handdator

Visa fullständig version : Facerapes


Raschmus
2010-11-02, 19:10
Citera roliga facerapes ni gjort, blivit utsatta för eller någon av era fb-vänner!

Fan, fick brev hem idag.. :/ kan inte alls namn o adres så alla jag "myst" med i sommar å höst borde gå å kissa :P
+ omdöpt mellannamn till Ölhävarn.

QK! Ska få tandställning.. Dom gissar på 3år? SUCK!:(

M fl mfl


Er tur!

egge
2010-11-02, 19:15
Gruppsex är najs men man skäms lite efteråt...

Stoltz
2010-11-02, 19:33
Jag tar 20 i bänkpress

Andy.da.wohoo
2010-11-02, 19:35
Jag tar 20 i bänkpress

HAhahaha shitfifan, over the top bro! :D

Pzorz
2010-11-02, 19:37
duschar, bajsar och äter samtidigt

mangemani
2010-11-02, 19:37
måste det vara FB?
kan inte komma på nån därifrån men minns ett citat från mina yngre dagar på lunarstorms tiden.

"man ska inte prata med fula människor,dom kan få för sej att det är ok att se ut så då"

tsp
2010-11-02, 19:45
"Jag har sugit av kungen!!" smsades även till min farmor, moster osv.

G_lund
2010-11-02, 19:57
"älskar att bajsa på tjejernas toa"

några minuter senare

"Stopp i avloppet på tjejtoan"

EkarN
2010-11-02, 20:34
"Alltså shit fyfan sket stopp i toan nyss, morsan är skitarg vad ska jag göra?:S"

Den drog mina mina kära klasskamrater:D

pbiddy
2010-11-02, 22:30
"Vaknade 08:30 med en morot i röven."

agazza
2010-11-02, 22:38
Faceraped betydde två blåmärken på hakan på min tid..

Mantus
2010-11-02, 22:40
"Shit. Har blivit något knas med kuken.... Tack så mycket (killnamn)!"

Är väl den jag fick nyligast. Riktigt rolig faktiskt om man ser det i rätt kontext. Killen är finne och känd för att ****** runt och som svensk antas man vara bög i Finland. Mina finska vänner skrattade gott åt det.

Den värsta var när några "kompisar" facerapeade mig för ett par år sedan. Jag skällde nog ut dem i en timme efteråt. Inte nog med att de skapat grupper som "Ja, till tidelag", "Jag älskar incest" och "Nazist javisst" de hade dessutom sänt invitations till alla jag känner inklusive mina föräldrar. De gjorde en hel del annat också men det var detta jag reagerade mest på.

Annars är jag väldigt skämttålig och tycker att en hel del facerapes är roliga särskilt när det är så tydligt att det inte är jag som skrivit. Men ett sådant beteende som det här jag skrivit ovan kunde fått mig bannad från facebook+ att jag fick förklara för både mina föräldrar och en hel del vänner vad de gjort.

Kek
2010-11-02, 22:40
Att byta födelsedag är ju en klassiker så att alla spammar sönder sidan med grattis!11

Att gå ihop ett par stycken och skriva något kul på offrets wall så att alla får för sig att personen gjort något skumt/hänt något. Typ "Hörde om det som hände mannet, grymt ledsen men du vet att jag finns här för dig" eller något annat passande så att andra snokare och spíoner börjar få för sig saker.

Gabriel174
2010-11-02, 23:00
Brukar facerapea en tjejkompis ganska ofta.

Tror att dom två senaste var:
*Det enda positiva med den här dagen var mitt klamydiatest (alternativt HIVtest)
*Det är fest i min mun och alla får komma!

Tjuckot
2010-11-02, 23:01
Att gå ihop ett par stycken och skriva något kul på offrets wall så att alla får för sig att personen gjort något skumt/hänt något. Typ "Hörde om det som hände mannet, grymt ledsen men du vet att jag finns här för dig" eller något annat passande så att andra snokare och spíoner börjar få för sig saker.

