handdator

Visa fullständig version : Hackad på facebook!


Potatiskillen
2011-01-15, 19:30
Fy fan vad pinsam jag är , jag har blivit hackad på facebook efter att addade en tjej :(

En fråga som jag måste få svar på är, kan de byta ens mailadress om det är inne på min facebook? Isåfall så måste jag ta bort min facebook konto snarast då jag har mina e-mail kopplad till den.

Fy fan alltså *cry*

Potatiskillen
2011-01-15, 19:44
Måste man vara inloggad för att ta bort facebook?

johanhej
2011-01-15, 19:47
det låter ganska troligt att det är så ja. Du får väl helt enkelt skriva ett mail till admin på FB och be dem ta bort det.

Potatiskillen
2011-01-15, 19:51
Ja, jag håller på nu. Jag hoppas att det går, uppskattar om det finns någon länk.

Granatgiraffen
2011-01-15, 19:58
Du har väl inte samma lösenord på mailen och på facebook hoppas jag? I sådana fall är det bara att klicka i det där "glömt lösenord" så får du ett nytt skickat till dig på mailen. Klart och betalt!

rajjan_dammit
2011-01-15, 20:03
Får man fråga hur det gick till? Vad menar du med "hackad"?

Potatiskillen
2011-01-15, 20:03
Du har väl inte samma lösenord på mailen och på facebook hoppas jag? I sådana fall är det bara att klicka i det där "glömt lösenord" så får du ett nytt skickat till dig på mailen. Klart och betalt!

Nej tack och lov :D

Potatiskillen
2011-01-15, 20:04
Får man fråga hur det gick till? Vad menar du med "hackad"?

Ja om jag ska vara ärlig så var det en tjej som jag skrev på en dejtingsida, hon skrev att jag borde adda hennes tjej som var intresserad av mig. Det sjukaste är ju att jag addade henne då jag var berusad, så då vet man det.

Det tog 40 minuter och sedan så var den hackad.

Potatiskillen
2011-01-15, 20:07
Det står att jag har försökt så många gånger att jag måste ta kontakt med dem.

Jag har skickat ett meddelande och berättat att denna konto är hackad.

Det som oroar mig är att min gamla konto kan finnas kvar

rajjan_dammit
2011-01-15, 20:11
Ja om jag ska vara ärlig så var det en tjej som jag skrev på en dejtingsida, hon skrev att jag borde adda hennes tjej som var intresserad av mig. Det sjukaste är ju att jag addade henne då jag var berusad, så då vet man det.

Det tog 40 minuter och sedan så var den hackad.

:confused:Fattar fortfarande inte, du lade till nån på facebook och helt plötsligt hade de bytt ditt lösenord? Eller vad innebär hackad?

http://en.wikipedia.org/wiki/Koobface ?

Sheogorath
2011-01-15, 20:15
:confused:Fattar fortfarande inte, du lade till nån på facebook och helt plötsligt hade de bytt ditt lösenord? Eller vad innebär hackad?

http://en.wikipedia.org/wiki/Koobface ?

Vad är konstigt med att en bisexuell låtsasvän i virusform snor hans lösenord när han addar den på Facebook?

Potatiskillen
2011-01-15, 20:15
:confused:Fattar fortfarande inte, du lade till nån på facebook och helt plötsligt hade de bytt ditt lösenord? Eller vad innebär hackad?

http://en.wikipedia.org/wiki/Koobface ?

Jag kunde inte logga in efter jag addade henne, jag addade henne, skrev ett par mail i 20 minuter och hon svarade. Sedan så kunde jag inte logga in igen.

Granatgiraffen
2011-01-15, 20:19
Men varför gör du inte som jag skriver då?

Jag hajar inte problemet.

Potatiskillen
2011-01-15, 20:22
Ja alltså jag provade att logga in 4-5 gånger utan resultat , så om jag nu ska begära ett lösenord så står det att jag har försökt för många gånger.

rajjan_dammit
2011-01-15, 20:24
Vad är konstigt med att en bisexuell låtsasvän i virusform snor hans lösenord när han addar den på Facebook?

