handdator

Visa fullständig version : Ny RAGE ÄR bäst


NiHa
2010-12-26, 17:14
Ny RAGE ursprunglingen från FARING konkurrerar med råge ut Jack3d :hbang:
Har kör några pass med den bästa PWO:n jag någonsin haft och jag är topp-nöjd. Förstår om mr FARING är nöjd då han verkligen tänkt till och kommit fram till en mycket bra formula på några av de substanser som riktigt förhöjer träningspassen.

Kung atlas
2010-12-26, 18:54
Ny RAGE ursprunglingen från FARING konkurrerar med råge ut Jack3d :hbang:
Har kör några pass med den bästa PWO:n jag någonsin haft och jag är topp-nöjd. Förstår om mr FARING är nöjd då han verkligen tänkt till och kommit fram till en mycket bra formula på några av de substanser som riktigt förhöjer träningspassen.

+1 bra drag i den*flex*

Mr.Sjöborg
2010-12-26, 19:29
Nödvändigt....jobbar du åt fairing?

Sen blandade du väll din rage och 1g av någon random dopingsubstans(samma som är i jacked?)

Grazzafukkinrazzi
2010-12-26, 20:40
Nödvändigt....jobbar du åt fairing?

Sen blandade du väll din rage och 1g av någon random dopingsubstans(samma som är i jacked?)

Haha öh, va?

JJOHANSSON
2010-12-26, 20:42
Ska bli kul att prova den :)

Mr.Sjöborg
2010-12-26, 20:59
Haha öh, va?

Ja, detta är vad jag vet den andra tråden NiHa startar med samma budskap, men i den första skrev han typ tog en port rage 30min innnan och 1g *någon dopingsubstans?*

Någon annan kommenterade även ''inte konstigt att du märker sånn effekt med så mkt av *dat dere*

NiHa
2010-12-26, 23:16
Mr. Sjöborg: klart du har rätt...eller..nej självklart inte. Empiriskt är det ett grovt fel med faktorn 13 1/3 vilket direkt översatt blir 1333% vilket gör att om man t ex tar glycerol som finns i vissa kosttillskott fast i ganska små mängder så om det skulle intas intravenöst skulle klassas som "ej tillåten substans" men absolut inte som doping men det visste du, du ville bara spela lite dum ju :D
Utdrag:
"Manipulation, eller försök till manipulation, av någon del av dopingkontrollen"

Doping(substanser) får man INTE inta oavsett om det är tävling eller inte!

Då du tydligen är opåläst rekommenderar jag dig att studera riksidrottsförbundets hemsida.

occt
2010-12-26, 23:16
Lär ju vara EXTREM stor skillnad jämfört med dem 10 tidigare rage versionerna...

Mr.Sjöborg
2010-12-27, 00:12
Mr. Sjöborg: klart du har rätt...eller..nej självklart inte. Empiriskt är det ett grovt fel med faktorn 13 1/3 vilket direkt översatt blir 1333% vilket gör att om man t ex tar glycerol som finns i vissa kosttillskott fast i ganska små mängder så om det skulle intas intravenöst skulle klassas som "ej tillåten substans" men absolut inte som doping men det visste du, du ville bara spela lite dum ju :D
Utdrag:
"Manipulation, eller försök till manipulation, av någon del av dopingkontrollen"

Doping(substanser) får man INTE inta oavsett om det är tävling eller inte!

Då du tydligen är opåläst rekommenderar jag dig att studera riksidrottsförbundets hemsida.

What? nu hänger jag inte med alls...
Kommer ihåg att substansen jag kommer ihåg att de va prat om i din första tråd inte var glycerol(är de glycerol i nya rage?)
Om jag inte missminner mig helt de något med dimi.........

Jo jag är ganska påläst inom ämnet

EDIT: Har ingen som helst aning om de var att dopingklassat ämne eller dylikt som de talades om i den första tråden

Crocker
2010-12-27, 00:47
Trroll?

Proxy
2010-12-27, 01:16
Jag tror att herr Sjöborg talar om 1,3-dimethylamylamine.