Ursäkta mig, vadå? Med den texten låter det ju som att någon närstående har dött. Är det kul?

Morrris
2010-11-02, 23:03
Pokear hellre personer som offret i fråga har konstig eller dålig relation till.

Irreversible ftw!

Gabriel174
2010-11-02, 23:06
Pokear hellre personer som offret i fråga har konstig eller dålig relation till.

Irreversible ftw!

Hahaha helt rätt.


(Till alla som inte har Facebook... poke=man vill ligga.. :D)

Stoltz
2010-11-02, 23:08
(Till alla som inte har Facebook... poke=man vill ligga.. :D)

Vänta nu, va??...


...


Alltså, jag blev pokead för inte så länge sedan av någon... Jag hade ingen aning om det..! Trodde det var någon sorts "Like"..!

Kek
2010-11-02, 23:08
Ursäkta mig, vadå? Med den texten låter det ju som att någon närstående har dött. Är det kul?

Fritt för tolkning, behöver ju inte utgå från det värsta alltid heller. Sen skrev jag bara något i brist på annat. Går ju givetvis att skriva vad man vill.

Olegh
2010-11-02, 23:14
Hahaha helt rätt.


(Till alla som inte har Facebook... poke=man vill ligga.. :D)

Helvete. Min bror vill ha sex med mig. Jelp.

Gabriel174
2010-11-02, 23:20
Vänta nu, va??...


...


Alltså, jag blev pokead för inte så länge sedan av någon... Jag hade ingen aning om det..! Trodde det var någon sorts "Like"..!

Go for it :D

Helvete. Min bror vill ha sex med mig. Jelp.

Incest.... familjefest :confused:

Gabriel174
2010-11-02, 23:21
http://www.facebook.com/pages/sluta-puffa-mig-och-erkann-att-du-vill-ha-sex-med-mig-istallet/131821070177355

agazza
2010-11-02, 23:26
va? jag poke:ar alla :/

Nible
2010-11-03, 00:18
Facerapes ska ju göras så att folk verkligen går på det, annars suger det ju.

Jag facerapeade en polare om att han hade blivit av med körkortet. Alla gick på det inklusive hans farsa som lackade på honom två veckor senare efter att ha hört det av en arbetskamrat. Det var roligt.

Gabriel174
2010-11-03, 00:22
"Den enda som puffat mig idag är en killpolare. Jag puffade tillbaka, är jag bög nu? "

Tricce
2010-11-03, 00:23
"Den enda som puffat mig idag är en killpolare. Jag puffade tillbaka, är jag bög nu? "

Inte om det är du som är "the giver"

Forqie
2010-11-03, 01:58
Obvious facerapes är inte lika roliga som idiot-förklarande faceraps IMO.
T.ex. "Fan, ofta Afrika är ett land..." eller dylikt.

Grotesk
2010-11-03, 08:49
Jag är 21år och fd. datornörd, men jag fattar fan ingenting av ert smutsiga FB-snack. :(

Chaan
2010-11-03, 08:52
Jag är 21år och fd. datornörd, men jag fattar fan ingenting av ert smutsiga FB-snack. :(

Varför och hur avgiftade du dig? Jag gillar att skriva på knapparna. På datorn.

G_lund
2010-11-03, 08:52
Jag är 21år och fd. datornörd, men jag fattar fan ingenting av ert smutsiga FB-snack. :(

:laugh:

bästa facerapen hittills!

Scratch89
2010-11-03, 09:10
Brukar facerapea en tjejkompis ganska ofta.

Tror att dom två senaste var:
*Det enda positiva med den här dagen var mitt klamydiatest (alternativt HIVtest)
*Det är fest i min mun och alla får komma!

Hahahahaha! :laugh:

Jag ser flera sådana varje dag, men jag har så dåligt närminne att jag inte kommer ihåg dem.

Yllegarn
2010-11-03, 09:26
En vän som tål en del råkade glömma logga ut från Facebook från en "publik" dator en fredag förmiddag..

