negativt att vi i Sverige ser upp till steroidmissbrukare som inte blivit särskilt stora (tänk AF-fysik, a ´la merparten av Gladiatorerna) men spottar på steroidmissbrukare som lyckats bättre. Landet lagom i ett nötskal, det är ok att vara muskulös, så länge man är lagom muskulös.

Andreas Guiance
2011-03-26, 12:02
Angående AAS är jag ganska säker på att de kommer att dopningtesta gladiatorerna, om det lugnar någon:)

Herr Oberst
2011-03-26, 12:52
Angående AAS är jag ganska säker på att de kommer att dopningtesta gladiatorerna, om det lugnar någon:)

Fast du brukar ju inte bli lugnare av att man testar skidåkare och friidrottare (trots att dessa riskerar testas dygnet runt året om, medans en byggare på sin höjd testas inför tävling)

Andreas Guiance
2011-03-26, 12:56
Fast du brukar ju inte bli lugnare av att man testar skidåkare och friidrottare (trots att dessa riskerar testas dygnet runt året om, medans en byggare på sin höjd testas inför tävling)

Därav "någon";) Jag personligen har, precis som du påpekar, inte särskilt stor tilltro till testerna...tyvärr:)

Ironbabe
2011-03-26, 13:21
Du är för snygg för det där ändå tycker Jusup!
Mer poäng!

JusupWillkosz
2011-03-26, 13:32
2 points more..

Prisman
2011-03-26, 13:53
Angående AAS är jag ganska säker på att de kommer att dopningtesta gladiatorerna, om det lugnar någon:)

Svar ja. Alla som var där fick göra ett dopingtest.

Jay-Z
2011-03-26, 17:33
Prisman är ju all set när det kommer till gladiatornamn också.

08-dude
2011-03-26, 20:38
Angående AAS är jag ganska säker på att de kommer att dopningtesta gladiatorerna, om det lugnar någon:)

Skriver mannen som förspråkar den tidning i Sverige som har den högsta dubbelmoralen.

Andreas Guiance
2011-03-26, 20:44
Skriver mannen som förspråkar den tidning i Sverige som har den högsta dubbelmoralen.

Inte för att det här är platsen för en diskussion om BODY, men jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag sa att de skulle testa gladiatorerna, och felet med detta var?:)

För övrigt borde du vara snäll mot mig – vi är ju nästan grannar ffs:D

MAXX
2011-03-26, 22:09
Lär bli ovanligt små gladiatorer den här gången då. :)

Om det nu stämmer att dom ska göra tester. Chansar på att dom testas en gång vid uttagningarna sen efter det är det fritt fram att preppa hur mycket dom vill. :D

Sparven från Minsk
2011-03-26, 22:26
Skriver mannen som förspråkar den tidning i Sverige som har den högsta dubbelmoralen.

Tyvärr +1

Andreas Guiance
2011-03-26, 22:30
Tyvärr +1

Förstår återigen inte problemet med att jag sa att de skulle dopningtesta gladiatorerna?:) Det stämmer inte för att jag skriver för BODY, eller vad?

spange
2011-03-26, 22:49
känns lite smådrygt att dra upp dopingdravlet igen, har fått ett bra och uttömmande svar från andreas angående det förut tror jag bestämt, med kontentan att det blir en svår gränsdragning om man rent okulärt ska bedöma vilka som är rena eller ej. det blir faktiskt omöjligt i många fall.
Dopingtest är förvisso inte tillförlitliga pga spårtider, men det är mig veterligen det bästa vi har.

Andreas Guiance
2011-03-26, 22:52
känns lite smådrygt att dra upp dopingdravlet igen, har fått ett bra och uttömmande svar från andreas angående det förut tror jag bestämt, med kontentan att det blir en svår gränsdragning om man rent okulärt ska bedöma vilka som är rena eller ej. det blir faktiskt omöjligt i många fall.
Dopingtest är förvisso inte tillförlitliga pga spårtider, men det är mig veterligen det bästa vi har.

Exakt så – tack:)

Exdiaq
2011-03-27, 21:06
Lär bli ovanligt små gladiatorer den här gången då. :)

Förhoppningsvis inte, 140-148kg beef som spelat am. fotboll!

Sofie och jag är uppe i Stockholm för att vara med på uttagningen till att bli en av de nya gladiatorerna i TV4. Skall bli spännande att se vad uttagningen består av. Tufft lär det bli i alla fall. Dags att sova och ladda.

