handdator

Visa fullständig version : Proteinbars utan choklad?


Robinha
2011-01-08, 14:35
Hej! Jag ska åka till Kenya i 2,5 vecka i februari, och skall ta med mig proteinbars är det tänkt. Eftersom det är rätt så varmt där (över 30 grader uppskattningsvis) så är det rätt opraktiskt med proteinbars med chokladöverdrag. Har ni några förslag på goda proteinbars utan chokladöverdrag, till överkomliga priser och utan allt för mycket kolhydrater?
MVH Robinha

Kung atlas
2011-01-08, 17:58
Hej! Jag ska åka till Kenya i 2,5 vecka i februari, och skall ta med mig proteinbars är det tänkt. Eftersom det är rätt så varmt där (över 30 grader uppskattningsvis) så är det rätt opraktiskt med proteinbars med chokladöverdrag. Har ni några förslag på goda proteinbars utan chokladöverdrag, till överkomliga priser och utan allt för mycket kolhydrater?
MVH Robinha

Nya Fairingbaren i smak röda bär eller päron/vanilj. Ingen av dom har chokladöverdrag och är fruktansvärt goda

panzerpig
2011-01-08, 19:12
Jag var två veckor i Togo för några år sedan, körde på shakes för att slippa ditt problem, vi hade lite mer än 30 grader (47 som mest...).
Har iofs märkt att chokladen i bars brukar vara hårdare än "vanlig" choklad. Gör ett test och ha dom i ugnen på lite under 50c så får du se vad som händer :)
Annars finns det ju som sagt olika bärvarianter.

Lepras
2011-01-08, 19:28
Ta med nått kilo proteinpulver istället ;)

ChinChek
2011-01-11, 11:27
Köpte Fairing Päron/vanilj på fitness mässan. Smaka päronsplit.