handdator

Visa fullständig version : Ont i bröstet efter sjukdom


carl0
2010-11-17, 19:10
Hej detta är säkert inte så illa som jag tror, men vill vara säker.


För två dagar sen fick jag ett magvirus och kräktes i princip 20 gånger, det gick över på en dag, dagen innan jag blev sjuk hade ja tränat, och nu 2 dagar efter svider det i bröstet och salivproduktionen är överdriven, beror detta på att jag kräktes så intensivt och har fått en sur mage, eller kan det vara hjärtat? anledningen till att jag frågar är för att jag hade något liknande men då kräktes jag aldrig och hade samma smärta och trodde det var sur mage då med eller liknande, fast den gången hade jag sprungit ut i kylan svettig, och sen ytterligare en vända efter att jag blivit kall (kanske därför nånting med bröstet?)


Vad tror ni? vila och vänta tills det går över, vilket jag tror det gör inom 1-2 dagar, men blir lite orolig på vad det kan vara som orsakar detta,

OBS; har inte tränat efter insjuknad.

Tack för svar.

Zhang
2010-11-17, 20:56
Som vanligt när det kommer till sjukdomar eller skador är inte ett forum rätt ställe att söka hjälp på. Majoriteten på forumet är inte kompetenta nog att svara på en dylik fråga och den lilla delen som är kommer nog inte häva sig något som kanske bara gör det värre i brist på information och undersökning.

Du får helt enkelt uppsöka sjukvård om du är orolig att det kan förvärras eller är något farligt, inget illa ment. Det är för ditt eget bästa.