handdator

Visa fullständig version : Sensation (White)


Bailah
2010-11-10, 19:52
Vem ska dit?
Jag ska dit med några polare, hade varit kul å träffa lite kolo folk!

Snobbe
2010-11-10, 20:03
Antar att du menar i danmark? Rätt kassa DJs där i år imo. Jag var i Holland på Sensation i år det var nice:)

Bailah
2010-11-10, 20:12
Pryda är the shit!
Och ja, Danmark.

Sheogorath
2010-11-10, 20:24
Antar att du menar i danmark? Rätt kassa DJs där i år imo. Jag var i Holland på Sensation i år det var nice:)

Äh! Snacka skit. Noir är grym. Joris är grym. Pryddsan är grym. 2000 And One är grym, Fedde Le Grand och Mr. White är grymma. Det är väl Chuckie med sin simpla electro house som har potential att vara ett bottennapp, men ryktet säger att han inte spelar som han producerar, och då kan även det bli bra. Man kan väl säga så här om lineupen: det luktar tech house och techno, och inte så mycket Stureplans-pop. Passar mig som handen i handsken mao. :)

TS! Jag ska dit. Blir tredje Denmark för mig och fjärde Sensation totalt.

Bailah
2010-11-10, 20:26
Coolt Sheo, jag hade aldrig dragit dit om det vart sån pop-house!
Blir min första gång där faktiskt, ännu inte helt säkert dock har biljett och allt men är helt sjuk. Hoppas jag hinner bli frisk :|

Crippa90
2010-11-10, 20:27
Jag ska försöka åka ner dit nästa år med en kamrat. Ni får gärna säga hur det var efteråt. :)

Sheogorath
2010-11-10, 20:28
Coolt Sheo, jag hade aldrig dragit dit om det vart sån pop-house!
Blir min första gång där faktiskt, ännu inte helt säkert dock har biljett och allt men är helt sjuk. Hoppas jag hinner bli frisk :|

Lägg vantarna på ett par Treo Comp och tuta och kör ;) Nej men skämt åsido: det är ett par dagar till. Vi håller tummarna.

Ps. Jag kommer vara han killen i vitt (lite biffig, men inte som Krampus). Står ofta långt fram. Dansar mycket.

Sheogorath
2010-11-10, 20:31
Jag ska försöka åka ner dit nästa år med en kamrat. Ni får gärna säga hur det var efteråt. :)

Det är inte som Sensation Amsterdam men det är värt pengarna. Faktiskt, efter Sensation Denmark 2008 tänkte jag typ "hade jag vetat på förhand vad jag fick uppleva ikväll hade jag kunnat köpa en biljett om den så kostade 10 000 kr". :)

http://i37.tinypic.com/2rfv8uv.jpg

(Sensation Denmark 2009)

Tabbe
2010-11-10, 20:32
är det så mycket droger som man fått för sig?

Sheogorath
2010-11-10, 20:39
är det så mycket droger som man fått för sig?

Det beror väl på vad du fått för dig... ;) Men jo, det är ju en del. Men betydligt mindre än i Amsterdam, har jag fått känslan av. Säkert faktiskt minst av alla städer där Sensation kör. Det är fortfarande mycket supande och dräggande i Köpenhamn (tack gode gud finns inte Sensation i Sverige).

stevebc
2010-11-10, 20:43
Kommer dra dit med en polare och hans kompisar. Ska ev. träffa en tjejkompis där med.

Det är inte som Sensation Amsterdam men det är värt pengarna. Faktiskt, efter Sensation Denmark 2008 tänkte jag typ "hade jag vetat på förhand vad jag fick uppleva ikväll hade jag kunnat köpa en biljett om den så kostade 10 000 kr". :)Jag hoppas att jag upplever det samma.

Det beror väl på vad du fått för dig... ;) Men jo, det är ju en del. Men betydligt mindre än i Amsterdam, har jag fått känslan av. Säkert faktiskt minst av alla städer där Sensation kör. Det är fortfarande mycket supande och dräggande i Köpenhamn (tack gode gud finns inte Sensation i Sverige).Bah! Ett gäng koffeinpiller och några groggar = energi i 12 h. Och det varar väl bara i 6 h? Det blir med andra ord en helt vanlig utekväll :D.

