handdator

Visa fullständig version : Mr_PiNG2's modellbilder

mr_ping2
2003-11-12, 21:48
Såhär ser riktiga karlar ut:

http://www.uxconsulting.com/Maxed%20out/

Castro
2003-11-12, 21:53
Söt stjärt :D
Men tyvärr var den inte hårig nog att kallas kararöv. :laugh:

isakssonmartin
2003-11-13, 11:29
vad ska man säga två skalliga finniga killar som kör på flug vikter och ser ut att skrika max och väger sig nakna är inte det jag kallar manligt.

ps det är en sak att vara naken i omklädningsrummet
en helt annan att vara naken och fotografera varandra.

:D

mr_ping2
2003-11-13, 12:55
Tsss....

Herkulez
2003-11-13, 12:58
Originally posted by isakssonmartin

ps det är en sak att vara naken i omklädningsrummet

hahhahaa:D

obbe
2003-11-13, 12:59
Originally posted by mr_ping2

hrm, allt är relativt!

Dwag
2003-11-13, 13:01

:laugh:

Droog
2003-11-13, 13:18

det är en sak att vara naken i omklädningsrummet

Jag är böjd att hålla med.....

Froddan
2003-11-13, 13:54
Du har mycket att jobba på. Rör på dig mer, tänk på kosten och träna hårt.

Men det är en ganska bra grund.

Glenner_84
2003-11-13, 14:31

är ni ett par eller? :laugh:

mr_ping2
2003-11-13, 14:56
Hehhehe... vi sysslar inte med bodybuilding. Jag (skäggsnubben) tränar styrkelyftning och han den andre tränar för crossåkning.

Ankarby
2003-11-13, 16:32
Varje gym har någon som du, spetig och ful samt skriker av bara helvete oavsett vikt på stången :rolleyes:

michael
2003-11-13, 16:42
när får vi se bilder på dig då ankarby?

mr_ping2
2003-11-13, 16:45
...sen finns det dom som inte förstod att det faktiskt hjälpte att skrika när man lyfte...hmm

isakssonmartin
2003-11-13, 17:09
det hjälper inte att skrika det är en vanesak att tona ner det lite för allas trevnad.

och ok var på lite ret humör så illa ser ni ju inte ut

ni är ju ett söt par:D

ooops där var jag igång igen

ser ut som skäggsnubben har en bra grund.

Spec^
2003-11-13, 17:18
vilka satans fjolliga fjantar de finns på detta forum när man tänker efter..

Fjollvikter? Jo tjena.. å muskler finns det rejält på Pingen..

Sen att han skriker.. skrika å skrika.. var ju inte direkt packat med folk eller hur?

Så för alla andras trevnad på detta forumet så kan ju vissa personer som man ser om å om igen göra sig lustiga tona ner det.. för alla andras trevnad alltså.

isakssonmartin
2003-11-13, 17:27
som jag sa skäggmannen har en bra grund

isakssonmartin
2003-11-13, 17:28
sen var ju de bilderna öppna för en massa diss.

Ankarby
2003-11-13, 17:30
Originally posted by michael
när får vi se bilder på dig då ankarby?

Du borde ha sett mig på gymet då vi uppenbarligen kört samtidigt några gånger. Blivit tradition att använda samma kläder då det blir bra resultat med dem :D Grå brallor, långärmad grå tröja och svart keps :cool: vanligtvis ärmarna uppdragna till armbågarna hehe

mr_ping2
2003-11-13, 17:42
isak...: Det första dom sa till mig när jag började med styrkelyft var att andas rejält och skricka ut när man tar i - vilket uppenbarligen hjälpte eftersom jag direkt lyfte mer.

Vad är det för "tuffa vikter" du bollar med om man får fråga ?

Ankarby
2003-11-13, 17:50
Psyket är redan starkt så varför skrika? :bpump:

mr_ping2
2003-11-13, 17:51
Hehe iaf.. .imorgon är det nog bänk igen. Då ska ja filma :)

Kan meddela att jag har över 1550 nedladdningar av mina 2 filmer hittills :)

Castro
2003-11-13, 18:04
Vilket betyder at du flashat dicken för lika många :D

MunsöHustla
2003-11-13, 20:52
det hjälper inte att skrika det är en vanesak att tona ner det lite för allas trevnad.

och ok var på lite ret humör så illa ser ni ju inte ut

ni är ju ett söt par:D

ooops där var jag igång igen

ser ut som skäggsnubben har en bra grund.

