handdator

Visa fullständig version : Finns det någon PWO man faktiskt märker skillnad av?


Fredhdastar
2011-01-05, 16:46
Jag har bara testat Vip-X och koffeintabletter á 200mg. Märkte inte ett piss. Finns det något hopp om att jag ska kunna träna utan att vara sömnfärdig? Vad är min frälsning?

King Grub
2011-01-05, 16:46
Korrigera orsaken, inte symptomen.

Söder93
2011-01-05, 16:53
Har testat ett par pwo b.l.a nano vapor pro series, no-xplode, jacked xx och nu idag testade jag vip-x zero carbs när jag deffar och känner mig piggare och får bättre tryck.
no-xplode fick jag bättre tryck av och jacked xx lite piggare men inte mycket skillnad.
Men köp någon pwo på burk sen kan du ju testa någon portionsförpackning så du inte slänger bort pengar.

ChrisDEFC
2011-01-05, 17:45
Korrigera orsaken, inte symptomen.

+1 är du väldigt sömnig så finns det nog mycket att tjäna på att ta tag i det istället för att ta något stimulerande för att "bedöva" sömnigheten. Är du väldigt trött och seg så vila från träning, är du alltid trött och sömnig så gå till din läkare och kolla upp det.
Ang bra pwo så har jag bara testat rage, brutal fx och jack3d och det fyller sin funktion alla 3. Jack3d va bäst men det va åxå den man snabbas vänjde sig vid, mycket mindre effekt redan efter några pass.

Albin Eriksson
2011-01-05, 19:43
Hur ser din kost ut? (Under hårt dietande märkte jag mkt mindre)

Hur som, jag tycker shotgun är den som gett mig mest stimeffekt.

Fredhdastar
2011-01-05, 19:45
Hur ser din kost ut? (Under hårt dietande märkte jag mkt mindre)

Hur som, jag tycker shotgun är den som gett mig mest stimeffekt.


Försöker få i mig ca

3700 kcal
280g protein
465g kolhydrater
80g fett

Men kommer nog inte så pass högt nu på lovet, men det är åtminstone vad jag försöker få i mig.

Jag vill ha någon som ger jävla mycket energi så man kan träna som ett djur

Timme
2011-01-05, 19:49
Försöker få i mig ca

3700 kcal
280g protein
465g kolhydrater
80g fett

Men kommer nog inte så pass högt nu på lovet, men det är åtminstone vad jag försöker få i mig.

Jag vill ha någon som ger jävla mycket energi så man kan träna som ett djur

no shotgun och whitflood är två som jag gillar :)

internethjälten
2011-01-07, 05:31
Jag vill ha någon som ger jävla mycket energi så man kan träna som ett djur

En 30-45min innan pass sköljer du ner 5mg/kg kv koffein. Till passet tar du en shaker och lägger i 1g/kv malto samt 2st c-vitamin brus. Lättaste PWO och billigaste dessutom. Blir bra tryck i bitarna då c-vitaminen skjuter in carbsen i musklerna. Den höga mängden koffein sätter fart på skallen din.

ramlosablabar
2011-01-07, 21:23
Jag har bara testat Vip-X och koffeintabletter á 200mg. Märkte inte ett piss. Finns det något hopp om att jag ska kunna träna utan att vara sömnfärdig? Vad är min frälsning?

Oxy Elite pro tillsammans med Jack3d ger mig en sjuk jävla kick iallafall.

Fredhdastar
2011-01-07, 22:26
Körde två skopor Vip-X idag 30 min innan träning. Blev jävligt stirrig och pigg vilket var sjukt skönt, det totaldog dock efter andra övningen... Vip-X får underkänt av en stim-junkie som mig.

Måste hitta något som man blir jävligt stirrig/pigg av men även håller i sig ett bra tag.

koffein_beroende
2011-01-07, 22:53
Körde två skopor Vip-X idag 30 min innan träning. Blev jävligt stirrig och pigg vilket var sjukt skönt, det totaldog dock efter andra övningen... Vip-X får underkänt av en stim-junkie som mig.

Måste hitta något som man blir jävligt stirrig/pigg av men även håller i sig ett bra tag.

Testat jack3d?

Fredhdastar
2011-01-07, 23:05
Testat jack3d?

Nej, men det blir nog till att lägga en beställning då jag ändå ska inhandla EAA med mera! Blir antingen EAA-XX av MM eller EAA FX av GV

Grym avi btw, Lee Priest är min favvobyggare!

Pepz
2011-01-07, 23:50
Vip-x extreme och jacked xx+ jacked xx extreme competition ska tydligen vara sjukt bra

Jag har beställt den sistnämnda, kan återkomma om den var bra.

koffein_beroende
2011-01-08, 00:14
Nej, men det blir nog till att lägga en beställning då jag ändå ska inhandla EAA med mera! Blir antingen EAA-XX av MM eller EAA FX av GV

Grym avi btw, Lee Priest är min favvobyggare!

Jack3d är helt klart min favorit:)

Tack, han är gryyym!:thumbup: