handdator

Visa fullständig version : Ansöka till filmroller, reklamfilmer etc?


ryss
2010-12-18, 20:52
Tjena Folket!

Här sitter jag magsjuk och febrig en lördagkväll och spekulerar lite..

Det är så här att jag har aldrig gått på teaterskola eller något liknande, men jag är jäkligt snygg, har bra fysik (benen släpar inte) och är en riktigt bra skådespelare. Jag skulle vilja ansöka till lite filmroller, reklamifilmer etc. kanske medverka i parlamentet och lite sådär..

Hur går jag tillväga för att skicka in ansökan och förhoppningsvis få komma på casting eller vad det heter osv?

Vilken "agency" är bäst lixom?

Jag kanske låter lite självgod i inlägget men jag vill bara att det ska vara klart att jag har absolut kompetensen för att klara av det jag vill göra, jag måste bara hitta vägen dit... folk kommer skriva troll osv men jag är 100% seriös, googlar som en dåre men inte hittat någonting.

Någon som kan hjälpa mig?

Tack på förhand!

ceejay
2010-12-18, 20:54
www.statist.se

Torsk_ole
2010-12-18, 20:57
Eftersom du redan är porrskådis så kanske du kan ta hjälp av lite kontakter där:naughty:

ryss
2010-12-18, 20:57
www.statist.se

Tack Ceejay! Jag hade för mig att det fanns en sida som denna, men är det så att det bara är statisroller som annonseras där? skummade igenom sidan lite bara

Apos78
2010-12-18, 21:05
Tack Ceejay! Jag hade för mig att det fanns en sida som denna, men är det så att det bara är statisroller som annonseras där? skummade igenom sidan lite bara

Tyvärr finns inte www.huvudroll.se. Annars hade den varit given för dig.

vicarious
2010-12-18, 21:53
Tyvärr finns inte www.huvudroll.se. Annars hade den varit given för dig.

:laugh:

KalleBalik
2010-12-18, 21:55
Tyvärr finns inte www.huvudroll.se. Annars hade den varit given för dig.

Hahahaah!

davvvan
2010-12-18, 21:57
Är du så duktig så kanske du själv kan regissera, producera och agera som skådespelare i din egenproducerade filmdebut?

Herr Oberst
2010-12-18, 22:02
Jag skulle vilja ansöka till lite filmroller, reklamifilmer etc. kanske medverka i parlamentet och lite sådär..


www.parlamentet.se

ryss
2010-12-18, 22:13
Är du så duktig så kanske du själv kan regissera, producera och agera som skådespelare i din egenproducerade filmdebut?

Jag gick en linje på gymnasiet som inriktade sig på rörlig bild m.m. ;)

babidi
2010-12-18, 22:26
Jag gick en linje på gymnasiet som inriktade sig på rörlig bild m.m. ;)

www.avatar-sequel.com