handdator

Visa fullständig version : Rage Nitro & Fury


DATO
2010-11-19, 22:55
Såg i body att fairing har några smaskiga nyheter på gång :)
Någon som har någon info?

Fairing
2010-11-20, 09:44
Såg i body att fairing har några smaskiga nyheter på gång :)
Någon som har någon info?

Jepp , fast den infon lämnas ut under Fitnessfestivalen;):D

DATO
2010-11-20, 13:26
Jepp , fast den infon lämnas ut under Fitnessfestivalen;):D

Längtar *drool*

Pdaddy
2010-11-21, 21:41
va mumma :D

Det stack i mina öron LOL

Pd

ChinChek
2010-11-23, 12:56
Ser intressant ut. Behöver något nytt när min Evil burk tar slut.

ThisIsTheOne
2010-12-09, 22:08
Copy & paste Fairings nyhetsbrev:

Rage Nitro: Den allra vassaste Rage som någonsin tillverkats. Kraftigt uppiggande och en sanslös "pump". Gillade ni den uppiggande effekten i Rage original så lär du älska denna variant. Innehåller patenterade råvaror som bl.a. Karbo-Lyn som kolhydratskälla, CFM Nitro som ger en sjuk pump. Kommer i två fantastiskt goda smaker

Fury: En Rage-"brorsa" som man intar under träningen. Kortar ner vilotiden mellan seten, skyndar på återhämtningen till nästa pass samt ger ökad muskelkontakt. Fury innehåller bl.a. Karbo-Lyn som kolhydratskälla, CFM Nitro samt en rejäl dos BCAA

herrståtlig
2010-12-09, 22:36
Alltid intressant med nya produkter, dock tror jag inte detta är något speciellt. Då jag anser att fairing alltid varit mediokra på pwo fronten.. men vi får la se, kanske är bra skit

MejjA
2010-12-09, 23:02
Alltid intressant med nya produkter, dock tror jag inte detta är något speciellt. Då jag anser att fairing alltid varit mediokra på pwo fronten.. men vi får la se, kanske är bra skit

Mediokra ?

Tror övriga inne på Kolo inte håller med dig då
Rage och KCG serien är ganska så populär och
troligtvis är ett av dem bästsäljande(!?) märkena
på pwo's i Sverige.

nocantdo
2010-12-09, 23:22
Alltid intressant med nya produkter, dock tror jag inte detta är något speciellt. Då jag anser att fairing alltid varit mediokra på pwo fronten.. men vi får la se, kanske är bra skit

Menar du allvar Fairing har ju get ut legender som Rage och KCG.

herrståtlig
2010-12-09, 23:25
Mediokra ?

Tror övriga inne på Kolo inte håller med dig då
Rage och KCG serien är ganska så populär och
troligtvis är ett av dem bästsäljande(!?) märkena
på pwo's i Sverige.


Enligt min personliga åsikt så är det faktiskt så. Finns säkert en del som gillar fairing och rage, men jag gör det icke.. gav till och med bort min rage extreme gratis:smash:

herrståtlig
2010-12-09, 23:26
Menar du allvar Fairing har ju get ut legender som Rage och KCG.

Ja, men det är somsagt min personliga åsikt och en smaksak.

nocantdo
2010-12-10, 01:43
Ja, men det är somsagt min personliga åsikt och en smaksak.

Word alla tycker olika.
NO Explode var för mig bajs i en hink men hela världen älskade den. :)

DATO
2010-12-10, 11:10
Är det även säljstart till helgen? Vill ha nu!*gah!*

Fairing
2010-12-10, 23:42
Mediokra ?

Tror övriga inne på Kolo inte håller med dig då
Rage och KCG serien är ganska så populär och
troligtvis är ett av dem bästsäljande(!?) märkena
på pwo's i Sverige.

