handdator

Visa fullständig version : Fadde Darwich


yoshi96
2010-12-30, 18:10
Har ni sett, Fadde har byggt på sig :smash:



"Han ser fängelsevistelsen som en vändpunkt i sitt liv som har lett honom in på en helt ny väg"

"Faddes råd till alla som vill komma i form är att träna styrketräning minst 4 gånger per vecka och kondition cirka 2 timmar per vecka. Sluta med snabba kolhydrater förutom direkt efter träningen. Ät proteinrika måltider tillsammans med långsamma kolhydrater."

http://www.kroppsnytt.se/faddedarwich.htm


Ja vad ska man säga..?

Ristretto
2010-12-30, 18:14
Ja vad ska man säga..?

Det vanliga:
Övre bröst släpar, var är benen, mer axlar osv.:D

jokem
2010-12-30, 18:16
Har ni sett, Fadde har byggt på sig :smash:

"Faddes råd till alla som vill komma i form är att träna styrketräning minst 4 gånger per vecka och kondition cirka 2 timmar per vecka. Sluta med snabba kolhydrater förutom direkt efter träningen. Ät proteinrika måltider tillsammans med långsamma kolhydrater."


Ja vad ska man säga..?

Varför minst 4 gånger i veckan skulle jag vilja veta, 3 räcker väl ändå gott och väl?

"Kort om Faddes upplägg:
Tränar: 21 gånger per vecka. Passen består av styrketräning och konditionsträning."

21 gånger per vecka? :eek:

Knaz
2010-12-30, 18:18
Varför minst 4 gånger i veckan skulle jag vilja veta, 3 räcker väl ändå gott och väl?

"Kort om Faddes upplägg:
Tränar: 21 gånger per vecka. Passen består av styrketräning och konditionsträning."

21 gånger per vecka? :eek:

Ja sitter man inne kan man väl lika gärna träna 3 gånger varje dag ? :P

rooz
2010-12-30, 18:24
Jaha? Sitter man på kåken kan man väll träna sig lite?

agazza
2010-12-30, 18:29
Finns det några "offerslösa" brott man kan göra som ger typ 3-4 månaders fängelse utan böter?

Botrik
2010-12-30, 19:12
Imponerad faktiskt, ser ju bra ut!

Inge Enveten
2010-12-30, 19:29
Ja vad ska man säga..?

Jag får intrycket av att du önskar en kritikstorm?

Hans överkropp ser bra ut och hans tips är också de bra. Som allt annat går det inte att applicera på allt och alla men rent generellt är det han säger ingen snetramp alls, i min mening.

Lance Uppercut
2010-12-30, 19:51
Finns de inga artiklar kvar om Paolo Roberto eller? Fadde var ju bitig.

ThisIsTheOne
2010-12-30, 19:56
Hans överkropp ser bra ut och hans tips är också de bra. Som allt annat går det inte att applicera på allt och alla men rent generellt är det han säger ingen snetramp alls, i min mening.

Tänkte samma sak. Det var väl bättre tips än många andra och dessutom väldigt bra presterat av honom. Hans person lägger jag ingen värdering i.

hejhopp79
2010-12-30, 20:19
Jag tycker hans kosttips var helt klart på rätt väg. Fler borde applicera dem och vips så skulle övervikt snart vara ett minne blott.

PS. Innan någon säger "lol spela roll det är kcal in och ut som räknas", så vet jag det. Men försök att äta er tjocka på grönsaker.

PS 2. Och innan någon säger "haha klart man kan äta sig tjock på grönsaker", så vet jag att man kan det teoretiskt sett. Men försök göra det i praktiken. It's just not gonna happen

limenka
2010-12-30, 20:23
Helvete va äcklig

Mantus
2010-12-30, 20:25
Finns det några "offerslösa" brott man kan göra som ger typ 3-4 månaders fängelse utan böter?

