handdator

Visa fullständig version : För att ligga mest


tsp
2010-11-04, 22:18
Tjena! Spinoff på tidigare trådar. Vad ska man helst trolla om att man sysslar med/arbetar med, när man raggar på exempelvis krogen, för att få ligga så mycket som möjligt (med tjejer)?

Själv tror jag att de allra flesta tekniska yrken är rätt uteslutna. Typ dataingenjör är väl oerhört osexigt? såvida man inte jobbar på typ google eller facebook vilket nog kan imponera på många. Känns som att fysiska arbeten attraherar mycket mer. Träffade själv en tjej på krogen för ett tag sedan som var byggnadsarbetare, det var en turn-on för mig faktiskt. Blond vältränad tjej var det. Ville bara knoulla byggdammet av henne där och då.

CoKEmaN
2010-11-04, 22:25
Köp Denna (http://www.bokia.se/bok/9781849832496/the-playbook-barney-stinson-matt-kuhn?gclid=CO_xiNOMiKUCFcOJDgodtCvzNg?)

Där finns allt du behöver veta ;)

RassK
2010-11-04, 22:33
Skådis

wo0ord
2010-11-04, 22:34
Var dig själv?

sweetkarolina
2010-11-04, 22:34
Hockeyspelare har vi redan kommit fram till i jakten på den optimala kroppen-tråden.

Fast jag tror det mesta lite udda är bra för att väcka intresse.
idrottare, kroppsarbetare osv.

Sprängarbas/sprängtekniker skulle nog ja gå igång på. :D

sweetkarolina
2010-11-04, 22:38
Och sen tror jag garanterat att en bra, icke-uppenbar, intressant lögn är bättre än sanningen (om man nu inte har något att berätta som är både sant och intressant)

Oh, träffade en kille som tävlade i livräddning! Det var sjukt hett tyckte jag (och hans fru...)

Oxe
2010-11-04, 22:43
Är väl lite beroende på vilken typ av tjejer du vill ligga med... olika kretsar går efter olika standarder...

Grotesk
2010-11-04, 22:45
Fluffare? :D

ViktorLarsson
2010-11-04, 22:51
Jag är undersköterska, är det några tjejer som tycker det är sexigt? :naughty:

/Peace.

Degpekka
2010-11-04, 22:59
Brandman borde väl funka ganska bra?

1911
2010-11-04, 23:03
Att ljuga om hur gott man lever på sina aktievinster och mest är ledig och reser runt lär vara effektivt om man vill ligga med snygga, dumma brudar. Det är ju bara fattiga människor som är anställda.

hugok
2010-11-04, 23:06
Brandman borde väl funka ganska bra?

+1, precis vad jag tänkte skriva. Dessutom snickare. Jag säger hellre till en tjej att jag är händig än att jag är stark för det tar de bara som skryt, ska synas ändå :)

mattilainen
2010-11-04, 23:06
Jag är undersköterska, är det några tjejer som tycker det är sexigt? :naughty:

/Peace.

jag är också undersköterska och de flesta tjejerna jag träffat blir väldigt intresserade och nyfikna hur en "som jag" jobbar som det :p

Så jo, det funkar ;)

Var utbildade du dig? Gymnasiet?

Tricce
2010-11-04, 23:07
Massör, kiropraktor, naprapat

ViktorLarsson
2010-11-04, 23:07
jag är också undersköterska och de flesta tjejerna jag träffat blir väldigt intresserade och nyfikna hur en "som jag" jobbar som det :p

Så jo, det funkar ;)

Var utbildade du dig? Gymnasiet?

Omvårdnadsprogrammet Uddevalla. :)

Gött å höra, då kanske jag ligger hyffsat till, hahaha.

/Peace.

Tricce
2010-11-04, 23:21
Btw är man tillräckligt snygg och charmig får man ligga utan att ljuga om yrken ;)

tsp
2010-11-04, 23:33
Intressanta förslag! Funderar själv en smula över pilot. Det var väl en riktig höjdargrej att vara under typ 50, 60-talet i alla fall? Är det lika hett nu för tiden eller är folk i allmänhet för bekanta med pilotyrket så att det blivit osexigt?

svennebanan
2010-11-04, 23:39
Vilket jävla kryp man är om man tvingas/väljer att ljuga om sin sysselsättning för att få ligga.

Kör på dörrvakt. Verkar ju vara det bästa enligt den andra tråden.

tsp
2010-11-04, 23:45
Vilket jävla kryp man är om man tvingas/väljer att ljuga om sin sysselsättning för att få ligga.

Kör på dörrvakt. Verkar ju vara det bästa enligt den andra tråden.