Snobbe
2010-11-10, 20:45
Förstår inte varför det skulle vara något dåligt med Sensation i Sverige? Folk super ju och så iaf att dom kan göra det till bra DJs gör väl det bara mer positivt? Angående lineupen så såg jag Chuckie i Amsterdam och han var grym håller med om att det han skapar själv är inte så grymt men han spelar jävligt bra listor på Sensation.

C h r i s
2010-11-10, 20:50
Sensation Danmark är väl en av dom sämsta jag varit på av alla under åren (Tror det var 2008, Sheo :P). Bästa var konstigt nog i Polen 2007! Grymt bra drag och sköna djs ( Markus Schulz, David Guetta, Michael Burian, Angelo Mike, Sander Van Doorn).

Sheogorath
2010-11-10, 20:51
Förstår inte varför det skulle vara något dåligt med Sensation i Sverige? Folk super ju och så iaf att dom kan göra det till bra DJs gör väl det bara mer positivt? Angående lineupen så såg jag Chuckie i Amsterdam och han var grym håller med om att det han skapar själv är inte så grymt men han spelar jävligt bra listor på Sensation.

Nåväl. "Supa" är för mig ingenting positivt. Några öl som bakgrundsbrus är sin sak (är ofta väldigt trevligt t.o.m.) men den svenska dryckeskulturen + kvalitativ dansmusk = no mix.

hultman
2010-11-10, 20:54
är det så mycket droger som man fått för sig?

Nä. Mest en massa helylle folk faktiskt.

Var på Sensation White i Danmark 2008 och det var väl helt OK. Ganska tråkig musik, lite seg house rent allmänt. Jag och polarna hyrde en hel jävla husbil och packade den full med roligheter. Hahha. Stannade i Norrköping på vägen och gick ut i vit utstyrsel efter en fin blandning droger. Partade stenhårt och gjorde rätt roligt avtryck i deras utliv. Var med på varenda jävla vimmelbild och det blev något skriveri i tidningen om oss. Fina tider...

Väl i Danmark så parkerade vi bilen i ett fint villaområde innan vi drog ut. Sedan hittade vi inte tillbaka när vi hade festat klart på morgonen så vi gick runt i vita, tunna kläder som ruggiga hobos på stan fram till eftermiddagen efter :D

Sheogorath
2010-11-10, 20:54
Sensation Danmark är väl en av dom sämsta jag varit på av alla under åren (Tror det var 2008, Sheo :P). Bästa var konstigt nog i Polen 2007! Grymt bra drag och sköna djs ( Markus Schulz, David Guetta, Michael Burian, Angelo Mike, Sander Van Doorn).

Kul! Sander Van Doorn Amsterdam -09 var det sjukaste! När han drog på Len Fakis remix av Stranger To Stability höll dansgolvet på att krevera. :thumbup:

Sheogorath
2010-11-10, 20:55
Nä. Mest en massa helylle folk faktiskt.

Var på Sensation White i Danmark 2008 och det var väl helt OK. Ganska tråkig musik, lite seg house rent allmänt. Jag och polarna hyrde en hel jävla husbil och packade den full med roligheter. Hahha. Stannade i Norrköping på vägen och gick ut i vit utstyrsel efter en fin blandning droger. Partade stenhårt och gjorde rätt roligt avtryck i deras utliv. Var med på varenda jävla vimmelbild och det blev något skriveri i tidningen om oss. Fina tider...

x:Dx

Bailah
2010-11-10, 21:43
Måste in till Akuten igen tror jag, får ingen luft och hjärtat slår väldigt olika.. Måste kolla va fan det är. Hoppas det löser sig tills lördag >.<

Chrillee
2010-11-10, 21:50
Lät obehagligt, krya på dig!

