handdator

Visa fullständig version : Micke Hancic på BODY Radio


Andreas Guiance
2010-12-06, 05:07
http://www.body.se/artiklar/radio/20101206/mot-mikael-hancic-i-body-radios-senaste-avsnitt

Trevlig snubbe:)

Andreas Guiance
2010-12-06, 20:34
Skrev det här så tidigt att jag unnar mig en bump så ingen missat:)

Larsson
2010-12-06, 20:56
Intressant program som vanligt, Ni borde försöka få med Magnus Samuelsson i podcasten, han lär ha många sköna historier från sina år som strongman.

Andreas Guiance
2010-12-06, 21:15
Intressant program som vanligt, Ni borde försöka få med Magnus Samuelsson i podcasten, han lär ha många sköna historier från sina år som strongman.

Tackar:)

Det var faktiskt ett bra förslag! Har av någon anledning inte tänkt på det själv...ska kolla om vi kan lura Magnus att ställa upp någon gång i framtiden:thumbup:

rooz
2010-12-06, 21:16
Verkade som en sympatisk och trevlig kille:)

MEN, jävlar vad ni håller lådan innan intervjun..Dock är det lite kul;)

Andreas Guiance
2010-12-06, 21:57
Verkade som en sympatisk och trevlig kille:)

MEN, jävlar vad ni håller lådan innan intervjun..Dock är det lite kul;)

Han är trevlig som fan faktiskt:)

Och ja; det blev lite långt där:D Men jag tänker alltid att folk kan spola förbi skiten när de tröttnat på oss bara;)

spange
2010-12-06, 22:33
Body radio-appen är en livräddare under tråkiga dagar på jobbet, ni är grymt roliga att lyssna på, och intressanta gäster har ni. alltid kul att höra gamla skrönor från legendarer som grape eller zune calzone!

Andreas Guiance
2010-12-06, 22:49
Body radio-appen är en livräddare under tråkiga dagar på jobbet, ni är grymt roliga att lyssna på, och intressanta gäster har ni. alltid kul att höra gamla skrönor från legendarer som grape eller zune calzone!

Superkul att höra – vi är verkligen tacksamma över alla snälla kommentarer vi får:)