Du vet att häkten och anstalter har tagit bort alla fria vikter? Jag tyckte ett tag att anledningen, d.v.s. att man gjorde det av säkerhetsskäl för personalen var lite fjantigt. Efter att ha fått klart för mig att prepp i högsta grad förekommer på anstalter så förstår jag dock poängen med det. En labil fånge, eller fem för den delen, kan ställa till en hel del bekymmer, jag vill helst inte att han skall vara stark som fan dessutom.

Torsk_ole
2010-12-30, 20:35
Ja det blir jävligt mycket broccoli om man ska bli tjock.

Chaan
2010-12-30, 20:38
Ja vad ska man säga..?

"Vad sitter han för"

Rikard Jansson
2010-12-30, 20:40
Du vet att häkten och anstalter har tagit bort alla fria vikter? Jag tyckte ett tag att anledningen, d.v.s. att man gjorde det av säkerhetsskäl för personalen var lite fjantigt. Efter att ha fått klart för mig att prepp i högsta grad förekommer på anstalter så förstår jag dock poängen med det. En labil fånge, eller fem för den delen, kan ställa till en hel del bekymmer, jag vill helst inte att han skall vara stark som fan dessutom.

Tänk dig vad en labil roidande fånge på 110 kg kan göra mot en vakt med en 30 kgs hantel så ^^

Peter.B
2010-12-30, 21:50
Om det är sant att man tagit bort alla fria vikter från anstalter och häkten lär det ju inte handla om att fångarna inte får bli för starka... Snarare som Rikard säger, att de kan användas som vapen.

Pjotor
2010-12-30, 21:58
Tänk dig vad en labil roidande fånge på 110 kg kan göra mot en vakt med en 30 kgs hantel så ^^

Helst inte.

agazza
2010-12-30, 22:26
Du vet att häkten och anstalter har tagit bort alla fria vikter? Jag tyckte ett tag att anledningen, d.v.s. att man gjorde det av säkerhetsskäl för personalen var lite fjantigt. Efter att ha fått klart för mig att prepp i högsta grad förekommer på anstalter så förstår jag dock poängen med det. En labil fånge, eller fem för den delen, kan ställa till en hel del bekymmer, jag vill helst inte att han skall vara stark som fan dessutom.

Lågsäkerhets anstalter då? Det lät som schysst terapi för mig som känner mig överarbetad, gratis mat och bara kunna gymma hela dagarna*rolleyes*

Mantus
2010-12-31, 00:55
Lågsäkerhets anstalter då? Det lät som schysst terapi för mig som känner mig överarbetad, gratis mat och bara kunna gymma hela dagarna*rolleyes*

E-klassade anstalter lyder under samma regler. Där finns det ju dock ofta chans att utöva "skogsträning" eftersom du får gå fritt på området under vissa tider.

Mantus
2010-12-31, 01:00
Om det är sant att man tagit bort alla fria vikter från anstalter och häkten lär det ju inte handla om att fångarna inte får bli för starka... Snarare som Rikard säger, att de kan användas som vapen.

Det är ju visserligen sant vad gäller häkten o dyl men det gäller även E-klassade anstalter där det finns gott om saker som kan användas som vapen. Järnstänger, hammare och askfat på fot för att nämna några. Visserligen är det väl enklare att ta bort dem från alla anstalter än att ha skilda regler men visst har styrkan en del i det också. Det är fan inte kul alltid när man står själv vid fem intagna som tjafsar med en, ju mindre hotfulla de kan bli utan att plocka upp ett vapen (så dumma är de inte) desto bättre.

Mantus
2010-12-31, 01:03
Tänk dig vad en labil roidande fånge på 110 kg kan göra mot en vakt med en 30 kgs hantel så ^^

Urrk, jag kan tyvärr göra det alltför väl, med tanke på de psykiska problem vissa som sitter inne har vill jag helst inte uppleva det.

Salus
2011-02-17, 21:55
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8561813.ab