Nja, man kanske bara är mytoman eller uppmärksamhetshora?

hugok
2010-11-04, 23:47
Intressanta förslag! Funderar själv en smula över pilot. Det var väl en riktig höjdargrej att vara under typ 50, 60-talet i alla fall? Är det lika hett nu för tiden eller är folk i allmänhet för bekanta med pilotyrket så att det blivit osexigt?

Det finns ju gott om flygvärdinnor*drool*

svennebanan
2010-11-04, 23:48
Nja, man kanske bara är mytoman eller uppmärksamhetshora?

Jaha. Då är det okey.

Kwon
2010-11-05, 00:05
Säg att du känner Herkulez eller är bundis med King Grub, klart.

tsp
2010-11-05, 00:06
Det finns ju gott om flygvärdinnor*drool*

För min del tänder jag inte alls på flygvärdinnor. Tänker bara på ryanair, illa sittande (och fula) dräkter, svettiga smörgåsar osv.

HulkH
2010-11-05, 00:07
Nja, om man säger tex att man är civilingenjör eller pilot eller ett annat riktigt bra betalt yrke tror jag det imponerar rätt bra;) Inge har väl emot någon med Ca$h :)

Scratch89
2010-11-05, 00:28
btw är man tillräckligt snygg och charmig får man ligga utan att ljuga om yrken ;)

+1.

joasimo
2010-11-05, 00:32
Har man utseendet, personligheten och självförtroende får man ligga om man så skulle vara gatuliggare. :D Jag är arbetslös och får napp hela tiden!

Eliasso n
2010-11-05, 02:03
Äh säg att du är sjöman. Går det hem så går det hem.

Om inte? tjaa då sticker du ändå från landet inom den närmsta framtiden.

En s.k win-win-situation.

tsp
2010-11-05, 02:34
Min stil är i alla fall att inte säga något alls om mitt yrke/sysselsättning! Kör på den mystiska stilen alltså! Får ligga sjukt mycket *popcorn*

Jazen
2010-11-05, 05:31
hmm inge yrke men hallå, skinnställ,sporthoj då får man ligga ^^

hallar
2010-11-05, 06:59
Läkare

Arf Pingvin
2010-11-05, 07:57
Känner en som brukade säga att han pluggade till läkare. Gick väl bra tills en tjej kollade upp honom... Busted! Det hade vi mycket roligt åt. Men han kom in på läkarlinjen till slut och det funkar tydligen.

MrBoris
2010-11-05, 08:09
För mig har det oftast gått dåligt om jag sagt min titel "civilingenjör" eller liknande. Bättre att bara undvika sådana diskussioner

Yes
2010-11-05, 08:22
Saker jag testat:

Astronaut - kan göras sjukt kul om man är bra på att spela oförrättad; "Vaddå, tror du mig inte? Varför skulle inte jag kunna vara astronaut, va!? Är det för min glasögon? Visst är det så, du tycker inte en glasögonorm kan vara en astronaut - jäkla rasist!".

Stridspilot - kan följas upp med ovanstående; "Nä, okej, jag är egentligen stridspilot men har alltid velat bli astronaut - jag kör bara det här giget tillfälligt".

Poet - perfekt om man vill spela svår och knarkad, tala mycket om demoner och smärta, avsluta sedan med att skriva en dikt åt henne; "du är söt, är du blöt?".

Jobbar på chokladfabriken/Marabou - när man berättar om sitt jobb stjäl man stegvis allt mer detaljer från Willy Wonka; "ganska trevligt jobb faktiskt, fast chefen är rätt excentrisk..."

Städare - snacka om det som om du tänkt göra karriär inom yrket; "... om ett par veckor hoppas jag få börja jobba med kontorslandskap, mycket bättre än offentliga toaletter, då ökar också mina chanser att bli teamledare i framtiden - fast det är antagligen några år kvar dit..."

Porrskådis - den här har jag aldrig testat, men om tillfälle ges... tanken är att säga att man är porrskådis men att man måste sluta för man har HIV; "alltså, vi kan ju fortfarande ha sex med kondom - det är ingen fara!".

Nitrometan
2010-11-05, 09:27
För min del tänder jag inte alls på flygvärdinnor. Tänker bara på ryanair, illa sittande (och fula) dräkter, svettiga smörgåsar osv.

Jag håller med dig. Inte alls nåt upphetsande.

Ända tills jag flög med Air Dolomiti. Snygga, välsittande dräkter och ruskigt trevliga värdinnor.

