handdator

Visa fullständig version : Känner ingen effekt av No-xplode


Gurram
2010-11-06, 22:43
Tja!

Brukar inte käka på drygt 2 timmar innan passet, alltså kan det inte vara problem att jag inte tar det på tom mage. Jag har t om börjat ta 3 skopor, men känner ingen pump under passet. Får bara svårt att somna på kvällen. Vad kan vara felet? Ska man testa att köra på 4 skopor? Jag väger 83 kg

blondyz
2010-11-06, 22:45
Effekten är ganska individuell.. Ang. Pump så är det beroende av massa.. Ju mer massa man har desto lättare får man pumpkänslan har jag för mig.. Sen spelar kosten in, många har lättare att få kraftig pump när de äter mycket kolhydrater m.m. Tror inte att fyra skopor gör dig mycket lyckligare än 3, speciellt inte om du får svårt att sova på 3, blir nog inte roligare på den punkten om du ökar dosen heller.

Nelo322
2010-11-06, 22:59
Tja!

Brukar inte käka på drygt 2 timmar innan passet, alltså kan det inte vara problem att jag inte tar det på tom mage. Jag har t om börjat ta 3 skopor, men känner ingen pump under passet. Får bara svårt att somna på kvällen. Vad kan vara felet? Ska man testa att köra på 4 skopor? Jag väger 83 kg

Är som sagt var väldigt individuellt vilken effekt man får av olika pwo-pulver. Dock så verkar det vara många som inte får nån större effekt av just no-xplode, bland annat jag själv. Testa Rage istället :) Smakar bättre och ger mer effekt.

feyin
2010-11-06, 23:05
Det enda no xplode tillförde för mig var en extremt äcklig smak. Rage är det enda rätta!

JimmyFlessa
2010-11-07, 09:48
Är du väldigt van vid stimulantprodukter, dricker mycket kaffe eller liknande? Kan ju helt enkelt vara så att din "tröskel" för sådana här ämnen är väldigt hög och du kanske borde ha en avvänjningsperiod utan dessa? Lite knepigt dock om så vore fallet och du ändå inte kan sova på kvällen. Knasigt.

HerrCarlsson
2010-11-07, 10:10
Den funkar helt enkelt inte för dig. Byt ut den. När det gäller pwo är det bara att testa sig fram, för min del är xploden synnerligen effektiv, långt bättre än någon annan pwo jag testat.

Kischen
2010-11-07, 10:52
Det enda no xplode tillförde för mig var en extremt äcklig smak. Rage är det enda rätta!

Tog 20 gram och satt och lirade tv-spel igår bara för att testa (har använt flera ggr när jag tränat utan någon effekt) och jag märkte nada. Sämst av samtliga jag testat.

JesperL
2010-11-07, 11:18
Testa skaka om burken så ingridienserna blandar sig ordentligt :)

Sheogorath
2010-11-07, 11:20
Vad förväntar folk sig när den heter -->No<-- Explode?

hohohohoho

blondyz
2010-11-07, 11:50
Är du väldigt van vid stimulantprodukter, dricker mycket kaffe eller liknande? Kan ju helt enkelt vara så att din "tröskel" för sådana här ämnen är väldigt hög och du kanske borde ha en avvänjningsperiod utan dessa? Lite knepigt dock om så vore fallet och du ändå inte kan sova på kvällen. Knasigt.

Skrivs ju visserligen att han har svårt att somna på kvällen och att det är pumpen han saknar.. Vet inte om man blir tollerant mot Arginin? Någon som kan fylla i här? Mycket nyfiken på detta..

_Larre_
2010-11-07, 12:34
Det enda no xplode tillförde för mig var en extremt äcklig smak. Rage är det enda rätta!

... Och för mig så funkade inte alls Rage. Lite extra pump men inget mer. Brutal FX är det som funkat bäst hittills.

Då har jag inte provat No Xplode dock.

JimmyFlessa
2010-11-07, 16:25
Skrivs ju visserligen att han har svårt att somna på kvällen och att det är pumpen han saknar.. Vet inte om man blir tollerant mot Arginin? Någon som kan fylla i här? Mycket nyfiken på detta..

Hrm, vet inte riktigt när det kommer till Argininet, men man kan ju bli tillvänjd av Beta-alanin, så det känns ju lite som om att det skulle kunna vara ett likadant fall när det kommer till arginin. Grub har säkert svar på detta.

Multidebba
2010-11-09, 14:35
Jag fick effekt av no-Xplode men inte fan var den positiv.. blev bara snurrig och helt ofokuserad, blev så pass dålig att jag en gång fick avbryta ett pass.
Jag började med en skopa första gången jag testade då hände inget, sen testade jag två då fick de här dåliga effekterna, sen testade jag 2,5 bara för att och då blev det riktigt illa.

JimmyFlessa
2010-11-09, 15:51
Hrm, vet inte riktigt när det kommer till Argininet, men man kan ju bli tillvänjd av Beta-alanin, så det känns ju lite som om att det skulle kunna vara ett likadant fall när det kommer till arginin. Grub har säkert svar på detta.

Bump...Grub?;)

sweaberg
2010-11-09, 22:55
Känns som No-Xplode är lite 50/50 , vissa tycker den är bäst i världen och vissa märker ingenting.