Läst någonstans tror jag att när man skriker frilöser man något hormon som tydligen ska göra en lite starkare....men det kan vara så att jag har drömt det här så jag måste nog leta upp en källa.....

mr_ping2
2003-11-13, 21:27
Eller så kan ni ju prova själva att pressa på en tung vikt och skricka till utav bara helvete så får ni se!

Hermes
2003-11-13, 22:46
Jag får inte fram bilden :insane:

Fartman
2003-11-13, 23:18
skrika för skrikandes skull är väl ändå lite onödigt.. men jag måste hålla med, ibalnd hjälper det ordentligt.. i tex tung benträning så kan det hjälpa mycket att bara psyka sig själv och skrika endel på dom sista repsen

Kwon
2003-11-14, 04:45
Länken funkar inte!

isakssonmartin
2003-11-14, 05:49
ja jag bollar inte med några tunga vikter nu för
men har tatt 180 med stopp i bänk kört en 12 på 62kilos hantlar i bröst press mellan 220-240 i knäböj (kommer faktisk inte ihåg)
typ 220-230i marklyft. men jag var ioförsig 19 när jag tog dessa vikter men jag skrek aldrig nåt så det lät lokalen

(det kan ha att göra med att jag tränade med en 2m jugoslav som blev nästan agresiv om man stönade och stånkade för mkt men jag tyckte det hjälpe mer om man koncentrerade sig mer istället för att skrika)

men det stämmer säker att det hjälpen att skrika men jag tror inte det.

mr_ping2
2003-11-14, 07:01
Siten är uppe 07.00 - 24.00 c:a....

Ikväll kommer nog bänkpressfilmen!

mr_ping2
2003-11-14, 09:44
Kom till ett styrkelyftarställe så får du se hur det låter och ser ut då!

mr_ping2
2003-11-14, 11:56
Jaa...

Spec^
2003-11-14, 12:26
var ett satans gnäll om ljuden..

Tror dom flesta låter lite när dom tar i.. sen att det är fjollvikter å blablablabla spelar väl fan ingen roll? Huvudsaken att det är tungt för den som kör med dom..

mr_ping2
2003-11-14, 12:27
Exakt...

Sen var ju frågan om det var fjolligt med 60kg i biceps... ?

Munter
2003-11-14, 13:03
Det var då ett jävla tjaffs om man får skrika eller inte... låt de som vill vråla göra det. Jag tycker iofs det ser lite löjligt ut då någon står och skriker på 60kg bicepscurl (har inte sett filmerna, men jag förstod vad det handlade om tror jag), men det är knappast så jag vill "slå huvudet av honom". Jag struntar bara i det. Tror du får ta och trappa ner på humörtillskotten, Dwag.

mr_ping2
2003-11-14, 13:12
Munter: Vart går gränsen där man får skrika utan att det är löjligt då ?

John M
2003-11-14, 13:25
Skrika å skrika, kör man övningar som t ex knäböj eller marklyft så får iaf jag ett väldigt stort tryck på kroppen som gör att det blir svårt att andas utan att ta i, och när man när man tar i rejält så brukar det låta en hel del om en oftast. Men man står ju inte bara å gapar rätt ut för att det är tufft...

mr_ping2
2003-11-14, 13:29
John M: Exakt... men låter om man tar i så man skiter på sig

dantheman
2003-11-14, 15:19
Originally posted by Munter
Jag tycker iofs det ser lite löjligt ut då någon står och skriker på 60kg bicepscurl

60 kg i bicepscurls är väl inte fy skam under förutsättning att det är korrekt utförande. Tycker ditt snack om vikten är irrelevant i sammanhanget - är väl ingen konst att lattja med stora vikter om man bara gör 2/3 av rörelsebanan - men vips så har man en tung vikt och får skrika som de stora pojkarna...jojo.:thumbup:

mr_ping2
2003-11-14, 15:29
Jag skulle vela se en 50kgs kille leka med 60kg vitker iofs... om han inte e brutal

isakssonmartin
2003-11-14, 20:25
Ang. skrik på gymet, det är förjävligt irriterande att höra ngn 75 kgs tomte överrösta stereon med ett ylande skrik bara för han tar i lite extra i bänkpressen...en gång är ingen gång men upprepandet är förjävl...irriterande

right on.

