handdator

Visa fullständig version : Får inte till programmet!


Kallingen
2003-11-16, 17:23
Fasen. Har testat nu i 3 veckor nästan. Får inte till programmet att fungera! Har kört alla olika varianter, men inget känns stämma det minsta.




1: Ben
2
3: Bröst BiCeps
4
5: Rygg traps
6
7: Axlar Triceps


--- :confused:


1: Axlar traps
2
3: Rygg BiCeps
4
5: Bröst Triceps
6:
7: Ben


--- :confused:


1:
2: Axlar, triceps
3: Ben
4: Rygg
5:
6: Bröst
7: Biceps, traps


Är väl egentligen dom jag väljer emellan. Någon vänlig själ som vill rekommendera eller stryka någon före den andra? Känslan ligger väl på samma nivå på alla enligt mig, saken är väl bara den att, vilken ska jag "chansa" på ge mig mest.

Tilläggas att kosten sköts bästa möjligt samt att jag tar gainer och tänker börja på ny kreatinkur när jag trixat till programmet.

Tack på förhand
:cool:

nordland
2003-11-16, 17:30
Originally posted by Kallingen


1: Axlar traps
2
3: Rygg BiCeps
4
5: Bröst Triceps
6:
7: Ben




Detta tycker jag ser vettigast ut
Ingen risk för överträning ialla fall...

Spec^
2003-11-16, 17:35
1. Bröst - triceps
2. Rygg - Biceps - underarm
3. Vila
4. Ben vader
5. Axlar - Mage
6. Vila
7. Vila


Överkroppen 2dar irad.. sen blire en vilodag sen ännu en vilodag för överkroppen när man tränar ben. För att sen avsluta veckan med Axlar å magen

Har kört på det här nu 2veckor, känns toppen.

miffo
2003-11-16, 18:53
så här kör jag och det har jag alltid gjort mer eller mindre
1 bröst triceps
2 ben
3vila
4rygg biceps
5axlar mage
Detta kör jag på grund av att det är enkelt för bröst träningen aktiverar triceps så då är jag uppvärmd när jag börjar med dom.
Ben , då kör jag marlyft vilket tar mycket på nedre ryggen och såklart benböj och vad press. Rygg kör jag ihop med biceps för att det är många dragande övningar som aktiverar biceps och nedre delen av rygg har jag kört så den låter jag vara. sist då axlar och mage den kör jag en bit ifrån bröst träningen för att inte bli övertränad då bänkpress tar en del på axlar och marklyft tar lite överallt. låter det krångligt, prova och se det funkar bra för mej för det mesta om jag inte kör för tungt för då packar jag ihop allt på3 dagar !!!