KniveN
2010-12-27, 02:57
Mr. Sjöborg: klart du har rätt...eller..nej självklart inte. Empiriskt är det ett grovt fel med faktorn 13 1/3 vilket direkt översatt blir 1333% vilket gör att om man t ex tar glycerol som finns i vissa kosttillskott fast i ganska små mängder så om det skulle intas intravenöst skulle klassas som "ej tillåten substans" men absolut inte som doping men det visste du, du ville bara spela lite dum ju :D
Utdrag:
"Manipulation, eller försök till manipulation, av någon del av dopingkontrollen"

Doping(substanser) får man INTE inta oavsett om det är tävling eller inte!

Då du tydligen är opåläst rekommenderar jag dig att studera riksidrottsförbundets hemsida.

Vart har du hittat att det bara är intravenöst som gäller?

rajjan_dammit
2010-12-27, 07:38
Mr. Sjöborg: klart du har rätt...eller..nej självklart inte. Empiriskt är det ett grovt fel med faktorn 13 1/3 vilket direkt översatt blir 1333% vilket gör att om man t ex tar glycerol som finns i vissa kosttillskott fast i ganska små mängder så om det skulle intas intravenöst skulle klassas som "ej tillåten substans" men absolut inte som doping men det visste du, du ville bara spela lite dum ju :D
Utdrag:
"Manipulation, eller försök till manipulation, av någon del av dopingkontrollen"

Doping(substanser) får man INTE inta oavsett om det är tävling eller inte!

Då du tydligen är opåläst rekommenderar jag dig att studera riksidrottsförbundets hemsida.

Helt osammanhängande paranoiddravel. Det där lät precis som svamlet man kan läsa i cannabisforumet på Flashback.

Asdf
2010-12-27, 09:02
De har snott teknologin från Dat Dere Celltech och tryckt in i nya Rage! Yeah! Powa! +1000

Fairing
2010-12-27, 09:19
Nödvändigt....jobbar du åt fairing?

Nä... inte riktigt va:D

mangemani
2010-12-27, 11:12
nu?
rage har varit bäst i ett antal år;)
nu vet jag inte hela historien bakom rage,men allt började väl med fairings KCG,rage är väl en efterföljere utav KCG,en påbyggd och förbättrad version och redan på den tiden så tyckte jag KCG var bäst,när rage sedan kom så blev det bara bättre:)
plus att det är billigt jämfört med andra svindyra produkter med konstiga namn.

Jay-Z
2010-12-27, 11:17
Särskilt namnet är jävligt bra!

koffein_beroende
2010-12-27, 11:45
Vad heter produkten? tyckte inte jag såg det i tråden.

Fairing
2010-12-27, 11:52
Särskilt namnet är jävligt bra!

Namnet är grymt ! (Tack Jay). Rage är ett registrerat varumärke i Sverige och snart inom hela Europa. Nu jagar vi på alla som säljer en PWO som heter något med Rage för det är ett brott mot vårat varumärkesskydd:hbang:

Förövrigt stämmer det som magnemani skrev. KCG började vi redan att sälja i mitten på 90-talet och Rage vart en vidarutveckling av KCG för gymträsket. KCG används främst av uthållighetsidrottare

Dm5
2010-12-27, 12:31
Namnet är grymt ! (Tack Jay). Rage är ett registrerat varumärke i Sverige och snart inom hela Europa. Nu jagar vi på alla som säljer en PWO som heter något med Rage för det är ett brott mot vårat varumärkesskydd:hbang:

Förövrigt stämmer det som magnemani skrev. KCG började vi redan att sälja i mitten på 90-talet och Rage vart en vidarutveckling av KCG för gymträsket. KCG används främst av uthållighetsidrottare

Hej Fairing!

Jag använde Rage X2 förut och måste säga att det är den bästa PWOn som jag har använt! Det enda problemet jag hade med den var att.... ja man fick rännskita av det *spy* Brukade skämtsamt kalla det för "Tarmsköljning X2", hehe.
Tyvärr så använde jag Rage X2 endast ca 15 gånger pga ovannämnda orsak innan jag gav produkten till en arbetskollega, jag hade dock mina bästa pass någonsin då.
Jag undrar om ni har fått rapporter om att andra användare har haft liknande problem som jag och om ni har kommit på vilket ämne som skapar problemet och om ni har försökt att åtgärda detta på något sätt? Och sedan så läste jag någonstans att nya Rage skulle vara skonsammare mot magen, stämmer detta???