Länk (http://peterrundberg.blogspot.com/)

TheGhr
2011-03-27, 21:37
Förhoppningsvis inte, 140-148kg beef som spelat am. fotboll!



Länk (http://peterrundberg.blogspot.com/)

Ja fan, riktiga atleter! Skulle vilja se den blonde snubben som var med i svenska "studion" under Super Bowl på TV10 eller 11. Han kanske bara väger in på 110-120 eller nåt men det är kanske det man får ta om man vill ha riktigt viga och kraftfulla snubbar i programmet.

Danne2k
2011-03-27, 22:15
Fan va häftigt att ha en strongman med som gladiator :D

Från hans blogg:

Vägde mig nu på morgonen för att få en form av startvikt. 148 kg blev resultatet. Gissar att min målvikt borde vara strax över 140 kg. Då borde jag ligga strax under 10% i kroppsfett vilket borde räcka för den form jag är ute efter.

:eek:


Ööh, hur jävla bitig är han egentligen?!

Jockefoten
2011-03-27, 22:43
Fan va häftigt att ha en strongman med som gladiator :D

Från hans blogg:



:eek:


Ööh, hur jävla bitig är han egentligen?!

Garanterat skitsnack, 140kg med bf under 10%.........

Andreas Guiance
2011-03-27, 22:45
Garanterat skitsnack, 140kg med bf under 10%.........

Han är två meter lång dock, så det är ingen liten kille:) Jag har ju postat klippet där jag intervjuar honom nu ungefär 100 gånger, så jag ska inte göra det igen...men skillnaden mellan oss storleksmässigt är rätt underhållande:D

Kwon
2011-03-27, 22:54
Skulle man kunna få se ett klipp på bjässen?

Har får mig att han blev intervjuad av legendaren Don Guidance för ett tag sedan.

Andreas Guiance
2011-03-27, 23:01
Skulle man kunna få se ett klipp på bjässen?

Har får mig att han blev intervjuad av legendaren Don Guidance för ett tag sedan.

:D

Nu var det här 1,5 år sedan, men jag gissar att Peter inte blivit mindre sedan dess;)

http://www.youtube.com/watch?v=vIImxN7QIR8&feature=related#t=4m23s

ceejay
2011-03-27, 23:01
liten kille :o

står och intervjuar hans bröst :D

Kwon
2011-03-27, 23:04
Tack Monsignore Guiancé!

talk about size-difference, hur lång är du Capo di Tutti Capi?
vIImxN7QIR8

Andreas Guiance
2011-03-27, 23:05
liten kille :o

står och intervjuar hans bröst :D

Kände mig som ett barn:D Men hade garanterat tagit honom i en brottningsmatch!

Andreas Guiance
2011-03-27, 23:06
Tack Monsignore Guiancé!

talk about size-difference, hur lång är du Capo di Tutti Capi?


173 modiga spanska centimetrar:cool:

Numera typ 10 kilo tyngre än i det där klippet också; tyvärr inte 100 procent muskler kanske:D

TheGhr
2011-03-27, 23:16
:D

Nu var det här 1,5 år sedan, men jag gissar att Peter inte blivit mindre sedan dess;)

http://www.youtube.com/watch?v=vIImxN7QIR8&feature=related#t=4m23s
Fan va gött och han är en Go Gubbe också! Ser fram emot Gladiatorerna nu, att se honom kasta ut folk från gatloppet osv.

Exdiaq
2011-03-28, 07:18
Ja fan, riktiga atleter! Skulle vilja se den blonde snubben som var med i svenska "studion" under Super Bowl på TV10 eller 11. Han kanske bara väger in på 110-120 eller nåt men det är kanske det man får ta om man vill ha riktigt viga och kraftfulla snubbar i programmet.

Nämnt honom tidigare att jag hoppas han söker, Carl-Johan "Micro" Björk.

Garanterat skitsnack, 140kg med bf under 10%.........

Varför skulle det vara det? Han är över 2m och de 148kg han ligger på nu är väldigt kvalitativa sådana.

Exdiaq
2011-03-28, 07:27
Fan va gött och han är en Go Gubbe också! Ser fram emot Gladiatorerna nu, att se honom kasta ut folk från gatloppet osv.

Tack vare mina mina lurker-kunskaper på bekantas FB-wall kan jag informera om att han ska köra lite drills med det lokala am. fotbollslaget igen! "Atlas" kan slänga sig i väggen, hipphurra för här kommer feeskjerky'n!