Vips så var statusen "I just got married! I am so happy!" :em:

Han loggade inte in på FB förens på söndagen efter att ha fått minst ett dussin sms med "Congratulations!/Grattis!/Med vem?!"

Han hade precis introducerat sin (då, inte ännu officiella) flickvän för familjen helgen innan...

Han vet inte vem/vilka som gjorde det men skrattar fortfarande åt det! :thumbup:

Grotesk
2010-11-03, 10:08
Varför och hur avgiftade du dig? Jag gillar att skriva på knapparna. På datorn.

Hej "Chaan"

Jag avgiftade mig eftersom jag gick in i en depression, så det tog sig naturligt. Fortfarande ren och lycklig, men min nya flickvän är lite datornörd så det kommer krypandes. Hoppas operera mig snart, därefter lågkaloridiet så jag inte orkar hålla igång spelandet.

Mvh

p057-1337

Chaan
2010-11-03, 10:12
Hej "Chaan"

Jag avgiftade mig eftersom jag gick in i en depression, så det tog sig naturligt. Fortfarande ren och lycklig, men min nya flickvän är lite datornörd så det kommer krypandes. Hoppas operera mig snart, därefter lågkaloridiet så jag inte orkar hålla igång spelandet.

Mvh

p057-1337

Menar du att du är datanörd om du spelar WoW?

isterbuk
2010-11-03, 11:40
Det där med pokeningar kan ju knappast vara något som stämmer :D Fan vad ligga man skulle få då, högst osannolikt!

Har blivit faceraped en gång, då skrevs de nåt om att jag var ute på jakt efter att få ligga på något fyndigt sätt. Blev väldigt uppskattat hos familj och kollegor, numera f.d kollegor.

Poxeman
2010-11-03, 11:41
Kul att de just pratade om Facerape-fenomenet på P3-Populär.

ante
2010-11-03, 12:09
Det där med pokeningar kan ju knappast vara något som stämmer :D Fan vad ligga man skulle få då, högst osannolikt!

Har blivit faceraped en gång, då skrevs de nåt om att jag var ute på jakt efter att få ligga på något fyndigt sätt. Blev väldigt uppskattat hos familj och kollegor, numera f.d kollegor.

fick du sparken pga det ? :)

olwe
2010-11-03, 12:51
En lite pryd tjej jag känner som gillar att vara high maintenence och lite snoffsig fick en jäkligt skön som gick ungefär:

"Om det fanns k*ksmak på burk skulle jag aldrig dricka något annat"

Den har jag garvat åt länge =)

schröder
2010-11-03, 12:57
Körkort!

har man dragit några gånger

isterbuk
2010-11-03, 13:21
fick du sparken pga det ? :)

Nej ;) Men det var inte populärt från kollegorna (de flesta runt 50 strecket) att "jag" hävde ur mig något så urbota korkat när jag jobbade med det jag gjorde.
Även fast man förklarade läget så såg de inte mig som den lugna, snälla och omtänksamma människan jag är :) Utan som en person som blir hämningslös så fort det intas alkohol och går över eld och vatten för att lägra.

stolpskott
2010-11-03, 15:59
En snubbe jag gick i grundskolan med råkade ut för denna:
"JAG SKA BLI PAPPA!!!!!"

Aldrig sett så ilskna kommentarer på facebook som hans pappas :D

cirkelrak
2010-11-03, 16:22
"älskar att bajsa på tjejernas toa"

några minuter senare

"Stopp i avloppet på tjejtoan"

:laugh:

För två år sedan när jag gick ifrån en skoldator utan att låsa den passade någon jag känner på att gå med i sverigedemokraternas grupp och skicka invites till alla. Tur att några skickade meddelanden och frågade vad som stog på annars hade jag inte märkt nått.

Sniggel
2010-11-03, 16:36
Hahaha helt rätt.


(Till alla som inte har Facebook... poke=man vill ligga.. :D)

Haha, vafan cerberus här på kolo poke:ar mig konstant :D