och ronnie coleman kan suga dolme om har gör så
och jag hadde bet han hålla truten vad ska han gör åka dit för misshandel ??? tror nog domaren hade varit på min sida

:mr coleman varför misshandlade du denna killen

jo han bad mig att inte skrika så mkt när jag körde bänk

skulle tro att domaren fäller honom.

Castro
2003-11-14, 20:31
Isakssonmartin (i det här fallet) lille ( :D ) jag tror faktiskt att du inte vågat säga så mycket till Coleman in person och om du ändå hade bett han hålla tyst och om han hade fått något riktigt roidrage riktat rakt mot dig så betvivlar jag din överlevnad.

OBS ett lite ironiskt inlägg.

jOLTi
2003-11-14, 20:31
vet hur det känns... har en 45kgs björn på gymmet som skriker så fort han nuddar en hantel....:smash:

Castro
2003-11-14, 20:32
Vem har inte det på gymmet? Tycker också det kan vara en hel del störande faktiskt, men det är inte så att jag skulle orka ta upp det med vederbörande.

mangemani
2003-11-14, 20:33
hmm,det är väl inte dom som skriker när dom lyfter tunga vikter som är löjliga,det är väl dom som gör dumma kommentarer om det hela som är det.

mr_ping2
2003-11-14, 21:03
Jävligt bra inlägg....

Skrek rätt bra idag, tyvärr lyfte jag inte 140kg i bänkpress denna gången :(

Dwag
2003-11-14, 21:51
Det var då ett jävla tjaffs om man får skrika eller inte... låt de som vill vråla göra det. Jag tycker iofs det ser lite löjligt ut då någon står och skriker på 60kg bicepscurl (har inte sett filmerna, men jag förstod vad det handlade om tror jag), men det är knappast så jag vill "slå huvudet av honom". Jag struntar bara i det. Tror du får ta och trappa ner på humörtillskotten, Dwag.

Dessutom så är jag så här :furious: året runt:smokin:

isakssonmartin
2003-11-15, 00:08
du castro jag har aldrig varit rädd för att säga till någon vad jag tycker. har altid skitit i sånt varför vara rädd bara för att nån är större, på mitt förra jobb hade vi en jättebebis som är 2.15lång och väger 160 kilo. jag var den enda som vågade säga åt honom vad jag tyckte och tänkte trotts att det fanns de som var mkt större än mig som inte vågade säga ett skit till han, han trodde ju att alla var så rädda för honom men vi blev rätt bra kompisar sen när han fattade.

skulle inte banga en sekund (ok kanske en:D ) att säga till coleman. tro det eller ej. ok man frågar ju vänligt först man börjar ju inte vifta med ett basebol trä direkt precis.

jaja nu skiter jag i denna tråden vet inte varför jag kommenterade den kanske för att jag ha en 4veckors dotter som håller oss upe hela näterna och sedan jobba & träna på det :cryout:

kände kanske bara för att få avreagera sig på nåt.

och summan av kardemumman är skrik inte högt på ett gym bara om du skulle maxa eller nåt sånt. ps tror inte att det hjäper att skrika när man maxar.

Castro
2003-11-15, 00:31
Det är iofs helt rätta takter Martin, man skall våga säga vad man tycker även om det inte alltid kanske är så lätt. Min första instinkt då jag sett Coleman skulle då säkert ha varit en primitiv sådan, överlevnadsinstinkten, "Fly för livet!". Först efter att jag sprungit några kvarter bort hade jag kanske kommit till insikt att denna bjässe inte nödvändigtvis behöver vara så otäck som han ser ut och istälelt vändt tillbaka för att beskåda honom, men det är en annan historia. :D

Förresten, hur många inlägg i den här tråden tror ni hade fått vara kvar om Allan hade varit här? :D

Ankarby
2003-11-15, 08:19
Kul dock att någon lägger upp lite filmer mm :thumbup: tummen ner för skrikandet bara :thefinger

isakssonmartin
2003-11-15, 08:41
:D inte många castro

palme
2003-11-15, 11:11

Du borde lugna der dig själv munter...