Lite sugen på den nya produkten! :D

Fairing
2010-12-27, 12:42
Hej Fairing!

Jag använde Rage X2 förut och måste säga att det är den bästa PWOn som jag har använt! Det enda problemet jag hade med den var att.... ja man fick rännskita av det *spy* Brukade skämtsamt kalla det för "Tarmsköljning X2", hehe.
Tyvärr så använde jag Rage X2 endast ca 15 gånger pga ovannämnda orsak innan jag gav produkten till en arbetskollega, jag hade dock mina bästa pass någonsin då.
Jag undrar om ni har fått rapporter om att andra användare har haft liknande problem som jag och om ni har kommit på vilket ämne som skapar problemet och om ni har försökt att åtgärda detta på något sätt? Och sedan så läste jag någonstans att nya Rage skulle vara skonsammare mot magen, stämmer detta???

Lite sugen på den nya produkten! :D

Hej!
När det gäller dom flesta PWO så bör man dricka dom långsamt och gärna blanda med mer vatten.Vissa upplever att man skall låta drinken stå 4-5 minuter och att den då blir skonsammare mot magen. Jag kommer aldrig glömma när jag blandade den första Rage dubbelt så stark och med enbart 2dl vatten. Det vart en snabb promenad med hundarna kan jag säga.

Vi har genom åren fått feedback på att vissa får magproblem och andra inte. Rage orginal var den som gav mest problem men många slapp problemen om man drack den långsamt och blandade den med minst 4-5dl vatten. När det gäller Rage extreme så är den skonsammare mot magen och den nya Nitro är nog den skonsammaste av dom alla.Fast överlag så är det väldigt få som får magproblem om man ser till alla burkar som säljs (under 2011 passerar vi 100 000 sålda Rage i Sverige om man räknar från starten 2007)

Jag har själv bara upplevt problem med Rage orginal när jag blandade i för lite vatten.

Lycka till ! :D

Dm5
2010-12-27, 12:46
Hej!
När det gäller dom flesta PWO så bör man dricka dom långsamt och gärna blanda med mer vatten.Vissa upplever att man skall låta drinken stå 4-5 minuter och att den då blir skonsammare mot magen. Jag kommer aldrig glömma när jag blandade den första Rage dubbelt så stark och med enbart 2dl vatten. Det vart en snabb promenad med hundarna kan jag säga.

Vi har genom åren fått feedback på att vissa får magproblem och andra inte. Rage orginal var den som gav mest problem men många slapp problemen om man drack den långsamt och blandade den med minst 4-5dl vatten. När det gäller Rage extreme så är den skonsammare mot magen och den nya Nitro är nog den skonsammaste av dom alla.Fast överlag så är det väldigt få som får magproblem om man ser till alla burkar som säljs (under 2011 passerar vi 100 000 sålda Rage i Sverige om man räknar från starten 2007)

Jag har själv bara upplevt problem med Rage orginal när jag blandade i för lite vatten.

Lycka till ! :D

Låter bra! Köper en burk när jag kommer hem från semestern! :D :thumbup:

Albin Eriksson
2010-12-27, 13:01
Precis som sägs är det individuellt, själv hade jag inga magproblem med RageX2 hur lite eller mkt vatten jag än blandade med.
Dock upplevde jag inte mkt mer än beta-alanin stickningarna, kanske skall kolla på de nyare produkterna?

