handdator

Visa fullständig version : Victoria Fashion show 2010!


victor_n
2010-12-30, 19:50
Ikväll om 10min 20:00 på 3an börjar denna fröjd för ögat.

Lellan
2010-12-30, 20:00
Tack, trodde det var närmare nyåret! Brukar aldrig missa.. Utan sitta å dregla, lägga undan chokladbiten och tänka "fuck muskler" och fundera om bantning is the way to go.. :D

Enda gången det skvalpar om catwalkmodeller - en gång om året kan man väl få vara lite poliktiskt inkorrekt och dregla över tjejer med förmodad framtida benskörhet och ev plastiga objekt inopererade... :em: För det är snyggt gjort, lite party, de mest plågsamt beniga portade och modellerna ser glada och hotta ut så även den mest inbitna "feeder"anhängaren måste smälta.. *cupid* *drool*

Edit: Jo, roliga underkläder åsså!

Carolinew
2010-12-30, 20:08
Fast jag tycker ändå att de ser ut att vara i ganska hälsosam form?

stockinger
2010-12-30, 20:14
Ögon godis ;)

The_RobRoy
2010-12-30, 20:16
Kate Perry var ju riktigt häftig också. Drog på stereon här och poppade lite :)

O_Wao
2010-12-30, 20:16
Katy Perry har mest kläder på sig på scen, that's a first! :D

Lellan
2010-12-30, 20:17
Fast jag tycker ändå att de ser ut att vara i ganska hälsosam form?

Något klena ser de allt ut, men håller med till 95%! Me like, sch.. nu börjar det igen! :) *popcorn*

victor_n
2010-12-30, 20:17
Kate Perry var ju riktigt häftig också. Drog på stereon här och poppade lite :)

Hon är fan riktigt snygg den tjejen, bra låtar gör hon också.

Men som sagt ögongodis för en hel timme<3

JusupWillkosz
2010-12-30, 20:21
Nu sitter ju Jusup visserligen här med en widescreen-tv, men så extremt smala var de ju inte. Därför har Jusup lite svårt att förstå att det klagas.

Några ser väl okej ut, annars tycker väl Jusup att de ser lite trista ut.

Lellan
2010-12-30, 20:24
Nu sitter ju Jusup visserligen här med en widescreen-tv, men så extremt smala var de ju inte. Därför har Jusup lite svårt att förstå att det klagas.

Några ser väl okej ut, annars tycker väl Jusup att de ser lite trista ut.

Fast ingen har ju klagat? Här iaf. Victoria Secretshowen är ju känd för att modellerna har former, men rent estetsiskt hade jag tyckt att de varit ännu hetare m lite mer axlar, rumpa, kött.. *drool* Moar is moar!

Hur du kan tycka de ser trista ut fattar jag däremot inte..??? *screwy* Sluta klaga, de är galet heta ju! *drool* *cupid*

hejhopp79
2010-12-30, 20:25
Jag vill också se! Damn it, jag har inte tv3.

MAXX
2010-12-30, 20:25
http://i276.photobucket.com/albums/kk33/swedeminator/must-not-fap.jpg

Kwon
2010-12-30, 20:26
Fast ingen har ju klagat? Här iaf. Victoria Secretshowen är ju känd för att modellerna har former, men rent estetsiskt hade jag tyckt att de varit ännu hetare m lite mer axlar, rumpa, kött.. *drool*


Hur ser dom ut anno 2010?

Har dom några kurvor/thickness nuförtiden eller är det som vanligt?

victor_n
2010-12-30, 20:28
Jag vill också se! Damn it, jag har inte tv3.

För att quota en disney rulle så är det "alldeles... alldeles underbart!"

O_Wao
2010-12-30, 20:29
Hon är fan riktigt snygg den tjejen, bra låtar gör hon också.

Men som sagt ögongodis för en hel timme<3

Hon är cool tycker jag, särskilt när hon har en rejäl röst som backar upp bambiögonen.

Lellan
2010-12-30, 20:33
Hur ser dom ut anno 2010?

Har dom några kurvor/thickness nuförtiden eller är det som vanligt?

http://www.cbs.com/specials/victorias_secret/photos/2010_Fashion_Show/

De är många gamla rävar kvar, Lima etc, så genetiskt smala med kurvor - man slipper iaf de där heroin chica hålögda. Vackra töser, men förmodligen inte tillräcklig thickness för kwonnes smak.. dock en å annan liten putrumpa, å ja vet att form går före stl även för dig! *kissass*

JusupWillkosz
2010-12-30, 20:35
Fast ingen har ju klagat? Här iaf. Victoria Secretshowen är ju känd för att modellerna har former, men rent estetsiskt hade jag tyckt att de varit ännu hetare m lite mer axlar, rumpa, kött.. *drool* Moar is moar!

