handdator

Visa fullständig version : Sjuk, vad ska jag göra?


Tvärarg
2010-11-12, 18:24
Har varit sjuk nästan hela veckan... och trodde jag skulle bli frisk till helgen men nejdå!

sååå, säg vad jag ska göra/ge förslag :D

hidden
2010-11-12, 18:25
Va? Förslag till vad? Vad du ska göra... sådär allmänt?

spann
2010-11-12, 18:25
bli frisk

young_george
2010-11-12, 18:35
Lär dig prata latin

eriksvensson
2010-11-12, 18:38
spela bort all tid eller plöja igenom någon tv-serie kanske? I övrigt, ät bra mat, sov, drick vatten så går det nog över snart.

spange
2010-11-12, 18:39
samma här, jag har vart tvärarg hela veckan, men är i bättre skick nu är tidigare i veckan, blev lite lätt träning igår. annars finns det ju inte mycket kul att göra som inte förvärrar tillståndet. kolla film, surfa och dricka kaffe är ju givet. var sinnessjukt uppiggande att gå ut och gå också då man känner sig som ett unket röfhål annars efter flera dagar inomhus.

Lellan
2010-11-12, 18:56
Fundera på om du skulle dö lycklig om du dog nu. På riktigt alltså! Om inte, fixa ditt liv så att du gör det. När man är sådär "lagom" sjuk, inte dödssjuk, är det bra reflektionstillfällen så inte hela livet går och man inser att man levt för andras skull el på nåt tråkigare sätt än man borde.

Och så tycker jag du ska lära dig knyta slips el fläta håret, om du inte redan kan det. :)

Åsberg
2010-11-12, 19:01
Fundera på om du skulle dö lycklig om du dog nu. På riktigt alltså! Om inte, fixa ditt liv så att du gör det. När man är sådär "lagom" sjuk, inte dödssjuk, är det bra reflektionstillfällen så inte hela livet går och man inser att man levt för andras skull el på nåt tråkigare sätt än man borde.

Och så tycker jag du ska lära dig knyta slips el fläta håret, om du inte redan kan det. :)

Brukar också fundera som du beskriver, fast slutar oftast att jag sitter i min egen avföring och spelar WoW.

Anyhow, mysa + bra näring tills du blir frisk imo.

Tvärarg
2010-11-12, 21:50
Brukar också fundera som du beskriver, fast slutar oftast att jag sitter i min egen avföring och spelar WoW.

Anyhow, mysa + bra näring tills du blir frisk imo.

hahahahaha, det där gjorde min kväll :D