944RS
2011-03-28, 11:44
Fan va gött och han är en Go Gubbe också! Ser fram emot Gladiatorerna nu, att se honom kasta ut folk från gatloppet osv.

Vi som har träffat Peter kan intyga om att han är STOOR och en riktigt skön lirare!

Danne2k
2011-03-29, 11:50
Verkar som att Ako Rahim och Mikael Hollsten varit med på uttagningen/fystesterna!!

Från Ako's blogg, bild tillsammans med Peter!

http://akorahim.com/?p=392


Jävlar va nice gladiatorerna kommer bli om dom är med som gladiatorer/utmanare!!

Från Mickes blogg:

Det fanns även en jätte där… 150kg tung och gjorde 15 chins utan problem…… RESPEKT stavas det

Sick!

rooz
2011-03-29, 11:54
Ako fick göra chins, vilken otur:D


Han borde ha hyffsade chanser att bli uttagen!

Danne2k
2011-03-29, 12:17
Ako fick göra chins, vilken otur:D


Han borde ha hyffsade chanser att bli uttagen!

Haha eller hur :D
Lär ju gjort dubbelt så många chins som de flesta andra :p

Blir han inte uttagen så vet jag inte vad jag gör. Han har ju verkligen allt och verkar ha presterat bra i alla moment. Med tanke på hur ofta han kör crossfit (och med tanke på hans fysik) så lär ju inte testerna varit alltför svåra för honom ;)

Upptaget
2011-03-29, 17:50
Tråkigt om det blir fitnessfjollor som blir uttagna pga att de kan göra många chins och vara blixtsnabb på något konditionstest.. Måste ju ha med någon bjässe som peter (förvisso ganska smidig har man ju sett men troligtvis inte som de flesta andra där) annars är det ju kasst :D

Danne2k
2011-03-29, 17:53
Jo jag håller med men kul med någon som Ako som (om han blir utmanare) kan äga ut gladiatorerna riktigt hårt ju :D

Kwon
2011-03-29, 18:29
Det fanns en 150kg jätte där
Sick!

Det måste ha varit Don Guiances intervju-offer :)

EDIT. Ser man på!
http://media.akorahim.com/2011/03/0011.jpg

Danne2k
2011-03-29, 19:11
Stämmer bra, Kwon!

Trodde det var underförstått men borde kanske postat bilden :)

08-dude
2011-03-29, 19:24
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.2894653-polisen-i-sundsvall-i-tillslag-mot-tv-profil

http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.2895883-nytt-event-med-kroppsbyggare-nya-misstankar-om-dopningsbrott

qwerty1
2011-03-29, 20:13
Fyfan vad vidrig polisen är i sundsvall, mer än så behövs inte skrivas.

"Förutom själva kroppsbyggnaden tittar polisen efter andra tecken på dopning som hudbristningar för att musklerna växt för fort, grov acne på hela kroppen, fläckvis håravfall, ändrad ansiktsform så den blivit mera fyrkantig, aggressivitet, nervositet, snabba humörsvängningar och depressioner."

Seriöst...... läser jag rätt?

JusupWillkosz
2011-03-29, 20:16
Det är bra jobbat snuten! Another one bites the dust!

Nitrometan
2011-03-29, 20:17
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.2894653-polisen-i-sundsvall-i-tillslag-mot-tv-profil

http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.2895883-nytt-event-med-kroppsbyggare-nya-misstankar-om-dopningsbrott

Gäller det nån i denna tråd? Eller varför postar du det här?

Saxat från st.nu:
- Vi får inte svar på proverna förrän om fyra veckor. Men det fanns även andra indikationer som jag noterade. Jag har gjort en subjektiv bedömning utifrån objektiva observationer och bedömer att han använt dopningspreparat, säger Henrik Blusi, chef för polisens citygrupp.
Objektiv subjektivitet, det är bra det.

Förutom själva kroppsbyggnaden tittar polisen efter andra tecken på dopning som hudbristningar för att musklerna växt för fort, grov acne på hela kroppen, fläckvis håravfall, ändrad ansiktsform så den blivit mera fyrkantig, aggressivitet, nervositet, snabba humörsvängningar och depressioner.

