handdator

Visa fullständig version : Skall ragga upp en milf, hjälp!


Onigiri
2011-01-05, 22:34
Nu är det såhär, att en tjej som är 30-32 (gissningar, plus minus något år) jobbar i en butik jag handlat lite prylar av vid flera tillfällen, till huset jag nyligen flyttat till hade jag tänkt ragga på. Det lilla problemet är att hon är garanterat 10 år äldre (åldern spelar ingen roll osv jag vet, tyst) problemet är att hon är väldigt vuxen och mogen och det är inte jag, jag vet inte hur man raggar på dessa kvinnor. *cupid*

Så, givetvis vänder jag mig till er, kära kolozzeum, vad borde jag göra och inte göra? Det känns som att hon är så väldigt inte min typ men så ska jag inte tänka egentligen, för då kommer jag ingenstans. Dock känner jag mig lite lost pga att hon var såpass mycket äldre. Någon som har erfarenheter?

Kom igen nu, jag vet att ni är bra på sånt här!

MasterChief
2011-01-05, 22:37
Är hon en milf eller bara en gammal kärring du vill sätta på?

Yes
2011-01-05, 22:49
Jag hade inte kallat en 30-åring för gammal kärring. :D

Svaret är för övrigt att göra precis som med vilken annan kvinna som helst. Tycker hon sen att du är barnslig och omogen så finns det ändå inget du kan göra åt det. Hjälper inte om du låtsas vara mogen och världsvan direkt.

Med andra ord; det är bara å kööör!

limenka
2011-01-05, 22:51
Testa alkohol....

ceejay
2011-01-05, 22:53
har hört rykten om att sliddjur i den åldern gillar rödtjut.

qwerty1
2011-01-05, 22:53
antingen vill hon ha kisen laupad eller inte, så kör på bara.

Sheogorath
2011-01-05, 23:31
Hon vill förmodligen ligga med dig för att du är en omogen 20-åring och inte trots det. Snusk-MILFar är sådana. Så var det osäkra lammköttet hon vill att du ska vara och visa 'na var bilen ska parkeras. (till hard-style, förstås). :thumbup:

Herr Oberst
2011-01-06, 00:05
Måste man inte vara åtminstone 40+ för att kallas milf?

fiskebulle
2011-01-06, 00:06
Måste man inte vara åtminstone 40+ för att kallas milf?

Så länge kvinnan i fråga har barn spelar det väl ingen roll?

Herr Oberst
2011-01-06, 00:18
Så länge kvinnan i fråga har barn spelar det väl ingen roll?

Om hon har barn eller inte kvittar väl. En het medelålders kvinna = milf
Om 30 är medelålder kommer jag behöva skjuta mig själv om 3 veckor

Vunnis
2011-01-06, 00:19
Om hon har barn eller inte kvittar väl. En het medelålders kvinna = milf
Om 30 är medelålder kommer jag behöva skjuta mig själv om 3 veckor

Du vet alltså inte vad milf står för...?
Sovadags, du får googla.

clinteastwood
2011-01-06, 00:20
Väx upp!

qwerty1
2011-01-06, 00:21
Om hon har barn eller inte kvittar väl. En het medelålders kvinna = milf
Om 30 är medelålder kommer jag behöva skjuta mig själv om 3 veckor

Fail.

Landström
2011-01-06, 00:23
Nån exakt definition på MILF finns inte men så mycket kan jag säga att en brud på 30 är ingen MILF. Hennes mor på 48 kan dock vara det.

qwerty1
2011-01-06, 00:24
Nån exakt definition på MILF finns inte men så mycket kan jag säga att en brud på 30 är ingen MILF. Hennes mor på 48 kan dock vara det.

Fail.

Yes
2011-01-06, 00:25
Du vet alltså inte vad milf står för...?
Sovadags, du får googla.
Jag anser att man bör bortse från den ordagranna betydelsen och istället se till vad begreppet är tänkt att beskriva. Vore ju meningslöst att kalla en 18-åring för MILF t.ex.

qwerty1
2011-01-06, 00:26
Jag anser att man bör bortse från den ordagranna betydelsen och istället se till vad begreppet är tänkt att beskriva. Vore ju meningslöst att kalla en 18-åring för MILF t.ex.

but still..........

Landström
2011-01-06, 00:27
Fail.

Skulle inte tro det

clinteastwood
2011-01-06, 00:29
Vad heter den manliga motsvarigheten, pervo gubbe??? FILF???

qwerty1
2011-01-06, 00:31
qwerty1?

JJOHANSSON
2011-01-06, 00:31
Dilf ?