Ganska populära är dom.....Rage är med hästlängder den mest säljande PWO i Sverige och KCG med sina 15 år på nacken var väl föregångaren till PWO träsket. Vi hade under 10 år världspatent på Kreatin & beta alanin som numera återfinns i dom flesta pwo:D*flex*

Ammu
2010-12-13, 09:49
Står en Burk Rage Nitro hemma i skåpet som väntar på att användas =)

Sebbe_H
2010-12-13, 13:46
Köpte en burk Nitro av Mr Fairing igår på mässan, så det blir till att testas senare idag!

JJOHANSSON
2010-12-13, 15:27
Är det även säljstart till helgen? Vill ha nu!*gah!*

enligt gg´s nyhetsblad skulle den kommit i lager idag men det har inte inträffat ännu.

MejjA
2010-12-13, 15:35
Rappotera gärna vad ni tyckte :)

gargaroff
2010-12-13, 16:30
fanns sjukt nice erbjudanden på FF, blev en rage nitro efter att jag fått höra Mr. fairings sälj snack, ska bli sjukt intressant, inte kört rage sen x2 kom ut.

återkommer med rapport så fort min no-explode tar slut (brukar gå fort)

Fairing
2010-12-13, 16:53
fanns sjukt nice erbjudanden på FF, blev en rage nitro efter att jag fått höra Mr. fairings sälj snack, ska bli sjukt intressant, inte kört rage sen x2 kom ut.

återkommer med rapport så fort min no-explode tar slut (brukar gå fort)

Mitt säljsnack brukar vara djäkligt dåligt för det jag hatar mest med mitt jobb är att "snacka in produkter".Jag är ingen säljare direkt.

Kul att du köpte en burk

Kärring
2010-12-13, 18:17
Mitt säljsnack brukar vara djäkligt dåligt för det jag hatar mest med mitt jobb är att "snacka in produkter".Jag är ingen säljare direkt.

Kul att du köpte en burk

När får ni in det i butiken i veddesta?

joasimo
2010-12-13, 18:34
Mitt säljsnack brukar vara djäkligt dåligt för det jag hatar mest med mitt jobb är att "snacka in produkter".Jag är ingen säljare direkt.

Kul att du köpte en burk

När kommer dom till GG's fysiska butiker?

stockinger
2010-12-13, 18:38
Rage Nitro rekomenderas starkt, tycker de är den bästa ragen (hittills):thumbup:
Päron smakar gott;)

MejjA
2010-12-13, 19:03
Rage Nitro rekomenderas starkt, tycker de är den bästa ragen (hittills):thumbup:
Päron smakar gott;)

Utveckla gärna, hur tyckte du den skiljde
sig från tex : x2, extreme eller limited edition ?

Fairing
2010-12-13, 19:10
När får ni in det i butiken i veddesta?

kanske några enstaka burk i morgon. Hela första batchen är redan såld och batch nr 2 har vi svårt att få tag i tillräckligt med karbo lyn till. Vi bör vara ikapp efter nyår.

Fairing
2010-12-13, 19:11
När kommer dom till GG's fysiska butiker?

Under Torsdag/Fredag denna vecka

stybb
2010-12-13, 19:19
Watermelon smakade Pekka.. Som aminosyror på mm. Brukar alltid älska smaken på rage annars.. Bästa smaken har limited.. Körde 3 skopor idag å blev sjukt stimmig.. Bra drag i den med andra ord..

Fairing
2010-12-13, 19:31
Watermelon smakade Pekka.. Som aminosyror på mm. Brukar alltid älska smaken på rage annars.. Bästa smaken har limited.. Körde 3 skopor idag å blev sjukt stimmig.. Bra drag i den med andra ord..

Du fegade och vågade inte köra full dos;). Vettigt val att inte börja med fulldos för den är "fullsmetat" med uppiggande ämnen
Angående smaken så älskar jag melonsmaken men mängden vatten är väldigt avgörande. För lite vatten= sämre smak

944RS
2010-12-13, 20:05
Mitt säljsnack brukar vara djäkligt dåligt för det jag hatar mest med mitt jobb är att "snacka in produkter".Jag är ingen säljare direkt.