Det konstiga är att jag inte förstår HUR hon (han) gjorde. Det är intressant eftersom det inte är så enkelt att bara adda någon på facebook och vips är kontot hackat.

Sheogorath
2011-01-15, 20:25
Det konstiga är att jag inte förstår HUR hon (han) gjorde. Det är intressant eftersom det inte är så enkelt att bara adda någon på facebook och vips är kontot hackat.

-> (jag var ironisk) <-

Potatiskillen
2011-01-15, 20:28
Ringde till min kompis nu , han sa att iochmed att jag har provat att logga in flertal gånger så han den blivit spärrad.

rajjan_dammit
2011-01-15, 20:31
-> (jag var ironisk) <-

Jo, men jag trodde mer att det var ironi av typen "ÅH va konstigt att du blev hackad när du trodde på att Svetlana var intresserad".


Potatis: Svetlana har låst ditt konto genom att försöka gissa/bruteforca lösenordet, skulle jag tro. Jag vet inte om det finns en gräns för login attempts på facebook.

Potatiskillen
2011-01-15, 20:36
Detta var en blond svenska som heter sådär.

http://www.facebook.com/aia.japanke

Fördelen är att jag har min e-mail fortfarande kopplad till den, så förhoppningsvis får jag se till att ta bort min facebook.

rajjan_dammit
2011-01-15, 20:45
Detta var en blond svenska som heter sådär.

http://www.facebook.com/aia.japanke

Fördelen är att jag har min e-mail fortfarande kopplad till den, så förhoppningsvis får jag se till att ta bort min facebook.

För du har förstås inte laddat ner något från en länk från en app eller annan third-party? En länk hon skickade till dig? Från dejtingssidan?

Kör en scan?

Det blir intressant det här om det visar sig att det går att hacka konton genom att adda en viss person. Troligtvis är det ju inte så, men om så har facebook lite att stå i. Informationssäkerhet är min lilla hobby.

Potatiskillen
2011-01-15, 20:53
Vad är syftet med att hacka facebook till att börja med? Kan ju inte vara kul om det skriver saker som jag inte står för.

Det kunde ju ha varit värre också som min bank tex.

Ristretto
2011-01-15, 21:15
Vad är syftet med att hacka facebook till att börja med? Kan ju inte vara kul om det skriver saker som jag inte står för.

Det kunde ju ha varit värre också som min bank tex.
http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/5257682/Hack-facebook-unlimited-facerapes.jpg?imageSize=Large&generatorName=Insanity-Wolf

Pepparkakssmurfen
2011-01-15, 21:21
Ja om jag ska vara ärlig så var det en tjej som jag skrev på en dejtingsida, hon skrev att jag borde adda hennes tjej som var intresserad av mig...

.

Inga varningsklockor som ringde där??:smash:

rajjan_dammit
2011-01-15, 21:24
Vad är syftet med att hacka facebook till att börja med? Kan ju inte vara kul om det skriver saker som jag inte står för.

Det kunde ju ha varit värre också som min bank tex.

För att om de får lösenordet till din facebook så kan de testa om det är samma på din mail, där kanske står uppgifter till andra konton på andra sidor, din bank eller andra uppgifter om dig de kan använda för att stjäla din identitet.

Oxe
2011-01-15, 21:32
Jag blev mest konfunderad över varför han addade en halvskabbig tjockis med småtuttar ???

rajjan_dammit
2011-01-15, 21:39
Jag blev mest konfunderad över varför han addade en halvskabbig tjockis med småtuttar ???

Det är inte lätt att vara desperat kille år 2011...

Potatiskillen
2011-01-15, 21:41
Inga varningsklockor som ringde där??:smash:

Nej då jag har blivit addad förut och addat andra främlingar. Denna gång hade jag fel

Potatiskillen
2011-01-15, 21:43
För att om de får lösenordet till din facebook så kan de testa om det är samma på din mail, där kanske står uppgifter till andra konton på andra sidor, din bank eller andra uppgifter om dig de kan använda för att stjäla din identitet.