Sheogorath
2011-01-06, 00:32
Jag anser att man bör bortse från den ordagranna betydelsen och istället se till vad begreppet är tänkt att beskriva. Vore ju meningslöst att kalla en 18-åring för MILF t.ex.

Vem fan vill ha sex med någon från Staffanstorp?

Landström
2011-01-06, 00:33
Begreppet MILF kommer ursprungligen från porren och jag kan försäkra alla okunniga om att det begreppet innefattar inte 18-åringar ("Legal age") eller något äldre brudar på 20-30 år. Oavsett om de har klämt fram 10 ungar eller inte.

Vart har det sunda förnuftet tagit vägen!?

clinteastwood
2011-01-06, 00:34
En riktig man tar sig an en GILF!!!

qwerty1
2011-01-06, 00:36
Begreppet MILF kommer ursprungligen från porren och jag kan försäkra alla okunniga om att det begreppet innefattar inte 18-åringar ("Legal age") eller något äldre brudar på 20-30 år. Oavsett om de har klämt fram 10 ungar eller inte.

Vart har det sunda förnuftet tagit vägen!?

wow, du har gått in på wikipedia, grymt bro....

En het mamma är en het mamma. Kvittar ålder.
En het farmor är en het farmor. Kvittar ålder.

Get the point eller du vill fortfarande kämpa om det? Du kanske hittar någon annan sida med lite information.

Landström
2011-01-06, 00:43
wow, du har gått in på wikipedia, grymt bro....

En het mamma är en het mamma. Kvittar ålder.
En het farmor är en het farmor. Kvittar ålder.

Get the point eller du vill fortfarande kämpa om det? Du kanske hittar någon annan sida med lite information.

Wikipedia? För att jag vet var uttrycket kommer ifrån? Det trodde jag nästan alla visste? Du borde själv tillbringa mindre tid på wikipedia och mer tid till porrfilmstittande.

Ja, en het mamma är en het mamma men hon är inte automatiskt en MILF för det.

clinteastwood
2011-01-06, 00:43
wow, du har gått in på wikipedia, grymt bro....

En het mamma är en het mamma. Kvittar ålder.
En het farmor är en het farmor. Kvittar ålder.

Get the point eller du vill fortfarande kämpa om det? Du kanske hittar någon annan sida med lite information.

Skärp dig, denne man kan sin sak. Här snackar vi massor av erfarenhet, han är en levande uppslagsbok när det gäller sånt här;) Wikipedia vad är det!!???

All respekt till dig min vän landstöm, ty du har lärt mig allt jag kan...

ekmanc
2011-01-06, 00:46
Manliga motsvarigheten är självklart FILTH...

Yes
2011-01-06, 00:46
Vem fan vill ha sex med någon från Staffanstorp?
http://www.simpsoncrazy.com/content/pictures/regulars/Cletus1.gif

:D

qwerty1
2011-01-06, 00:49
Vem fan vill ha sex med någon från Staffanstorp?

bättre sent än aldrig...
+1 ;)

Gabriel174
2011-01-06, 00:53
om 30 är medelålder kommer jag behöva skjuta mig själv om 3 veckor

:d

Herr Oberst
2011-01-06, 01:05
wow, du har gått in på wikipedia, grymt bro....


Vem behöver wikipedia när qwerty1 finns?
Hänvisar man bara till denne forumanvändares visdom så krävs inga andra källhänvisningar.

qwerty1.org är nog fortfarande ledigt om du vill skapa din egen encyklopedi.

Åsberg
2011-01-06, 01:07
Fan hjälp killen istället för att förstöra tråden nu, serious business här va.

ONT: Tycker att du ska vara dig själv.

:D

qwerty1
2011-01-06, 01:10
Vem behöver wikipedia när qwerty1 finns?
Hänvisar man bara till denne forumanvändares visdom så krävs inga andra källhänvisningar.

qwerty1.org är nog fortfarande ledigt om du vill skapa din egen encyklopedi.

Helst inte. Jag förstår dock bara inte vad skillnaden på en mamma som är 25 eller en mamma som är 45? Båda är mammor och båda är liggbara. Får jag inte säga ordet MILF eller då smutskastar jag porrbranschen?

Herr Oberst
2011-01-06, 01:12
Skillnaden mellan 25 och 45 = 20 år.
Hoppas du förstår skillnaden på 5 och 25 åtminstone

qwerty1
2011-01-06, 01:13
Bra svar mannen! Du förstod exakt vad jag menade......