Jag skulle gärna vilja dra på Sensation någon gång, men i år blir det inte dock. Av videos och bilder att döma så verkar det vara en maffig upplevelse.

Ni som drar får ha så kul!

Sheogorath
2010-11-10, 22:03
Måste in till Akuten igen tror jag, får ingen luft och hjärtat slår väldigt olika.. Måste kolla va fan det är. Hoppas det löser sig tills lördag >.<

:(

qwerty1
2010-11-10, 23:50
Ajdå!
Jag lovar att jag ska ta en extra bokstav för din skull!
Vi andra, vi ses där....! Its gonna be awesome! KÄRLEK!

Bailah
2010-11-11, 00:36
Hemma igen, alla värdena var bra. Dom antog att det var en ångest attack. Förstår inte varför jag skulle få en sån dock, världens minst stressade person. Aja bättre nu iaf, all fokus på tillfrisknaden!

Onigiri
2010-11-11, 05:48
Nae, White skall jag inte på. Hade varit kul någon gång kanske men, njae.

snej
2010-11-11, 07:12
Nä. Mest en massa helylle folk faktiskt.

Var på Sensation White i Danmark 2008 och det var väl helt OK. Ganska tråkig musik, lite seg house rent allmänt. Jag och polarna hyrde en hel jävla husbil och packade den full med roligheter. Hahha. Stannade i Norrköping på vägen och gick ut i vit utstyrsel efter en fin blandning droger. Partade stenhårt och gjorde rätt roligt avtryck i deras utliv. Var med på varenda jävla vimmelbild och det blev något skriveri i tidningen om oss. Fina tider...

Väl i Danmark så parkerade vi bilen i ett fint villaområde innan vi drog ut. Sedan hittade vi inte tillbaka när vi hade festat klart på morgonen så vi gick runt i vita, tunna kläder som ruggiga hobos på stan fram till eftermiddagen efter :D

:D

Känner igen mej i det där.. fast vi åkte på psytrance på Store vega och Amager bio på min tid. Det körs gott om fester på Amager fortfarande antar jag?

stevebc
2010-11-11, 10:39
Hemma igen, alla värdena var bra. Dom antog att det var en ångest attack. Förstår inte varför jag skulle få en sån dock, världens minst stressade person. Aja bättre nu iaf, all fokus på tillfrisknaden!Skönt att höra.

Sheogorath
2010-11-11, 11:01
Men det var ju FAN. Min förkylning som jag dragits med någon vecka blir nu snabbt sämre. Håll nu fan alla tummar ni har där ute att det här inte blir något. :(

Bailah
2010-11-11, 11:08
Skönt att höra.

Jo tack, får lite panik när man känner att något med ens kropp inte står rätt till.

Men det var ju FAN. Min förkylning som jag dragits med någon vecka blir nu snabbt sämre. Håll nu fan alla tummar ni har där ute att det här inte blir något. :(

Jag håller tummen. Klart du ska dit, som du sa bara släng i dig två treo comp så ;)

Ska snart iväg å inhandla ett par vita byxor.. Vart man nu hittar det ja.. ?

qwerty1
2010-11-11, 17:55
Men det var ju FAN. Min förkylning som jag dragits med någon vecka blir nu snabbt sämre. Håll nu fan alla tummar ni har där ute att det här inte blir något. :(

Ajdå! Ingen bokstav för din del med andra ord.... farligt när man är förkyld! ;)

stevebc
2010-11-11, 18:21
Jo tack, får lite panik när man känner att något med ens kropp inte står rätt till.Jag skulle iaf inte knarka på lördag om jag var du.

Kul! Sander Van Doorn Amsterdam -09 var det sjukaste! När han drog på Len Fakis remix av Stranger To Stability höll dansgolvet på att krevera. :thumbup:Oh, den var rätt bra.

Bailah
2010-11-11, 18:22
Jag skulle iaf inte knarka på lördag om jag var du.

Oh, den var rätt bra.

Haha, jag? Knarka? Dricker knappt alkohol..!

qwerty1
2010-11-11, 18:23
Är det bara jag och steve som kommer ha kramkalas?

stevebc
2010-11-11, 18:23
Mm.. visstja.

