handdator

Visa fullständig version : Godaste proteinet


aliquis
2003-11-05, 21:52
En kompis vill ha något proteintillskott, men smaken verkar ganska viktig så det blir svårt att bara kika efter vad som är mest prisvärt, helst skulle jag vilja göra en beställning ifrån gymgrossiten men men...

Hur som helst, han har käkat en jordgubbsgainer ifrån eiselt och gillade smaken, idag tog han med en whey3 ifrån fast nutrition men den passade visst inte riktigt (han tycker den smakar för "nyttigt" och havre.. jordgubbssmak på denna).

Såg butik som hade extrapris på gamla protec+ ifrån eiselt men om han köper det och gillar smaken är det ju kört för att produkten inte kommer finnas kvar.

Smakar star nutrition whey-80 väldigt illa eller?

Om möjligt får det gärna finnas i mindre förpackningar så han kan prova smaken innan han köper en större omgång.

z_bumbi
2003-11-05, 22:02
Om något smakar illa beror ju enbart på den som ska bedömma det...

Köp ett kilo i taget och säg åt kompisen att bita ihop och svälj om han/hon inte gillar smaken, sen köper ni en ny burk osv.

Pez
2003-11-06, 00:51
Bäst smak?

Tja..jag gillar fairing whey hydro i apelsinjuice..det är smarrigt som sjutton..

Blandat i vatten är Fairing Complete en bra kandidat.. eller Exell om man nu gillar protecs smaksättning.

Protons jordgubb är smarrig också..lite halvdassigt pulver och pris dock...

Överlag tycker jag att jordgubb är den smak som smakar "bäst" om man ska generalisera. Choklad kan man annars förstärka med Oboy - vilket är ett plus om man är kinkig.

Har man svårt för sötma så är fairings wheyhydro och complete att rekommendera. Milda, åt det beska hållet.

shirunai
2003-11-06, 06:15
whey-80 jordgubb :thumbup:

King Grub
2003-11-06, 07:17
De flesta pulver med chokladsmak blir smaskiga om man piffar upp dem med lite (läs: mycket) O'boy. :eating:

DiZi
2003-11-06, 07:31
Smakar star nutrition whey-80 väldigt illa eller?

Definivt inte, Whey80 jordgubb smakar faktiskt väldigt bra, men sen kan man ju inte förvänta sig att det ska smaka milkshake, jag menar det måste ju vara nyttigt, men gott är det :D Jag börjar dock tröttna efter 1kg..

Men kom igåg! "Smaken är som baken, delad" :laugh:

Kattaz
2003-11-06, 07:57
Definivt inte, Whey80 jordgubb smakar faktiskt väldigt bra.
------------------------------------------------------------------------------

Håller helt klart med:)
Chokladen är också himla god

Überbiffen
2003-11-06, 08:10
Exell Vassle Choklad

nordland
2003-11-06, 11:44
MRM Massive whey, jordg/banan :hbang:

Fultjack
2003-11-06, 13:00
exell jorgbudd smakar helt okej, lite söt för vissa kanske, men det är lättdrucket så det är bara halsa..

tycker inte alls om whey-80 smakerna..

ska öppa mit exell choklad senare idag, har glömt bort hur det smakar, återkommer då

DiZi
2003-11-06, 14:24
Originally posted by Fultjack
exell jorgbudd smakar helt okej, lite söt för vissa kanske, men det är lättdrucket så det är bara halsa..

tycker inte alls om whey-80 smakerna..

ska öppa mit exell choklad senare idag, har glömt bort hur det smakar, återkommer då

Gör så, funderar på att smaka den nämligen :D

Kallingen
2003-11-06, 21:47
Kan rekommendera Dahlblads WheyClass+ jordgubb eller choklad. Smakar sött, testa på McDonkan hur deras milkshake smakar + att lägger till lite "nyttig-smak" så har du den där.

Tyvärr smakar den nog lite för sött för mig. :)

Fairings är bra grejjer :D

Kebab-Arne
2003-11-06, 22:37
Exell Jordgubb är en redig höjdare! Smakar som smält jordgubbsglass tycker jag. Om man blandar med mjölk, inte provat blanda med vatten.

Whey-80 choklad är ganska god.

Assazel
2003-11-08, 13:04
Twinlabb´s Triple Whey smakar som milkshake!

(ursäkta genapostrofen)

GhostFace
2003-11-08, 16:26
Jag slår ett svingande slag för Optimum Nutrition´s 100% Whey för deras smaker; Jordgubb, Vanilj samt Choklad.
Dessutom var faktiskt Fast Whey3 Jordgubb en riktig höjdare!

:hbang:

LunaSpice
2003-11-08, 23:38
Originally posted by GhostFace
Jag slår ett svingande slag för Optimum Nutrition´s 100% Whey för deras smaker; Jordgubb, Vanilj samt Choklad.
Dessutom var faktiskt Fast Whey3 Jordgubb en riktig höjdare!

:hbang:

Alltså Optimum Nutritions jordgubb smakar körsbär. Mkt skum smak. Vaniljen och chokladen dock är otroligt smarriga. :eating: :thumbup:

Ludvig
2003-11-08, 23:51
tjenare..

Jag har druckit supermassfuel från twinlab.. jordgubb
whey80 jordgubb
och är nu inne på super whey fuel jordgubb/banan..

Allt har gått ner..