handdator

Visa fullständig version : BODYs film från Fitnessfestivalen


Andreas Guiance
2011-01-16, 20:59
Del 1:

db3pJNBgWxY

Fler delar kommer så småningom. Som vanligt uppskattas naturligtvis åsikter och kommentarer:)

Kwon
2011-01-16, 21:02
Mår dåligt av låten du valt i början av klippet Senor Guiance, resten var mycket bra dock.

vicarious
2011-01-16, 21:04
mår dåligt av låten du valt i början av klippet senor guiance, resten var mycket bra dock.

+1 *spy*

Andreas Guiance
2011-01-16, 21:05
Mår dåligt av låten du valt i början av klippet Senor Guiance, resten var mycket bra dock.

+1 *spy*

Vafan den är ju skitbra:D

Jaja...den varar bara i några sekunder – spola ftw!;)

Kwon
2011-01-16, 21:08
Dålig smak gällande vinjettlåtar men bra filmat och kommenterat. :)

Andreas Guiance
2011-01-16, 21:12
Dålig smak gällande vinjettlåtar men bra filmat och kommenterat. :)

Ska byta till nästa del för din skull*kissass*

Och tack:)

Kwon
2011-01-16, 21:15
Pöss!

Anabolismus
2011-01-16, 21:22
Som sagt, kass låt :D Undrade faktiskt när eran film skulle komma. Tackar i förväg, låter den stå och buffra i 720 p i några minuter innan jag sätter mig ned och njuter ;)

Andreas Guiance
2011-01-16, 21:33
Som sagt, kass låt :D Undrade faktiskt när eran film skulle komma. Tackar i förväg, låter den stå och buffra i 720 p i några minuter innan jag sätter mig ned och njuter ;)

Det verkar helt uppenbart som bara jag och 14-åriga tjejer gillar den där låten:D Bomba gärna på i tråden med förslag på vinjettlåt till nästa del så ska jag försöka greja det!

Och tack själv:)

Kwon
2011-01-16, 21:39
Vilken vinjett-låt som helst som har lite OOMPH och ger pump!

Man skall kunna känna, att NU är det en BODY-film som är på ingång och inte Kissies blog eller whatnot!

tex
wQcGmLjfa54

NdOFrkrMzBQ

GoCOg8ZzUfg

VAmm308W7gc

Tillochmed en Lloyd Banks 50 centare är bättre än den nuvarande låten
5lfzarWWy4A

Andreas Guiance
2011-01-16, 21:44
Vilken vinjett-låt som helst som har lite OOMPH och ger pump!

Man skall kunna känna, att NU är det en BODY-film som är på ingång och inte Kissies blog eller whatnot!


Gotcha:D

Kände att jag behövde kompensera lite bara sedan Skaparn klagade på att BODY Radio-vinjetten var töntigt macho;)

Anabolismus
2011-01-16, 21:51
Är inte så bra på intro musik, men denna är skön ;)

ICaTsTkBPV8

The Truth
2011-01-16, 22:23
Mikael Andersson, vilken hjälte.

Exdiaq
2011-01-16, 22:27
Det verkar helt uppenbart som bara jag och 14-åriga tjejer gillar den där låten:D Bomba gärna på i tråden med förslag på vinjettlåt till nästa del så ska jag försöka greja det!

Och tack själv:)

Nej, du får mitt stöd, den är bra!

All den här "tunga" musiken som hör till sådana videor börjar bli gammalt, tråkigt och för uppenbart.

Andreas Guiance
2011-01-16, 22:31
Mikael Andersson, vilken hjälte.

Han var grym:)

Nej, du får mitt stöd, den är bra!

All den här "tunga" musiken som hör till sådana videor börjar bli gammalt, tråkigt och för uppenbart.

Ah teh redemption:D Och jag håller så klart med dig.

Anabolismus
2011-01-17, 19:31
Ungefär när kommer nästa del?

Andreas Guiance
2011-01-17, 20:16
Ungefär när kommer nästa del?

Jag vågar inte lova något, men jag siktar på början av nästa vecka om vi får allt att lira. (Jag vet att det är lång tid, men det tar sån jääävla tid att redigera ihop HD-filmerna – trots i7-cpu och all skit:D)

Kwon
2011-01-17, 20:17
Det som blir mest spännande med nästa del är ju hur vinjetten kommer bli.. ;)

RassK
2011-01-17, 20:57
Jag tycker det är underbart det ni gör. Det är underhållande att titta på showen när den är ihopklippt och med kommentatorer.
Ni spelar en viktig roll i att föra showen till folket! Ser fram emot nästa del. Tack så mycket!

Pudzianovski
2011-01-17, 21:00
Vilken dålig musik du valt!






:D;)

Andreas Guiance
2011-01-17, 21:58
Jag tycker det är underbart det ni gör. Det är underhållande att titta på showen när den är ihopklippt och med kommentatorer.
Ni spelar en viktig roll i att föra showen till folket! Ser fram emot nästa del. Tack så mycket!

Tack så mycket själv – superkul att höra:)

Vilken dålig musik du valt!






:D;)

:D

Anabolismus
2011-01-17, 22:32
Jag vågar inte lova något, men jag siktar på början av nästa vecka om vi får allt att lira. (Jag vet att det är lång tid, men det tar sån jääävla tid att redigera ihop HD-filmerna – trots i7-cpu och all skit:D)

Okej, det är lugnt, bara skönt att veta ungefär när den kommer så man slipper sitta och vänta varje dag :D

Som övriga redan sagt, grymt bra jobb och skit bra initiativ av er att göra sådana här reportage!