Du behöver ju inget säljsnack! Det är bara kavla upp ärmen och visa ditt ärr så kommer alla köpa en burk direkt:thumbup:



Ser fram emot att testa min burk:D

dndr
2010-12-13, 20:33
Rage Nitro har inte kommit till GG än, men vad kommer en burk kosta? Och hur många gram?

Fairing
2010-12-13, 21:22
790g och priset bör vara det samma som för dom andra Rage. Runt 420-440 på nätet och 525:- i rek.pris

ThisIsTheOne
2010-12-13, 21:29
Är det GG som köpt hela första laddningen?

Fairing
2010-12-13, 21:33
Är det GG som köpt hela första laddningen?

Jepp , men vi jobbar på att kunna leverera ut snabbt till alla andra. En hel del gick på export oxå

Cidersson
2010-12-13, 21:36
Bunkrade upp med Fairings produkter på FF och givetvis blev det även inköp av nya Fury och Rage och jag måste säga att jag är hur nöjd som helst, även om det är lite tidigt att utvärdera efter bara två dagars bruk.

Fury är väl den produkten som är svårast att utvärdera efter bara två dagar, men det jag reagerade direkt på var hur lättdrucken den var. Jag har kört en del andra intra workout-produkter tidigare, såsom Xtend och BCAA xplode som vänt sig i magen på mig vid tunga träningspass och efter en tids bruk mår man illa bara av lukten av dessa produkter då det till slut blir som att kroppen vet att halvvägs igenom passet så kommer magen börja dansa rockring, detta hände dock inte med Furyn utan den smakade väldigt friskt och var som sagt väldigt lättdrucken.

Ragen var också positivt överaskande. Tanken bakom denna versionen är ju "extra allt" så jag var lite orolig över att magen skulle reagera på den här. Produkter som crack, no-xplode, shotgun etc (kan fortsätta) har en tendens att placera mig på toaletten efter varje intag. Så trots styrkan i nya Rage kände jag mig ändå lätt i kroppen med extra fokus och har fått en riktigt bra pump, men som sagt så är det kanske lite tidigt att utvärdera denna...

Så, initialt är mina intryck av dessa produkter väldigt goda och jag rekommenderar absolut er till att testa! *cupid*

oscarbengtsson
2010-12-14, 07:31
köpte 3 burkar fury på FF. 200kr styck kändes ju som ett jävla kap. :D
Smaken vattenmelon är helt sjukt god. rinner ner hur lätt som helst!

Kärring
2010-12-14, 16:13
var förbi i veddesta och dom hade några burkar rage nitro men inga fury.

blondyz
2010-12-14, 17:27
Cidersson, jag dricker Xtend före och efter träning och trivs bra med detta.. På vilket sätt är fury mer lättdrucken? Är mest nyfiken eftersom jag tycker Xtend smakar väldigt bra (testat watermelon och orange, vattenmelon kanske överdrivet söt..).

Vilken smak körde du på fury? Verkar onekligen som en mycket intressant produkt :)

Cidersson
2010-12-14, 22:30
Cidersson, jag dricker Xtend före och efter träning och trivs bra med detta.. På vilket sätt är fury mer lättdrucken? Är mest nyfiken eftersom jag tycker Xtend smakar väldigt bra (testat watermelon och orange, vattenmelon kanske överdrivet söt..).

Vilken smak körde du på fury? Verkar onekligen som en mycket intressant produkt :)

Tjenare!

Jag testade samtliga xtend-smaker men tyckte att watermelon var den som fungerade bäst för mig. Dock om man ska upp i de doser som rekommenderas så tycker jag att smaken blir helt för söt/skarp och kan göra mig illamående om jag tränar väldigt hårt. Smaken i Fury var mycket mer uppfriskande (körde watermelon-smaken även där)... Om du gillade watermelon xtend tycker jag absolut du ska testa den här! :)

blondyz
2010-12-14, 22:43
Tjenare!

