handdator

Visa fullständig version : Konsten att förföra en kvinna


Raschmus
2010-12-06, 21:49
Tips och råd om hur Ni som män förför kvinnor och hur Ni som kvinnor vill bli förförda.



Det måhända det redan finns en liknande tråd, radera då denna (läs: vaska).

En tråd för inspiration och tips att bli än mer Romeo! :thumbup:


*cupid* *cupid* *cupid* *cupid*


Edit: Kanske bör tillägga att jag inte syftar på töm&glöm så att "slänga upp sitt odjur på bardisken och vaska en dompa på den och be madame slicka den ren" är inte vad jag söker utan faktiska känslor, men om ni väljer att göra tråden till en fylleragg tråd, varsågod.

Raschmus
2010-12-06, 21:52
Givetvis sitter jag och sover och lägger i medlemsbilder.

Allmäntdelen var tanken.

Tkauc
2010-12-06, 21:55
rasmus det här kan nog vara kolos bästa tråd!, tycker du ska berätta lite om dina erfarenheter!

Raschmus
2010-12-06, 21:59
rasmus det här kan nog vara kolos bästa tråd!, tycker du ska berätta lite om dina erfarenheter!

Tar isåfall den romantiska biten. Den andra är inte lika populär.

spann
2010-12-06, 22:02
vet faktiskt inte om jag bör dela med mig av mina "tips"

stridis
2010-12-06, 22:02
att "slänga upp sitt odjur på bardisken och vaska en dompa på den och be madame slicka den ren"

Tror inte Madame skulle vara tillmötesgående i det scenariot.

Raschmus
2010-12-06, 22:06
Tror inte Madame skulle vara tillmötesgående i det scenariot.

Många trötta kolomedlemmar skulle kunna skriva något dylikt.

spann
2010-12-06, 22:10
Många trötta kolomedlemmar skulle kunna skriva något dylikt.

skräll

LindaS
2010-12-06, 22:13
Detta kan bli intressant.

Lellan
2010-12-06, 22:15
Detta kan bli intressant.

+1 *popcorn*

J.V
2010-12-06, 22:16
"Hej."

tossefar
2010-12-06, 22:16
Jag har sett Lellan på friskis. Hon var snygg. Eller jag menar ful... är det en neg? ligga?

tntballe
2010-12-06, 22:20
Allt ni kan tänkas prata om styr du över på hur bra det är med böj.
/tråd låst
Postat via en mobil enhet

Ape3
2010-12-06, 22:22
Tråden har redan spårat ur?

Lellan
2010-12-06, 22:25
Jag har sett Lellan på friskis. Hon var snygg. Eller jag menar ful... är det en neg? ligga?

Amen va fan! :banned När, vem är du och jag tar mig rätten att vara ful när jag tränar, det är liksom mer optimalt då! *slap*

Man säger faktiskt "hej". (jag såg sur ut va? :D Det upphör när man säger hej). Fö ligger jag inte på friskistoan, trodde jag klargjort detta.. *rolleyes*

robertcop
2010-12-06, 22:27
Benny Frisk förklarar! :)

D0XfQRBwOp0

Succes
2010-12-06, 22:29
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas

Lellan
2010-12-06, 22:29
Benny Frisk förklarar! :)

D0XfQRBwOp0

Varför kommer DiLeva klättrandes i slutet? Är det tricket kanske... :confused:

tossefar
2010-12-06, 22:31
Amen va fan! :banned När, vem är du och jag tar mig rätten att vara ful när jag tränar, det är liksom mer optimalt då! *slap*

Man säger faktiskt "hej". (jag såg sur ut va? :D Det upphör när man säger hej). Fö ligger jag inte på friskistoan, trodde jag klargjort detta.. *rolleyes*

Du hängde på övervåningen och var jättesnygg, men jag var mitt i springandet och du hade hunnit gå när jag sprungit klart. Nästa gång lovar jag att säga hej!

Mental
2010-12-06, 22:34
men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de

JAg tänker inte hoppa på dig, men det låter som du kommer passa utmärkt här då. Som bitter tråkig oskuld :)

Pzorz
2010-12-06, 22:38
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas

Hej Klas. Vill du bli min kompis?
Jag är socialt inkompetent och vill lära mig hur man skall bete sig bland folk. Du tycks ha bra koll på detta och jag kan förhoppningsvis lära mig något av dig.

Tack på förhand

Petter.

Lellan
2010-12-06, 22:40
Du hängde på övervåningen och var jättesnygg, men jag var mitt i springandet och du hade hunnit gå när jag sprungit klart. Nästa gång lovar jag att säga hej!

Haha, du behövde inte smöra, dock är ett hej inte så himla farligt. Bits inte så ofta så "hej" rekommenderas. Dessutom: jag ser lite taskigt och har sällan linser, om jag verkar "stram" med tom blick ut i tomma intet beror det på det. :)

Sry för ot, fick lite dåligt samvete av Success inlägg, ber om ursäkt. Mitt bidrag i tråden är att jobba på att vara en bra prick, sånt noterar även tjejer. Vara glad, modig, stark (nej, är inte så insnöad att jag menar fysiskt.. ;)) och omtänksam kommer man långt med. Toffla el game:a inte för mkt (en del manliga medlemmar kommer här hävda att det finns risk att jag inte vet vad jag pratar om).

Petoria
2010-12-06, 22:41
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas

Nej men vad trevligt med ett nytt troll på kolo, välkommen :D

stevebc
2010-12-06, 22:49
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

KlasOkej.

Hejdå.

spange
2010-12-06, 22:50
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas


du verkar däremot vara en glad och trevlig prick till skillnad från oss bittra och socialt fattiga! :)

spann
2010-12-06, 22:58
jag förstår lite hur du menar/ tänker succes!! å ni andra, förfan slappna av lite! det han säger stämmer lite, finns en del tråkigt folk här som verkar ta allt för seriöst och verkar inte kunna slappna av här i livet.. fan lever ju bara engång!

LoTiX
2010-12-06, 22:58
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas

Bry dig inte om neggarna, häng med mig bort till gayyyy-höörnan istället.

Yours sincerely,
Melker

Zoidy
2010-12-06, 23:17
Mitt bidrag i tråden är att jobba på att vara en bra prick, sånt noterar även tjejer. Vara glad, modig, stark (nej, är inte så insnöad att jag menar fysiskt.. ;)) och omtänksam kommer man långt med. Toffla el game:a inte för mkt (en del manliga medlemmar kommer här hävda att det finns risk att jag inte vet vad jag pratar om).

+11! Jävligt många killar gör det så mycket mer komplicerat än vad det faktiskt är. Bra skrivet!

Torwald
2010-12-06, 23:42
In b4 404

Achivai
2010-12-06, 23:46
Nu är jag långt ifrån en expert på ämnet men mina observationer leder mig till att tro att mycket handlar om pengar och att lägga ut pengar på kvinnor/tjejer.

Edit: Plus att spänna upp en vinnarattityd likt en påfågel spänner upp sina fjädrar.

limenka
2010-12-07, 00:00
Nu är jag långt ifrån en expert på ämnet men mina observationer leder mig till att tro att mycket handlar om pengar och att lägga ut pengar på kvinnor/tjejer.

Edit: Plus att spänna upp en vinnarattityd likt en påfågel spänner upp sina fjädrar.

Vad för tjej får du då?

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_04/gemmaSplit2611_468x407.jpg

Achivai
2010-12-07, 00:08
Vad för tjej får du då?

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_04/gemmaSplit2611_468x407.jpg

Jag sa att jag är långt ifrån en expert, detta är observationer och inget jag praktiserar i verkligheten så mina resultat är därefter. "Untainted by experience" passar på mig. :D

Med andra ord, inga. :( Men om min teori är korrekt kommer det svänga när jag pluggat klart om fem år och börjar håva in cash. Så när jag är 30+ (ca27 när jag pluggat klart, några år för studieskulder och löneökningar) kan jag posta igen och säga om jag hade rätt.

Zoidy
2010-12-07, 00:35
Vad för tjej får du då?

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_04/gemmaSplit2611_468x407.jpg

Kanske bara är jag som är trött och dum nu, men varför visade du upp en bild på din flickvän/random tjej när du frågade det?

bb X
2010-12-07, 00:37
Fö ligger jag inte på friskistoan, trodde jag klargjort detta.. *rolleyes*


Yeah right :D

agazza
2010-12-07, 00:49
1 sluta sitt på internet hela dagarna och börja umgås med tjejkompisar så du lär dig hur fruntimmer är funtade.

2 alla fruntimmer är olika funtade men stereotyperna brukar vara få och rätt så lika

3 jag tycker fruntimmer verkar ha svårt för folk som försöker få dom dessutom, gå in i samtalet med en helt annan inriktning.

4. kvinnor vill inte bli kallad fruntimmer.

hultman
2010-12-07, 00:50
Ligger väl en del i det Succes(s?) skriver. Det här känns främst som ett forum för svenska kyrkan eller människor med allmänt helylle inställning till det mesta i livet. Som förvisso inte innebär att man missar någonting.

