handdator

Visa fullständig version : Det är nu eller aldrig: Dumdums Journal


DumDum
2011-01-01, 21:19
Välkomna!

Här har ni mig, en grabb på 24 år, som har låtit sin kropp förfalla helt och hållet.
Det är dags att ta tag i detta, visa lite jävlar anamma och komma igen.

Stats:
178cm lång
93,6kg tung.

Vilket innebär ett BMI på 29,5, inget bra värde att gå efter, men vi börjar här.
Jag har helt enkelt blivit fet av någon anledning och att sitta på min kontorsstol har inte gjort saken bättre.

Jag har tränat en hel del innan, men för ca 1,5 - 2 år sedan så slutade jag upp med detta, började jobba (klar med mina studier), och sedan har det gått utför. Bilder kommer komma under morgondagen.

Vad är mina mål?
#1: Ändra om lite i mitt liv, börja träna och äta vettigt.
#2: Tappa i vikt, gå ner till 85 kg.
#3: se till att 1 & 2 fungerar
#4: Tar vi vid ett senare tillfälle..

Denna Journal kommer vara en del av den förändring jag ska göra i mitt liv. Jag ska uppdatera mina pass och vad jag äter, inte för er skull, utan för min skull, däremot vore det bra om det fanns någon här som kunde skrika högt och undra varför i helvete jag missar att uppdatera en dag. För feta, det ska vi inte vara så länge till..

Jag kommer börja köra igång med min träning på måndag morgon 3/1 - 2011. Jag ska börja med ett par "komma igång" veckor, det ska bli mycket kondition varvat med lite styrketräning och streching.

Hur min träning kommer läggas upp i början nu vet jag inte, vi ska prova oss fram samt surfa på detta härliga forum och stjäla ideér.

Någon som skall med? :hbang:

/ Dumdum