Hur du kan tycka de ser trista ut fattar jag däremot inte..??? *screwy* Sluta klaga, de är galet heta ju! *drool* *cupid*

Jusup förstår ironi ibland..

De ser lite ut som lik. Har aldrig förstått mig på storheten med Top Model-looken, tycker det ser stelt och tråkigt ut.

Lellan
2010-12-30, 20:41
Jusup förstår ironi ibland..

De ser lite ut som lik. Har aldrig förstått mig på storheten med Top Model-looken, tycker det ser stelt och tråkigt ut.

Hm.. jag är iaf inte ironisk utan tycker att de är vackra trots att de ser lite klonade ut, hip-waist ration + fräsh glödande hy + flirtiga ögon + glada smile + put på rätt ställen, tror inte jag är ett unikum som tilltalas.

Däremot så hade det ju varit ännu skojjigare med bara roliga och snygga tjejer, typ förutom Kate Perry även Beyoncé, Pink, Tuva Nuvotny, Julia Roberts, Linda Lampenius.. :D Nigella, Mat-tina, Emma Andersson är ju.. glad.. Cecila Benjaminsson, Charlotte Kalla, Nour el-refai, Cecilia Fors..
..fast nu har de underklädesmodeller istället. Helt ok! :)

The_RobRoy
2010-12-30, 20:42
http://i276.photobucket.com/albums/kk33/swedeminator/must-not-fap.jpg

Tänkte också posta den ;)

Chaan
2010-12-30, 20:43
Något klena ser de allt ut, men håller med till 95%! Me like, sch.. nu börjar det igen! :) *popcorn*

Hehe du håller koll. Dom markar inte 50 kilo alltså?

victor_n
2010-12-30, 20:45
Tänkte också posta den ;)

Jag kan inte posta den :(

elBjurro
2010-12-30, 20:47
jusup förstår ironi ibland..

De ser lite ut som lik. Har aldrig förstått mig på storheten med top model-looken, tycker det ser stelt och tråkigt ut.

+1

Exdiaq
2010-12-30, 20:48
Frågan är, kollar Kwon?

Adriana Lima blir bara snyggare och snyggare. Hon har gått från "Jaha, snygg men inget speciellt?" i min bok till "WAOW!" på några år.

Tricce
2010-12-30, 20:49
Så jäkla fult när dom går och korsar benen :D

JusupWillkosz
2010-12-30, 20:49
Frågan är, kollar Kwon?

Adriana Lima blir bara snyggare och snyggare. Hon har gått från "Jaha, snygg men inget speciellt?" i min bok till "WAOW!" på några år.

Det var nån mörkhårig som hade lite charm i alla fall, är det hon?

Kate Perry het? Får ta på mig andra brillor. för jag ser inget märkvärdigt med henne. Hemsk röst har hon också..

Carolinew
2010-12-30, 20:51
Jag blev positivt överraskad av showen, den är ju faktiskt riktigt underhållande! :)

ceejay
2010-12-30, 20:56
lima är föööööcking heeeet

limenka
2010-12-30, 20:57
Fan jag missat

Exdiaq
2010-12-30, 20:57
lima är föööööcking heeeet

Vet du var man kan skicka sin kärleksförklaring?

Kwon
2010-12-30, 20:58
Frågan är, kollar Kwon?


Nope! :D

They need more meat on their bones for me to watch :D

Kul dock att det är underhållande för Lellan et al!

Lellan
2010-12-30, 21:00
Jag blev positivt överraskad av showen, den är ju faktiskt riktigt underhållande! :)

Tror jag kollat sen jag var 17 år, alltid bra show, de har från scratch haft glada flirtiga modeller till skillnad från vanliga arty catwalksshower. Ytligt och man kan säkert dra många destrukiva pareller, rabiata feminister rasar.. Men jag tycker snarare det är en harmlös hyllning till skönhet och fåfänga än ngt negativt - även om det är få som kan se ut sådär och må bra samtidigt. Vissa av dem kanske skulle må bättre av mer kött men men.. Dubbelmoral finns överallt, alla har vi lite i oss.. :D

The_RobRoy
2010-12-30, 21:02
Adriana Lima blir bara snyggare och snyggare. Hon har gått från "Jaha, snygg men inget speciellt?" i min bok till "WAOW!" på några år.

