handdator

Visa fullständig version : Vilka fettförbrännings-tillskott funkar bäst tycker ni?


Galloway
2010-12-28, 00:50
Tja!
Nytt år närmar sig och en vår som innehåller stenhård träning och en minst lika hård deff :)

Vilka tillskott för viktminskning tycker ni fungerar bäst under deff?
Kapslar eller pulver spelar ingen roll

Tackar för svar

*flex*

Proxy
2010-12-28, 00:58
Kvarg....

http://celtic.theoffside.com/files/2009/09/trollface.jpg

Slösa inte pengar på pulver, 10 minuter för att läsa http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881 är allt du behöver.

Medusa
2010-12-28, 01:56
nu frågade han ju dock vilka man tycker fungerade bäst.. så ditt dryga svar var tyvärr inget vidare...

jag tycker Animal cuts fungerar utmärkt, en hel del termogeniska preparat är riktigt bra, även yohimbine såklart.. koffein kan du ju kombinera med lite olika saker för att få förbättra resultaten..

VPX och Meltdown skall nämnas, tillsammans med Mitotropin från Gaspari!

Fredrik_S
2010-12-28, 02:39
bäst och bäst.... det ENDA som fungerar är ett kaloriunderskott orsakad av minskat matintag eller ökad energiförbrukning eller en kombination av båda....

Som hjälp att minska matintaget kan det möjligen hjälpa med kosttillskott som minskar/dämpar aptiten.
Som hjälp att öka energiförbrukningen kan det hjälpa med kosttillskott som ger en mer fejkenergi och som är upppiggande...

Koffein slår båda flugorna i en smäll och är väldigt billigt...

Cerberus
2010-12-28, 05:12
jag tycker inte koffein dämpar aptiten. Men att hålla sig vaken kan va trevligt.


inga lagliga tillskott funkar bäst och de olagliga funkar inte heller fantastiskt bra heller. Läsning om hur man inte fuckar upp ens diet är bättre "tillskott" imho.

hertzman
2010-12-28, 06:45
Beror ju på vilka bieffekter du tolererar. Alli blockerar upptaget av fett och är kliniskt prövat. Receptfritt på apoteket. Möjliga bieffekter innehåller bland annat rännskita.

Fredrik_S
2010-12-28, 10:28
jag tycker inte koffein dämpar aptiten. Men att hålla sig vaken kan va trevligt.

håller eof med att att det här med aptitdämpning är jäkligt komplicerat.
Tycker iaf en stor kopp varmt kaffe kan vara en temporär lösning och har för mig iaf en tillfällig dämpning av aptit.
Om inte annat får det mig att ha nånting att ta till munnen istället för något kaloririkt.
Men kanske funkar lika bra med något koffeinfritt kaffe eller te...

Galloway
2010-12-28, 16:25
Får tacka för alla svaren!
Extra tack till Medusa som sparade mig energin till att skriva något olämpligt till svaret från Proxy ;)

Har läst om Animal Cuts, och de verkar få bra kritik av användare.
Har oxå läst om ett som heter Synerlin, ska oxå vara väldigt effektivt.

"Synerlin: Citrus arantium - innehåller ett flertal ämnen som hjälper dig att bränna fett.
Octopamin som minskar hungerskänslor och ökar orken, dessutom påverkar det humöret på ett positivt sätt
Hordenin Ökar värmeproduktionen i kroppen vilket ökar kaloriförbränningen

Syneferin - Genom att öka hjärtfrekvensen, vakenheten och muskeltonus kommer du orka mer och prestera bättre under träningen. Syneferin ökar frisättningen av fett från fettcellerna och verkar synergistiskt med koffein för att bränna fett

Koffein - ökar fettförbränningen och motverkar den trötthet som dieter medför. Det ökar även prestationsförmågan, tillsammans med syneferin får du en märkbar styrka och konditionsförbättring"

Känns som allt ni skrivigt här ovanför nämns i följade produkt.
Kanske värt att ge ett försök?

young_george
2010-12-28, 16:33
Synefrin är läkemedelsklassat i Sverige. Så du vet.