Sheogorath
2010-11-11, 18:32
Är det bara jag och steve som kommer ha kramkalas?

Nej. :)

Bailah
2010-11-11, 18:41
Ska iväg å köpa ett kilo clementiner, gief cvitaminer!

Sheogorath
2010-11-11, 18:44
Sheo rekommenderar magnesiumbrus (och en massa frukt ;)).

Bailah
2010-11-11, 18:52
Bailah lyssnar på Sheo och fixar!

stevebc
2010-11-11, 18:56
Så hur ska man göra med outfiten nu då. Alla slags hattar kommer ju försvinna under kvällen, så det är ju inte lönt.

Skjorta - check
Byxor - check

Finns det något annat man kan ha så man sticker ut, eller är det just det som är grejen, man ska inte sticka ut? Det ska bli en enda enhet.

edit: jag har iofs både en vit kavaj och vitt linne, som man kanske kan få till till något.

snej
2010-11-11, 18:57
Vit böjdräkt stevebc, så sticker du garanterat ut!

Bailah
2010-11-11, 18:58
Måste leta fram ett par vita pants, ska garanterat ha linne och någon vit tröja el skjorta över. Känns som om det lär bli varmt då kan man kicka linne direkt!

Sheogorath
2010-11-11, 19:01
Så hur ska man göra med outfiten nu då. Alla slags hattar kommer ju försvinna under kvällen, så det är ju inte lönt.

Skjorta - check
Byxor - check

Finns det något annat man kan ha så man sticker ut, eller är det just det som är grejen, man ska inte sticka ut? Det ska bli en enda enhet.

edit: jag har iofs både en vit kavaj och vitt linne, som man kanske kan få till till något.

Jag har tagit ut semester imorgon (och på måndag...) för att peppa/ladda/landa etc. Tänkte bara ge mig ut på stan förutsättningslöst imorgon och titta efter roliga attiraljer. Kanske man hittar något. :)

Sheogorath
2010-11-11, 19:03
Kollo-folket! Vad har ni för ingångar? Jag har C10/11. Kommer vara insvept i en mysig vit filt med en massa röda hjärtan på. :D

Bailah
2010-11-11, 19:08
Haha, gud du är!
Har faktiskt ingen aning vilken ingång. Har inte biljetterna här, utan det är en som håller dom till mig :|

stevebc
2010-11-11, 19:25
Jag har B8/B9/B10.

Får knäcka en öl i minibussen på väg hem från DM eller nåt. Hoppas jag hinner i tid! (Karlskrona)

ante
2010-11-11, 22:06
B2/B3/B4.

Hur tidig borde man vara för att fixa ett skåp till jackan? kommer jag frysa ihjäl i pikétröja och linnebrallor?

EDIT: Kom gärna och säg hej om ni ser mig, jag är han i vitt.

Sheogorath
2010-11-11, 23:21
B2/B3/B4.

Hur tidig borde man vara för att fixa ett skåp till jackan? kommer jag frysa ihjäl i pikétröja och linnebrallor?

EDIT: Kom gärna och säg hej om ni ser mig, jag är han i vitt.

Du kommer frysa balle. Första året höll jag på att förfrysa i kön. Ha med dig skabbfilt (ngt du kan slänga i entrén) att svepa in dig i. Är ett problem med den organisationen de har i Köpenhamn.

hultman
2010-11-11, 23:28
Du kommer frysa balle. Första året höll jag på att förfrysa i kön. Ha med dig skabbfilt (ngt du kan slänga i entrén) att svepa in dig i. Är ett problem med den organisationen de har i Köpenhamn.

