handdator

Visa fullständig version : Bajsnödig av tunga böj


hugok
2010-11-06, 10:21
Jag blir bajsnödig av tunga knäböj och måste lägga energi på att hålla mej. Jag går alltid på toa innan passen och även under om jag märker att det trycker på. Men om det trycker i böjen så är det fortfarande omöjligt att trycka ut skiten på toa när man inte har ~150 på axlarna. Jag har märkt samma sak med good morning också. Någon som har något förslag på hur jag ska lösa mitt problem? Vänta längre mellan måltiderna och böjpassen?

Pzorz
2010-11-06, 10:22
Jag blir bajsnödig av tunga knäböj och måste lägga energi på att hålla mej. Jag går alltid på toa innan passen och även under om jag märker att det trycker på. Men om det trycker i böjen så är det fortfarande omöjligt att trycka ut skiten på toa när man inte har ~150 på axlarna. Jag har märkt samma sak med good morning också. Någon som har något förslag på hur jag ska lösa mitt problem? Vänta längre mellan måltiderna och böjpassen?

Ta med dig stången in på toa - skit, och var glad.

G_lund
2010-11-06, 10:23
Böj utan byxor inne på dass?

hugok
2010-11-06, 10:33
Jag tränar visserligen hemma, men vafan lite realistiska ideer tack :)

limenka
2010-11-06, 10:57
"Tarmen" på väg ut pga allt för hög belastning. Finns filmer på sånt om du inte tror mig:(

fabbo
2010-11-06, 11:14
Jag hade samma problem med magen förut om jag gjorde knäböj med fri stång. Men sen jag börja köra med ställning var stången är fäst (heter det smittmaskin??) så har jag inte bekymmer med magen mera.
Jag har fötterna långt fram så att ryggen är helt rak, huvud, rygg och röv i samma linje. Då känns det att jag inte spänner magen och får "knäböjmage". Dåligt förklarat men jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Först kändes det konstigt att lyfta på det viset men benträningen är inte längre en plåga.

hugok
2010-11-06, 11:49
Jag hade samma problem med magen förut om jag gjorde knäböj med fri stång. Men sen jag börja köra med ställning var stången är fäst (heter det smittmaskin??) så har jag inte bekymmer med magen mera.
Jag har fötterna långt fram så att ryggen är helt rak, huvud, rygg och röv i samma linje. Då känns det att jag inte spänner magen och får "knäböjmage". Dåligt förklarat men jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Först kändes det konstigt att lyfta på det viset men benträningen är inte längre en plåga.

Jag förstår vad du menar. Tränar hemma så jag har tyvärr inte råd eller plats med en smith :(

hugok
2010-11-06, 11:50
"Tarmen" på väg ut pga allt för hög belastning. Finns filmer på sånt om du inte tror mig:(

Att man skiter ut tarmen? Fyfan, har du någon sådan video?

King Grub
2010-11-06, 11:52
Den som lägger ut bilder eller videos på det blir bannad.

hugok
2010-11-06, 11:59
Okej, det är förståeligt :) Kan du PMa om du har något Limenka?

Benjila
2010-11-06, 12:08
Hahaha, ofta du ens vill se en sådan video! :MrT:

David Brent
2010-11-06, 12:58
Hur vanligt förekommande är det? Det kanske inte är det som är problemet.

Arf Pingvin
2010-11-06, 12:59
Böj utan bälte. Blir mer tryck med bälte. Alternativt tar du med dig bältet på dass och får bättre tryck där :D

rickardptrsn
2010-11-06, 13:16
d här måste ju vara ett bait haha sjukligt kul :D dock jävligt om d är sant!

johanhej
2010-11-06, 13:26
Du kan ju prova på dassböj, en version av boxböj.

saab900
2010-11-06, 13:51
Ta en kopp kaffe någon timme innan träning. På mig har koffein i alla dess former en laxerande verkan och leder till tarmtömning inom en timme. Men tränar du hemma kan du ju lika gärna nakenböja ovanför kattlådan :D

rolf
2010-11-06, 14:33
Jag upplever att jag blir akut bajsnödig av att köra stående vadpress, oberoende om det är hemma bara med kroppsvikten eller på gymmet under en stång. Det händer alltid.

1684_
2010-11-06, 14:55
Vf läser man spnt här när man ska äta , å dessutom blodpudding till middag snarT????! Förbannade killar med typiska problem.

saab900
2010-11-06, 15:01
Vf läser man spnt här när man ska äta , å dessutom blodpudding till middag snarT????! Förbannade killar med typiska problem.

Vadå? Hälften av killars diskussioner handlar om flickor och sex, och den andra hälften om bajs och bajsrelaterade problem. Vi är enkla, primitiva varelser.
Fan, en annan kan sitta och käka köttfärssås, avbryta och gå och torka baken på en pensionär, tvätta händerna och återgå till måltiden som om inget har hänt. Blir du verkligen äcklad av att bara läsa om bajs? :D

hugok
2010-11-06, 15:40
Böj utan bälte. Blir mer tryck med bälte. Alternativt tar du med dig bältet på dass och får bättre tryck där :D

Ja det är mest när jag kör med bälte som problemet uppstår, men även utan bälte brukar det trycka på.

d här måste ju vara ett bait haha sjukligt kul :D dock jävligt om d är sant!

Dessvärre är det sant, och ja det är riktigt jävligt :(

Ta en kopp kaffe någon timme innan träning. På mig har koffein i alla dess former en laxerande verkan och leder till tarmtömning inom en timme. Men tränar du hemma kan du ju lika gärna nakenböja ovanför kattlådan :D

Jag ska prova det där med att ta något med laxerande effekt, blir nog inte kaffe dock. Jag kan ju oxå prova det att nakenböja med en hink och maxa i början av varje pass med bälte. Men jag är inget stort fan av att nakenböja, provade det en gång och det kändes skumt*screwy*

Chrillee
2010-11-06, 17:09
Jag kan bli bajsnödig efter de sista riktig sega chinsen av nån anledning. *screwy*