NiHa
2010-12-27, 13:46
Mr sjöborg: det som var grovt fel av dig var att du skrev "..1g av någon random dopingsubstans.." Enligt mig så är gram är en av de mista viktenheterna. Vid mindre eller större vikter än gram används prefix. Exempelvis heter ett tusendels gram, (1/1000 g) milligram, och skrivs 1 mg. Jag tillförde 75mg och du gör ett felaktigt påstående av 1g vilket ger felfaktorn 13 1/3 vilket är 1333% FEL. Givetvis tar jag då en jämförelse med något annat som finns i några ANDRA PWO:n (utan att nämna någon "känslig" substans allt för att jag lärt mig detta forumets spel) nämligen glycerol som endast finns i små mängder i dessa. Om man nu gör som du och felaktigt "överskriver" mängden glycerol KAN det OM man i stor mängd intar den intravenöst försvåra eller dölja dopingsubstanser vilket gör att vid ganska stor mängd glycerol INTRAVENÖST så är det enligt dopingkomensioner att klassa som MASKERANDE AGENTER, dock inte doping. Att jag tog upp just glycerol är att jag sett att vissa blir nojiga då någon skriver att det innehåller glycerol och då blir ganska orolig då någon skriver "är inte det doping" mängderna i dessa pwo:n är mikroskopiska samt att ingen intar pwo:n intravenöst.

Man får använda sig utav t ex Jack3d under träning även om man då blir testad men inte under själva tävlingen då det förväxlas med andra stimulantia som även dessa är OK så länge det är under 10mikrogram/ml i urinen vilket är en mycket låg mängd.

Mr.Sjöborg
2010-12-27, 14:08
Mr sjöborg: det som var grovt fel av dig var att du skrev "..1g av någon random dopingsubstans.." Enligt mig så är gram är en av de mista viktenheterna. Vid mindre eller större vikter än gram används prefix. Exempelvis heter ett tusendels gram, (1/1000 g) milligram, och skrivs 1 mg. Jag tillförde 75mg och du gör ett felaktigt påstående av 1g vilket ger felfaktorn 13 1/3 vilket är 1333% FEL. Givetvis tar jag då en jämförelse med något annat som finns i några ANDRA PWO:n (utan att nämna någon "känslig" substans allt för att jag lärt mig detta forumets spel) nämligen glycerol som endast finns i små mängder i dessa. Om man nu gör som du och felaktigt "överskriver" mängden glycerol KAN det OM man i stor mängd intar den intravenöst försvåra eller dölja dopingsubstanser vilket gör att vid ganska stor mängd glycerol INTRAVENÖST så är det enligt dopingkomensioner att klassa som MASKERANDE AGENTER, dock inte doping. Att jag tog upp just glycerol är att jag sett att vissa blir nojiga då någon skriver att det innehåller glycerol och då blir ganska orolig då någon skriver "är inte det doping" mängderna i dessa pwo:n är mikroskopiska samt att ingen intar pwo:n intravenöst.

Man får använda sig utav t ex Jack3d under träning även om man då blir testad men inte under själva tävlingen då det förväxlas med andra stimulantia som även dessa är OK så länge det är under 10mikrogram/ml i urinen vilket är en mycket låg mängd.

haha men gud var de vikten du hängde dig på:P drog till med 1g för att jag hade för mig att den som påpekade att du spetsade din rage i förra tråden, sa just 1g.
Min poäng var att eftersom att du intar pwo:n med 75mg av vad de nu var så är det ju inte så konstigt att du upplever en sån effekt.


Som sagt jag är påläst inom ämnet så du behöver inte upplysa mig käre Niha:)

NiHa
2010-12-27, 16:19
Mr sjöborg: Gillar nya RAGE för att man som det skrivits tidigare i denna tråd att man inte blir risig i magen samt att det känns bra samt att det håller i en bra stund, t ex stickningarna från beta alanin vilket tyder på att man ökat de substanser som är verkningsfulla. Upplever det som om återhämtningen mellan seten minskar, sen att jag nu inte valt att blanda olika PWO:n är ju egentligen en bisak. Man har helt enkelt gjort så att i alla fall jag inte tar t ex lecuin o vitargo före passen utan satsar mer på mat så att säga. Upplever heller ingen crash, troligtvis är det carbolyn:ets inverkan.
Jag jobbar inte hos fARING men inom medicinteknik och är väl bekant med t ex FDA så därför har jag ett lite hum om vad jag kan ta, skulle inte se bra ut att jag sumpade ett test förstår du.
Nog om detta, jag har inte nämnt någon känslig substans så då kanske inte denna tråd försvinner, vet att andra kan nämna dessa substanser utan att det inverkar på något sett vilket givetvis är selektivt.