Några av dessa tecken observerades hos kroppsbyggaren, som polisen fann tillräckligt graverande, men Henrik Blusi vill inte ange vad han fäste sig vid.
Henrik Blusi verkar tillhöra de utbildade kappmuskelpoliserna.

Det tar väl några veckor innan de får svar på proverna. Sen får vi se om de vill be om ursäkt.

internethjälten
2011-03-29, 20:33
såg listan, kommer bli kul!

Tricce
2011-03-29, 21:00
såg listan, kommer bli kul!

Är den officiell? Har du lust att posta den för jag tycks suga på googling eller så är den inte för allmänheten ännu kanske?

Är det några av dom gamla gladiatorerna nu? Gamla as in när plexus och dom körde :)

Prisman
2011-03-29, 21:08
Tror knappast den är officiell då vi som var på uttagningen inte vet ännu.

Tricce
2011-03-29, 21:10
Tror knappast den är officiell då vi som var på uttagningen inte vet ännu.

Ok tack för info! :)

Action
2011-03-31, 06:09
Hörde att det ska vara ytterligare en uttagning i helgen. Verkar alltså som de inte är riktigt nöjda med urvalet de fått så långt.

Nitrometan
2011-03-31, 06:37
De kanske tog ut bra i första omgången och ska ta ut de dåliga nu?

08-dude
2011-03-31, 06:42
Fyfan vad vidrig polisen är i sundsvall, mer än så behövs inte skrivas.


Ja, det är helt sjukt. Polisen har väl ingen rätt att jaga personer som är misstänkta för brott eller hur ?

Kan man göra en JO anmälan mot dessa poliser som tydligt utför uppgifter som inte har med deras yrke att göra ?

Action
2011-03-31, 15:31
De kanske tog ut bra i första omgången och ska ta ut de dåliga nu?

Nja, uttagning med sådana som inte var med sist tyder på annat. Kanske är något slags uppsamlingsheat för sådana som av någon anledning inte kunde senast?

Herr Oberst
2011-03-31, 16:31
Det är bra jobbat snuten! Another one bites the dust!

Tveksamt. Han vet ju vad som hände med Freeman. Tror inte denna kära byggare åkt till Stasi-staden Sundsvall fullpreppad.

Ska bli kul att se när proverna kommer tillbaka negativt. Då blir det för herr Blusi att gömma fejjan i blusen

Exdiaq
2011-04-08, 12:32
På tal om Rundberg. Form @ 146kg

http://4.bp.blogspot.com/-ZJL6yR3W4v8/TZ4ai3owWsI/AAAAAAAAAHs/3g6DmQy2mVU/s1600/peter%2Bben.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/-J9iuFsp3BdI/TZ4aiprs4iI/AAAAAAAAAHk/kzcyF6tRs1I/s1600/helkropp%2Bpeter.JPG

Pudzianovski
2011-04-30, 23:39
Har det valt några nya gladiatorer än eller? Blir det några hurtiga fitnessmänniskor och några byggare som ätit för mycket havregrynsgröt som blir nya gladdisar?

Utmanare? Är Kwon klar som utmanare? Utklädd som Blade svävandes genom gatloppet.

Kwon
2011-04-30, 23:41
Utmanare? Är Kwon klar som utmanare? Utklädd som Blade svävandes genom gatloppet.

Du får 10/10 för det inlägget :D

bapeee
2011-05-07, 15:53
Varit många fitness människor som fick ansökan som Reza ex!

Ramses
2011-05-24, 07:50
Det finns ingen ny information om årets Gladiatorer? Eller någon som vet när det offentliggörs? :)

Danne2k
2011-05-24, 16:44
Mer info!

Ni som vet, träd fram!

samerino
2011-05-24, 16:45
Ako Rahim och Mikael Hollsten kommer vara gladiatorer

Danne2k
2011-05-24, 16:46
Ako Rahim och Mikael Hollsten kommer vara gladiatorer

Åfan, kul!

Källa på det?

samerino
2011-05-24, 16:47
http://akorahim.com/

http://aldrigvila.se/

There you go! :D

StampChamp
2011-05-24, 16:54
Och även Binais begovic, Roddy, Cecilia benjaminsson och Jenny adolfsson

Danne2k
2011-05-24, 17:23
http://akorahim.com/

http://aldrigvila.se/

There you go! :D

Najs!!

Tycker dock Ako hade gjort sig bättre som utmanare, men nu får man iofs se honom desto mer, fyfan stackars utmanare :D

Något nytt om Rundberg?