Jag testade samtliga xtend-smaker men tyckte att watermelon var den som fungerade bäst för mig. Dock om man ska upp i de doser som rekommenderas så tycker jag att smaken blir helt för söt/skarp och kan göra mig illamående om jag tränar väldigt hårt. Smaken i Fury var mycket mer uppfriskande (körde watermelon-smaken även där)... Om du gillade watermelon xtend tycker jag absolut du ska testa den här! :)

Jo precis som du säger, får ha mycket vatten till Xtend watermelon för att det inte ska bli överdrivet sött.. Därför gillar jag orange smaken bättre..

Blir ett test av både Nitro och Fury när de går att få tag på! Tack för svaret!

Sebbe_H
2010-12-15, 14:06
Testade Nitro igår, kändes verkligen att det var en del uppiggande i den. Och såklart dom älskade stickningarna!

dndr
2010-12-15, 20:54
Hur många gram kreatin innehåller en portion Nitro?

Vill veta så jag vet ungefär hur mycket monohydrate jag ska ta vid sidan av, så jag inte överstiger den rekommenderade mängden/dag. *flex*

Fairing
2010-12-15, 21:07
Hur många gram kreatin innehåller en portion Nitro?

Vill veta så jag vet ungefär hur mycket monohydrate jag ska ta vid sidan av, så jag inte överstiger den rekommenderade mängden/dag. *flex*

drygt 5g kreatin per portion

Baboom
2010-12-16, 09:39
Tro det eller ej, men jag tog min Rage Nitro oskuld först i går.

Den jag testade var vattenmelon.

Smaken: Tycker att det är den godaste smaken hittills. Wildberries (Ltd) har jag som två och ananas (extreme) har jag som trea

Doseringen jag tog var 3 skopor (reko. är 4a) och jag fick rätt kraftiga stickningar efter 15min. Jag hade fastat 15,5 timme innan.

Trycket under passet var det absolut inget fel på. Så för mig som kört Rage genom alla tider tycker jag att känslan är i klass med Rage (den första som kom), vilket också varit min favorit. Väldigt vaskulär blev jag också.

Så Rage Nitro är min nya favorit helt klart.

Langster
2010-12-16, 09:59
Var kan man läsa innehållsförteckningen på Rage Nitro? Jag har bara hittat Fury's innehållsförteckning.

Bazzop
2010-12-16, 12:15
Har testat Både den nya Rage och fury. Och det va Mycket bra grejjer. Hade pump så jag trodde jag skulle exploderar ett tag. Och Man va taggad till tusen. Det optimala kommer varar att kör dessa i hop nästa pass:)

Multidebba
2010-12-16, 13:59
Dom hade fyra burkar kvar när jag va i veddesta igår.. men dom går nog fort för priset vara bara 300 kr per burk

Jacobsson
2010-12-16, 15:00
furyn är kanon god att dricka under passet*cupid*

Ammu
2010-12-20, 11:52
va på min Rage Nitro i lördags och det känns verkligen som den gamla goda Rage är tillbaka =)

Kung atlas
2010-12-20, 16:54
Handlade på mig en hel del produkter under fitnessfestivalen och naturligtvis föll jag för trycket och köpte en Rage & Fury. Har kört 4-5 pass och man känner igen draget från den första rage fast mycket mer pump.Furyn var lättdrucken och god.Överlag mycket bra smak och snäll för magen för att vara en pwo.:thumbup:

Brukar vara en fan av Gasparis produkter och superpump i synnerhet men nya rage och fury var några snäpp bättre eller rättare sagt ganska många snäpp bättre.