De kvinnor man vanligen "förför" genom generellt högfungerande metoder verkar hålla sig borta från kolozzeum. Men att vara en trevlig alfahane med ett lika trevligt utseende misslyckas sällan. Adderar man gränslösa ekonomiska resurser, stekiga prylar och ett "häftigt" liv så får man ligga tills man tröttnar. Har jag hört från andra.

agazza
2010-12-07, 00:51
ligger väl en del i det succes(s?) skriver. Det här känns främst som ett forum för svenska kyrkan eller människor med allmänt helylle inställning till det mesta i livet. Som förvisso inte innebär att man missar någonting.

De kvinnor man vanligen "förför" genom generellt högfungerande metoder verkar hålla sig borta från kolozzeum. Men att vara en trevlig alfahane med ett lika trevligt utseende misslyckas sällan. Adderar man gränslösa ekonomiska resurser, stekiga prylar och ett "häftigt" liv så får man ligga tills man tröttnar. har jag hört från andra.

:d

Achivai
2010-12-07, 01:00
Usch, den här tråden gör mig deprimerad. Skit i allt, köp horor är mitt livsråd iaf. För tråden back on track nu så kanske någon av dem som tjejer inte gillar lyckas lura till sig en brud eller två.

Mantus
2010-12-07, 01:04
Ligger väl en del i det Succes(s?) skriver. Det här känns främst som ett forum för svenska kyrkan eller människor med allmänt helylle inställning till det mesta i livet. Som förvisso inte innebär att man missar någonting.

De kvinnor man vanligen "förför" genom generellt högfungerande metoder verkar hålla sig borta från kolozzeum. Men att vara en trevlig alfahane med ett lika trevligt utseende misslyckas sällan. Adderar man gränslösa ekonomiska resurser, stekiga prylar och ett "häftigt" liv så får man ligga tills man tröttnar. Har jag hört från andra.

Jo, det är just det där fetstilta som brukar tippa vågskålen (utseende och personlighet ligger självklart alltid i grunden). Inte så konstigt visserligen då det stämmer åt båda håll. Vem blir inte lite småkär i en tjej som har samma förutsättningar d.v.s. en snygg, kaxig, intressant tjej som klär sig snyggt skulle i alla fall få mig på fall (läs:har fått).

Ljuvligt
2010-12-07, 01:13
Nu är jag långt ifrån en expert på ämnet men mina observationer leder mig till att tro att mycket handlar om pengar och att lägga ut pengar på kvinnor/tjejer.

Edit: Plus att spänna upp en vinnarattityd likt en påfågel spänner upp sina fjädrar.

Mja, det beror väl på. Om jag utgår från mig så vill jag gärna få betala för mig själv samt bjuder någon mig kommer jag att bjuda igen inom en snar framtid. Klart att en kille kan få bjuda mig på något, men då ser jag helst att jag känner denne lite. En kille på krogen som vill bjuda mig på en drink får nog till svar att jag hellre bjuder honom eller att det är bra för min del. Har vi hunnit snacka en stund och det hela känns bra kan jag tänka mig att acceptera erbjudandet med villkoret att jag får ta nästa runda. Men oftast är det nog så att jag helt enkelt inte vill känna att jag "står i skuld" så tidigt in i en eventuellt relation med någon (oberoende på om det gäller som vän eller mer). Troligen beror det också på att jag vill känna mig självständig och att jag klarar mig själv.

För övrigt faller jag för en kille med humor, pondus, värme (inte kroppsvärme nu, utan att man är varm och omtänksam mot sin omgivning) och intelligens. (Någon som känner sig träffad?:naughty:)

Agazzas tredje punkt är korrekt med, speciellt på krogen. Vad är det man säger; "Man vill inte ha det man får, utan det man inte kan få!"

Mental
2010-12-07, 01:43
För övrigt faller jag för en kille med humor, pondus, värme (inte kroppsvärme nu, utan att man är varm och omtänksam mot sin omgivning) och intelligens. (Någon som känner sig träffad?:naughty:)

Humor: Jag retas med folk och gillar att vara lite elack.
Pondus: Jo, lite bukfettma har man allt!
Värme: Sorry, mest kroppsvärme här, varm och gosig att sova med dock.
Intelligens: Jag tycker att jag är jävligt smart!

Bra så? :naughty:

Doctor Snuggles
2010-12-07, 02:43
1 sluta sitt på internet hela dagarna och börja umgås med tjejkompisar så du lär dig hur fruntimmer är funtade.

2 alla fruntimmer är olika funtade men stereotyperna brukar vara få och rätt så lika

3 jag tycker fruntimmer verkar ha svårt för folk som försöker få dom dessutom, gå in i samtalet med en helt annan inriktning.

4. kvinnor vill inte bli kallad fruntimmer.

Nej, för det brukar väl innebära att det är en gubbe på 50+ som talar. Vem gillar gubbar 50+ liksom?

Medusa
2010-12-07, 02:51
Nej, för det brukar väl innebära att det är en gubbe på 50+ som talar. Vem gillar gubbar 50+ liksom?

finns en hel del tjejer som fnissar när man säger det, och jag är absolut inte 50+ :thumbup: :naughty:

Grazzafukkinrazzi
2010-12-07, 07:52
Humor: Jag retas med folk och gillar att vara lite elack.
Pondus: Jo, lite bukfettma har man allt!
Värme: Sorry, mest kroppsvärme här, varm och gosig att sova med dock.
Intelligens: Jag tycker att jag är jävligt smart!

Bra så? :naughty:

Ja, du är smart. Men hur du kan ligga runt 1.9 på högskoleprovet och inte ens kunna stava till elak är för mig, ganska ofattbart :D

Wille005
2010-12-07, 08:12
Att få kvinnor är så lätt att jag tröttnat på det. Sanningen svider ibland.

Mantus
2010-12-07, 08:27
Att få kvinnor är så lätt att jag tröttnat på det. Sanningen svider ibland.

Nu verkar det här visserligen vara någon sorts trollning men jag svarar ändå.

Det är därför man bara satsar på kvinnor man tycker om och har någon sorts känslor (även om det bara är att man tycker de är intressanta) för även om det bara är en tillfällig fling. Det går inte att tröttna på att få sådana kvinnor. Det gör också att man faktiskt behandlar både dem och sig själv bra, väldigt många verkar ligga med tjejer de inte tycker om bara för att få ligga och det föder bara självförakt och ett missriktat förakt mot kvinnorna ifråga och de skall ju inte behöva lida för att killen har en dålig självbild och ett destruktivt sexuellt beteende.

Lallle
2010-12-07, 08:34
Be the best you can be.

Wille005
2010-12-07, 08:41
Nu verkar det här visserligen vara någon sorts trollning men jag svarar ändå.

Det är därför man bara satsar på kvinnor man tycker om och har någon sorts känslor (även om det bara är att man tycker de är intressanta) för även om det bara är en tillfällig fling. Det går inte att tröttna på att få sådana kvinnor. Det gör också att man faktiskt behandlar både dem och sig själv bra, väldigt många verkar ligga med tjejer de inte tycker om bara för att få ligga och det föder bara självförakt och ett missriktat förakt mot kvinnorna ifråga och de skall ju inte behöva lida för att killen har en dålig självbild och ett destruktivt sexuellt beteende.
I ärlighetens namn har det gått så långt att man tröttnat på även dom också. Vad är meningen om man förr eller senare kommer tappa intresset för kvinnan ändå? För jag lovar, det kommer ske. Kan man lika gärna skippa det helt. :)

Minimjölk
2010-12-07, 08:47
Hur vill ni killar bli förförda?

Att svara på en sådan generell fråga är omöjligt då vi alal är individer som föedrar olika saker. Dessutom förändras vi alla över tiden. Det som jag uppskattar idag är inte samma saker som för fem år sedan och troligtvis ser det inte heller likadant ut om fem år.
Dessutom kan dagsformen avgöra en hel del.

Däremot finns det ju ett antal enkla knep som faktiskt fungerar i bra utsträckning när det gäller kontakt med nya bekantskaper, oavsett ålder och kön.

Att vara positiv och glad, ärlig, samt visa sig intresserad över den andre personen. Lyssna och ställa rätt frågor så att personen känner förtroende och att du är genuint intresserad av vad de har att säga. Givetvis måste detta backas upp med att du faktiskt är just genuint intresserad.

Det är även bra att framhäva någon sida/egenhet som skiljer dig något från mängden. Ingen vill vara ihop med någon som är "helt vanlig" TM.

Sedan är självkännedom och självkänsla saker som hjälper till på vägen. Du måste tro på dig själv, varför skulle annars andra börja göra det? Här märker jag dock en liten skillnad mellan killar och tjejer, Killar verkar ibland gå igång på att tjejen är pryd,blyg och utstrålar lite sämre självförtroende medan tjejer väldigt sällan föredrar denna typ av killar.

Glöm inte heller att det finns någon för alla och att vi alla är olika, det viktigaste är dock att framställa sig korrekt och på ett bra sätt samt visa att man är intresserad.

Flosklerna duggar tätt i detta inlägg men jag hoppas ändå att det kan hjälpa någon.

Nixon
2010-12-07, 08:59
Jag registrerade mig nyligen på detta forum men jag har redan lyckats konstatera att majoriteten av de som brukar forumet är ett såpass bittert, tråkigt och tappat sällskap att de troligtvis lyckas förstöra bästa tråden jag hittills lyckats hitta. (Jag skall tillägga att jag syftar på denna tråden innan någon narr-ryttare till oskuld hoppar på mig).