Mikael Hollsten:

Ni anar inte hur jävla cool arena vi har. Ni fattar inte hur stora de här grabbarna är och ni har ingen ANING om hur pass stort TV4 och Meter satsar på det här. Låt mig då säga att det är B I G !

Låter riktigt lovande!

Synd att man måste vänta till i höst bara..

sp123ltd1
2011-05-24, 18:37
Ako Rahim och Mikael Hollsten kommer vara gladiatorer
Fasen vad grymt! Det enda som får mej att vilja se programet!:P

andnel
2011-05-24, 18:41
Och även Binais begovic, Roddy, Cecilia benjaminsson och Jenny adolfsson

Binais Begovic är ju inte direkt liten heller :cool:

Kwon
2012-02-25, 20:22
120 kilo utmanare sänkte just ner Hero (första gången någon skickat ner honom i vattnet) i duellen! :D

Silveta
2012-02-25, 20:26
120 kilo utmanare sänkte just ner Hero (första gången någon skickat ner honom i vattnet) i duellen! :D

thors 1sekunders match var nog ännu roligare dock ;)

Kwon
2012-02-25, 20:27
Nu skall Binais brottas mot 120 Kilo!

Stoltz
2012-02-25, 20:30
Svarte Exdiaq är ju kung på det här!

ceejay
2012-02-25, 20:31
äntligen en stor kille som är med

Kwon
2012-02-25, 20:32
120 kg krossar ALLA Gladiatorer!

Tänk om Finsk Sisu hade varit med :D

Även om besten krossar alla gladiatorer ända tills hinderbanan, vinner nog 70 kilos-snubben till slut :D

Vi hoppas han inte blir lila och strandad under hinderbanan!

Silveta
2012-02-25, 20:32
Jag älskar det mörka monstret!

Stoltz
2012-02-25, 20:33
120 kg krossar ALLA Gladiatorer!

Tänk om Finsk Sisu hade varit med :D

Ännu bättre, tänk om 2snarthårdakillar hade kämpat mot varandra! :eek:

Men fy fan, en annan man inte får glömma är den där fyrbarnsmamman (Jag missar hennes namn hela tiden, Anette?) - Fan vad vass hon var i brottningen.

Kwon
2012-02-25, 20:34
4-barnsmamman är GRYM Stoltz!

Silveta
2012-02-25, 20:35
Hade inte velat möta Jenny i en mörk gränd. Hon ser EWUL ut :)

mattilainen
2012-02-25, 20:36
om bara 120kgs killen skulle haft lite teknik i brottningen. Grymt dock att han fick ner honom

Stoltz
2012-02-25, 20:37
De kommer nog gå nätt åt 120-kiloskillen när hinderbanan kommer :D De kommer hata honom vid det laget.

Kwon
2012-02-25, 20:37
om bara 120kgs killen skulle haft lite teknik i brottningen. Grymt dock att han fick ner honom

Han kom långt med pure råstyrka och tyngd :D

Silveta
2012-02-25, 20:38
Vill se gatloppet nu!

Stoltz
2012-02-25, 20:46
Hahah fy faaaan vilken attityd han har :laugh::laugh:

Kwon
2012-02-25, 20:47
120kg ångvältade Pansar som väntat!

Stoltz
2012-02-25, 20:48
Detta är lätt det bästa Gladiatoravsnittet so far, 120-kilos mörkhyad Exdiaq + Gladiatorernas attityd gör fan showen..!

Pudzianovski
2012-02-25, 20:48
LOL bästa utmanaren nånsin!

Fitnesfjollorna verkar rädda :thumbup:

Jag missade början...vad har han för idrottsbakgrund?

Bailah
2012-02-25, 20:50
Fan vad jag älskar honom. Han knäcker dom haha!

Stoltz
2012-02-25, 20:50
LOL bästa utmanaren nånsin!

Fitnesfjollorna verkar rädda :thumbup:

Jag missade början...vad har han för idrottsbakgrund?

Amerikansk Fotboll, både han och den andre utmanaren.

Kwon
2012-02-25, 20:50
Detta är lätt det bästa Gladiatoravsnittet so far, 120-kilos mörkhyad Exdiaq + Gladiatorernas attityd gör fan showen..!