Gurram
2010-11-09, 23:48
igår körde jag verkligen extremt.
Åt frukost 07.00, hoppade sedan över lunchen och tränade 16.00. Tog 4 skopor, kände inte ett dyft. Gick dock och lade mig kl. 22 på kvällen och kunde inte somna före 02.00. Skitprodukt

Tomas K
2010-11-10, 07:32
Körde NO-Xplode i somras gav skit resultat på mig.. Rage vart däremot en höjdare men rekommenderar Crack. Det sätter pump i en :D

occt
2010-11-10, 10:28
För er som no xplode inte fungerar för, hur stor är ni muskelmässigt?
Postat via en mobil enhet

Shark
2010-11-10, 22:44
Jag fick också dålig effekt av No Explode. Kör nu med Ragex2 istället.

corpsicle
2010-11-12, 16:31
Kan ju dela med mig av mina erfarenheter.

N.O-Xplode funkar bra för mig som energidryck. =)
Brutal FX mår jag illa av ( men den är ju så billig! ).
Shotgun får jag lite stim av men inte så mycket annat, möjligtvis lite illamående.
RAW får jag sjuk pump av, men man får komplettera med stim.
Superpump 250 är riktigt god och ungefär samma effekt som N.O-Xplode, stim o nice energi.
Sen har jag faktiskt testat Dalblads Creact och rent kreatin och det var väl typ samma, lite extra drag kanske.

Nästa produkt blir nog Rage av något slag.

EiseltUK
2010-11-12, 19:21
Hrm, vet inte riktigt när det kommer till Argininet, men man kan ju bli tillvänjd av Beta-alanin, så det känns ju lite som om att det skulle kunna vara ett likadant fall när det kommer till arginin. Grub har säkert svar på detta.

Det finns inte så jättemånga långtidsstudier så jag tror inte det finns någon som riktigt kan svara på frågan. Att göra ett uppehåll då och då brukar ju aldrig vara en nackdel. Sen beror det ju också på på om man tar argininet dagligen eller bara träningsdagar.

calle83
2010-11-13, 13:24
har kört 1.5 skopa i 4 veckor och för grym pump märkligt att det kan vara så stor skillnad från person till person.

sweaberg
2011-02-24, 17:14
Testa NO Xplode idag för första gången, tog den på helt tom mage, har haft pwo uppehåll ett tag innan och tog 2skopor 30min innan träning.

Resultat? Inte ett skit, kändes som det sämsta passet på länge, orkade ingenting, fick mjölksyra direkt, minimal ökning i pump kanske men det var de enda.

nu 4 timmar efter passet är jag fortfarande helt skakis av pigghet, även om jag bara tog 2skopor så känns det som jag fått i mig 1gram koffein, denna produkt ger mig bara negativa saker, men vad jag har hört innan så är den grym för vissa och sämst för vissa, antar att jag har otur då... 330kr åt hvete=)

Sundqvist
2011-02-24, 17:31
Testa skaka om burken så ingridienserna blandar sig ordentligt :)

nej, den ska inte skakas, den ska röras om med sked


OT: jag kände exakt samma, prövade 2 skopor första dagen, ingen skillnad.
Prövade 3 skopor dagen efter, mådde bara illa.
Smakar ren skit, och fick problem att somna (:

ingen direkt effekt av VIP-X heller, så får la pröva Rage eller crack!

Maximus Bonus
2011-02-24, 17:31
Jag har kört med SuperPump 250 i snart 2 år och får skitbra pump och helt galen energi.

Några veckor sen tänkte jag att jag skulle prova NO-Explode som jag hört så mycket bra om. FAN va besviken jag blev. Varken speciellt mycket energi, styrka eller pump.

Längtar tills burken är slut så jag kan köpa nytt Superpump utan dåligt samvete i plånboken.

Sundqvist
2011-02-24, 17:32
Superpump 250, va exakt samma sak för mig, kände INGENTING och gick runt och mådde illa HELA dagen ;D

anton2000
2011-02-24, 17:39
Jag har gått igenom 4 burkar NO nu och har aldrig mått dåligt/inte fått bra pump när jag tagit det. Dock så verkar det inte vara särskilt mycket beta alinin i så man får inte de där stickningarna som med andra pwos. NO ger bra pump men inte det där stimmet för mig. Men jag ska inte köpa mer NO mest pga priset, 13kr för 2 skopor känns lite väl. Då kör jag hellre Brutal FX som funkar kalas och lägger till kolisar själv :)

Maximus Bonus
2011-02-24, 17:51
Vad menas med "stim"?

Spridis
2011-02-24, 19:00
Jag har hittat en roligt bieffekt med NO-xplode, nämligen förkylningsdämpande!!!
Varje gång jag känt av begynnande förkylning det senaste ½ året har jag dragit in en skopa NO-x och dagen efter har det varit frid och fröjd. Detta på inrådan av en kompis. Frugan har kört med samma koncept och varken hon eller jag har varit förkyld även fast ungarna dragit hem en massa olika förkylningar från skolan.
Placebo, inbillning eller fakta? Vem vet, testa och se!
Nån pump har jag då aldrig kännt av produkten ifråga, men har man en burk i skåpet så får man väl hitta på nån användning för skiten :)