SVORKEN
2010-12-21, 19:35
Hallå allihopa! Det här är min första post och jag hoppas det kommer bli många fler här på forumet :). Det jag sitter och lurar på är hur jag ska använda Rage Nitro då jag får hem min burk imorgon, beställde den från GG och enligt deras sida skall man ta 4 skopor (39,5g) / dag men gäller det bara innan träning eller också vilodagar? Sen undrar jag hur långt innan träning man bör inta denna PWO?

blondyz
2010-12-21, 21:43
Hallå allihopa! Det här är min första post och jag hoppas det kommer bli många fler här på forumet :). Det jag sitter och lurar på är hur jag ska använda Rage Nitro då jag får hem min burk imorgon, beställde den från GG och enligt deras sida skall man ta 4 skopor (39,5g) / dag men gäller det bara innan träning eller också vilodagar? Sen undrar jag hur långt innan träning man bör inta denna PWO?

Endast innan träning. 30-45 min innan du börjar passet, gärna på tom mage (2h efter fast föda el. 1h efter flytande) brukar vara rekommendationerna.

SVORKEN
2010-12-21, 23:34
Endast innan träning. 30-45 min innan du börjar passet, gärna på tom mage (2h efter fast föda el. 1h efter flytande) brukar vara rekommendationerna.

Okej, låter vettigt! Tack så mycket! :)

Jontez
2010-12-22, 13:05
Hallå allihopa! Det här är min första post och jag hoppas det kommer bli många fler här på forumet :). Det jag sitter och lurar på är hur jag ska använda Rage Nitro då jag får hem min burk imorgon, beställde den från GG och enligt deras sida skall man ta 4 skopor (39,5g) / dag men gäller det bara innan träning eller också vilodagar? Sen undrar jag hur långt innan träning man bör inta denna PWO?

Om du tar rage på en vilodag så blir det helt plötsligt en träningsdag :P iaf för mig dom få gångerna jag provat. Kan inte hålla mig ifrån gymet när jag tagit rage

Emjibe
2010-12-23, 07:58
Än är det kanske lite för tidigt att dra några slutsatser om Fury, men satanbövlar vad jag blev positivt överraskad.
Testat under två pass nu. Första drogs axlar och traps. Aldrig fått så förbannat ont i utsida axlar, men ändå kunnat köra på hårt kort efter ett set! Igår drog jag rygg (hela förstås), biceps (2 övningar) och vader (2 övningar), sammanlagt omkring 12 övningar. Jag lunkade runt emellan seten (körde "supersuperset" i slutet, gick mellan rygg bic och vader utan vila). Grejen var den, jag körde stenhårt på varje set till jag blev slut (vet vilka vikter som behövs för detta, så jag körde alltså inte 213 reps per set för att "bli slut"), men grejen var den att jag inte blev trött! Gick alldeles finfint.

Som sagt kan jag ju inte säga att Furyn gav detta allt, just bytt PWO också så den kan ha med saken att göra också. Men tvivlar på att den bara har med saken att göra ändå.

God är den också! Suga vattenmelon mellan seten är inte så dumt.

NiHa
2010-12-23, 22:58
Tycker att RAGE Nitro är suveränt men någon sketen stackare tyckte att då jag skrev att det var bra samt lovordade den och att jag citerade mr Faring här på forumet om RAGE Extreme ja då tog den sketna stackaren bort tråden. Tydligen ska man enligt denna sorgliga person ange ANDRA märken än de som finns på detta forum samt länka till dessa vilket jag tycker är mycket märkligt???
Skit samma, jag tycker oavsett vad den personen fjantar sig med att RAGE Nitro är toppen och kommer fortsätta att göra det och defenetivt rekomendera denna trots konstiga människor.

RAGE Nitro *cupid*

Spyder
2010-12-28, 14:02
Fråga till Fairing!

Varför säljs Nitro enbart på GG för i nuläget?
Betalade dom mest för att få den exklusivt eller?
Ut med den på Kolozzeum också så man kan skrapa ihop till fri frakt lättare!
Star Nutritions protein är ju blää jämfört med ert..