Ahh det är sant, men nu tänker jag byta lösenord på hotmail.com, så det är jag glad över att det inte kommer åt min hotmail.

Jens.Andersson
2011-01-15, 22:11
Ahh det är sant, men nu tänker jag byta lösenord på hotmail.com, så det är jag glad över att det inte kommer åt min hotmail.

Varför ska du göra det, du hade ju inte samma lösenord sa du väl?

Potatiskillen
2011-01-15, 22:27
Varför ska du göra det, du hade ju inte samma lösenord sa du väl?

Nja inte direkt, men nu har jag bytt det helt och hållet.

Det som skillde mellan facebook och den andra var bara två bokstäver faktiskt.

Edit: Har nu 25 vänner på min nya facebook och en vän hjälper mig med taggningen och så vidare.

Oxe
2011-01-15, 22:45
Nja inte direkt, men nu har jag bytt det helt och hållet.

Det som skillde mellan facebook och den andra var bara två bokstäver faktiskt.

Edit: Har nu 25 vänner på min nya facebook och en vän hjälper mig med taggningen och så vidare.

Hoppas du lärt dig nåt av detta...

Adda inte tjockisar som vänner då kan dom få för sig att det är ok att se ut så där...

Potatiskillen
2011-01-15, 22:53
Hoppas du lärt dig nåt av detta...

Adda inte tjockisar som vänner då kan dom få för sig att det är ok att se ut så där...

Hon var attraktiv i mina ögon faktiskt.

Jag har lärt mig, jag menar man har ju hört idioter som har uppgett ens baknummer till en ryska för att hon är kär i honom och så vidare.

Fredszky
2011-01-15, 23:09
Jag blev mest konfunderad över varför han addade en halvskabbig tjockis med småtuttar ???



Hoppas du lärt dig nåt av detta...

Adda inte tjockisar som vänner då kan dom få för sig att det är ok att se ut så där...

http://i27.photobucket.com/albums/c183/budboi/2ds2236xq5oj8.jpg

Mupp.

Potatiskillen
2011-01-15, 23:16
Jag känner mig som en ny människa, hade som mest 530 vänner, inte så ofta jag pratar med många av dem heller.

Undra om man kan hacka tillbax den?

Jens.Andersson
2011-01-15, 23:22
Är det inte mer sannolikt att du gjorde något lösenordsbyte när du var berusad? Vad händer
när du tar "glömt lösenord"?

Potatiskillen
2011-01-15, 23:30
Är det inte mer sannolikt att du gjorde något lösenordsbyte när du var berusad? Vad händer
när du tar "glömt lösenord"?

Alltså jag tror att jag har tydligen hade något som de kunde ta på, alla facebook accounts har ju någon nummerkombination också om man skall leta efter någon såvitt jag minns.

Nu har jag ju som sagt gått förbi det där och hoppas att inget dumt skrivs (facerape) på den, vilket jag har svårt att se att syftet är så länge det inte är någon elak bekant som vill åt din facebook.

Jag vill minnas att datorn hakade upp sig och jag startade om den och då jag skulle kolla på facebook så kunde jag inte logga in.

Jag har däremot anmält att denna account är falskt och att jag har blivit hackad.

Potatiskillen
2011-01-15, 23:31
Är det inte mer sannolikt att du gjorde något lösenordsbyte när du var berusad? Vad händer
när du tar "glömt lösenord"?


Då står det att jag har försökt många gånger och måste kontakt dem.

Jens.Andersson
2011-01-15, 23:32
Då står det att jag har försökt många gånger och måste kontakt dem.

Men om du försökt många ggr så borde hela din inkorg vara full med mail så att
du kan ta över kontot igen.

Potatiskillen
2011-01-15, 23:47
Men om du försökt många ggr så borde hela din inkorg vara full med mail så att
du kan ta över kontot igen.


