handdator

Visa fullständig version : Tips på saker att göra på nyår?


Benny01
2010-12-29, 13:40
Då var det så att samtliga vänner bestämt sig för att jobba på nyårsnatten (bartenders etc..) bortsett från två som skall ut med ett gäng grabbar och festa.

Av någon underlig anledning misslyckas jag år efter år att ordna något trevligt för mig och tjejen till nyårsafton. Alla andra högtider går bra... Men nyår blir alltid likadant.

Vi skall på middag hos vännerna som sedan skall jobba och det blir således mycket trevligt. Men vad kan man göra sedan?

Finns det några särskilda evenemang som brukar vara trevliga här i Göteborg eller så? Känns som om jag missat en massa. Att gå ut och festa på klubb är inte särskilt lockande då det är värdelöst på nyår.

Om det är någon som har något tips så skulle det vara uppskattat. Känns tråkigt om det blir ytterliggare en halvdan nyårsafton där vi äter någon middag och sedan dricker lite skumpa och därefter går hem och myser. Såklart trevligt men efter 7 år så kan man vara lite mer kreativ känns det som?

Tittar på weekend till London just nu men å andra sidan vet man ju inte riktigt vart man borde ta vägen när man väl är där... *grr*

Scratch89
2010-12-29, 13:47
Kom hem till mig och spela Wii!