Dom e så oroliga nu! :D

Precis denna reaktion man hade väntat om Finsk Sesam hade vart med

Sk1llz
2012-02-25, 20:51
Skön bjässe till utmanare!! :-)

Silveta
2012-02-25, 20:52
Första gången nånsin som jag uppskattar detta program alltså :D

xite
2012-02-25, 20:53
Han är amerikansk fotbollspelare som är grymt snabb och stark.... Vi gick i samma gymnasium för några år sedan


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.421307,17.979138

Kwon
2012-02-25, 20:54
Gladiator redo?

Baron Samedi: OUI!

Kitsune: HAI!

lol...

Exdiaq
2012-02-25, 20:54
Det lustiga är att folk verkar förvånade att Noghor kör över fitnessfjollorna. HAN HAR JU INGA SYNLIGA MAGRUTOR!!!1111

Han kör på halvfart för fasen. Hinderbanan är han rökt i dock tror jag. Krävs en sjuhelvetes hjärta/lunga-kapacitet för att syresätta den kroppen.

ceejay
2012-02-25, 20:55
förvånad är jag iaf inte :)

Kwon
2012-02-25, 20:55
Black Exdiag äger ända tills Hinderbanan såklart då det blir lila und strandad

Exdiaq
2012-02-25, 20:56
Nästa gren blir lika underhållande vill jag lova.

Bailah
2012-02-25, 20:56
Tror också hinderbanan kommer bli Bull. Dock plockar han ju in en jävla massa poäng nu i början så.

Fan vad jag hoppas att monstret skadar Pansar på riktigt, hatar deras macho skådespeleri!

Pudzianovski
2012-02-25, 20:57
Noghor är min nya idol.

:hbang:


(och Hanna Lindblad i melodifestivalen)

Kwon
2012-02-25, 20:58
Ojoj stackars AKo :D

Bailah
2012-02-25, 20:59
Hahahaha så kul, AKTA DIG AKO!

Pudzianovski
2012-02-25, 20:59
Vem fan är det som är gladiator här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:d

Exdiaq
2012-02-25, 20:59
I övrigt kan ni inte säga Black Exdiaq.. Noghor är garanterat ett par snäpp starkare/snabbare än mig ;)

Silveta
2012-02-25, 20:59
Putt putt! Ako borta :D

Jockefoten
2012-02-25, 21:00
I övrigt kan ni inte säga Black Exdiaq.. Noghor är garanterat ett par snäpp starkare/snabbare än mig ;)

Det tvivlar nog ingen på.

Stoltz
2012-02-25, 21:01
Alltså, fy fan vad smart han är också. Som Exdiaq säger så går han ju på halvfart - Han behöver ju inte mer, och sparar sitt krut till gatloppet och hinderbanan. Mycket mycket smartare än så många som går all in bara för att de kan.

ceejay
2012-02-25, 21:01
vad var det där då. Han kunde ju bara gå fram och ta utan motstånd

Ristretto
2012-02-25, 21:02
KWON! Nu är Stinger i gatloppet!

Andreas Guiance
2012-02-25, 21:02
Gatloppet ska bli något i hästväg enligt ryktet:D

Agremont
2012-02-25, 21:03
Hyfsat grov kille...

Kwon
2012-02-25, 21:03
KWON! Nu är Stinger i gatloppet!

Thanks Broskie :D

Kwon
2012-02-25, 21:05
Grym 4barnsmorsa som sagt... :D

Stoltz
2012-02-25, 21:05
Hahaha, en av gladiatorerna tokfailade ju - Knuffade Anette i ryggen så att hon typ flög förbi gladiatorn efteråt! :laugh: Sjukt bra jobbat. Hon är riktigt bra.

Bailah
2012-02-25, 21:05
Nu, gatlopp, monster, magi!

vicarious
2012-02-25, 21:06
Shit vad grym Ngorh är! Äntligen en utmanare med lite kraft i sig.

Kwon
2012-02-25, 21:06
GORGOR aka Black Exdiaq, Starkaste utmanaren någonsin!

Pudzianovski
2012-02-25, 21:07
Noghor den store.

Kan man hyra honom en dag?

När börjar action figurerna tillverkas?

Egen serietidning?

Exdiaq
2012-02-25, 21:07
Kvällens höjdpunkt coming up. Smackelibang-snorbubbla!

Stoltz
2012-02-25, 21:07
Bracing for epic!

stalegg
2012-02-25, 21:10
Nu skulle dom behövt ha haft Rundberg som gladiator.:)

Rakanichy
2012-02-25, 21:11
Noghor <3 manlove

Bailah
2012-02-25, 21:11
Vill nu att monstret springer igenom ALLA. Så alla fyra håller emot men bara pushas förbi sista linjen.

