handdator

Visa fullständig version : Bänkdiskmaskiner


svennebanan
2010-12-03, 18:18
Vad har ni för erfarenhet av dessa? Hittade en "gammal" tråd och där var inte folk så nöjda med sina maskiner är mitt intryck. Har ni någon själv? Rekommenderar ni någon?

Kommer inte ha möjlighet att installera en riktig diskmaskin vilket annars klart hade varit att föredra.

Nefret
2010-12-03, 18:24
jag servar diskmaskiner dagligen i stort sett. Bara man sköter rengöringen så går dom rätt så bra. Inte stor skillnad med vanliga golvstående diskar, ja förutom storleken då.

svennebanan
2010-12-03, 18:26
jag servar diskmaskiner dagligen i stort sett. Bara man sköter rengöringen så går dom rätt så bra. Inte stor skillnad med vanliga golvstående diskar, ja förutom storleken då.

Tack
Montering, är det svårt? Inte för dig så klart då det är ditt yrke, men om man som jag aldrig gjort det.

Du som servrar diskmaskiner. Vilket märke skall man köpa då?

Nefret
2010-12-03, 18:31
Monteringen är inte svårt så länge du har vatten framdraget till maskinen, annars måste du skaffa hjälp. Märket har inte så stor betydelse förutom priset tycker jag. Köp gärna nått känd märke så slipper du ha huvudvärk när du behöver service.

Upptaget
2010-12-03, 18:48
Tack
Montering, är det svårt? Inte för dig så klart då det är ditt yrke, men om man som jag aldrig gjort det.

Du som servrar diskmaskiner. Vilket märke skall man köpa då?

Om du har förberett för diskmaskin till din blandare så är det mycket smidigt, sedan avloppet/avtappningen i slasken för att göra det ännu smidigare..

Har du inte sådan blandare så är det nog bara till att köpa en ny, alternativt ringa en röris som T:ar på inkommande till blandaren..