Ursäkta mitt bistra inlägg men det är tamejtusan pinsamt hur insnöade många av er är (och nej, då syftar jag inte just på denna tråden). Känns som att många är socialt fattiga och vill bajskasta de få killar och tjejer som verkar ha ett roligt liv uttöver träning och datorsittande.


Mvh

Klas

Bry dig inte om neggarna, häng med mig bort till gayyyy-höörnan istället.

Yours sincerely,
Melker

Ja kom hit Sir.
Jag lovar att jag aldrig kommer göra några sexuella närmanden mot Er, jag har 100 % respekt.

//Lennart

Mental
2010-12-07, 09:51
Ja, du är smart. Men hur du kan ligga runt 1.9 på högskoleprovet och inte ens kunna stava till elak är för mig, ganska ofattbart :D

HP säger mycket lite om ens förmåga till rättstavning, då den inte prövar denna :p

Anledningen till felstavningen ligger i hur jag vill uttala ordet elak, jag uttalar det som elack, e-lack.

Scratch89
2010-12-07, 09:56
- "Hallå eller? Allt bra eller?"

Kwon
2010-12-07, 10:04
Hur vill ni killar bli förförda?

Face down, Ass up, best way :D

Mental
2010-12-07, 10:35
Face down, Ass up, best way :D

Och sedan drar hon över dig med en rejäl strap on ;)
Bit i kudden Kwon!

tsp
2010-12-07, 10:36
Nu verkar det här visserligen vara någon sorts trollning men jag svarar ändå.

Det är därför man bara satsar på kvinnor man tycker om och har någon sorts känslor (även om det bara är att man tycker de är intressanta) för även om det bara är en tillfällig fling. Det går inte att tröttna på att få sådana kvinnor. Det gör också att man faktiskt behandlar både dem och sig själv bra, väldigt många verkar ligga med tjejer de inte tycker om bara för att få ligga och det föder bara självförakt och ett missriktat förakt mot kvinnorna ifråga och de skall ju inte behöva lida för att killen har en dålig självbild och ett destruktivt sexuellt beteende.

Känner faktiskt igen mig i personen du beskriver. Dock delar jag inte din åsikt att killen i fallet har dålig självbild. Däremot är beteendet destruktivt. Men samtidigt känns det så oerhört bra när man lever på detta sätt. Vad fan ska man göra?

hahavaffan
2010-12-07, 10:37
HP säger mycket lite om ens förmåga till rättstavning, då den inte prövar denna :p

Anledningen till felstavningen ligger i hur jag vill uttala ordet elak, jag uttalar det som elack, e-lack.Helt korrekt uttal! Det är bara fjantar som uttalar det eelaak. :thumbup:

Kwon
2010-12-07, 10:40
Och sedan drar hon över dig med en rejäl strap on ;)
Bit i kudden Kwon!

Haha you're a funny one Broskie! :D

You know what i mean :D

hultman
2010-12-07, 10:59
- "Hallå eller? Allt bra eller?"

Haha. Jag testade faktiskt frasen "HALLÅ ELLER?" när jag var i skitarslet förut. Funkade bara på fula brudar :( Förvisso var det på fyllan och till alla brudar som gick förbi, men ändå.

Wao
2010-12-07, 11:13
Ingen vill vara ihop med någon som är "helt vanlig" TM.

Glöm inte heller att det finns någon för alla och att vi alla är olika.

Höhö

Scratch89
2010-12-07, 12:15
Haha. Jag testade faktiskt frasen "HALLÅ ELLER?" när jag var i skitarslet förut. Funkade bara på fula brudar :( Förvisso var det på fyllan och till alla brudar som gick förbi, men ändå.

Skitarslet? :D

Nu var jag inte helt seriös med inlägget. Det jag menar är att om man nu vill få kontakt med tjejer, är det bäst att bara ta det bananas. Dvs, prata med dem som de människor de är. Nej, kvinnor är inte från Venus och pratar inte något annat språk. Om de inte är är danskor eller fulla norskor då.

Asdf
2010-12-07, 12:23
Att få kvinnor är så lätt att jag tröttnat på det. Sanningen svider ibland.

+1 :hbang:

Asdf
2010-12-07, 12:25
Det finns en fråga som kan vara intressant att ställa i sammanhanget. Många killar som ni vet gnäller att de alltid blir tjejens kompis ( mr nice guy syndromet och vad detta beror på)

Vad gör att en viss kille endast är till för att ligga med? Alltså att ingen tjej vill vara hans vän, hans flickvän, utan endast ha att sköja med?

Edit: Om vi inte förutsätter att de är rockstjärnor som turnerar världen runt och har groupies då :)

sundvall
2010-12-07, 12:26
Hur man får brudar?

Man är som denna kille:

http://www.youtube.com/user/brandonovakdotcom

http://brandonovak.com/novak-explains-his-game

sundvall
2010-12-07, 12:28
alternativt negga

Zoidy
2010-12-07, 13:07
Hur man får brudar?

Man är som denna kille:

http://www.youtube.com/user/brandonovakdotcom

http://brandonovak.com/novak-explains-his-game

Nu kommer säkert 10 pers hoppa på mig direkt om att jag bara är avundsjuk, men jag tycker det är extremt tveksamt att de inte betalat tjejerna ärligt talat. Lyssna på när han ska förklara hur han får tjejerna. Det är ju rent nonsens? Möjligtvis att det hade funkat om alla tjejer han pratade med var väldigt desperata och hade självförtroende som en 12-årig emo-tjej, men annars är det väldigt tveksamt

EDIT: Har aldrig sett TV-programmet innan dock, även fast jag hört talas om det

tsp
2010-12-07, 13:13
Det är inte för att tjejerna tycker bam margera o co är coola då?

pragmatist
2010-12-07, 13:24
Sanningen är den att det finns en hemlig lista som cirkulerar mellan alla världens kvinnor där ett litet antal killar finns med, och alla kvinnor går med på att när som helst ligga med just dessa killar bara för att driva alla andra killar till vansinne. Att dessa killar är till synes helt slumpmässigt utvalda är en viktig del av planen eftersom det bidrar extra mycket till killars förvirring och frustration.

prOtotype
2010-12-07, 13:31
Det finns en fråga som kan vara intressant att ställa i sammanhanget. Många killar som ni vet gnäller att de alltid blir tjejens kompis ( mr nice guy syndromet och vad detta beror på)

Vad gör att en viss kille endast är till för att ligga med? Alltså att ingen tjej vill vara hans vän, hans flickvän, utan endast ha att sköja med?

Edit: Om vi inte förutsätter att de är rockstjärnor som turnerar världen runt och har groupies då :)

Om du agerar som en tjejkompis (lyssna på problem i timmar) och inte är spännande ("vi gör som du vill!") så blir du en vän.
Om du agerar som du vill göra även om hon blir lite irriterad, säger vad du vill göra och sen låter henne reagera (Jag har en anledning till det jag vill göra, vill hon ändra det så får hon argumentera för sin sak - "jag vill det" är inget argument). Du visar då ett högt värde - om du utöver det även skapar känslor (glädje, irritation, stolthet, skam, xxx) så kommer det att skapas attraktion.


Also - Att vara bekväm med att prata sex är lysande.

Zoidy
2010-12-07, 13:37
Det är inte för att tjejerna tycker bam margera o co är coola då?

Det förklarar ju inte alls varför just Brandon Novak får ligga och inte de andra, eller hur? De andra tillhör också showen. Pratade lite med en kompis precis som har sett mycket på showen, och enligt honom har Brandon Novak fått ganska mycket tjejer även utanför showen nu efteråt. Vet inte om det beror på kändisskapet, eller så gör han inte riktigt så som han säger i ljudklippet. Han har tydligen ganska seriösa knarkproblem också, heroin och annat, nuförtiden

Anledningen att jag tror att de betalar tjejerna är för att ja, det han säger att han gör borde inte funka helt enkelt :D Sen lär ju showen tjäna på att han är en manshora också. Blir mer intressant att kolla på

joko
2010-12-07, 14:02
Konsten att förföra en kvinna är ämnet, inte konsten att förföra en serie omogna flickor med daddy issues.

Mantus
2010-12-07, 14:41
Känner faktiskt igen mig i personen du beskriver. Dock delar jag inte din åsikt att killen i fallet har dålig självbild. Däremot är beteendet destruktivt. Men samtidigt känns det så oerhört bra när man lever på detta sätt. Vad fan ska man göra?

Du menar att du ligger med tjejer du egentligen inte känner något särskilt för eller kanske rent ut sagt ogillar? Jag skulle nog uppriktigt sagt inte må vidare bra av det. Jag har sagt nej till tjejer enkom av den anledningen att jag inte alls tycker om dem utan vet att jag bara hade blivit irriterad på både mig själv och dem efteråt. Tumregeln är väl: tar det emot att kyssas så skall man verkligen inte ha sex. Någon sorts bas av känslor måste ju finnas även om det bara gäller att man tycker tjejen ifråga är attraktiv, då slipper man dessutom vakna upp med ågren dagen efter. Det finns tillräckligt många intressanta tjejer för att man skall kunna ha tillräckligt roligt i sängen som det är ändå.