RassK
2010-12-28, 16:33
Kaffe. Dämpar aptiten och ökar ämnesomsättningen!
Alternativt 1 liter vatten och ett koffeinpiller :)
Har väl snarlik effekt (men smakar inte lika gott)

Galloway
2010-12-28, 16:36
Synefrin är läkemedelsklassat i Sverige. Så du vet.

visste jag inte?
Tack för tipset!

Proxy
2010-12-28, 16:43
Det jag menar (även om inlägget må ha varit i drygaste laget, ber om ursäkt för det), är att innan man lägger pengar på dyra produkter som gör ytterst marginella skillnader, så kan man med fördel använda de pengarna till att se över kosten först och främst.

Synefrin är läkemedelsklassat när det överskrider en viss gräns.

jenni
2010-12-28, 16:47
grönt te fungerar bra

Kung atlas
2010-12-28, 17:36
Synefrin är läkemedelsklassat i Sverige. Så du vet.

Bara vid höga doseringar.


"Det finns inga gränsvärden för synefrin. Läkemedelsverket klassar produkter som innehåller mer än 160 milligram synefrin per dagsdos som läkemedel".

Silencer
2010-12-28, 18:41
Koffein och yohimbe.

Kischen
2010-12-28, 19:50
För många faktorer spelar in för att jag ska kunna säga att en fettförbrännare fungerar för det som är tänkt. Inte värt pengarna alls.

young_george
2010-12-28, 20:39
Synefrin är läkemedelsklassat när det överskrider en viss gräns.

Bara vid höga doseringar.
"Det finns inga gränsvärden för synefrin. Läkemedelsverket klassar produkter som innehåller mer än 160 milligram synefrin per dagsdos som läkemedel".

Stämmer bra det. Får revidera min information.

Medusa
2010-12-29, 13:59
köp Animal cuts, kör en cykel med den, komplettera med yohimbine och koffein som skall intas på tom mage, helst innan frukost med cardio efteråt, yohimbine fungerar bra så dosera lågt i början.. ät rätt och träna tungt, öka cardion lite extra så kommer du förlora vikt!

Galloway
2010-12-29, 15:56
köp Animal cuts, kör en cykel med den, komplettera med yohimbine och koffein som skall intas på tom mage, helst innan frukost med cardio efteråt, yohimbine fungerar bra så dosera lågt i början.. ät rätt och träna tungt, öka cardion lite extra så kommer du förlora vikt!

Hade faktiskt tänk ge Animal cuts ett försök! Verkar vara poppis bland många olika typer av byggare.
Sen självklart kommer köra en strikt kost också. Sen tänkte jag börja med caridoträningen igen här första Januari. Sen köra Cardio efter varje gympass. Börja med 10 minuters cardio i januari,sen öka md 5 minuter varje månad.
Se fram emot att få bort 10 kilo och få lite mer deffinition *flex*

Medusa
2010-12-30, 00:25
yohimbine och koffein är oerhört potent dock, för dom flesta iallafall, jag rekommenderar verkligen att du försöker använda dem om du kan, kombinationen av dem på tom mage och med cardio direkt efter är riktigt bra.. Cuts är också utmärkt, men dieten är viktigast, kvittar om du tar cuts osv om du äter skit, så enkelt är det..

hoog
2010-12-30, 14:15
Av det som är lagligt så har jag bara testat AMP fx. Tycker inte jag blir pigg på det men vid 2 kapslar så mår man nästan lite illa så det gör det mycket lättare att äta mindre.

Galloway
2010-12-31, 02:25
yohimbine och koffein är oerhört potent dock, för dom flesta iallafall, jag rekommenderar verkligen att du försöker använda dem om du kan, kombinationen av dem på tom mage och med cardio direkt efter är riktigt bra.. Cuts är också utmärkt, men dieten är viktigast, kvittar om du tar cuts osv om du äter skit, så enkelt är det..

