handdator

Visa fullständig version : @ Pharma diet från dalblads :)


Kuntaman
2011-01-20, 23:59
Hej! Jag undrar när jag ska ta dalblads pharma diet, min kompis säger på morgonen innan skolan sen direkt innan jag drar till träningen eller har ni bättre förslag? Men jag undrar om det är bra dom tiderna? Ska jag äta något samtidigt som jag tar Pharma diet eller räcker det?

/nybörjare :)

Inge Enveten
2011-01-21, 09:59
Vad förväntar du dig att få ut av produkten?

Toby Asp
2011-01-21, 10:50
Gå in på dalblads hemsida och läs (om det inte står på förpackningen). Det kan användas som "en måltidsersättare och som uppladdare innan tunga uthållighetskrävande träningspass".

Innehåll: Ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat, ren kristalliserad fruktos, skummjölkspulver, naturliga smakämnen

WHITEFOLKS
2011-01-21, 13:56
Verkar som en rätt meningslös produkt imo.

Kuntaman
2011-01-21, 15:21
Vad förväntar du dig att få ut av produkten?


Jag hade tänkt att gå ner i vikt/bränna bort det onödiga fett man har hehe :P

Kuntaman
2011-01-21, 15:45
Gå in på dalblads hemsida och läs (om det inte står på förpackningen). Det kan användas som "en måltidsersättare och som uppladdare innan tunga uthållighetskrävande träningspass".

Innehåll: Ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat, ren kristalliserad fruktos, skummjölkspulver, naturliga smakämnen

Jo visst det står 2 gånger om dagen, men spelar det ingen roll villken tid på dagen ? eller ska jag ta det vid frukost och bara ta det och inget annat sen innan träning då jag springer/går och cyklar välldigt mycket.

sorry om jag skriver konstigt eller något är ganska ny på sånt här och ganska osäker :P

WHITEFOLKS
2011-01-21, 19:33
Du blir ju inte av med fett genom att tillsätta mer energi.

Det är en måltidersättare, om det innebär att du får i dig mindre energi än du gör av med så går du ner i vikt. Du kan lika gärna använda vassle och frukt i samma energimängd för ett antagligen bättre resultat och godare smak.