Doctor Snuggles
2010-12-07, 14:51
finns en hel del tjejer som fnissar när man säger det, och jag är absolut inte 50+ :thumbup: :naughty:

Säger du fruntimmer är du 50+, iaf i sinnet.

Asdf
2010-12-07, 14:52
Om du agerar som en tjejkompis (lyssna på problem i timmar) och inte är spännande ("vi gör som du vill!") så blir du en vän.
Om du agerar som du vill göra även om hon blir lite irriterad, säger vad du vill göra och sen låter henne reagera (Jag har en anledning till det jag vill göra, vill hon ändra det så får hon argumentera för sin sak - "jag vill det" är inget argument). Du visar då ett högt värde - om du utöver det även skapar känslor (glädje, irritation, stolthet, skam, xxx) så kommer det att skapas attraktion.


Also - Att vara bekväm med att prata sex är lysande.

Förstod inte riktigt vad du ville säga med det svaret?

Chaan
2010-12-07, 15:13
faktiska känslor..

Det enda som lockar fram faktiska känslor hos stockholmskvinnor är diamanter.

I klartext:

Champagne - nej

Specialskrivna ballader - nej

Choklad - nej

Blommor - nej

Diamanter - ja

Simon.
2010-12-07, 15:27
Det enda som lockar fram faktiska känslor hos stockholmskvinnor är diamanter.

I klartext:
Champagne - nej
Specialskrivna ballader - nej
Choklad - nej
Blommor - nej
Diamanter - ja

Japp, LL var på nog rätt spår:
47Es3IKo9lM

Doctor Snuggles
2010-12-07, 15:35
Måste ändå svara med klassikern:
Gå fram till en kvinna vid baren, lägga en femhundring på bardisken, och säga "Sup mig snygg".

The Swedish Oak
2010-12-07, 15:42
Go humor, och att vara sig själv brukar funka, men vad vet jag.

Kwon
2010-12-07, 15:43
You're trying to Seduce me!
-3lKbMBab18

KXj2TudPCYU

Tricce
2010-12-07, 15:44
Måste ändå svara med klassikern:
Gå fram till en kvinna vid baren, lägga en femhundring på bardisken, och säga "Sup mig snygg".

Kvinnan ser dig djupt i ögonen och säger med mild röst "du då räcker inte den där så vidare långt!"

young_george
2010-12-07, 15:46
Det förklarar ju inte alls varför just Brandon Novak får ligga och inte de andra, eller hur? De andra tillhör också showen. Pratade lite med en kompis precis som har sett mycket på showen, och enligt honom har Brandon Novak fått ganska mycket tjejer även utanför showen nu efteråt. Vet inte om det beror på kändisskapet, eller så gör han inte riktigt så som han säger i ljudklippet. Han har tydligen ganska seriösa knarkproblem också, heroin och annat, nuförtiden

Anledningen att jag tror att de betalar tjejerna är för att ja, det han säger att han gör borde inte funka helt enkelt :D Sen lär ju showen tjäna på att han är en manshora också. Blir mer intressant att kolla på

Vad är det som säger att dom andra inte får ligga mycket?

Men rockstjärnelook kombinerat med attityd, mycket pengar, kändisskap e.t.c är nog en svårslagen kombination.

Dock ska man kanske ha i åtanke att han under tiden haft en hel del drogproblem, självmordsförsök, institutionalisering e.t.c, så den som tror att ligga är svaret på alla livets problem får nog tänka om.

Doctor Snuggles
2010-12-07, 16:20
Kvinnan ser dig djupt i ögonen och säger med mild röst "du då räcker inte den där så vidare långt!"

Egen erfarenhet?

joko
2010-12-07, 16:24
Egen erfarenhet?

Han kanske inte tillhör oss världsvana som dealar i EUR.

Mental
2010-12-07, 16:46
Dyra drinkar, diamanter och bad boy attetyd, det kanske är Stockholmsvarianten det? Jag tänker fresta med nybakade lussekatter och julmust jag, och jag har en känsla av att hon kommer nappa :D

prOtotype
2010-12-07, 16:48
Förstod inte riktigt vad du ville säga med det svaret?

Du har rätt, jag missade din fråga lite och började svara på "vad gör man för att inte hampa i kompisfacket".

Frågan till dig då är väl om du har problem med att få kvinnor (i säng) eller problem med att bli av med kvinnor (dom vill ha förhållande)

Chaan
2010-12-07, 17:15
Dyra drinkar, diamanter och bad boy attetyd, det kanske är Stockholmsvarianten det?

Nänä, det har du missuppfattat. 1 rätt av 3.

Först frågar hon vad du jobbar med, så det inte är något fuffens, sen ska diamanterna fram. Du måste alltså sikta in dig antingen på kvinnor ur den övre världen, eller den undre.

http://chaan.se/kultur/teckning/vad_jobbar_du_med_1200h.jpg

Jens.Andersson
2010-12-07, 17:24
Tjejer vill såklart ha en stock-olmare. En redig jävel.

Chaan
2010-12-07, 17:31
Tjejer vill såklart ha en stock-olmare. En redig jävel.

Med diamanter. Stockolmare förökar sig inte utan.

Ljuvligt
2010-12-07, 17:43
Humor: Jag retas med folk och gillar att vara lite elack.
Pondus: Jo, lite bukfettma har man allt!
Värme: Sorry, mest kroppsvärme här, varm och gosig att sova med dock.
Intelligens: Jag tycker att jag är jävligt smart!

Bra så? :naughty:

Absolut! Call me!:mallan:

Yes
2010-12-07, 17:43
Hur man får brudar?

Man är som denna kille:

http://www.youtube.com/user/brandonovakdotcom

http://brandonovak.com/novak-explains-his-game
Jag tvivlar inte på att han får brudar, men fan... jag spyr nästan av att se honom.

young_george
2010-12-07, 17:49
Jag tvivlar inte på att han får brudar, men fan... jag spyr nästan av att se honom.

Varför?

hultman
2010-12-07, 17:50
Varför?

Vidrigt ful white trash? Kanske.

Yes
2010-12-07, 18:05
Varför?
Söndersupen sleazebag som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla.

Nej, jag tänker inte backa upp det med argument ens om du frågar. Jag berättar bara vad jag ser, och jag blir genuint äcklad av att se honom.

Andy.da.wohoo
2010-12-07, 18:18
Söndersupen sleazebag som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla.

Nej, jag tänker inte backa upp det med argument ens om du frågar. Jag berättar bara vad jag ser, och jag blir genuint äcklad av att se honom.

Väl talat.

Chaan
2010-12-07, 18:29
... som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla.



Nu ska vi se. Det är samma Yes som har flest antal poster i tråden "the game, seduction och sånt" där du hejar på killar som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla, och sedan skriver böcker om det. Näst flest inlägg där har Lellan, som säger emot dig.

Detta ser väldigt inkonsekvent ut, vad har du att säga till ditt försvar?

http://www.tvweek.com/blogs/blink/2008/02/10/RichieDrPhil.jpg

Yes
2010-12-07, 18:33
Nu ska vi se. Det är samma Yes som har flest antal poster i tråden "the game, seduction och sånt" där du hejar på killar som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla, och sedan skriver böcker om det. Näst flest inlägg där har Lellan, som säger emot dig.

Detta ser väldigt inkonsekvent ut, vad har du att säga till ditt försvar?

[.IMG]http://www.tvweek.com/blogs/blink/2008/02/10/RichieDrPhil.jpg[/IMG]
Att min motivation snarare är att klura ut hur man bygger värdefulla relationer.

Chaan
2010-12-07, 18:37
Att min motivation snarare är att klura ut hur man bygger värdefulla relationer.

Hehe ok.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBrSwWcOjLiwOymjRxKf1IWK3f5ihL0 oFwQ5jk9QnRWt9-EKFS

Yes
2010-12-07, 18:43
Du känner inte mig och har uppenbarligen ingen aning var jag kommer ifrån, så försök inte igen. Hade den jämförelsen kommit från nån som kände mig hade jag tagit det som den grövsta förolämpningen.

stevebc
2010-12-07, 19:17
Dessutom är det skillnad på att diskutera en taktik och att utföra den. Jag skulle tycka det vore intressant att diskutera hur man effektivast rånar en bank, men jag kommer antagligen inte göra det IRL.

Mental
2010-12-08, 03:57
Dyra drinkar, diamanter och bad boy attetyd, det kanske är Stockholmsvarianten det? Jag tänker fresta med nybakade lussekatter och julmust jag, och jag har en känsla av att hon kommer nappa :D

Fan, magkänsla!

Antydde lussebullebak, och strax innan 23 frågade hon om provsmakning. Så kaffe och lussebulle är nu bokat. Och jag måste städa :(

Mental
2010-12-08, 04:00
Absolut! Call me!:mallan:

Sorry, du tog för lång tid på dig att svara :( Har redan söt flicka på kroken nu. Men du hittar nog något annat kvasiintellektuellt halvfetto att värma dig hos, kan trösta dig med att du inte missar mycket ;)

Wille005
2010-12-08, 05:02
Dessutom är det skillnad på att diskutera en taktik och att utföra den. Jag skulle tycka det vore intressant att diskutera hur man effektivast rånar en bank, men jag kommer antagligen inte göra det IRL.
När du inser hur lätt det är kommer du inte kunna låta bli.