Mmm hon va överlägsen..

JusupWillkosz
2010-12-30, 21:02
Ja en dag kanske du går där också.....huhuhu...

The_RobRoy
2010-12-30, 21:05
Mjau :naughty:

http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/11/adriana-lima-million-dollar-bra.jpeg

The_RobRoy
2010-12-30, 21:07
Mår ju inte dåligt att titta på denna tös heller

http://www2.pictures.stylebistro.com/bg/Candice+Swanepoel+Pajamas+Intimates+Bra+yfagSMkFkd Ol.jpg

JusupWillkosz
2010-12-30, 21:08
Mår ju inte dåligt att titta på denna tös heller

http://www2.pictures.stylebistro.com/bg/Candice+Swanepoel+Pajamas+Intimates+Bra+yfagSMkFkd Ol.jpg

Hon var en av liken. Tråkig tycker Jusup!

JusupWillkosz
2010-12-30, 21:09
Mjau :naughty:

http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/11/adriana-lima-million-dollar-bra.jpeg

Där har du vinnaren! Skön och avslappnad!

Carolinew
2010-12-30, 21:10
Tror jag kollat sen jag var 17 år, alltid bra show, de har från scratch haft glada flirtiga modeller till skillnad från vanliga arty catwalksshower. Ytligt och man kan säkert dra många destrukiva pareller, rabiata feminister rasar.. Men jag tycker snarare det är en harmlös hyllning till skönhet och fåfänga än ngt negativt - även om det är få som kan se ut sådär och må bra samtidigt. Vissa av dem kanske skulle må bättre av mer kött men men.. Dubbelmoral finns överallt, alla har vi lite i oss.. :D

Det är väl mest den glada och inte så stela stämningen som jag fastnade för, samt att jag tyckte det mer liknade någon form av dansshow/underhållning med allt som var runt omkring. Och så riktigt vackra modeller och konstverk till kläder då...

Som du säger så är det inte många som kan se ut så där naturligt och en del av dem äter säkert mindre än de borde. Men det såg inte extremt ut i alla fall och det är ett steg i rätt riktning :) Thumps up!

hejhopp79
2010-12-30, 21:11
Jusup förstår ironi ibland..

De ser lite ut som lik. Har aldrig förstått mig på storheten med Top Model-looken, tycker det ser stelt och tråkigt ut.

Det är väl homosexuella män (designers) som skapat det pojkaktiga flickmodet. Att kvinnor sedan vill se ut som de pinnsmala modellerna är störande, eftersom jag inte vet någon kille som tycket det är hett.

hejhopp79
2010-12-30, 21:14
Ärligt talat skulle jag inte kolla särskilt mycket om jag såg de två ovanstående postade tjejerna på stan som de ser ut på bilderna. De ser ju högst vardagliga ut fast sminkade? Att de är slimmade är en annan sak. Men jag tänkte på ansiktet

I am disappoint

Exdiaq
2010-12-30, 21:15
Såg den här videon och då slog det mig vad det är som gjort henne att gå från "jaha" till hetare än hetast. Det är hennes personlighet på scenen! Som det går att se i de första klippen i videon var hon mer sammanbiten och bjöd inte så mycket på sig själv medan hon i de sista bjuder på sig i överflöd och är sinnes flörtig. Personlighet gör riktigt mycket!

7oT96wTfmaE

hejhopp79
2010-12-30, 21:17
Japp, personlighet gör sjukt mycket och syns inte alltid särskilt bra på stillbilder.

Exdiaq
2010-12-30, 21:18
Ärligt talat skulle jag inte kolla särskilt mycket om jag såg de två ovanstående postade tjejerna på stan som de ser ut på bilderna. De ser ju högst vardagliga ut fast sminkade? Att de är slimmade är en annan sak. Men jag tänkte på ansiktet

I am disappoint

http://3.bp.blogspot.com/_18XkaPdQZu4/SQfTPXtsLzI/AAAAAAAALno/NOl_ttA7YQg/s400/Smokey-Stupid-Posts.jpg

victor_n
2010-12-30, 21:18
Ärligt talat skulle jag inte kolla särskilt mycket om jag såg de två ovanstående postade tjejerna på stan som de ser ut på bilderna. De ser ju högst vardagliga ut fast sminkade? Att de är slimmade är en annan sak. Men jag tänkte på ansiktet

I am disappoint

Adriana Lima alldaglig? vilken guldgruva till håla bor du i? :O

hejhopp79
2010-12-30, 21:21
Adriana Lima alldaglig? vilken guldgruva till håla bor du i? :O