Haha. Är ju värre efter när du inte har något ämne i kroppen (alkohol såklart) och känner av det. Fy fan alltså, 2008 var inte så trevligt när man sprang runt i t-shirt efteråt. Kallt som helvete.,..

stevebc
2010-11-11, 23:33
Du kommer frysa balle. Första året höll jag på att förfrysa i kön. Ha med dig skabbfilt (ngt du kan slänga i entrén) att svepa in dig i. Är ett problem med den organisationen de har i Köpenhamn.Vaddå, är det långa köer för att komma in, och till garderoben? Jag hade iaf tänkt ta med mig jacka och hela köret.

ante
2010-11-11, 23:36
Du kommer frysa balle. Första året höll jag på att förfrysa i kön. Ha med dig skabbfilt (ngt du kan slänga i entrén) att svepa in dig i. Är ett problem med den organisationen de har i Köpenhamn.

Ok, antar att det är saftiga köer efteråt också för att plocka ut jackan ur skåpen.

Hur funkar det med skåpen, är det som på tågstationer osv (självbetjäning) ? Tänkte åka dit tidigt som fan och bara sno åt mig ett skåp, för att sen slänga in jackan när det gäller, eller har jag missat något?

Sheogorath
2010-11-11, 23:37
Vaddå, är det långa köer för att komma in, och till garderoben? Jag hade iaf tänkt ta med mig jacka och hela köret.

Kön för att hämta ut nyckel till skåpen (skåpen är UTANFÖR arenan) är ofta OK och inget problem eftersom du är varmt klädd på. Det är när du låst in alla grejorna och står och väntar på att de ska öppna (alternativt väntar på att du ska komma in) som det kan kuka. Organisationen -08 (första året de körde) var helt CP. Jag köade i god tid och fick ändå stå 90 min i kö. Missade öppningen och höll som sagt på att förfrysa. Var rejält nedkyld när jag kom in. Det är bättre nu, men filt/dylikt är att rekommendera.

Sheogorath
2010-11-11, 23:39
Ok, antar att det är saftiga köer efteråt också för att plocka ut jackan ur skåpen.

Hur funkar det med skåpen, är det som på tågstationer osv (självbetjäning) ? Tänkte åka dit tidigt som fan och bara sno åt mig ett skåp, för att sen slänga in jackan när det gäller, eller har jag missat något?

Inga köer efteråt. Det är självbetjäning som på tågstationer men "planlösningen" är så öppen att det aldrig stockar sig någonstans.

Så du har inte missat något i dig plan, annat än då möjligen det faktum att du kan ha ganska många plågsamma minuter i novermberkylan innan du kommer in på arenan. Antingen får du ju stå där tidigt för att stå långt fram, eller komma sent och vänta medan kön sakta kryper framåt. Svaret är filt.

qwerty1
2010-11-11, 23:41
Glöm inte vattnet boys....

stevebc
2010-11-11, 23:43
Kön för att hämta ut nyckel till skåpen (skåpen är UTANFÖR arenan) är ofta OK och inget problem eftersom du är varmt klädd på. Det är när du låst in alla grejorna och står och väntar på att de ska öppna (alternativt väntar på att du ska komma in) som det kan kuka. Organisationen -08 (första året de körde) var helt CP. Jag köade i god tid och fick ändå stå 90 min i kö. Missade öppningen och höll som sagt på att förfrysa. Var rejält nedkyld när jag kom in. Det är bättre nu, men filt/dylikt är att rekommendera.Ah men ***** också.

Bra att jag fick veta det nu, Sheo. Kanske kan köpa några billiga filtar som vi vaskar sen.

Sheogorath
2010-11-11, 23:46
Ah men ***** också.

Bra att jag fick veta det nu, Sheo. Kanske kan köpa några billiga filtar som vi vaskar sen.

Förra året fick vi in våra vita filtar med hjärtan på och kunde bara gömma dom i ett hörn, så skaffa vita filtar om du kan, så kanske du t.o.m. kan behålla dem. Sådana luffarfasoner är förstås ingenting för hultman...

Sheogorath
2010-11-11, 23:55
...ett hett (*fniss*) tips är ju att skaffa någon extra filt så ni kan hjälpa några unga snärtor i nöd. Take a pick and keep 'em warm and reach God-status.