Mantus
2010-12-08, 08:49
Sorry, du tog för lång tid på dig att svara :( Har redan söt flicka på kroken nu. Men du hittar nog något annat kvasiintellektuellt halvfetto att värma dig hos, kan trösta dig med att du inte missar mycket ;)

Borde inte vara så svårt, hela kolo är fullt av oss.


Call me!

Ljuvligt
2010-12-08, 10:34
Sorry, du tog för lång tid på dig att svara :( Har redan söt flicka på kroken nu....

Att man alltid ska vara sent ute..*cry*

Lycka till med tjejen!:thumbup:


Borde inte vara så svårt, hela kolo är fullt av oss.


Call me!

Vem? Vart?*gah!*

Duger PM?:naughty:

stridis
2010-12-08, 12:33
Absolut! Call me!:mallan:

Nä knappast. Det är inte dig jag är ute efter.

Ljuvligt
2010-12-08, 15:11
Nä knappast. Det är inte dig jag är ute efter.

Bra att veta, trots att jag inte skrev till dig:)

Mental
2010-12-08, 16:30
Att man alltid ska vara sent ute..*cry*

Lycka till med tjejen!:thumbup:




Vem? Vart?*gah!*

Duger PM?:naughty:

Tack, jag hör av mig när det skiter sig, om du lekt klart med Mantus då så kan vi höras lite ;)

Mantus
2010-12-08, 19:29
Tack, jag hör av mig när det skiter sig, om du lekt klart med Mantus då så kan vi höras lite ;)

Hon ljög ju. Min inkorg är fortfarande tom.:(
Ljuvligt verkar vara en riktig player, hålla på och leka med mina känslor sådär.:D

Mental
2010-12-08, 19:30
Känslor, haha ;)

Edit: Hon är nog bara långsam ska du se! Eller så väntar hon på att du ska ta lite initiativ så hon får känna sig kvinnlig.

Ljuvligt
2010-12-08, 19:40
Hon ljög ju. Min inkorg är fortfarande tom.:(
Ljuvligt verkar vara en riktig player, hålla på och leka med mina känslor sådär.:D

Du svarade ju inte... men look again:naughty:

Känslor, haha ;)

Edit: Hon är nog bara långsam ska du se! Eller så väntar hon på att du ska ta lite initiativ så hon får känna sig kvinnlig.

Är både långsam och har mycket att göra;)

Mantus
2010-12-08, 20:14
Känslor, haha

Edit: Hon är nog bara långsam ska du se! Eller så väntar hon på att du ska ta lite initiativ så hon får känna sig kvinnlig.

Jag gillar när kvinnor tar initiativ. Det känns väldigt jämställt.:D

Hon skickade ett väldigt kärleksfullt raggningspm sedan.:em: Jag tror jag är kär.*cupid* Är det för tidigt att prata om giftermål redan?
Eller är det nu det är meningen att jag skall negga och retappa, vira, håva in och släppa på linan? Eller hur den där förförelse/The Game-lingon nu går.

Du svarade ju inte... men look again



Är både långsam och har mycket att göra;)

Vi alfahanar får så många pm att vi ibland inte ser de viktigaste på en gång.;)

euforiah
2010-12-08, 20:31
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

stridis
2010-12-08, 20:52
Vad du kan göra för att behaga en Man……


Smek,förutse, tryck dig intill, kyss, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, skryt om, samtyck med, lukta gott, skäm bort, upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, tillfredställ, gör braksuccé, och dyrka.

Vad du kan göra för att behaga en man som tror att han får det ovan per automatik..…

Kom naken och ta med kall öl

fixade lite!

Kwon
2010-12-08, 20:53
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

E lite skillnad där :D

Mantus
2010-12-08, 20:53
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

Nu tycker jag du förenklar, vi gillar mat också.:D Det är ju dessutom roligare om kvinnan kommer i underkläder också. Att öppna presenten är ju lite av själva charmen.:devil:
En tjej som knackar på ens dörr iklädd underkläder och har med sig hamburgare och ett par kalla öl, där har vi GF-material!

Kwon
2010-12-08, 20:56
Ljuvligt + Mantus sitting in a tree Kissing! :D

RassK
2010-12-08, 20:57
E lite skillnad där :D

Inte konstigt man blir gay :D

stridis
2010-12-08, 20:59
Ljuvligt + Mantus sitting in a tree Kissing! :D

Det är Ljuvligt med Mantus.

euforiah
2010-12-08, 21:00
fixade lite!

Haha=)

pragmatist
2010-12-08, 21:04
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

http://www.thewallpaperproject.com/images/blog_images/aaa_optimized/man_woman_buttons_web.jpg

euforiah
2010-12-08, 21:06
http://www.thewallpaperproject.com/images/blog_images/aaa_optimized/man_woman_buttons_web.jpg

hahahhahaahaahahaha!!! :d

hejhopp79
2010-12-08, 21:23
Hmm ja du, damerna har så enormt varierande smak till skillnad från många killar.

Men det finns en del grundläggande saker man bör tänka på:

* Hållning och kroppsspråk. Det är superviktigt att du är rak i ryggen och har en swagger som visar att du är bekväm, d v s rör dig i sakta gemak med sänkta och tillbakadragna axlar. Avslappnad blick och gärna en aning till leende som spelar i mungipan. Titta på damen i fråga med en blick hon inte kan utröna, det ska finnas en mystik hon inte kan sätta fingret på.

* Konversation. Du vet att en kvinna är riktigt intresserad när hon frågar dig saker hela tiden. Helst ska du inte svara utan bara titta på henne och le lite. Det förmedlar integritet och självförtroende och gör henne nyfiken på dig, eftersom andra snubbar i vanliga fall slänger sig över henne. Det finns såklart olika stilar man kan köra och en del klarar sig nog bra med att grinda på, men det här är ett sätt att se om du har henne på kroken. Om du svarar henne, ge korta svar som inte är fullständiga. Om hon leker mycket med håret och skrattar åt allting du säger har du väldigt goda chanser också.

* Kläder/frisyr/grooming. Borde vara en no-brainer, men många är rätt kassa på att klä sig snyggt efter sin kroppstyp, färger etc. En snygg skjorta slår sällan fel, gärna ett par vanliga jeans till. En skjorta är manlig och alfa och jeansen tar ner det hela på jorden. Investera i ett par schyssta skor, för kvinnor är av någon outgrundlig anledning fascinerade av skor. En frisyr innebär inte att man ska styla till ett manga-rufs a la snyggast.se, utan att köra en clean, helst klassisk frisyr. Oftast fungerar kort hår bäst, men också lite längre fungerar om det ser fräscht ut. Snaggat är också ofta en hit och kan förmedla en "farlig" underton, vilket oftast inte är fallet ;) Håret är inte sådär jätteviktigt egentligen, bara det är välskött på alla sätt och vis. Har du minsta antydan till uni-brow eller hårstrån mellan dina ögonbryn, avlägsna helt enkelt dessa med en rakhyvel. Peace of cake. Alltid välskötta naglar. Alltid en schysst parfym som inte är för tung. Inte så jättenoga heller, bara det luktar gott.

Och kom ihåg...när du kommer på dig själv med att sloucha: Rak i ryggen! Det är ett väldigt effektivt och enkelt knep att se mer självsäker och attraktiv ut. Det signalerar mycket undermedvetet att stå och röra sig rak i ryggen.

* Humor. Vet du med dig att du är snygg och välklädd kan du köra en allvarlig approach i din vetskap om att du förmodligen ligger bra till hos kvinnor generellt sett, vilket boostar på hur du ter dig i deras ögon. Men oavsett vilket är humor en given ice-breaker och attraktionsskapare. Det ska inte vara töntiga, långa historier med tveksamma poänger, utan små lustiga uttalanden och anmärkningar (gärna om henne). Negs och dissar är rätt muppigt enligt mig, men kan funka med riktigt vackra damer eftersom orden knappt registreras hos henne utan faktumet att du faktiskt ifrågasätter hennes piedestal-status, som andra män skapat. Det är attraktivt att du inte går med på att dyrka henne. Kvinnor vill inte ha dyrkande man-slaves, utan jämlikar/dominanta män. Kom dock ihåg att alla kvinnor är olika varandra.

*Beröring. Gör detta ofta och diskret (till en början). Bli van vid att röra folk i allmänhet på icke-obehagliga sätt. En snabb hand på axeln, en beröring på handen, en snabb smekning på kinden etc. Det är starka attraktionsskapare OM du gör dessa i förbifarten. Stanna aldrig kvar när du rört vid henne utan prata vidare om det du pratar om, byt konversations-tråd eller ursäkta dig för att du ska köpa någonting i baren eller hitta någon kompis. Att först snabbt beröra och sedan avlägsna sig kommer att så ett frö i henne, då du signalerar tre saker: Självförtroende, trygghet och integritet. En beröring kan penetrera nästan varje typ av pansar en kvinna sätter upp. Det är inte fult eller opassande att beröra folk, utan oftast trevligt och gemytligt.

Inse också att du har en människa framför dig och inte ett vandrande sexobjekt. Det är ofta lättare att skapa attraktion då, eftersom trygga kvinnor blir sexuellt tända för det mesta. Bli dock inte för personlig och gråt inte ut eller prata för mycket känslor i ett tidigt stadium. Du kommer att verka needy och komplicerad.