Alltså, det är mer hennes miner och personlighet som är hett i första hand för mig och inte direkt hennes ansikte.

coolboynesko
2010-12-30, 21:21
Nån random tjej på fb skrev "skulle nog vara gladast i världen om jag var en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:("

Har lust o skriva "skulle nog vara gladast i världen om jag var I en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:(":naughty:



:hbang: hehe vad rolig jag är

DHT-
2010-12-30, 21:36
Nån random tjej på fb skrev "skulle nog vara gladast i världen om jag var en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:("

Har lust o skriva "skulle nog vara gladast i världen om jag var I en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:(":naughty:



:hbang: hehe vad rolig jag är

lol wp :D

hejhopp79
2010-12-30, 21:51
Nån random tjej på fb skrev "skulle nog vara gladast i världen om jag var en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:("

Har lust o skriva "skulle nog vara gladast i världen om jag var I en av alla på victoria's secret fashion show.........kropparna är ju bara att dö för:(":naughty:



:hbang: hehe vad rolig jag är

Synd med en sådan defaitistisk livssyn. Den random tjejen kan säkerligen uppnå en gudomlig kropp om hon hade kunskap och vilja att förändra sin kropp med träning och kost.

yeahgrr
2010-12-30, 21:57
men fan också.... missade detta...*grr27*

tydligen repris på söndag 16.55.... *ställer alarm*

coolboynesko
2010-12-30, 22:05
Synd med en sådan defaitistisk livssyn. Den random tjejen kan säkerligen uppnå en gudomlig kropp om hon hade kunskap och vilja att förändra sin kropp med träning och kost.

Jag känner inte den här tjejen men jag såg när hon skrev med en annan tjej och då sa hon att hon hade svält sig för att gå ner i vikt! De var iaf bra att hon inte rekommendera de till nån annan!


Lite tråkigt att dem måste svälta för att känna sig fina!

victor_n
2010-12-30, 22:08
Det största problemet är att vanliga tjejer tror att dom kan svälta sig smala, modeller som Lima tränar ju stenhårt och håller diet för att ha den formen.

Ristretto
2010-12-30, 22:08
Lite tråkigt att dem måste svälta för att känna sig fina!

Annars kan man ju maskera det genom att benämna det som "deff"...

hejhopp79
2010-12-30, 22:19
Jag känner inte den här tjejen men jag såg när hon skrev med en annan tjej och då sa hon att hon hade svält sig för att gå ner i vikt! De var iaf bra att hon inte rekommendera de till nån annan!


Lite tråkigt att dem måste svälta för att känna sig fina!

True that. Det är synd och skam

Varför svälta sig och bli smalfet när man kan träna och äta nyttigt istället.

Carolinew
2010-12-30, 22:28
Fast det är inte många som kan se ut så där, inte ens genom hård träning och bra kost. Många är tvungna att svälta sig för att ens komma i närheten.

Slartibartfast
2010-12-30, 22:45
Fast det är inte många som kan se ut så där, inte ens genom hård träning och bra kost. Många är tvungna att svälta sig för att ens komma i närheten.

Sen är det ju skillnad på faktisk svält och "omg jag svälter" också, varav den förra är ett fysiologiskt tillstånd, och det senare en subjektiv upplevelse. Jag antar att du syftar på den senare.

När är man ohälsosamt smal?

Carolinew
2010-12-30, 22:50
Sen är det ju skillnad på faktisk svält och "omg jag svälter" också, varav den förra är ett fysiologiskt tillstånd, och det senare en subjektiv upplevelse. Jag antar att du syftar på den senare.

När är man ohälsosamt smal?

Nja jag syftar på tjejer som äter så lite att deras kroppar inte får den näring de behöver.

Spiffy
2010-12-30, 23:30
Nja jag syftar på tjejer som äter så lite att deras kroppar inte får den näring de behöver.

Det lär de ju inte behöva egentligen. Det är i så fall bara för att de inte har tålamodet och tiden det tar att verkligen ta sig dit på ett bra sätt.

Slartibartfast
2010-12-30, 23:42
Det lär de ju inte behöva egentligen. Det är i så fall bara för att de inte har tålamodet och tiden det tar att verkligen ta sig dit på ett bra sätt.

Ja, att vara victoria's secret-smal är väl knappast ohälsosamt i sig, men att droppa 30 kg på tre veckor för att försöka ta sig dit är väl inte speciellt sunt.