Lepras
2011-01-06, 01:22
Bjud henne på en tonfiskshake ;)

powderdog
2011-01-06, 01:40
Smiska till henne på röfven och se vad du får för reaktion. Oavsett om du får en örfil eller en lekfull blick så kommer hon garanterat komma ihåg dig och tänka på dig ganska många gånger=success!
Vänligen följ mitt råd och avrapportera, skulle aldrig göra det själv, men det vore kul om du testade åt mig

Halice
2011-01-06, 09:08
Nu är det såhär, att en tjej som är 30-32 (gissningar, plus minus något år) jobbar i en butik jag handlat lite prylar av vid flera tillfällen, till huset jag nyligen flyttat till hade jag tänkt ragga på. Det lilla problemet är att hon är garanterat 10 år äldre (åldern spelar ingen roll osv jag vet, tyst) problemet är att hon är väldigt vuxen och mogen och det är inte jag, jag vet inte hur man raggar på dessa kvinnor. *cupid*

Så, givetvis vänder jag mig till er, kära kolozzeum, vad borde jag göra och inte göra? Det känns som att hon är så väldigt inte min typ men så ska jag inte tänka egentligen, för då kommer jag ingenstans. Dock känner jag mig lite lost pga att hon var såpass mycket äldre. Någon som har erfarenheter?

Kom igen nu, jag vet att ni är bra på sånt här!



Gå dit, handla saker och flörta lite grann med henne. Inte så där sliskigt med nån dålig raggningsreplik. Utan bara prata lite, var glad och le lite sexigt emot henne. När du har gjort detta ett tag så är det kanske dags att fråga efter ett telefon-nummer eller bjud ut henne på en after-work beer/fika. Här kommer hon antagligen bli lite förvånad och vet inte vad hon ska säga. Antingen säger hon "okej, visst" eller "nej - jag har pojkvän"

Ganska simpelt egentligen. *rolleyes*

rickardptrsn
2011-01-06, 09:22
va rak.

lougreed
2011-01-06, 09:31
va asrak

Arf Pingvin
2011-01-06, 09:31
Men vad fan. Det är ingen milf om det inte är någon som är gammal nog att vara DIN mamma.

Nixon
2011-01-06, 09:35
va dyngrak

Onigiri
2011-01-06, 09:39
Det kan vara som du säger Sheo, det märks väl så småningom.

Det var ungefär det du skriver Halice jag hade tänkt. "Raggningsrepliker" osv är bara så urfånigt att de inte ens borde få finnas.

Idag är butiken stängd :( jag som tänkte gå dit och handla något random :D

Jag ska vara rak, tack för raka tips.

filmjölk
2011-01-06, 10:10
Oavsett om du lyckas eller ej kommer hon troligtvis (om du raggar på ett snällt, icke agressivt sätt) bli glad över uppmärksamheten från någon såpass mkt yngre. Nu är jag man, men i den åldern började man bli lite nojig över sin ålder (spec. om hon är lite yngre än vad du tror-trettioårskris) och att en ung person finner en attraktiv är bra för egot. Gissar att kvinnor är hyfsat likadana.

Kwon
2011-01-06, 12:13
Nu är det såhär, att en tjej som är 30-32 (gissningar, plus minus något år) jobbar i en butik jag handlat lite prylar av vid flera tillfällen, till huset jag nyligen flyttat till hade jag tänkt ragga på. Det lilla problemet är att hon är garanterat 10 år äldre (åldern spelar ingen roll osv jag vet, tyst) problemet är att hon är väldigt vuxen och mogen och det är inte jag, jag vet inte hur man raggar på dessa kvinnor. *cupid*

Så, givetvis vänder jag mig till er, kära kolozzeum, vad borde jag göra och inte göra? Det känns som att hon är så väldigt inte min typ men så ska jag inte tänka egentligen, för då kommer jag ingenstans. Dock känner jag mig lite lost pga att hon var såpass mycket äldre. Någon som har erfarenheter?

Kom igen nu, jag vet att ni är bra på sånt här!

Ojdå Onigiri, hon är ju nästan så gammal att hon hade kunnat vara din mamma. :)

Tricket är att vara dig själv! Lycka till!

Nu känner jag dig inte personligen, men det kan underlätta med lite tut innanför västen om du har svårt att kommunicera/formulera dig.

Pejij
2011-01-06, 12:17
men vad fan. Det är ingen milf om det inte är någon som är gammal nog att vara din mamma.

+1 !!!

Mr.Sarkastisk
2011-01-06, 12:23
Jag förstår inte vad problemet är? Smek henne på rumpan bara och kör in den.

Allan
2011-01-06, 12:44
Och sen undrar ni varför Kolozzeum har så få tjejer som medlemmar? Tråd låst.