Anchoring Ursprungligen en NLP-teknik (Neuro-linguistic programming) som är högst användbart i förföring. Det går ut på att plantera önskvärda och attraktiva känslor och stämningar mellan er två. T ex att nämna ordet kärlek, attraktion, glödhet, glad etc, i ett till synes oskyldigt sammanhang, samtidigt som du rör vid henne. Alltså att du berättar någonting eller säger någon som inte handlar om er specifikt men där du får med något eller några av ovanstående ord samtidigt som du rör vid henne. Betona gärna diskret orden med tonation och röstläge. Återigen, diskretion och att göra det till synes i förbifarten är nyckeln till att lyckas. Det kan vara ganska klurigt, men borde komma naturligt efter att ha försökt det några gånger. Det ska absolut inte vara genomskinligt eller uppenbart, eftersom allting faller pladask då. Det krävs en del sociala färdigheter för att bli grym på det.

Slutligen: Många bäckar små. Hållning, kläder, kroppsspråk, ögonkontakt, beröring, humor etc skapar tillsammans en "helhetsupplevelse" som, om utfört på rätt sätt, gör kvinnan i fråga intresserad.

Resten är normal social kompetens och att se andra som människor före kön. Som sagt är detta bara ett sätt, det finns andra. Är du väldigt "maskulin" i sättet kan du försöka brute-forca grejen och spela på dominans och alfa-hanne egenskaper. Alla kvinnor är olika och alla män är olika.

Och som för det mesta när det gäller vad kvinnor vill ha (oavsett vad de säger), så går personlighet före utseende.

Lellan
2010-12-08, 23:12
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

Hm. Jag är en man? :D PS: föredrar trappistöl.

PS2: Tack! (phew.. lite kvinnlig är man allt.. ;) *niger fint).

hultman
2010-12-08, 23:16
Hmm ja du, damerna har så enormt varierande smak till skillnad från många killar.

Men det finns en del grundläggande saker man bör tänka på:

* Hållning och kroppsspråk. Det är superviktigt att du är rak i ryggen och har en swagger som visar att du är bekväm, d v s rör dig i sakta gemak med sänkta och tillbakadragna axlar. Avslappnad blick och gärna en aning till leende som spelar i mungipan. Titta på damen i fråga med en blick hon inte kan utröna, det ska finnas en mystik hon inte kan sätta fingret på.

* Konversation. Du vet att en kvinna är riktigt intresserad när hon frågar dig saker hela tiden. Helst ska du inte svara utan bara titta på henne och le lite. Det förmedlar integritet och självförtroende och gör henne nyfiken på dig, eftersom andra snubbar i vanliga fall slänger sig över henne. Det finns såklart olika stilar man kan köra och en del klarar sig nog bra med att grinda på, men det här är ett sätt att se om du har henne på kroken. Om du svarar henne, ge korta svar som inte är fullständiga. Om hon leker mycket med håret och skrattar åt allting du säger har du väldigt goda chanser också.

* Kläder/frisyr/grooming. Borde vara en no-brainer, men många är rätt kassa på att klä sig snyggt efter sin kroppstyp, färger etc. En snygg skjorta slår sällan fel, gärna ett par vanliga jeans till. En skjorta är manlig och alfa och jeansen tar ner det hela på jorden. Investera i ett par schyssta skor, för kvinnor är av någon outgrundlig anledning fascinerade av skor. En frisyr innebär inte att man ska styla till ett manga-rufs a la snyggast.se, utan att köra en clean, helst klassisk frisyr. Oftast fungerar kort hår bäst, men också lite längre fungerar om det ser fräscht ut. Snaggat är också ofta en hit och kan förmedla en "farlig" underton, vilket oftast inte är fallet ;) Håret är inte sådär jätteviktigt egentligen, bara det är välskött på alla sätt och vis. Har du minsta antydan till uni-brow eller hårstrån mellan dina ögonbryn, avlägsna helt enkelt dessa med en rakhyvel. Peace of cake. Alltid välskötta naglar. Alltid en schysst parfym som inte är för tung. Inte så jättenoga heller, bara det luktar gott.

Och kom ihåg...när du kommer på dig själv med att sloucha: Rak i ryggen! Det är ett väldigt effektivt och enkelt knep att se mer självsäker och attraktiv ut. Det signalerar mycket undermedvetet att stå och röra sig rak i ryggen.

* Humor. Vet du med dig att du är snygg och välklädd kan du köra en allvarlig approach i din vetskap om att du förmodligen ligger bra till hos kvinnor generellt sett, vilket boostar på hur du ter dig i deras ögon. Men oavsett vilket är humor en given ice-breaker och attraktionsskapare. Det ska inte vara töntiga, långa historier med tveksamma poänger, utan små lustiga uttalanden och anmärkningar (gärna om henne). Negs och dissar är rätt muppigt enligt mig, men kan funka med riktigt vackra damer eftersom orden knappt registreras hos henne utan faktumet att du faktiskt ifrågasätter hennes piedestal-status, som andra män skapat. Det är attraktivt att du inte går med på att dyrka henne. Kvinnor vill inte ha dyrkande man-slaves, utan jämlikar/dominanta män. Kom dock ihåg att alla kvinnor är olika varandra.

*Beröring. Gör detta ofta och diskret (till en början). Bli van vid att röra folk i allmänhet på icke-obehagliga sätt. En snabb hand på axeln, en beröring på handen, en snabb smekning på kinden etc. Det är starka attraktionsskapare OM du gör dessa i förbifarten. Stanna aldrig kvar när du rört vid henne utan prata vidare om det du pratar om, byt konversations-tråd eller ursäkta dig för att du ska köpa någonting i baren eller hitta någon kompis. Att först snabbt beröra och sedan avlägsna sig kommer att så ett frö i henne, då du signalerar tre saker: Självförtroende, trygghet och integritet. En beröring kan penetrera nästan varje typ av pansar en kvinna sätter upp. Det är inte fult eller opassande att beröra folk, utan oftast trevligt och gemytligt.

Inse också att du har en människa framför dig och inte ett vandrande sexobjekt. Det är ofta lättare att skapa attraktion då, eftersom trygga kvinnor blir sexuellt tända för det mesta. Bli dock inte för personlig och gråt inte ut eller prata för mycket känslor i ett tidigt stadium. Du kommer att verka needy och komplicerad.

Anchoring Ursprungligen en NLP-teknik (Neuro-linguistic programming) som är högst användbart i förföring. Det går ut på att plantera önskvärda och attraktiva känslor och stämningar mellan er två. T ex att nämna ordet kärlek, attraktion, glödhet, glad etc, i ett till synes oskyldigt sammanhang, samtidigt som du rör vid henne. Alltså att du berättar någonting eller säger någon som inte handlar om er specifikt men där du får med något eller några av ovanstående ord samtidigt som du rör vid henne. Betona gärna diskret orden med tonation och röstläge. Återigen, diskretion och att göra det till synes i förbifarten är nyckeln till att lyckas. Det kan vara ganska klurigt, men borde komma naturligt efter att ha försökt det några gånger. Det ska absolut inte vara genomskinligt eller uppenbart, eftersom allting faller pladask då. Det krävs en del sociala färdigheter för att bli grym på det.

Slutligen: Många bäckar små. Hållning, kläder, kroppsspråk, ögonkontakt, beröring, humor etc skapar tillsammans en "helhetsupplevelse" som, om utfört på rätt sätt, gör kvinnan i fråga intresserad.

Resten är normal social kompetens och att se andra som människor före kön. Som sagt är detta bara ett sätt, det finns andra. Är du väldigt "maskulin" i sättet kan du försöka brute-forca grejen och spela på dominans och alfa-hanne egenskaper. Alla kvinnor är olika och alla män är olika.

Och som för det mesta när det gäller vad kvinnor vill ha (oavsett vad de säger), så går personlighet före utseende.

Bra skrivet!

L-Sami
2010-12-08, 23:38
Brukar kolla dem i ögonen och le lite. Hålla om dem lite och kyssa lite. Prata lite sött och få dem må bra :)

euforiah
2010-12-09, 09:59
Brukar kolla dem i ögonen och le lite. Hålla om dem lite och kyssa lite. Prata lite sött och få dem må bra :)

:hbang::thumbup:

Mental
2010-12-09, 10:16
Jag tänker att kvinnor på sätt och vis också är människor, så jag utgår från vad som funkar på mig och applicerar på dem. Funkar så här långt. :D

Kwon
2010-12-09, 10:27
Jag tänker att kvinnor på sätt och vis också är människor, så jag utgår från vad som funkar på mig och applicerar på dem. Funkar så här långt. :D

What would Mental like? Kan man ju tänka i olika situationer... eller? :D

Höjdare att köpa rakhyvel alt skäggtrimmer till tjejen ;)

Mental
2010-12-09, 11:15
What would Mental like? Kan man ju tänka i olika situationer... eller? :D

Höjdare att köpa rakhyvel alt skäggtrimmer till tjejen ;)



Det borde jag fan göra, inte haft en flickvän hitills som låtit mig ha mina hyvlar i fred...

Men what I like, God mat, öl, massage, :naughty: uppmärksamhet, initiativ och så vidare.