Sheogorath
2010-11-12, 08:52
Här borta är det egenvård med Rinomar och koksaltlösning i näsan för att driva ut den här jävla förkylningen. Om inte kombon paracetamol och ibuprofen biter på mig är jag faktiskt ganska risig. Kanske blir läktarplats på Sensation det här året. :(

hultman
2010-11-12, 10:38
Förra året fick vi in våra vita filtar med hjärtan på och kunde bara gömma dom i ett hörn, så skaffa vita filtar om du kan, så kanske du t.o.m. kan behålla dem. Sådana luffarfasoner är förstås ingenting för hultman...

Haha. Tycker det lät som en kanonidé. På Sensation är man pragmatisk...

Bailah
2010-11-12, 11:34
Snackade med en polare som var på förra Sensation i Danmark. Och han sa att det är absolut inga problem att ta med jacka. Inga problem att hämta ut el lämna in. Så det tänker jag göra, lite halvsjuk fortfarande tänker fan inte lalla runt utan jacka!

qwerty1
2010-11-12, 11:48
Finns biljett för 600 om någon är sugen. Säljer såklart inte min egen!

Sheogorath
2010-11-12, 14:29
Snackade med en polare som var på förra Sensation i Danmark. Och han sa att det är absolut inga problem att ta med jacka. Inga problem att hämta ut el lämna in. Så det tänker jag göra, lite halvsjuk fortfarande tänker fan inte lalla runt utan jacka!

Öhm. Va? Nej, så var det DEFINITIVT inte 2008 och jag var även där förra året. Skillnaden då var att det var organisatoriskt bättre så att det inte var så mycket kö men jag minns INTE att man fritt kunde springa in och ut från arenan (och typ dricka öl i skåpen eller vad man nu kunde gjort).

Bailah
2010-11-12, 14:47
Aja, jag vet inte. Han berättade att det var cool iaf. Jacka ska jag ha iaf, finns inte en chans att jag fryser. Det är det värsta som finns :P

Sen har en polare som inte hann köpa biljett, nån som vet vart han kan fixa en?

gnagaren
2010-11-12, 14:55
Glöm inte vattnet boys....



.....massaaa vatten ;)

Sheogorath
2010-11-12, 15:03
Aja, jag vet inte. Han berättade att det var cool iaf. Jacka ska jag ha iaf, finns inte en chans att jag fryser. Det är det värsta som finns :P

Sen har en polare som inte hann köpa biljett, nån som vet vart han kan fixa en?

Det är tillräckligt varmt därinne för att ha t-shirt eller bar överkropp. Alltså kommer du inte kunna ha jacka inomhus. Alltså måste du lägga jackan någonstans. Alltså finns det en risk för att den försvinner. Du kommer INTE in med en jacka som inte är heltvit, dessutom. Det är förmodligen så att det inte kommer vara kö i år p.g.a. bra organisation, så då är det bara att springa från skåpen, till security check och sen är man inne i värmen igen. Men jag ska definitivt ha med mig en filt som KAN tas fram om det är lång kö och som sen kan slängas i entén. Det var INTE roligt -08.

stevebc
2010-11-12, 15:17
Aja, jag vet inte. Han berättade att det var cool iaf. Jacka ska jag ha iaf, finns inte en chans att jag fryser. Det är det värsta som finns :P

Sen har en polare som inte hann köpa biljett, nån som vet vart han kan fixa en?Gött att man har bulkat upp sig och blir svettig av att knyta skorna.

Det är tillräckligt varmt därinne för att ha t-shirt eller bar överkropp. Alltså kommer du inte kunna ha jacka inomhus. Alltså måste du lägga jackan någonstans. Alltså finns det en risk för att den försvinner. Du kommer INTE in med en jacka som inte är heltvit, dessutom. Det är förmodligen så att det inte kommer vara kö i år p.g.a. bra organisation, så då är det bara att springa från skåpen, till security check och sen är man inne i värmen igen. Men jag ska definitivt ha med mig en filt som KAN tas fram om det är lång kö och som sen kan slängas i entén. Det var INTE roligt -08.Tror du det blir för varmt med kavaj och linne/skjorta där inne? Jag kommer nog kötta en hel del.