Stoltz
2012-02-25, 21:13
:laugh::laugh::laugh:
Fy faaaan.

Kwon
2012-02-25, 21:14
Tändstickor!!!!11111 :d

Pudzianovski
2012-02-25, 21:14
HAHA!!!!!!!!! Nogge for President! :hbang:

Bailah
2012-02-25, 21:14
Wow, magiii

Silveta
2012-02-25, 21:15
Ingen match!

Stoltz
2012-02-25, 21:15
Tändstickor, jag dööööööööör.

Han är så brutalt kaxig och han backar fan ta mig upp det..!

Men! Hinderbanan ska bli intressant att se. Där är det mycket mer uthållighet..!

Agremont
2012-02-25, 21:15
Bästa hittils! :D

Kwon
2012-02-25, 21:16
Äntligen en SANN utmanare!

Blir det dock lila o strandad nu? Eller orkar han???

120 vs 70 kg!!!

SannedTempos
2012-02-25, 21:16
:laugh:

"Hav av tändstickor"

Silveta
2012-02-25, 21:16
Tändstickor, jag dööööööööör.

Han är så brutalt kaxig och han backar fan ta mig upp det..!

Men! Hinderbanan ska bli intressant att se. Där är det mycket mer uthållighet..!

han har ju för fan en halv hinderbanas försprång

Stoltz
2012-02-25, 21:16
han har ju för fan en halv hinderbanas försprång

Det är väl iofs inte första gången någon har ett sjujävla försprång och sedan runt balansgången så failar allt.

Andreas Guiance
2012-02-25, 21:17
15 sekunder kan aldrig räcka? Måste ju fan vara omöjligt att släpa runt 120 kg på den där banan med handcykel och allt.

Pudzianovski
2012-02-25, 21:17
15 sekunder är ju inget om det börjar krångla och kondisen är kass.

Sk1llz
2012-02-25, 21:17
Episkt!!

ceejay
2012-02-25, 21:17
lillen kommer vinna hinderbanan

Stoltz
2012-02-25, 21:18
Vinner han inte så är det iofs riktigt synd för under alla grenar så är det fan han som har dominerat - Förutom i pyramiden.

Pudzianovski
2012-02-25, 21:19
Seriöst....vem fan bryr sig om hinderbanan.... :D

Kwon
2012-02-25, 21:20
Vinner han inte så är det iofs riktigt synd för under alla grenar så är det fan han som har dominerat - Förutom i pyramiden.

Exakt

Ristretto
2012-02-25, 21:20
seriöst....vem fan bryr sig om hinderbanan.... :d

+1

Stoltz
2012-02-25, 21:21
Seriöst....vem fan bryr sig om hinderbanan.... :D

Den är ju avgörande..?

Pudzianovski
2012-02-25, 21:22
Den är ju avgörande..?

I min värld är den som har mest poäng innan hinderbanan vinnaren. Vill jag se kondistjafs så kan jag se på skidor eller nåt.

Angel
2012-02-25, 21:25
Haha, fyfasiken vad roligt med en rejäl kille i Gladdis.

Stoltz
2012-02-25, 21:27
FFfuuuuuccckk =((

Kwon
2012-02-25, 21:28
Du ser, det är det där som e så surt.
Karl har ju tagit över där

Med tanke på Nogges dominans borde han haft 30 sek försprång.. :D

Synd att det blev lila o strandad

Karl hade ju kunnat skita i alla grenar och ändå vinna typ

Trädet
2012-02-25, 21:29
BAM!

Nogge är vinnaren för mig i vilket fall, skön lirare :D

Stoltz
2012-02-25, 21:29
Det är det som svinar så otroligt mycket. Här slutar poängen spela så jävla mycket roll. Om det hade varit en vanlig tio-poängsgren här så hade bjässen ändå vunnit, utan tvekan.

jaha, och där kom det.... *grr*

Bailah
2012-02-25, 21:29
Bah!

Andreas Guiance
2012-02-25, 21:30
Jävligt tungt att han ändå klippte rullbandet så lätt:hbang:

stridis
2012-02-25, 21:31
Han hade inte det i sig att bli en vinnare i Gladiatorerna helt enkelt.