Andreas Guiance
2011-01-18, 15:30
Okej, det är lugnt, bara skönt att veta ungefär när den kommer så man slipper sitta och vänta varje dag :D

Som övriga redan sagt, grymt bra jobb och skit bra initiativ av er att göra sådana här reportage!

Håll ett öga på hemsidan bara så kommer du inte missa den (och jag kommer att starta en tråd här också för säkerhets skull:thumbup:).

Tack för de snälla orden:)

Eddie Vedder
2011-01-18, 15:48
Trist att Camillas fria inte kom med! *cry* Men jag fick ju se henne göra poseringar och grejer i alla fall. Jag är stolt över henne. :)

Andreas Guiance
2011-01-18, 15:50
Trist att Camillas fria inte kom med! *cry* Men jag fick ju se henne göra poseringar och grejer i alla fall. Jag är stolt över henne. :)

Sjukt bittert. Tror att hon poserade först, och det där jävla stativet var nästan omöjligt att få plats med mellan stolarna. Eller är det bara jag som har tummen mitt i handen:D Oavsett vilket lyckades jag inte få upp kalaset innan hon var klar:(

Nitrometan
2011-01-18, 15:57
Ah teh redemption:D Och jag håller så klart med dig.

Då blir mitt tips på vinjettmusik till nästa del - Bob Marley "Redemption song". ;)

gymrat
2011-01-18, 16:06
Trist att Camillas fria inte kom med! *cry* Men jag fick ju se henne göra poseringar och grejer i alla fall. Jag är stolt över henne. :)

KhmOSpE3KNg

Lasse Kongo
2011-01-18, 17:18
Äsch vafan, Gubben i lådan är ju sjukt grym ju, klockrent val.

Andreas Guiance
2011-01-18, 21:01
Då blir mitt tips på vinjettmusik till nästa del - Bob Marley "Redemption song". ;)

Inte omöjligt;)

Äsch vafan, Gubben i lådan är ju sjukt grym ju, klockrent val.

Ja, jag förstår inte att folk inte gillar den...lite söderspelad förvisso, men vafan:)

Kwon
2011-01-18, 21:02
Spelas den mycket på Söder? Får undvika Söder då helt enkelt.

Eddie Vedder
2011-01-18, 21:28
KhmOSpE3KNg

Tack Magnus!:thumbup:

Lasse Kongo
2011-01-18, 22:04
Inte omöjligt;)



Ja, jag förstår inte att folk inte gillar den...lite söderspelad förvisso, men vafan:)

Det är lite poppis att gå emot "main musik/film/etc" ibland, nästan så att man tror man är lite töff xD

Alt är det lite pinsamt att erkänna att man gillar Adams Ray eller Linnros osv och då lättare att dissa än att hissa.

Tycker helt klart att du ska fortsätta välja den musik DU vill ha och inget annat.

Sen måste jag ge en snabb elego till Body Radio, underhöll mig rejält under en extremt jobbig vecka där jag i princip var döende (förkyld, kille, du vet hur man blir)

Avsnitten med gamla rävar är bäst, Age, Granis, Olden, men ligger nästan med konstanta rysingar när man hör dem snacka gamla minnen, keep up the good work :thumbup:

Andreas Guiance
2011-01-18, 23:19
Det är lite poppis att gå emot "main musik/film/etc" ibland, nästan så att man tror man är lite töff xD

Alt är det lite pinsamt att erkänna att man gillar Adams Ray eller Linnros osv och då lättare att dissa än att hissa.

Tycker helt klart att du ska fortsätta välja den musik DU vill ha och inget annat.

Sen måste jag ge en snabb elego till Body Radio, underhöll mig rejält under en extremt jobbig vecka där jag i princip var döende (förkyld, kille, du vet hur man blir)

Avsnitten med gamla rävar är bäst, Age, Granis, Olden, men ligger nästan med konstanta rysingar när man hör dem snacka gamla minnen, keep up the good work :thumbup:

Hehe ja vi får väl se vad det blir för låtval nästa gång;)

Stort tack för de snälla orden om radion – jag tror att nästa gäst nog kommer att falla dig i smaken:thumbup: (Bör vara ute torsdag eller fredag om allt går som planerat.)

StampChamp
2011-01-19, 04:07
Riktigt kul med film, ser framemot nästa del!

Och jag tycker också den låten är skön, börjar bli less på alla gymsnubbar som ska dunka en jävla massa hård metal hela tiden. Har folk ingen bredd i sin musiksmak? :D

Och även jag måste ge er en stor eloge för body radio. Den är extremt underhållande, man sitter och småler under hela programmen, lär sig nya saker och får upp ögonen för andra atleter och äventyr!

RassK
2011-01-19, 12:36
Inte ofta man ser GH-mage på en fitnessbrud

Andreas Guiance
2011-01-19, 17:05
Riktigt kul med film, ser framemot nästa del!

Och jag tycker också den låten är skön, börjar bli less på alla gymsnubbar som ska dunka en jävla massa hård metal hela tiden. Har folk ingen bredd i sin musiksmak? :D

Och även jag måste ge er en stor eloge för body radio. Den är extremt underhållande, man sitter och småler under hela programmen, lär sig nya saker och får upp ögonen för andra atleter och äventyr!

Stort tack:)

Jag blir alltid lika glad över att folk tar de här film- och radioprojekten för vad de är, och inte tror att det ska vara SVT/SR-kvalitet på produktionerna:D