Jomen exakt ,lite svårt att förklara situtationen. Jag vet att jag har blivit hackad då jag inte kunde ta mig in igen. Om någon skriver till mig nu så kommer det till min mail och jag håller redan på nu att adda vänner och skall imorgon ta tag med att överföra bilderna som jag har offentligt.

Jag är iallafall glad över att det inte lyckades ta min e-mail eller banken.

Jag ringde också till polisen för att höra vad man kan göra, hon sa att om det skulle visa sig att det har tagit min bankkonto så skall jag göra en anmälan. Jag har bevis på det här iallafall.

Tabbe
2011-01-15, 23:53
men asså :laugh::laugh:

kontakta bara fb och låt dom nollställa kontot, fan va du håller på :D
Kan du bevisa att du är du så får du till och med tillbaka det.

Potatiskillen
2011-01-15, 23:56
Kommer att bli tufft om det visade sig att jag kunde ta mig tillbaks, fy fan vad drygt det kommer att vara :D

vicarious
2011-01-15, 23:58
Jag blev mest konfunderad över varför han addade en halvskabbig tjockis med småtuttar ???

Hahahaha :laugh:

Gabriel174
2011-01-16, 00:01
http://i27.photobucket.com/albums/c183/budboi/2ds2236xq5oj8.jpg

Mupp.

:laugh:

Pungis
2011-01-16, 01:05
Hur kan du vara så säker på att det var hon som hackade den?

Potatiskillen
2011-01-16, 01:08
Hur kan du vara så säker på att det var hon som hackade den?

För att det hände efter 30 minuter då jag addade henne, har addat rätt många främlingar innan så varför skulle det just ske hos henne.

Potatiskillen
2011-01-16, 10:44
Såhär står det

"Ditt lösenord kunde inte återställas.

*
Du har nått gränsen för antal försök att återställa lösenordet. Om du fortfarande har problem med att komma åt ditt konto, kontakta oss för att få hjälp.!

Scratch89
2011-01-16, 10:53
Ja? Du behöver ju inte försöka återställa det fler gånger. Gå till din mail och se till att du loggar in med det nya lösenordet.

rajjan_dammit
2011-01-16, 10:55
Såhär står det

"Ditt lösenord kunde inte återställas.

*
Du har nått gränsen för antal försök att återställa lösenordet. Om du fortfarande har problem med att komma åt ditt konto, kontakta oss för att få hjälp.!

Har du provat att logga in med det nya lösenord du fått då?

Potatiskillen
2011-01-16, 11:23
Har du provat att logga in med det nya lösenord du fått då?

Jag får inget nyss lösenord ärligt talat. Bara en kod som jag ska knappa in, efter det så kommer detta meddelande upp.

lougreed
2011-01-16, 11:55
denna traden ar guld

The_RobRoy
2011-01-16, 12:10
denna traden ar guld

+1

Potato-guy börjar bli en ny favorit :)

Kwon
2011-01-16, 12:13
StorPotäten 4 Prez! :D

Potatiskillen
2011-01-16, 12:14
Jag trollar ju inte eller så, är bara rädd att det kan komma åt mer.

Potatiskillen
2011-01-16, 12:20
Jag har 73 vänner nu.

delta_mats
2011-01-16, 12:32
Uppdatera gärna oftare med hur många vänner du har. Det är faktiskt det mest intressanta med den här tråden.

Jarod
2011-01-16, 12:57
Jag känner mig som en ny människa, hade som mest 530 vänner, inte så ofta jag pratar med många av dem heller.

Undra om man kan hacka tillbax den?

Jag har 73 vänner nu.

Ska du sikta på attentionwhore denna gången oxå? :thumbup:

Oxe
2011-01-16, 13:05
Jag skulle också vilja ha 530 vänner... undra ifall man skall börja adda folk på random ifrån dejtingsidor hmmm

Snobbe
2011-01-16, 13:11
Jag skulle också vilja ha 530 vänner... undra ifall man skall börja adda folk på random ifrån dejtingsidor hmmm

Akta dig jag har hört att dom hackar folk.