Vars köper du Yohimbine? Eller vilka produkter köper du som innehåller det? *gah!*

Medusa
2011-01-03, 22:47
Vars köper du Yohimbine? Eller vilka produkter köper du som innehåller det? *gah!*

på diverse amerikanska sidor kan du hitta yohimbine utan problem, du får söka runt lite, den största nätshoppen i staterna har den inne i lager .. :thumbup:

Galloway
2011-01-05, 00:12
på diverse amerikanska sidor kan du hitta yohimbine utan problem, du får söka runt lite, den största nätshoppen i staterna har den inne i lager .. :thumbup:

Sluta ge mig ledtrådar om vars jag KAN hitta de jag söker!
Kan ingen bara säga rakt ut och vars exakt och vars jag kan få tag i den här Yohimbine????
Eller ska allt vara en gissningslek? *gah!**grr27*:furious::devil:

Sverker
2011-01-05, 07:46
1. Preparatet är läkemedelsklassat och vi skriver inte om läkemedelklassade preparat på Kolozzeum. Här är en bra tråd:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=141970&highlight=Yohimbine
2. Stor risk att länk blir en länk till någon konkurrerande webshop och sådant är inte heller tillåtet.

Apos78
2011-01-05, 08:46
Sluta ge mig ledtrådar om vars jag KAN hitta de jag söker!
Kan ingen bara säga rakt ut och vars exakt och vars jag kan få tag i den här Yohimbine????
Eller ska allt vara en gissningslek? *gah!**grr27*:furious::devil:

Läs forumreglerna. Läs Sverkers inlägg.

KjellKriminell
2011-01-08, 04:57
Får tacka för alla svaren!
Extra tack till Medusa som sparade mig energin till att skriva något olämpligt till svaret från Proxy ;)

Har läst om Animal Cuts, och de verkar få bra kritik av användare.
Har oxå läst om ett som heter Synerlin, ska oxå vara väldigt effektivt.

"Synerlin: Citrus arantium - innehåller ett flertal ämnen som hjälper dig att bränna fett.
Octopamin som minskar hungerskänslor och ökar orken, dessutom påverkar det humöret på ett positivt sätt
Hordenin Ökar värmeproduktionen i kroppen vilket ökar kaloriförbränningen

Syneferin - Genom att öka hjärtfrekvensen, vakenheten och muskeltonus kommer du orka mer och prestera bättre under träningen. Syneferin ökar frisättningen av fett från fettcellerna och verkar synergistiskt med koffein för att bränna fett

Koffein - ökar fettförbränningen och motverkar den trötthet som dieter medför. Det ökar även prestationsförmågan, tillsammans med syneferin får du en märkbar styrka och konditionsförbättring"

Känns som allt ni skrivigt här ovanför nämns i följade produkt.
Kanske värt att ge ett försök?

Nejdu, koffein ökar väl ändå inte fettförbränningen...

Albin Eriksson
2011-01-08, 07:03
Nejdu, koffein ökar väl ändå inte fettförbränningen...

Jo koffein ökar fettförbränningen...

KjellKriminell
2011-01-08, 08:07
Jo koffein ökar fettförbränningen...

Det här med att koffein ökar just fettförbränningen är jag skeptisk till, visst kan det funka som en prestationshöjare eftersom man kan bli piggare och orkar mer och därav förbränner mer. Men just koffeinet i sig ökar väl inte fettförbränningen? Jag kan dock mycket väl ha fel.

King Grub
2011-01-08, 09:22
Det finns väldigt få belägg för påståenden att koffein ökar fettförbränning under träning.

nocantdo
2011-01-09, 20:20
Jag skulle nog ta det jävligt lungt med rent yohimbine om jag var du skiten är stark!!

beckman88
2011-01-11, 05:49
Det finns väldigt få belägg för påståenden att koffein ökar fettförbränning under träning.

När man inte tränar då?

Cerberus
2011-01-12, 08:47
yohimbine är inte rekommenderat om man har ångestproblem. Aldrig upplevt värre ångest än med det.

Lifeless
2011-01-14, 11:41
Koffein och grönt te regerar om man har en tunn plånbok.
Oxy elite pro innehåller yohimbine. (Rauwolscine står det nog på burken) Gör iaf mig mindre grinig och dämpar aptiten. Placebo eller inte, det funkar för mig..