Tycker förövrigt att Kolozzeum borde sänka sin fraktkostnad, dyrt jämfört med andra!

Tackar på förhand :)

Fairing
2010-12-28, 14:08
Fråga till Fairing!

Varför säljs Nitro enbart på GG för i nuläget?
Betalade dom mest för att få den exklusivt eller?
Ut med den på Kolozzeum också så man kan skrapa ihop till fri frakt lättare!
Star Nutritions protein är ju blää jämfört med ert..

Tycker förövrigt att Kolozzeum borde sänka sin fraktkostnad, dyrt jämfört med andra!

Tackar på förhand :)

Hej

Den första batchen sålde slut direkt för GG köpte allt och sedan har vi haft stora problem med att få in tillräckligt med råvaror. Karbo Lyn landar i Sverige denna vecka. Alla andra handlare bör ha leverans under nästa vecka

Snön ställer till med stora problem när det gäller transporter:(

Spyder
2010-12-28, 14:11
Aha tur att de visade sig att Zone hade kvar i sin butik i Gävle!

Fairing
2010-12-28, 14:14
Aha tur att de visade sig att Zone hade kvar i sin butik i Gävle!

Fairing Concept stores kan ha några kvar

Mr.Sjöborg
2010-12-28, 18:41
Fairing Concept stores kan ha några kvar

Var inne i fairing conceptstore på Horngatan igår, fanns väll en 6-8burkar kvar då...om någon var intresserad

MangeByggarn
2011-01-03, 17:30
Vad är det för skillnad på Rage Nitro och Rage Fury?

Vet någon malmöit om GG butiken har några burkar kvar? Vill inte åka dit och sen hem tomhänt då det är lite långt från mig.

JJOHANSSON
2011-01-03, 19:00
Vad är det för skillnad på Rage Nitro och Rage Fury?

Vet någon malmöit om GG butiken har några burkar kvar? Vill inte åka dit och sen hem tomhänt då det är lite långt från mig.

Rage nitro är en pwo, fury är en bcaa produkt/energydrink tror jag..

acidbl00d
2011-01-05, 12:00
Jag brukar ta BCAA för och efter träning (amino rush) hur ska man göra med det om man tar fury? Kan man ta både Rage nitro och rage fury?

Nelo322
2011-01-05, 12:18
Jag brukar ta BCAA för och efter träning (amino rush) hur ska man göra med det om man tar fury? Kan man ta både Rage nitro och rage fury?

för det första så är Fury inte rage.
Tror att det räcker att du tar fury under passet, så du kan hoppa över att ta amino rush

Fredriiik
2011-02-01, 22:41
Körde fury idag för första gången.
1. Jäääävlar va god melonsmaken var!!! Seriöst godaste jag druckit i hästväg bland kosttillskott.
2. Körde bara tre rågade skopor men fick ändå riktigt bra pump och grymt fin kontakt.
3. Var riktigt seg efter en lång arbetsdag men blev taggad som satan på gymmet och passet gick riktigt bra.

Riktigt nöjd med denna produkt! Ska bli kul å se hur den är på benpasset ;D

raQblad
2011-02-02, 08:31
Körde fury idag för första gången.
1. Jäääävlar va god melonsmaken var!!! Seriöst godaste jag druckit i hästväg bland kosttillskott.
2. Körde bara tre rågade skopor men fick ändå riktigt bra pump och grymt fin kontakt.
3. Var riktigt seg efter en lång arbetsdag men blev taggad som satan på gymmet och passet gick riktigt bra.

Riktigt nöjd med denna produkt! Ska bli kul å se hur den är på benpasset ;DKørde du något Rage Nitro eller annan PWO innan? Furyn innehåller ju bara socker, så jag hade førvæntat mig att den skulle smaka søtt - men inte att den skulle ge bra pump.