Rakanichy
2012-02-25, 21:32
Mycket imponerad, det slutade ändå som jag hade trott

Dreas
2012-02-25, 21:33
Jävligt tungt att han ändå klippte rullbandet så lätt:hbang:De sänker väl hastigheten på det när en går i mål?

Exdiaq
2012-02-25, 21:34
Synd, men inte oväntat. Nästintill omöjligt att syresätta 120kg kött tillräckligt mycket

IronBug
2012-02-25, 21:35
Synd, men inte oväntat. Nästintill omöjligt att syresätta 120kg kött tillräckligt mycket

120kg kött var en grov överdrift.

Tokruska
2012-02-25, 21:36
Synd men ändå väntat att han tog slut i hinderbanan.. Vägen dit var ju bland det bästa man sett i gladiatorerna dock! Fyfan va kul :D

Exdiaq
2012-02-25, 21:38
120kg kött var en grov överdrift.

Jasså det tycker du

Pzorz
2012-02-25, 21:42
Lika mycket som man känner att det saknas en riktigt tung gladiator så förstår man ju att det inte skulle hålla i längden när de tyngre killarna åker på så mkt däng i hinderbanan.

Grotesk
2012-02-25, 21:43
Jasså det tycker du

Du måste ju räkna in blodet, skelettet, hjärtat, hjärnan osv. Det väger ju lite också..

Andreas Guiance
2012-02-25, 21:44
De sänker väl hastigheten på det när en går i mål?

Ah det var mer än jag visste:)

Gabriel174
2012-02-25, 21:45
120kg kött var en grov överdrift.

:d

Dreas
2012-02-25, 22:05
Ah det var mer än jag visste:)Jag vet inte, men jag har för mig att det är så, eller var så. Kom folk som tvåa och såg ruggigt trötta ut så sänktes hastigheten :)

Jag blev imponerad av att bjässen pallade armcyklingen!

Andreas Guiance
2012-02-25, 22:26
Jag vet inte, men jag har för mig att det är så, eller var så. Kom folk som tvåa och såg ruggigt trötta ut så sänktes hastigheten :)

Jag blev imponerad av att bjässen pallade armcyklingen!

Det låter ju inte helt osannolikt iaf:)

Ja jävlar...hade varit kul att testa den för övrigt – det ser brutalt tungt ut (även när man inte väger 120 kg).

IronBug
2012-02-25, 23:02
Du måste ju räkna in blodet, skelettet, hjärtat, hjärnan osv. Det väger ju lite också..

Ffa hade han SL-bf.

PepzAdept
2012-02-25, 23:17
120 kg krossar ALLA Gladiatorer!

Tänk om Finsk Sisu hade varit med :D


Tvivlar starkt på att Freddi hade kunnat prestera som Noghor. Men du kanske vara driver? :P


Lika mycket som man känner att det saknas en riktigt tung gladiator så förstår man ju att det inte skulle hålla i längden när
de tyngre killarna åker på så mkt däng i hinderbanan.
Men de behöver ju inte springa hinderbanan?!


Jag vet inte, men jag har för mig att det är så, eller var så. Kom folk som tvåa och såg ruggigt trötta ut så sänktes hastigheten :)

Jag blev imponerad av att bjässen pallade armcyklingen!
Nä den sänktes inte. Han har sjukt bra klipp i benen.

kIXgsuo2_hg
Lite gammal video men han är knappast sämre nu ;)

Sjukt imponerande insats, även i hinderbanan. Är nog få killar på 176 och 120+kg som gör om den insatsen. Han har nog dessutom mer klipp i benen än de allra flesta som varit med i årets säsong. Vikten till trots. Grym atlet och stört stark. Hans bror Hayes är ju inte direkt liten heller. Sköna gener :D

Xtronal
2012-02-25, 23:18
120 kilo utmanare sänkte just ner Hero (första gången någon skickat ner honom i vattnet) i duellen! :D
:O Namn på utmanaren?

Var han muskulös eller viking?

AdrianP
2012-02-25, 23:23
:O Namn på utmanaren?

Var han muskulös eller viking?

Noghor Jemide

Exdiaq
2012-02-25, 23:28
För de som kan se det, vet inte vilka som har tillgång.

http://www.facebook.com/photo.php?v=400403227031&set=t.696817316&type=3&theater

Kwon
2012-02-25, 23:48
:O Namn på utmanaren?

Var han muskulös eller viking?

Black Exdiag

176 cm 120 kg