Potatiskillen
2011-01-16, 13:13
Jag uppmanar dem att ta bort den gamla så att de inte förväxlar sig.

Morrris
2011-01-16, 13:15
Jag uppmanar dem att ta bort den gamla så att de inte förväxlar sig.

Nice. Hur många vänner är du uppe i?

Albatross
2011-01-16, 13:17
Jag har gjort otroliga skratt till denna tråd. Tack.

Potatiskillen
2011-01-16, 13:21
Nice. Hur många vänner är du uppe i?

79 st , bör nämnas att jag är uppväxt i en håla där det bodde som mest 3000 personer, alla känner alla, så det är många som har addat mig. Jag tar de som jag känner minst sist.

Smml
2011-01-16, 13:39
Den här tråden är ju riktigt komisk haha

Feels damn good not to have teh facebooks :D

Potatiskillen
2011-01-16, 14:08
85 vänner just nu. Det löser sig hoppas jag.

rajjan_dammit
2011-01-16, 14:25
79 st , bör nämnas att jag är uppväxt i en håla där det bodde som mest 3000 personer, alla känner alla, så det är många som har addat mig. Jag tar de som jag känner minst sist.

Vad har du för system för vilka du känner mer och vilka du känner mindre? Ärligt alltså.

Morrris
2011-01-16, 14:28
85 vänner just nu. Det löser sig hoppas jag.

Fortsätter du i den takten så addar du en ny vän uppskattnigsvis var åttonde minut. Eftersom du har 445 vänner kvar kommer återställningen ta ca 60 timmar.

Detta tar dock inte med typen av vänner i beräkning. Vill du ha en mer nogrann formel föresår jag att du PMar ditt lösenord så ska jag skappa en bättre anpassad algoritm.

Potatiskillen
2011-01-16, 14:33
Hoppsan, kollade på skräpposten och nu fick jag tillbaks den.

Lellan
2011-01-16, 14:47
Hoppsan, kollade på skräpposten och nu fick jag tillbaks den.

Jag undrar om jag någonsin följt en tråd med större intresse och vid varje uppdatering väntat på detta klimaz, jag VISSTE att det skulle komma! U can do it Potatudude! :D

Grattis! :hbang:

Kwon
2011-01-16, 14:49
INGEN hackar på Potentäten! Oavsett om det är på ICA eller Facebook!

rajjan_dammit
2011-01-16, 14:53
Ja, hoppsan, där var det ju. Helt otroligt...

Potatiskillen
2011-01-16, 14:59
Problemet är ju nu om jag får behålla den då jag har anmält den som hackad. Vore ju tragiskt den liksom försvinner inom ett par veckor.

Då är ju frågan , kan jag på något sätt skriva och berätta att det är den här som jag använder nu?

Nuthead
2011-01-16, 14:59
http://www.shooped.org/home/images/memes/notsureifserious.jpg

Potatiskillen
2011-01-16, 15:03
Jag undrar om jag någonsin följt en tråd med större intresse och vid varje uppdatering väntat på detta klimaz, jag VISSTE att det skulle komma! U can do it Potatudude! :D

Grattis! :hbang:


Mjo, jag borde kanske ha lugnat ner mig först och kollade hur man fixar det. Det bästa av allt är att jag har blockat sl*nan.

elBjurro
2011-01-16, 15:34
hahahaha hon har nog inte ett dugg me saken att göra, de e nog bara du som klantat dig hela tiden.

hur många är addade nu?

hultman
2011-01-16, 15:34
Hahaha. HAHAHAHAHAhahhaha.

Seriöst... vafan? Du måste ju trolla.

Potatiskillen
2011-01-16, 15:39
hahahaha hon har nog inte ett dugg me saken att göra, de e nog bara du som klantat dig hela tiden.

hur många är addade nu?

Är 100 på att det var hon. För jag har ju addat folk förut och har kunnat logga in efteråt.