Sheogorath
2010-11-12, 15:30
Gött att man har bulkat upp sig och blir svettig av att knyta skorna.

Tror du det blir för varmt med kavaj och linne/skjorta där inne? Jag kommer nog kötta en hel del.

Brukar du vara varm? Jag är väldigt varm av mig och har tyckt att långärmad skjorta varit på gränsen (sen efter...ett tag :D skiter man i vilket).

Bailah
2010-11-12, 15:51
Är ju inte direkt rädd för att frysa där, men vägen dit och hem däremot!
Ugh!!

Sheogorath
2010-11-12, 15:56
Är ju inte direkt rädd för att frysa där, men vägen dit och hem däremot!
Ugh!!

Stegvis förklaring. Ordnad efter tid:

1. Jackan är på när du åker hemmifrån.
2. Jackan är på i ev. kö för att hämta nyckel.
3. Jackan är på på väg till klädskåpet.
4. Jackan läggs in i skåp. Nu finns två scenario:
5a) det är lång kö till security checken. Lösning: svep in dig i en filt.
5b) det är ingen eller kort kö till security checken. Lösning: gå in i din dansoutfit.
6. När Sensation är över går du till ditt skåp, öppnar det, tar på dig jackan.
7. Ställer dig i kön för att lämna tillbaka nyckeln. Du är nu varm, för du har en jacka på dig.
8. Du åker hem i jacka.

Bailah
2010-11-12, 16:00
Aaah!
Ja skyller på sjukdom att jag är seg, men är väl bara till å hitta nån dam som man kan krama under tiden ;)

Sheogorath
2010-11-12, 16:02
Aaah!
Ja skyller på sjukdom att jag är seg, men är väl bara till å hitta nån dam som man kan krama under tiden ;)

Oh yes! :D

kramas? kommer nog vilja kramas

qwerty1
2010-11-12, 17:35
Just under spelningar som sensation så har jag en tendens att hitta värme hos alla

Phille
2010-11-12, 17:54
Trodde vi snackade marabou här, suuuuuuuck...

Sheogorath
2010-11-12, 19:08
Ja, man kanske skulle stanna hemma imorgon och äta choklad istället...

shadowfire
2010-11-12, 19:46
Sensation har ju blivit sämre nu än vad det var tidigare, men trancetillställningar är alltid trevligt. Rock on! :D

shadowfire
2010-11-12, 19:48
Det är Armin Only i helgen dessutom. Blir lätt AO för mig nästa år. =)

Snobbe
2010-11-12, 20:21
Jag själv föredrar house mot trance, jag gillar båda men house e bättre imo så jag tycker sensation bara blivit bättre:)

Sheogorath
2010-11-12, 20:24
Jag själv föredrar house mot trance, jag gillar båda men house e bättre imo så jag tycker sensation bara blivit bättre:)

Då flyger vi i samma båt! ;)

stevebc
2010-11-12, 20:54
House är ju mycket bättre att dansa till. Trance gillar jag bättre, men då att sitta och lyssna till eller så på förfest och liknande.

qwerty1
2010-11-12, 23:23
Hahaha! Har nu en liten mini förfest till sensation, med mig själv visserligen, men rihjält med kärlek. dessa bokstäver var bra. riktigt bra. kärlek till er alla! *love**love*

Sheogorath
2010-11-12, 23:44
Hahaha! Har nu en liten mini förfest till sensation, med mig själv visserligen, men rihjält med kärlek. dessa bokstäver var bra. riktigt bra. kärlek till er alla! *love**love*

Don't drain yourself now!

qwerty1
2010-11-12, 23:49
Don't drain yourself now!

Just one babe!

Bailah
2010-11-13, 09:21
Fan, skulle ju sova ut. Vaknade och hörde tunga beats och såg en massa damer i vitt.. Så hinner en snabbis till gymmet innan mat alkohol, mer mat och mer alkohol!

