handdator

Visa fullständig version : USA imorgon.


frong
2011-01-15, 21:11
Drar till USA imorgon, har dom något schyst kosttillskott där som vi inte har i Sverige..?

hejhopp79
2011-01-16, 15:38
Ja.

Erkserks
2011-01-16, 15:43
Ja.

Riktigt fint, genomtänkt och relevant inlägg du lyckades posta där.... Hade jag varit admin hade jag tagit bort ditt inlägg alternativt gett dig en varning.

hejhopp79
2011-01-16, 15:49
Riktigt fint, genomtänkt och relevant inlägg du lyckades posta där.... Hade jag varit admin hade jag tagit bort ditt inlägg alternativt gett dig en varning.

Detsamma hörru

Ot: efedrin?

StNicholaus
2011-01-16, 15:53
Detsamma hörru

Ot: efedrin?

Jag har svårt att se att moderator inte kommer ha vissa invändningar gällande förslag likt ovanstående. Efedrin är olagligt i Sverige och konsumtion av denna substans bör därmed ej uppmuntras (el. diskuteras här).

Vidare bör inflikas - nu när substansen har förts på tal - att efedrin endast är lagligt i vissa amerikanska delstater.

Erkserks
2011-01-16, 22:19
Detsamma hörru

Ot: efedrin?

Du har någon allvarlig störning eller? Du kan ju försöka att bidra till tråden istället för den attityden du använder dig av.

Du skrev ju att det fanns schyssta tillskott där som inte finns i Sverige, så upplys oss nu!

Efedrin har varit förbjudet i USA sedan 2004 så finns det i USA så finns det också här (olagligt på båda platser), men berätta nu vilka schyssta kosttillskott som finns i USA som inte finns här, vi inväntar svar.

frong
2011-01-17, 02:25
Schysta svar grabbar... Påminner mig om dagis

NiHa
2011-01-17, 08:38
Superpump Max?

Asdf
2011-01-17, 15:49
Det är inte en planet i ett annat solsystem vi pratar om. Återförsäljare av kosttillskott i sverige lär säkerligen ha ett o annat från USA i sitt lager ;)

frong
2011-01-17, 16:35
Det är inte en planet i ett annat solsystem vi pratar om. Återförsäljare av kosttillskott i sverige lär säkerligen ha ett o annat från USA i sitt lager ;)

Det svarade på min fråga hur?

StNicholaus
2011-01-17, 16:48
Det svarade på min fråga hur?

Frong, det hela är egentligen mycket enkelt.
Du frågar om det finns något "schyst kosttillskott" i Amerika som inte finns här i Svedala. Då kosttillskottbranschen är en tämligen rörlig bransch (där nyheter kommer för jämnan) och med anledning av att en majoritet av all världens kosttillskott produceras i USA (åtminstone vad gäller kosttillskott av "byggar- och prestationstyp") så är det ju inte mer än logiskt att den amerikanska marknaden - för tillfället - är mycket bredare (och "nyare") än den svenska.

För att göra ett långt svar kort (med vilket jag redan misslyckats å de grövsta) så ja det finns "schysta" kosttillskott i USA. Vilka dessa kosttillskott är kan du sedan ta reda på genom att surfa in på valfri stor amerikans återförsäljare av kosttillskott. De skyltar högt och ljudligt med sina nya "superprodukter". Om det sedan är någonting att ha, tja, det låter jag vara osagt.

milk
2011-01-18, 01:31
mitt tips är väl att köpa de kosttillskott som du redan använder idag där borta (om de finns). Polaren brukar köpa 4 burkar Omega3 till priset av en här i sverige. Det klarar han sig ett år på.

Annars är det väl bara att surfa in på diverse sidor som ovanstående säger och se om du hittar något intressant. Billigare är det ju iaf

Timme
2011-01-18, 15:27
Gött, med lite kosttillskott från staterna kommer du svälla upp som tusan och bli helt äckligt grov!

raQblad
2011-01-18, 18:16
Besøk Vitaminshoppe :) De har allt.
Och så har de riktigt billiga færdiga proteinshakes, smakar som gainomax, på Wal-Mart...iaf i LA.

Lepras
2011-01-18, 18:31
Vetefan vad som är nytt o hett..
Men allt är sjukt mycket billigare--köpte proteinpulver för 65-70kr kilot och bcaa för halva priset jämfört med Sverige.