Har flikka på ingående nu, hoppas jag, risken för inställning finns ju alltid. Och lite nervöst är det ju allt, har träffat henne en gång tidigare och då var jag på fiskmåsstadiet ;)

Vi får se hur eftermiddagen avlöper :D

Ljuvligt
2010-12-09, 19:17
Vad du kan göra för att behaga en kvinna……


Smek, lovorda, skäm bort, massera, uppvakta med serenad, smickra, roa, blidka, stimulera, stryk, trösta, spinn, krama, klema bort, skydda, ring, skriv, förutse, tryck dig intill, kyss, skåla med, sköt om, förlåt, uppoffra för, truga, ge saker, lämna, lämna tillbaka, bönfall, upphöj, underhåll, charma, ryck, släpa, kryp, var jämställd med, gör till viljes, fascinera, var närvarande, be till, duscha, lita på, kräla i stoftet, försvara, lirka, skryt om, samtyck med, lukta gott, var livlig, helgonförklara, hjälp, erkänn, förfina, uppgradera, skäm bort, omfamna, acceptera, smöra, lyssna, förstå, dansa med, var flyttbar, tigg, låna, stjäl, klättra, sörj för, återuppväck, reparera, lappa ihop, limma som en tok, respektera, underhåll, lugna, mildra, gå i döden för, dröm om, lova, leverera, flirta, anförtro, försäkra, tråna, locka, gör till en ängel, knota, ta i famn, dåsa med, upphöj, enervera, lindra, sammansvetsa, passa upp på, gnid, rädda, smaka, nafsa, ställ upp för, smit iväg från svårigheter som en krabba på hennes existens havsbotten, skoja, klottra, sällskapsdansa, gör konster för, övertala med skärpa, skutta, flaxa, sväng, halka, glid, hasa, skäm bort, kläm, mjukgör, hetsa upp stämningen, skälv, fortsätt rocka i den fria världen, gå i vågor, geléa, borsta, torka, knåda, burra upp, slut armarna om, ställ dig in hos, tillfredställ, gör braksuccé, blända, slå med häpnad, förbluffa, förtrolla, idealisera och dyrka.

Börja sen om från början igen.

Vad du kan göra för att behaga en man..…

Kom naken och ta med kall öl

Bra skrivit! Det gäller att få henne att känna sig som att hon är det mest speciella och enda tjejen i världen för dig. Tänk Rihannas låt Only girl (in the world). Det är då hon klar av sig och kommer naken med en kall öl..;)

Mental
2010-12-09, 19:23
Bra skrivit! Det gäller att få henne att känna sig som att hon är det mest speciella och enda tjejen i världen för dig. Tänk Rihannas låt Only girl (in the world). Det är då hon klar av sig och kommer naken med en kall öl..;)

Får du till något med Mantus då?

Jag har nyss dejtat här och jag tror minsan det blir en dejt till :)

hejhopp79
2010-12-09, 19:26
Bra skrivet!

Thanks

Synd att alla är mer intresserade av att läsa och skriva one-liners dock.

mini
2010-12-09, 19:28
Att vilja känna sig sedd, åtrådd och omtyckt tror jag är rätt universellt. Att en man ska behöva göra allt det där för att förföra en kvinna är trams. Kanske om han försöker förföra osäkra småflickor.

Ljuvligt
2010-12-09, 19:28
Får du till något med Mantus då?

Jag har nyss dejtat här och jag tror minsan det blir en dejt till :)

Åh, härligt att det verkade kännas bra!

Vi får se, jag väntar fortfarande på att han ska locka mig iväg mig på en lussebullsträff. Jag har hört att det verkar vara ett vinnande koncept;).

Ljuvligt
2010-12-09, 19:33
Att vilja känna sig sedd, åtrådd och omtyckt tror jag är rätt universellt. Att en man ska behöva göra allt det där för att förföra en kvinna är trams. Kanske om han försöker förföra osäkra småflickor.

Nej, klart att man inte behöver göra allt det där för att förföra en kvinna. Man kan säkert göra allt det där och ändå inte lyckas. Men det var en kul jämförelse mellan män och kvinnor, precis som bilden som någon la upp i anslutning till texten:).

victor_n
2010-12-09, 19:35
bli ekonomisk oberoende, kör en schtekig bil ha en stor våning sen får du ligga av dig för resten av livet.

/tips ünd råd

Mental
2010-12-09, 19:39
Nej, klart att man inte behöver göra allt det där för att förföra en kvinna. Man kan säkert göra allt det där och ändå inte lyckas. Men det var en kul jämförelse mellan män och kvinnor, precis som bilden som någon la upp i anslutning till texten:).

Tja, jag tycker att de bilderna och texterna är sjukt stereotypa och tråkiga.
Även om du dök över naken med bärs så skulle de vara mer än ett rejält WTF moment. Det behövs mer än så för att det ska hända något. När jag tänker efter hade jag nog inte ens öppnat dörren om det stod en naken främling utanför, så försök inte ;)

Jag har dock en jävulsk massa lussebullar kvar om du är intresserad, men då får du ha minst underkläder i alla fall, så jag slipper bli generad.

Ljuvligt
2010-12-09, 19:48
Tja, jag tycker att de bilderna och texterna är sjukt stereotypa och tråkiga.
Även om du dök över naken med bärs så skulle de vara mer än ett rejält WTF moment. Det behövs mer än så för att det ska hända något. När jag tänker efter hade jag nog inte ens öppnat dörren om det stod en naken främling utanför, så försök inte ;)

Jag har dock en jävulsk massa lussebullar kvar om du är intresserad, men då får du ha minst underkläder i alla fall, så jag slipper bli generad.

Absolut, dem är verkligen stereotypa och ja det behövs nog absolut mer för att det ska hända något 99% av gångerna. Men dem är samtidigt lite roliga, sen hoppas jag att ingen tar dem helt allvarligt. Dock tänker jag mig att det hade kunnat lyckas om det gäller en tjej som vill förföra någon hon känner (dejtat ett tag, är tillsammans med osv), fast vad vet jag. Jag har aldrig försökt:Virro.

Haha, skit med, nu får jag komma på något annat att göra istället;). Låter riktigt gott, dock lite långt att åka (dessutom bara i underkläder).:(

Mental
2010-12-09, 19:50
Well, det beror på hur sugen du är på lussebulle antar jag? ;)

Mantus
2010-12-09, 19:56
Åh, härligt att det verkade kännas bra!

Vi får se, jag väntar fortfarande på att han ska locka mig iväg mig på en lussebullsträff. Jag har hört att det verkar vara ett vinnande koncept;).

Du har självklart en stående invit till Luccebullar och glögg här i Uppsala, byt ut ölen mot glögg och kom som du vill.;)
Jag har svart bälte i luccebullsbak, bara så du vet.

Tja, jag tycker att de bilderna och texterna är sjukt stereotypa och tråkiga.
Även om du dök över naken med bärs så skulle de vara mer än ett rejält WTF moment. Det behövs mer än så för att det ska hända något. När jag tänker efter hade jag nog inte ens öppnat dörren om det stod en naken främling utanför, så försök inte ;)

Jag har dock en jävulsk massa lussebullar kvar om du är intresserad, men då får du ha minst underkläder i alla fall, så jag slipper bli generad.

Jag måste vara lite avtrubbad för jag hade nog öppnat, jag hade antagligen trott att det var någon sorts insparksgrej eller något skämt någon kompis kokat ihop. Man blir van vid underligheter i Uppsala.:D

MrBoris
2010-12-09, 20:04
Bra skrivet!

+1, det var nog det bästa hejhopp79 tillfört kolo hittills :) keep it going

Mental
2010-12-09, 20:51
Åh, härligt att det verkade kännas bra!

Vi får se, jag väntar fortfarande på att han ska locka mig iväg mig på en lussebullsträff. Jag har hört att det verkar vara ett vinnande koncept;).

Det var det. Nybakat över huvudtaget är en riktigt bra isbrytare.
Inte en enda dejt där jag har matat tjejen på något sätt har misslyckats. Jag tror fan det är hemligheten. Laga något gott och de är beredda att ge det hela ett försök :)

Chaan
2010-12-09, 21:01
Det var det. Nybakat över huvudtaget är en riktigt bra isbrytare.
Inte en enda dejt där jag har matat tjejen på något sätt har misslyckats. Jag tror fan det är hemligheten. Laga något gott och de är beredda att ge det hela ett försök :)

Vilken sorts tjejer får man då? Mitt första längre förhållande tyckte restaurang var mer romantiskt. Min andra flickvän jag lyckades behålla mer än ett år blev äcklad kommer jag ihåg en gång när vi var ute och reste och jag hade med mig någon köpt mat som jag försökte truga i henne. Min tredje tjej sa "nu får fan du laga mat".

Tolkia
2010-12-09, 21:10
Jag tänker att kvinnor på sätt och vis också är människor, så jag utgår från vad som funkar på mig och applicerar på dem. Funkar så här långt. :D
Jag tror att du kan få svårt att sälja in den strategin. Den är alldeles för okomplicerad. Jämför bantningsbranschen - det måste finnas ett coolt namn och en avancerad teori bakom.

Robbelibob
2010-12-09, 21:10
Att vilja känna sig sedd, åtrådd och omtyckt tror jag är rätt universellt. Att en man ska behöva göra allt det där för att förföra en kvinna är trams. Kanske om han försöker förföra osäkra småflickor.