Fairing
2011-02-02, 09:33
Kørde du något Rage Nitro eller annan PWO innan? Furyn innehåller ju bara socker, så jag hade førvæntat mig att den skulle smaka søtt - men inte att den skulle ge bra pump.

Du har CFM Nitro i Furyn som ger bra pump. Dessutom Kreatin , mineralmix , BCAA osv.

Fredriiik
2011-02-02, 11:14
Kørde du något Rage Nitro eller annan PWO innan? Furyn innehåller ju bara socker, så jag hade førvæntat mig att den skulle smaka søtt - men inte att den skulle ge bra pump.

Nej ingen pwo.. de står ju på burken: för maximal pump och muskelkontakt å som Fairing säger är de ju mer än socker i den haha :P

frong
2011-02-02, 11:36
Aldrig fått ut lika bra effekt av Rage som trück (bästa NÅGONSIN) eller Jack3d xx . . .
Kanske borde prova igen, finns det portionspåsar?

AirAir
2011-02-02, 14:47
Testade idag men kände inte mycket, kanske lite stickningar i ansiktet, eller var det inbillning?
Jag kör på...nästa pass kanske det känns bättre :-)

Tog bara 3 skopor, inte 4 som det man kan

Kung atlas
2011-02-02, 16:57
Körde fury idag för första gången.
1. Jäääävlar va god melonsmaken var!!! Seriöst godaste jag druckit i hästväg bland kosttillskott.
2. Körde bara tre rågade skopor men fick ändå riktigt bra pump och grymt fin kontakt.
3. Var riktigt seg efter en lång arbetsdag men blev taggad som satan på gymmet och passet gick riktigt bra.

Riktigt nöjd med denna produkt! Ska bli kul å se hur den är på benpasset ;D

Red Berry smakade jäkligt bra med. Bra energi och driv genom passen + bra pump

musmatta
2011-02-02, 17:30
Vet någon om detta kan fås skeppat i finland med? Låter bra och vill prova.

Kung atlas
2011-02-02, 21:32
Vet någon om detta kan fås skeppat i finland med? Låter bra och vill prova.

http://www.kolozzeum.com/conditions.php
Läs under 4,5 kolloz shop skickar till Finland och Danmark

Kischen
2011-02-02, 21:39
Aldrig fått ut lika bra effekt av Rage som trück (bästa NÅGONSIN)

Min favvo också *cupid*

Lika bra som äcklig. Har fortfarande en burk kvar som gick ut förra året. Stenhård men levererar än.

frong
2011-02-02, 22:49
Min favvo också *cupid*

Lika bra som äcklig. Har fortfarande en burk kvar som gick ut förra året. Stenhård men levererar än.

Den är sjukt äcklig ja, men fan va den sätter fart!

Mr.Sjöborg
2011-02-25, 18:59
Måste ge beröm till fairing för att verkligen ha lyckats med watermelon smaken!:) smakade riktig melon och inte en artificeil smak av melon,:thumbup:

AirAir
2011-03-24, 19:55
varfr finns inte rage Nitro med på fairings hemsida?
Var inte det en ny produkt?

Eller e jag blind??

Ondskapelsen
2011-08-04, 12:04
Bumpar lite här.
Vad tycker folk om Fury Nitro + Rage jämfört med bara Rage jämfört med bara Fury?
Känns det inte lite overkill att trycka i sig Fury om man tar EAA + random PWO före passet samt EAA efter?

raQblad
2011-08-08, 09:28
Bumpar lite här.
Vad tycker folk om Fury Nitro + Rage jämfört med bara Rage jämfört med bara Fury?
Känns det inte lite overkill att trycka i sig Fury om man tar EAA + random PWO före passet samt EAA efter?Jo, det tyckte jag också. Ingen skillnad på mental eller fysisk "pigg-het" med de två kombinerade eller var før sig i mitt fall.

Kør på Rage och BCAA nu. Billigare så :)