Pez
2003-11-15, 22:17
Originally posted by palme

Du borde lugna der dig själv munter...

Grabbar grabbar..

http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=79568

Elva saker du aldrig ska säga till någon:
...
6. Lugna ner dig!
...

/pez :smokin:

LBacker
2003-11-15, 22:39
du castro jag har aldrig varit rädd för att säga till någon vad jag tycker. har altid skitit i sånt varför vara rädd bara för att nån är större, på mitt förra jobb hade vi en jättebebis som är 2.15lång och väger 160 kilo. jag var den enda som vågade säga åt honom vad jag tyckte och tänkte trotts att det fanns de som var mkt större än mig som inte vågade säga ett skit till han, han trodde ju att alla var så rädda för honom men vi blev rätt bra kompisar sen när han fattade.

skulle inte banga en sekund (ok kanske en:D ) att säga till coleman. tro det eller ej. ok man frågar ju vänligt först man börjar ju inte vifta med ett basebol trä direkt precis.

jaja nu skiter jag i denna tråden vet inte varför jag kommenterade den kanske för att jag ha en 4veckors dotter som håller oss upe hela näterna och sedan jobba & träna på det :cryout:

kände kanske bara för att få avreagera sig på nåt.

och summan av kardemumman är skrik inte högt på ett gym bara om du skulle maxa eller nåt sånt. ps tror inte att det hjäper att skrika när man maxar.

Fan Isakssonmartin, jobbade du med Bob Sapp? ;)

isakssonmartin
2003-11-15, 23:09
nix han är en plutt jämfört med min gamle jobbar kompis.
och det var ju inte 160 kilo ript han var rätt fett och stor

Überbiffen
2003-11-17, 22:39
boFFen >> kommer du ihåg när vi tränade på fjollgymmet i staffanstorp o du började gorma så instruktören stack in huvudet o undrade vad fan d va som pågick där inne haha

isakssonmartin
2003-11-18, 10:24
haha staffanstorp vilken håla det var

Herkulez
2003-11-18, 12:40
Munter: Vart går gränsen där man får skrika utan att det är löjligt då ?

125 db ungefär

Jense
2003-12-11, 02:56
länken fungerar inte här så jag kan inget skriva om din fysik herr startatråd-man

att skrika när man tränar eller gör något fysikt hjälper, man andas in fyller lungorna, skriker, när man andas ut , fyller lungorna igen, blir bättre syreupptag än att stå o småfrusta som en kåt tjur.

Jense
2003-12-11, 03:01
Det ni kan göra är

de som vill skrika, skrik utav helvete , men tänk på ljudnivån så ni inte gallskriker, det räcker med ett GAARGH.

ni som blir så frustrerade på skrik, ta på er en neongul skjorta , så syns ni lika mycket.

det är bara (ett ord kommer nu som jag inte hört eller användt på säkert 10 år) glyttigt att gnälla, speciellt här, vad hjälper det?

ska det gnällas så gör det på gymmet.

dock lite onödigt om man är en kolosal bit på 120 kilo muskler (som Ronnie C) att skrika när man drar uppvärmnings-set

Jense
2003-12-11, 03:05
Originally posted by LBacker

Fan Isakssonmartin, jobbade du med Bob Sapp? ;)

haha! YEAH men han är 200cm o väger bara 171kg.. (rutor)

GHmage skriker han lång väg

Thony
2003-12-14, 15:09
Tycker själv att det helt ok att skrika /flåsa ut på sista repsen ( ja låvar det hjälper) Samt om man kör massiga övningar såsom Knäböj,samt marklyft..Där är det jävligt svårt att få bra med luft, så det är ju ganska logiskt att göra nått åt det..

Ni som inte håller med å tycker det är såååå jobbigt!..Har ni sett små gula saker dom kallas hörselskydd??Eller hörlurar??