Helt seriöst, har jag inte träffat nån annan sort.

Mental
2010-12-09, 21:14
Jag tror att du kan få svårt att sälja in den strategin. Den är alldeles för okomplicerad. Jämför bantningsbranschen - det måste finnas ett coolt namn och en avancerad teori bakom.

Jo tack, hela det här med energi in och ut är sjukt otrendigt märker man som dietist, det är för vetenskapligt.
Jag är säker på att livsmedelsverkets kostråd skulle framstå som fantastiska och åstakomma mirakulösa resultat om jag skickade med rökelser och en påse polerad småsten...

Tolkia
2010-12-09, 21:16
Jo tack, hela det här med energi in och ut är sjukt otrendigt märker man som dietist, det är för vetenskapligt.
Jag är säker på att livsmedelsverkets kostråd skulle framstå som fantastiska och åstakomma mirakulösa resultat om jag skickade med rökelser och en påse polerad småsten...
:laugh: :laugh: :laugh:

Mental
2010-12-09, 21:16
Vilken sorts tjejer får man då? Mitt första längre förhållande tyckte restaurang var mer romantiskt. Min andra flickvän jag lyckades behålla mer än ett år blev äcklad kommer jag ihåg en gång när vi var ute och reste och jag hade med mig någon köpt mat som jag försökte truga i henne. Min tredje tjej sa "nu får fan du laga mat".

Tja, säg det. Hur katigoriserar man tjejer? Efter längd, hårfärg, bystmått, inkomst, yrke eller någon annan variabel? Jag har fiskat upp både det ena och det andra. Och som den erfarne fiskare jag är så tror jag på skrytbilder och catch and release ;)

Dvs hitills har jag ett 100% fail ratio på förhållanden.

Chaan
2010-12-09, 21:36
Tja, säg det. Hur katigoriserar man tjejer? Efter längd, hårfärg, bystmått, inkomst, yrke eller någon annan variabel?

Efter sådana som är intresserade av något längre än tre månader, dom kortare förhållandena har jag i stort sett glömt nämligen.

Jag har fiskat upp både det ena och det andra. Och som den erfarne fiskare jag är så tror jag på skrytbilder och catch and release ;)


Skrytbilder på fiskaren (i förebyggande) eller fisken (med fiskaren hållandes i den som trofé)?


Dvs hitills har jag ett 100% fail ratio på förhållanden.

Samma här, tror dessutom att det är en av dom jag varit ihop med som jag saknar fortfarande.

Mental
2010-12-09, 21:39
Efter sådana som är intresserade av något längre än tre månader, dom kortare förhållandena har jag i stort sett glömt nämligen.



Skrytbilder på fiskaren (i förebyggande) eller fisken (med fiskaren hållandes i den som trofé)?



Samma här, tror dessutom att det är en av dom jag varit ihop med som jag saknar fortfarande.

Mat funkar på båda kategorierna, och skrytbilderna är då av typen trofébild snarare än marknadsföring. Jag kör på ful men charmig, det funkar bättre live än på bild ;)

Chaan
2010-12-09, 21:44
Mat funkar på båda kategorierna (nej det gör det inte /OP), och skrytbilderna är då av typen trofébild snarare än marknadsföring.

Kommer du ihåg en diskussion om det är ok att behålla pussbilder på datorn? Det här tar ju den diskussionen till nya nivåer iså fall. Man lägger upp bilder på sig själv och tidigare tjejer på nätet alltså???

Mental
2010-12-09, 22:02
Näe, trofébilderna är inte för nätet, de ska jag ha när jag är gammal och grå och sitter på hemmet, som gammal får man leva på sina minnen. Och då kan det vara bra med ett visuellt stöd :D

Mantus
2010-12-10, 01:13
Näe, trofébilderna är inte för nätet, de ska jag ha när jag är gammal och grå och sitter på hemmet, som gammal får man leva på sina minnen. Och då kan det vara bra med ett visuellt stöd :D

Aha, trofébilder. Jag har inga (varför har jag inte tänkt på det?) men jag tror att det finns några på mig, eller jag är snarare helt säker på det (tjejerna la upp dem på facebook).:em: Varför är väl mer oklart men jag ställer mer än gärna upp, särskilt när jag är full, då jag inte har någon skam i kroppen typ.=/

Menas du förresten med trofébilder naket eller är det som jag tror typ bar överkropp där man typ ler in i kameran tillsammans med någon tjej? (I ditt fall vice versa)

Mental
2010-12-10, 01:56
En och annan nakenbild, och en och annan vanlig "kompisbild" Inget jag sitter och bläddrar i direkt, men det är trevligt att ha kvar (japp, vet att andra inte tycker det, men JAG tycker det)

Anton Fräs
2010-12-10, 02:31
Söndersupen sleazebag som jagar kvinnor i ett försök att förbättra sin egen miserabla självkänsla.

Nej, jag tänker inte backa upp det med argument ens om du frågar. Jag berättar bara vad jag ser, och jag blir genuint äcklad av att se honom.

Väl talat.

Amen

hejhopp79
2010-12-10, 19:56
Att vilja känna sig sedd, åtrådd och omtyckt tror jag är rätt universellt. Att en man ska behöva göra allt det där för att förföra en kvinna är trams. Kanske om han försöker förföra osäkra småflickor.

Jag pratar om vackra damer med en viss insikt i sitt fördelaktiga utseende såklart.

Dock är inte utseende särskilt intressant i längden. Faktiskt.

mini
2010-12-10, 21:10
Jag pratar om vackra damer med en viss insikt i sitt fördelaktiga utseende såklart.

Dock är inte utseende särskilt intressant i längden. Faktiskt.

Det var inte din lista jag gnällde på. Det var tramsuppräkningen postad av annan stereotyp.

agazza
2010-12-10, 21:37
Heregud vad den här tråden blev avancerad då :D


Vem av vederbörande har haft flest ligg och längst förhållande, det borde ni diskutera så jag har något att snoka i under helgens nykterhet.

hejhopp79
2010-12-10, 21:39
Det var inte din lista jag gnällde på. Det var tramsuppräkningen postad av annan stereotyp.

Ah, då så!

Man kan säga att grunden i all förföring är att få kvinnan att känna "positiva" känslor och stämningar och krydda med en gnutta äventyrlighet. Det är nog en förföring som majoriteten av kvinnor skriver under på att de vill uppleva.

Mental
2010-12-10, 22:02
Ah, då så!

Man kan säga att grunden i all förföring är att få kvinnan att känna "positiva" känslor och stämningar och krydda med en gnutta äventyrlighet. Det är nog en förföring som majoriteten av kvinnor skriver under på att de vill uppleva.

Det gäller nog inte bara kvinnor

hejhopp79
2010-12-10, 23:11
Det gäller nog inte bara kvinnor

Absolut, men det mesta raggandet utförs av män.

Mantus
2010-12-10, 23:42
Absolut, men det mesta raggandet utförs av män.

Jag är osäker på att det stämmer vid alla tillfällen. Kanske på krogen men på hemmafester, resor och dylikt är det mer än en gång jag fått blickar av tjejer som bara skriker "TA KONTAKT MED MIG NU!". När de ger en så tydliga signaler att man vet att man vunnit innan man ens börjar prata börjar jag fundera på om det verkligen är jag som började ragga.*jorgen*
Jag tror många män anser att de gjorde första draget då det var de som gick fram och startade en konversation men det känns som det ofta är kvinnor som tar ögonkontakt först och visar med kroppsspråket att dem är intresserade av att lära känna en lite bättre.

euforiah
2010-12-10, 23:44
Jag är osäker på att det stämmer vid alla tillfällen. Kanske på krogen men på hemmafester, resor och dylikt är det mer än en gång jag fått blickar av tjejer som bara skriker "TA KONTAKT MED MIG NU!". När de ger en så tydliga signaler att man vet att man vunnit innan man ens börjar prata börjar jag fundera på om det verkligen är jag som började ragga.*jorgen*

Haha! "...jag fått blickar av tjejer som bara skriker "TA KONTAKT MED MIG NU!""
:hbang::D

Bra jobbat :thumbup:

Mantus
2010-12-10, 23:46
Haha! "...jag fått blickar av tjejer som bara skriker "TA KONTAKT MED MIG NU!""
:hbang::D

Bra jobbat :thumbup:

Ähum! Blickarna skriker.:em: Tjejerna brukar vara lite mer modesta.

euforiah
2010-12-10, 23:48
Ähum! Blickarna skriker.:em: Tjejerna brukar vara lite mer modesta.

Modesta? betyder ? =)

Mantus
2010-12-11, 00:00
Modesta? betyder ? =)

Ett försvenskat ord taget från engelskans "modest". Jag använder den här i betydelsen "blyg". Blyg som i att de inte brukar skrika ut att jag skall ta kontakt med dem.:D

Så, nu tittade den torra juristen i mig fram en smula.

euforiah
2010-12-11, 00:05
Ett försvenskat ord taget från engelskans "modest". Jag använder den här i betydelsen "blyg". Blyg som i att de inte brukar skrika ut att jag skall ta kontakt med dem.:D

Så, nu tittade den torra juristen i mig fram en smula.

Hahaaa! Vilken bra och rolig förklaring! Tack :)
"torra juristen" *asgarv* :D