handdator

Visa fullständig version : Muskelfästet har flyttat på sig?


Rexxar
2010-11-18, 22:15
Körde ett bröstpass idag efter en längre tids vila. Gick sämre än väntat då jag hade förlorat en större del av min styrka, men jag fortsatte trots det, kanske dumt nu i efterhand. Hursomhelst, när jag är klar och ska byta om så ser mina bröstmuskler konstiga ut. Det har blivit ett större gap mellan de två sidorna, samt att de känns "hängiga", ingen fast pump med andra ord, utan blodet fanns(finns fortfarande pump kvar nu när jag skriver) där men det hade ansamlats i botten av bröstmuskeln.

Har jag förstört muskelfästet? Eller något liknande?

Rexxar
2010-11-18, 22:52
Kanske värt att tillägga, det gör inte ont eller något.

ceejay
2010-11-19, 14:22
Uhm... De ser väl helt enkelt ut så. Har du ont eller eller en annan konstig känsla?

Lance Uppercut
2010-11-19, 15:39
Woot? Jag tycker alltid att gapet ser större ut när man har pump.

agazza
2010-11-19, 15:44
Hade du förstört det hade du vetat om det, bild?

Rexxar
2010-11-19, 15:46
Uhm... De ser väl helt enkelt ut så. Har du ont eller eller en annan konstig känsla?

Nepp, inget sånt. Utan glappet har ökat jämfört med förut, har tyvärr inga bilder jag kan jämföra med, men det är definitivt ett större gap nu.

Stefan J
2010-11-19, 15:50
Ett muskelfäste kan inte flytta sig. Eller jo, det kan det, om du sliter av det och det läker fast av sig själv någon annanstans utan kirurgiska ingrepp, men tro mig, det går inte att missa när man sliter av ett fäste, det gör otroligt ont och du kan inte använda muskeln.

Stefan J
2010-11-19, 15:54
Det är annars en jävligt rolig tanke med muskelfästen som spontant flyttar sig. Folk med biceps på axlarna och röven på magen :D

sweetkarolina
2010-11-19, 15:58
Det är annars en jävligt rolig tanke med muskelfästen som spontant flyttar sig. Folk med biceps på axlarna och röven på magen :D

Men HALLÅ! Det är klart muskelfästena flyttar sig, annars skulle ju inte högreppare kunna ge långa och slanka muskler. Till trådskaparen, kör fler reps typ flyes och undvik bänkpress. Annars kan du få såna här bulliga muskler det är inte snyggt. :smash:*popcorn**whatever*:Virro