Tycker det är jobbigare med folk som KLANKAR i hop vikterna (typ axelpress,hantelpress)så det tjuter i örorna...

ps..Har ett jävla pump i underarmarna nu när ja skriver detta så ha förståelse...:bpump: dom i går...OOOONT!!

Men ja vrålade dock inte :notme:

mr_ping2
2004-01-12, 20:38
Lite kass bild men...

http://www.uxconsulting.com/bilder/first_trikå.jpg

Karl_alfred
2004-01-13, 10:12
haha du har inte funderat på att joina fab 5?

mr_ping2
2004-01-13, 10:13
Ouuiiiih!!!

Ankarby
2004-01-13, 18:38
Meningen att halsöppningen på linnet ska hänga ner till magen? För stort linne eller för liten kropp? :thumbup:

zipper
2004-01-15, 00:31
Jag såg nånstans att någon klagade på att coleman skrek innan han skall ta en tung vikt. Har denna person sett vilka viktklasser vi snackar om här eller !!!!! Lyssna även på vad han säger "jag skulle vilja se någon annan ta detta" Om han inte peppar upp sig innan det, så tror ja inte han hade tagit det lika lätt :smokin: :kickass: :bpump:

RobbeliRobban
2004-01-18, 19:10
Ping, dina filmer är ju asballa, görsnygga och roliga bilder också (nakenvägningen går ios bort).

Du har bra fysik, lägg lite mer krut på triccar, (då kommer bänkresultaten att öka med)

RealElwood
2004-01-18, 22:04
Shit Ping gillar dina låtar *asg* Grymt.......

Speciellt denna, räddade min dag......

"Nigger 2000 baby

Fett med vax, len

Jag spottar direkt på dig, sätter på din tjej - allt du gör luktar bara fett med gay
Farsan din, var är han ? Kanske löser dina rim precis som du inte kunde sim sim sim!?
Hörde om en lägenhet så fin, fanns den eller inte - ville bara ge dig en min.

Flytta tillbaka till skottland, ta med din rötna tand - kanske gabbe hänger med och spelar in allt på band.
Åhhh, Åhhh, Åhhh

Svimma, simma, rimma, limma - fan du kan ju inte ens simma!
Inte nog med det, laxarna på din kind gör dig inte ens värd att se.
Ouuh...

Och wassberg din svåger borde byta namn till fassberg efter alla droger!
Ni springer runt och leker coola, medans erat band är sämre än Hoola-bandola.

Växte upp med hihop, painfield får bara allt att låta flip-flop!
Ja0! Aahh aaah..... E på G!

Backad av stockholm!

Ahhh ahhhh...

Skulle bara köra bänkpress....
Skulle bara köra bänkpress....
Skulle bara köra bänkpress...."

Peaze out

Edit!!!! Pararazzi(freestyle).mp3
Fan va bra, har inte garvar så på länge.

Till er andra kolla in mästerverken på

http://www.uxconsulting.com/mc_ping/

Snapphanen
2004-01-18, 22:31
HAHAHAHHAHA:D

mr_ping2
2004-01-19, 10:10
Hhahahah jag visste ni skulle tycka om dom!! :)

Jo, blir mer triceps nu... jag löser det på root-a-lot

BottenIsNådd
2004-01-21, 18:22
*asg* grym rap, han har ju talang ;) haha

jävla synd att filmerna försvann ... va dom lika roliga ? :D

scudmissile
2004-01-21, 18:55
Ping, angånende din bild så har du jävligt grymma pecs :)
hoppas det går bra för dig med styrkelyftningen

Karl_alfred
2004-01-21, 19:20
Originally posted by scudmissile
Ping, angånende din bild så har du jävligt grymma pecs :)
hoppas det går bra för dig med styrkelyftningen

vad var det för bild?

mr_ping2
2004-01-22, 18:35
Filmerna återfinns på http://www.brokenbones.tk

mangemani
2004-01-22, 19:46
spana in lite andra bilder från sidan din och jag måste bara säga,god damn it!!!den där tjejen som har på sej ett grått linne och tittar ner i backen eller vad hon nu gör,omg..och folk säger att kärlek över nätet inte är möjligt*skämtar*=P

eller varför inte bilden där nån tog bilden med full zoom rakt ner mellan en tjejs tuttar..god damn it,fanns en del att kolla på=P