KniveN
2010-12-27, 17:56
Mr sjöborg: det som var grovt fel av dig var att du skrev "..1g av någon random dopingsubstans.." Enligt mig så är gram är en av de mista viktenheterna. Vid mindre eller större vikter än gram används prefix. Exempelvis heter ett tusendels gram, (1/1000 g) milligram, och skrivs 1 mg. Jag tillförde 75mg och du gör ett felaktigt påstående av 1g vilket ger felfaktorn 13 1/3 vilket är 1333% FEL. Givetvis tar jag då en jämförelse med något annat som finns i några ANDRA PWO:n (utan att nämna någon "känslig" substans allt för att jag lärt mig detta forumets spel) nämligen glycerol som endast finns i små mängder i dessa. Om man nu gör som du och felaktigt "överskriver" mängden glycerol KAN det OM man i stor mängd intar den intravenöst försvåra eller dölja dopingsubstanser vilket gör att vid ganska stor mängd glycerol INTRAVENÖST så är det enligt dopingkomensioner att klassa som MASKERANDE AGENTER, dock inte doping. Att jag tog upp just glycerol är att jag sett att vissa blir nojiga då någon skriver att det innehåller glycerol och då blir ganska orolig då någon skriver "är inte det doping" mängderna i dessa pwo:n är mikroskopiska samt att ingen intar pwo:n intravenöst.

Man får använda sig utav t ex Jack3d under träning även om man då blir testad men inte under själva tävlingen då det förväxlas med andra stimulantia som även dessa är OK så länge det är under 10mikrogram/ml i urinen vilket är en mycket låg mängd.

Frågar igen, vart hittar du att det bara är intravenöst som klassas?

Nej ämnet i Jacked behöver inte förväxlas med något för att ge utslag då ämnet i sig är klassat som doping på tävling.

Gabriel Forslund
2010-12-27, 20:30
let me google that for you

NiHa
2010-12-27, 21:21
KniveN: Var någon artikel från WADA som handlade om "plasma expanders" där det framgår att det är "onormalt höga mängder som fås genom I.V transfusioner" Det är som sagt svårt att komma upp i dom mängder det krävs för att dölja saker som det nu har tagits fram metoder så att denna "dopingidé" är värdelös. Slutsats är att den lilla mängd som finns i vissa PWO:n inte kan generera de 150-200mikrogram/ml som just nu är satt som ett slags riktmärke för just glycerol. Det är ju inte så att det endast vid intavenösa intag som gäller utan att det är svårt att komma upp i de mängder utan I.V-intag fast det finns säkert någon som bäljar i sig någon liter glycerol*spy*

KniveN
2010-12-27, 23:00
let me google that for you

Var det där till mig? isf, vad syftar du på?

KniveN: Var någon artikel från WADA som handlade om "plasma expanders" där det framgår att det är "onormalt höga mängder som fås genom I.V transfusioner" Det är som sagt svårt att komma upp i dom mängder det krävs för att dölja saker som det nu har tagits fram metoder så att denna "dopingidé" är värdelös. Slutsats är att den lilla mängd som finns i vissa PWO:n inte kan generera de 150-200mikrogram/ml som just nu är satt som ett slags riktmärke för just glycerol. Det är ju inte så att det endast vid intavenösa intag som gäller utan att det är svårt att komma upp i de mängder utan I.V-intag fast det finns säkert någon som bäljar i sig någon liter glycerol*spy*

Ok, för det står nämligen inget i WADAs lista om att det måste vara intravenöst, tvivlar dock inte på att det kan vara så. Pratade med några dopingkontrollanter angående detta och dom såg ut som frågetecken allihopa.

Asdf
2010-12-28, 09:07
Denna tråden var rätt kul :)

koffein_beroende
2010-12-28, 21:33
Nu har jag tittat igenom tråden igen och kan inte se att namnet på produkten nämns någonstans, vad heter produkten?(andra gången jag frågar dessutom)

Nelo322
2010-12-28, 21:39
Nu har jag tittat igenom tråden igen och kan inte se att namnet på produkten nämns någonstans, vad heter produkten?(andra gången jag frågar dessutom)

Rage Nitro

koffein_beroende
2010-12-28, 21:39
Rage Nitro

Tack så mycket :)