handdator

Visa fullständig version : Kombinera Pwo med Mstack


Amjuk
2010-11-30, 18:36
Hej ny på forumet :)

Har en fråga har sökt men inte hittat liknande fråga eller svar, jag undrar om man kan kombinera pwo med mstack innan träningen för det känns ganska onödigt eftersom jag har uppehåll nu från pwo och känner samma tryck med mstack som jag kände med pwo. Är det inte bättre köra M stack + Bcca innan träning sedan efter Bcca,protein och ren kreatin som Green Magnitude ??

Erkserks
2010-11-30, 19:05
Hej ny på forumet :)

Har en fråga har sökt men inte hittat liknande fråga eller svar, jag undrar om man kan kombinera pwo med mstack innan träningen för det känns ganska onödigt eftersom jag har uppehåll nu från pwo och känner samma tryck med mstack som jag kände med pwo. Är det inte bättre köra M stack + Bcca innan träning sedan efter Bcca,protein och ren kreatin som Green Magnitude ??

M-stak innehåller koffein. Om du nu undviker pre w/o varför tar du M-stak? verkar som en typ av pre w/o i mina ögon.
M-stak innehåller dessutom aminosyror så varför ska du ta extra BCAA tillsammans med den?

Amjuk
2010-11-30, 19:08
Jag är inte så kunnig inom sånt men har en vän som har tränat i flera år som gav mig det tipset därför började jag köra så, visste inte att de va likadant

Curls
2010-12-01, 09:58
M-stak innehåller koffein. Om du nu undviker pre w/o varför tar du M-stak? verkar som en typ av pre w/o i mina ögon.
M-stak innehåller dessutom aminosyror så varför ska du ta extra BCAA tillsammans med den?

Jaha?


Jag körde pwo med m-stak & stak, tog alla rödingar också + kre-alkalyn & bcaa
Och det gick jävligt bra.

Se efter vad allt innehåller
Testa för att känna vad du tycker känns bäst
Avgör vad du behöver genom att se resultaten

Jag tar inte paks längre, men kör bcaa, creatine, eaa, separat även fast det finns i min pwo. Varför? Det fungerar för mig.

Pepz
2010-12-01, 10:12
Varför? Det fungerar för mig.

jag slickar på min undulat innan varje träning. Varför? det fungerar för mig.
http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2008/01/loldogs-funny-dog-pictures-im-seriousthis-is-my-serious-face.jpg



Jag förstår inte M-stack som produkt faktiskt. innehålle rmycket blaj.

Amjuk- om du känner att du inte behöver pwo så ta inte pwo. Bara dumt att få i sig för mycket stim. eller satsa på en stim-fri PWO typ Body science Massbuilder
Efter träningen så är EAA eller vassle det bästa valet imho, Kreatin tar du självklart också om du vill, billigt kreatin monohydrat funkar utmärkt annars är det tillräckligt med kreatin i Massbuilder

Curls
2010-12-01, 10:29
Pepz seriösa ansikte

Fast frågan va ju fortfarande om det är ok att blanda pwo + m-stack
vilket jag tycker låter som att han behöver pwo.

Har du gjort det?

Jag har gjort det under 3 st 21 dagars perioder och jag tycker det fungerade bra.

Erkserks
2010-12-01, 10:53
Fast frågan va ju fortfarande om det är ok att blanda pwo + m-stack
vilket jag tycker låter som att han behöver pwo.

Har du gjort det?

Jag har gjort det under 3 st 21 dagars perioder och jag tycker det fungerade bra.

"Jag tycker det fungerade bra"
"Det funkar för mig"

Jaha men där har vi ju svaret, det funkar för curls. Nu kan vi stänga tråden för det FUNKAR JU FÖR CURLS

Curls
2010-12-01, 11:00
"Jag tycker det fungerade bra"
"Det funkar för mig"

Jaha men där har vi ju svaret, det funkar för curls. Nu kan vi stänga tråden för det FUNKAR JU FÖR CURLS

Alltså grejen är att själva pwo "pillret" som är i m-stack paksen inte är särskilt stark, därför la jag till pwo'n i första hand och jag tycker det fungerade bra.

Jag skrev aldrig att det du skrev inte fungerade, jag svarade på om det var ok att blanda m-stack och pwo.


Och sorry, jag läste bara rubriken såg inte att försökte undvika pwo's samtidigt.. så, My bad

Medusa
2010-12-01, 12:00
det finns ett stimpiller i M-stak, så du behöver inte ta någon PWO utöver M-stak om du inte känner att du behöver det för att prestera bättre..