86 stycken.

nmanradnävna
2011-01-16, 15:47
Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bli förbannad :confused:

rajjan_dammit
2011-01-16, 17:03
Det borde finnas någon form av grundläggande kunskapstest som måste klaras av innan man får komma ut på internet.

bb X
2011-01-16, 17:04
facepalm? =D

KaptenKnäsvag
2011-01-16, 17:05
facepalm? =d

+1

Wille005
2011-01-16, 17:26
Ni som går på detta bör få era facebooks hackade.

Turoooolll...

Ristretto
2011-01-16, 17:29
Hög klass på denna tråd. Minst sagt! :D

EkarN
2011-01-16, 18:13
Den här tråden måste in i best of alltså jag dör:laugh:

r3mpuh
2011-01-16, 18:22
Den här tråden måste in i best of alltså jag dör:laugh:Best off har väll inte uppdaterat på typ åratal? lol

Lellan
2011-01-16, 18:34
Är 100 på att det var hon. För jag har ju addat folk förut och har kunnat logga in efteråt.

86 stycken.

Ok, så här: Du hade 500 st vänner drygt sa du? Det kan inte möjligtvis vara så att du, på fyllan - eller någon random hackare, gjorde detta just då, och slumpen gör att det var just 30 minuter efter att du addat just henne..? Hade det hänt.. säg igår, hade du antagligen misstänkt den du addat just då? Varför skulle just hon vara den som hackade om det är hackat, det kanske är den FÖRSTA du addade som slitit sitt hår och försökt och försökt och just igår äntligen lyckades!

Nu blir hon uthängd som tjockis utan tits, tycker lite synd om na.. (sympatitycker, från en småtuttad tjockis till en annan liksom.. ;)).

Frågan är om jag är ett troll, trollivrare el trolldödare. Svaret är nog bara att jag är en småtuttad tjockis, addar man mig får man skylla sig själv.. :rolleyes:

Hur många är det nu? Kommer du ha kvar båda kontona?

Sheogorath
2011-01-16, 18:35
Ok, så här: Du hade 500 st vänner drygt sa du? Det kan inte möjligtvis vara så att du, på fyllan - eller någon random hackare, gjorde detta just då, och slumpen gör att det var just 30 minuter efter att du addat just henne..? Hade det hänt.. säg igår, hade du antagligen misstänkt den du addat just då? Varför skulle just hon vara den som hackade om det är hackat, det kanske är den FÖRSTA du addade som slitit sitt hår och försökt och försökt och just igår äntligen lyckades!

Nu blir hon uthängd som tjockis utan tits, tycker lite synd om na.. (sympatitycker, från en småtuttad tjockis till en annan liksom.. ;)).

Frågan är om jag är ett troll, trollivrare el trolldödare. Svaret är nog bara att jag är en småtuttad tjockis, addar man mig får man skylla sig själv.. :rolleyes:

Hur många är det nu? Kommer du ha kvar båda kontona?

:thumbup:

Wille005
2011-01-16, 18:39
Jag har haft sex med 6,33% av mina vänner på facebook. Hur många vänner har jag på facebook?

Potatiskillen
2011-01-16, 18:52
Adda henne själv vet jag så får du se hur länge du har kvar ditt konto.

Jag kommer att använda den gamla ny och skulle något hända så tar jag reserven. Kommer inte att logga in på den som jag skapade igår något mer.

Jockefoten
2011-01-16, 18:55
jag har haft sex med 6,33% av mina vänner på facebook. Hur många vänner har jag på facebook?

1.

RebelYell
2011-01-16, 18:57
jag har haft sex med 6,33% av mina vänner på facebook. Hur många vänner har jag på facebook?

297

Potatiskillen
2011-01-16, 18:58
Ok, så här: Du hade 500 st vänner drygt sa du? Det kan inte möjligtvis vara så att du, på fyllan - eller någon random hackare, gjorde detta just då, och slumpen gör att det var just 30 minuter efter att du addat just henne..? Hade det hänt.. säg igår, hade du antagligen misstänkt den du addat just då? Varför skulle just hon vara den som hackade om det är hackat, det kanske är den FÖRSTA du addade som slitit sitt hår och försökt och försökt och just igår äntligen lyckades!