Nitrometan
2010-11-05, 09:31
Astronaut - kan göras sjukt kul om man är bra på att spela oförrättad; "Vaddå, tror du mig inte? Varför skulle inte jag kunna vara astronaut, va!? Är det för min glasögon? Visst är det så, du tycker inte en glasögonorm kan vara en astronaut - jäkla rasist!".
Astronauter får ha glasögon. En del av dem är gamla.

http://www.engadget.com/2010/11/04/nasa-now-brought-to-you-by-superfocus-llc-video/

Fatalist
2010-11-05, 12:45
Om du nu ska trolla inför en tjej du vill ha sex med (vilket jag tycker är ynkligt) så måste det bästa vara att ta reda på hennes intressen och preferenser och sedan utgå från dem?

Kek
2010-11-05, 13:03
Att säga att man är läkarstudent/läkare om man är lite äldre kanske lär ju vara attraktivt. En god vän till mig blev ganska dragen en kväll och stog och snackade så oerhört mycket skit. För en som inte känner honom så verkar han nästan nykter i det tillståndet men egentligen är han redlös.

Sa att han gick På Harward, Medschool och att han var hemma och besökte släktingar, att han hade ett litet företag vid sidan av som finanserade hans studier osv osv osv och tjejen verkade köpa allt det här och gillade det uppenbarligen eftersom han fick ligga.

Kek
2010-11-05, 13:07
Btw är man tillräckligt snygg och charmig får man ligga utan att ljuga om yrken ;)

Mja, kanske men i slutändan handlar det ändå om vem som kan ejakulera mest stålar ur sin monstersnopp.

Valvanto
2010-11-05, 15:24
Saker jag testat:

Astronaut - kan göras sjukt kul om man är bra på att spela oförrättad; "Vaddå, tror du mig inte? Varför skulle inte jag kunna vara astronaut, va!? Är det för min glasögon? Visst är det så, du tycker inte en glasögonorm kan vara en astronaut - jäkla rasist!".

Stridspilot - kan följas upp med ovanstående; "Nä, okej, jag är egentligen stridspilot men har alltid velat bli astronaut - jag kör bara det här giget tillfälligt".

Poet - perfekt om man vill spela svår och knarkad, tala mycket om demoner och smärta, avsluta sedan med att skriva en dikt åt henne; "du är söt, är du blöt?".

Jobbar på chokladfabriken/Marabou - när man berättar om sitt jobb stjäl man stegvis allt mer detaljer från Willy Wonka; "ganska trevligt jobb faktiskt, fast chefen är rätt excentrisk..."

Städare - snacka om det som om du tänkt göra karriär inom yrket; "... om ett par veckor hoppas jag få börja jobba med kontorslandskap, mycket bättre än offentliga toaletter, då ökar också mina chanser att bli teamledare i framtiden - fast det är antagligen några år kvar dit..."

Porrskådis - den här har jag aldrig testat, men om tillfälle ges... tanken är att säga att man är porrskådis men att man måste sluta för man har HIV; "alltså, vi kan ju fortfarande ha sex med kondom - det är ingen fara!".

Jag gillar Yes.

Om du nu ska trolla inför en tjej du vill ha sex med (vilket jag tycker är ynkligt) så måste det bästa vara att ta reda på hennes intressen och preferenser och sedan utgå från dem?

Håller med helt och hållet!

Landström
2010-11-05, 15:46
För min del tänder jag inte alls på flygvärdinnor. Tänker bara på ryanair, illa sittande (och fula) dräkter, svettiga smörgåsar osv.

Kanske bara är jag... men var inte flygvärdinnorna snyggare förr i tiden?

agazza
2010-11-05, 15:51
Behöver du låtsas ha ett megasuperspeciellt yrke så är du på fel krog.

För övrigt så ska du va rolig och livfull och visa att du gärna tar hon i ett redigt polisgrepp över bardisken där och nu ifall det skulle vara så.

Alter ego
2010-11-05, 16:14
Poet - perfekt om man vill spela svår och knarkad, tala mycket om demoner och smärta, avsluta sedan med att skriva en dikt åt henne; "du är söt, är du blöt?".

:laugh::laugh::laugh:

Yes
2010-11-05, 16:29
Jag gillar Yes.

Jag med! Vi kanske kan bli kompisar? :D

snej
2010-11-05, 16:32
Säg bara att du är VD/framgångsrik egen företagare så har du halva inne. Quinnor tänker bara på pengar :thumbup:

Inge Enveten
2010-11-05, 16:59
Anusdoktor borde funka.. :D sen säger du att du precis kom från ett arbetspass och så ber du om att få skaka hand :D

Ristretto
2010-11-05, 17:37
Det räcker att berätta att man har två 22" baskaggar.

Valvanto
2010-11-05, 19:58
Jag med! Vi kanske kan bli kompisar? :D

Tänkte vi skulle bli blodsbröder? Hoppar direkt från kapitel 1 till 3? :thumbup: