handdator

Visa fullständig version : Animal stak, koffein? Behöver svar fort!


Andersk
2011-01-10, 07:55
Har nyss inköpt animal stak och ska börja med den idag eller imorgon, är väldigt väldigt känslig mot koffein så vill veta om den innehåller koffein och isf vilken tablett som har de så jag kan ta bort den. Svar fort tack :)

Lifeless
2011-01-10, 09:02
Har aldrig använt animal stak men jag tror den röda ska bort om det finns en sån :)

Andersk
2011-01-10, 11:42
googlat som attans hittar inget. Finns 2 röda tabletter kan båda vara proppad med koffein?:s

vicarious
2011-01-10, 12:11
googlat som attans hittar inget. Finns 2 röda tabletter kan båda vara proppad med koffein?:s

Det tog mig under en minut att ta reda på att det är den röda kapseln som innehåller koffein =)

Annars brukar man kunna vända sig till stället där man köpte sin produkt. Förhoppningsvis vet de vad de säljer.

Jag antar att det är Animal M-stak du har köpt. Animal Stak innehåller inte ens koffein såvitt jag vet.

Andersk
2011-01-10, 12:40
Det tog mig under en minut att ta reda på att det är den röda kapseln som innehåller koffein =)

Annars brukar man kunna vända sig till stället där man köpte sin produkt. Förhoppningsvis vet de vad de säljer.

Jag antar att det är Animal M-stak du har köpt. Animal Stak innehåller inte ens koffein såvitt jag vet.

Tog mig längre tid att luska ut iaf, är livrädd för koffein därför vill jag vara säker, har sökt men hittar inget så ser inget fel med att jag gör en tråd här ?

Jag kör Animal Stak inte M-stak

vicarious
2011-01-10, 12:58
Tog mig längre tid att luska ut iaf, är livrädd för koffein därför vill jag vara säker, har sökt men hittar inget så ser inget fel med att jag gör en tråd här ?

Jag kör Animal Stak inte M-stak

Ok men då bör det inte vara några problem. Jag skulle hört av mig till återförsäljaren eller tillverkaren hursomhelst för att vara på den säkra sidan.

Andersk
2011-01-10, 13:04
Ok men då bör det inte vara några problem. Jag skulle hört av mig till återförsäljaren eller tillverkaren hursomhelst för att vara på den säkra sidan.

Ah precis vad jag gjorde, ringde upp och hörde och det skulle inte vara någe koffein alls i, han lät så osäker så då blev jag med det. Men jag kör på detta !

vicarious
2011-01-10, 13:05
Ah precis vad jag gjorde, ringde upp och hörde och det skulle inte vara någe koffein alls i, han lät så osäker så då blev jag med det. Men jag kör på detta !

Då hade google rätt :D

Apos78
2011-01-10, 13:09
Då hade google rätt :D

Har google någonsin fel? Ever?

vicarious
2011-01-10, 13:10
Har google någonsin fel? Ever?

Nä det har då aldrig hänt mig :)

Medusa
2011-01-10, 13:40
finns inget koffein i Stak, bara i M-stak, dom röda pillrena i Stak innehåller inte stim.

Andersk
2011-01-10, 15:06
Då hade google rätt :D

Dags o lämna detta forum, lite väl omoget :s

vicarious
2011-01-10, 16:41
Dags o lämna detta forum, lite väl omoget :s

Det jag skrev var inte på något sätt menat på ett illa sätt. Jag konstaterade bara att den information jag hittade på google förut stämde.

Bara lite snabbt offtopic.

Anledningen till att många kanske reagerar på såna här trådar är för att de är otroligt vanliga. Folk är lata och vill att någon annan ska göra jobbet åt dom, och ganska ofta handlar det om att leta rätt på information.

Lycka till med Animal Stak!

Inge Enveten
2011-01-10, 17:39
Dags o lämna detta forum, lite väl omoget :s

Utveckla gärna precis hur det var omoget.

hejhopp79
2011-01-10, 21:10
Dags o lämna detta forum, lite väl omoget :s

Säger killen som använder suspekta fjortiz-smileys ;)

Pepz
2011-01-10, 22:17
hur ofta köper man en produkt där man inte vet vad den innehåller?

vicarious
2011-01-11, 10:19
hur ofta köper man en produkt där man inte vet vad den innehåller?

tyvärr är det nog ganska vanligt :/

Faridvillblibiff
2011-01-19, 11:56
Animal Stak har koffein i sig, vet dock inte riktigt vilken av tabletterna det är!

p.s: Animal Stak e sjukt jävla bra!!

ZMA
2011-01-19, 17:53
Stak har inte koffein, det är nog M-Stak du syftar på. Sen måste jag bara säga att riktigt tråkig attityd från ts efter att folk försöker hjälpa dig... du skulle behöva piggas upp rejält.