Nu blir hon uthängd som tjockis utan tits, tycker lite synd om na.. (sympatitycker, från en småtuttad tjockis till en annan liksom.. ;)).

Frågan är om jag är ett troll, trollivrare el trolldödare. Svaret är nog bara att jag är en småtuttad tjockis, addar man mig får man skylla sig själv.. :rolleyes:

Hur många är det nu? Kommer du ha kvar båda kontona?

94 st

Doctor Snuggles
2011-01-16, 19:06
Jag blev mest konfunderad över varför han addade en halvskabbig tjockis med småtuttar ???

Brad Pitt har talat.

wo0ord
2011-01-16, 19:28
jag e snel adda mej på fejsbok

EkarN
2011-01-16, 19:49
Best off har väll inte uppdaterat på typ åratal? lol

Nej jag vet, men det tar väl inte bort det faktum att denna tråd borde in där?;)

Wille005
2011-01-16, 19:54
1.
Beskriv gärna med hjälp av en algoritm hur du kommit fram till detta svaret.

Mvh Konstapel Kålrot

Jockefoten
2011-01-16, 19:55
Beskriv gärna med hjälp av en algoritm hur du kommit fram till detta svaret.

Mvh Konstapel Kålrot

Jag hackade ditt facebook-konto.

Kwon
2011-01-16, 19:59
Incoming Brainhack
http://images.uncyc.org/commons/d/d8/Mybrainhurts.gif
http://i344.photobucket.com/albums/p354/JoleneSjodin/Absurd/kuslig/clown332q.gif
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/78733d1214636015-animated-gif-thread-72982toujc2.gif

Wille005
2011-01-16, 20:00
Jag hackade ditt facebook-konto.
Du är välkommen till förhör hos oss på polisstationen i Hylte kommun. Vi bokade en tid den 21 januari kl. 12.45 i den gula soffan på källarplanet. (Om du av någon anledning inte skulle dyka upp på bokat förhör polisanmäls ditt facebook-konto per automatik.)

Mvh Konstapel Kålrot

Onigiri
2011-01-16, 20:22
Är det här på riktigt? :)

Kwon
2011-01-16, 20:27
Hackaren jagar Potätens konto
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/76410d1213661829-animated-gif-thread-1394113737.gif

Potatiskillen
2011-01-16, 23:02
Skönt att det löste sig.

Minimjölk
2011-01-18, 19:53
Ja visst är det men extra skönt att du lyckades starta denna tråden innan.

myggan
2011-01-19, 00:59
Du tycker inte så här i efterhand att du drog lite för stora växlar av det här?

Från att förmodligen knappat in fel lösenord ett par gånger till att ringa polisen och outa en tjej med bild och namn som en lesbisk cyberhackerslyna.

MrBoris
2011-01-19, 14:51
Jag tycker den här tråden är guld :) Potatiskillen 4 prez som någon annan sa, kolozzeums behållning ju:)

Potatiskillen
2011-01-20, 15:14
Faktum är att jag har bevis på att fler har blivit hackade av denna tjej och hon som skrev att jag skulle adda berättade att jag fick så jag teg. Så ja, nog satan var det en skum typ iallafall.

Potatiskillen
2011-01-24, 22:30
Nu har förövaren blivit bannad ;)

Viktor_Balck
2011-01-24, 23:24
Nu har förövaren blivit bannad ;)

Hur många vänner har du nudå?

Potatiskillen
2011-01-25, 15:06
Hur många vänner har du nudå?

105 vänner , fast jag har min gamla nu :)

Viktor_Balck
2011-01-25, 15:36
105 vänner , fast jag har min gamla nu :)

Ok, men hur många var du uppe i på den nya då?

Potatiskillen
2011-01-25, 16:30
Ok, men hur många var du uppe i på den nya då?

Gamla: 528 vänner
Nya (som jag inte använder nu) : 105