Sheogorath
2010-11-13, 09:39
Fan, skulle ju sova ut. Vaknade och hörde tunga beats och såg en massa damer i vitt.. Så hinner en snabbis till gymmet innan mat alkohol, mer mat och mer alkohol!

Redan? Fan vad fett. :D Nu kör vi!!!! :hbang:

Bailah
2010-11-13, 09:50
Redan? Fan vad fett. :D Nu kör vi!!!! :hbang:

Haha damn straight, du är ju uppe me tuppen också!

GS-rJE38Y44

Lite pepp, finner ni några bättre videor så please do share!

Carolinew
2010-11-13, 13:17
Kanske lite OffTopic, men är det någon som skall till ASOT 500 i April nästa år (Holland)?

Bailah
2010-11-13, 16:32
C2/C3 här vatos!

TcAnders
2010-11-13, 16:37
Kanske lite OffTopic, men är det någon som skall till ASOT 500 i April nästa år (Holland)?

Jag funderar på det, står mellan det och Energy.. Men vad jag förstått så är fd. Trance Energy lite mer åt house-hållet nu vilket gör att jag funderar på ASOT istället..

Ska du dit?

wo0ord
2010-11-13, 16:50
Fan va sugen jag e på dra :(

Bailah
2010-11-14, 13:45
Wow. Dansade i 7 timmar i sträck. Var helt jävla magiskt, sen att jag var semi nude på slutet var bara ett plus. Lite mer Bailah för cashen helt enkelt!

stevebc
2010-11-14, 14:05
Ja det var en jävla massa killar med bar överkropp.

Carolinew
2010-11-15, 17:32
Jag funderar på det, står mellan det och Energy.. Men vad jag förstått så är fd. Trance Energy lite mer åt house-hållet nu vilket gör att jag funderar på ASOT istället..

Ska du dit?

Om jag får med mig någon av de två kompisar som är de enda i min bekantskapskrets som gillar trance så vill jag absolut dit.

C h r i s
2010-11-15, 18:24
Jag funderar på det, står mellan det och Energy.. Men vad jag förstått så är fd. Trance Energy lite mer åt house-hållet nu vilket gör att jag funderar på ASOT istället..

Ska du dit?

Har varit på Trance energy ett antal år i rad.. Det spelades fortfarande väldigt mycket trance när jag var där. Grejen med TE var ju de olika scenerna, Mainstage, High Contrast, Future stage etc...

Av vad jag sett så har TE omstrukturerats inför nästa år som du sa... men med Marco V, Svd, Tiesto, Airbase mfl detta år så tror jag att trance fortfarande är en stor del av eventet. Sen att trance influerats av diverse genrer till det sämre de senare åren är väl en annan femma. :)

Men kan inte göra något annat än att rekommendera det, underbart. Speciellt om SvD spelar, en av mina favoriter live.

Sheogorath
2010-11-15, 18:32
Trance energy SKULLE ju kunna diskuteras i Trance-tråden.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=93234&page=86

C h r i s
2010-11-15, 18:48
Trance energy SKULLE ju kunna diskuteras i Trance-tråden.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=93234&page=86

Äh, enskilda frågor går väl bra, det är ju inte så att den här tråden kommer att vara aktiv om 2 veckor och för övrigt så överrumplas man direkt av 350 hardstyle videos i den tråden. :)

hultman
2010-11-15, 22:22
Har varit på Trance energy ett antal år i rad.. Det spelades fortfarande väldigt mycket trance när jag var där. Grejen med TE var ju de olika scenerna, Mainstage, High Contrast, Future stage etc...

Av vad jag sett så har TE omstrukturerats inför nästa år som du sa... men med Marco V, Svd, Tiesto, Airbase mfl detta år så tror jag att trance fortfarande är en stor del av eventet. Sen att trance influerats av diverse genrer till det sämre de senare åren är väl en annan femma. :)

Men kan inte göra något annat än att rekommendera det, underbart. Speciellt om SvD spelar, en av mina favoriter live.

Ååh. Vilken setup. Helvete! Måste man ju uppleva.