handdator

Visa fullständig version : Gym i linköping, gärna så billigt som möjligt


Adamz
2010-10-29, 21:32
Jag kommer flytta till Linköping om en vecka och vill hitta ett gym o träna på, finns någon från linköping här kanske, som vet vart Lambohov ligger, kanske finns nå gym i närheten? priser?

samerino
2010-10-29, 22:46
Lambohov ligger typ 5km ifrån stan, tar väl en 15-20 min med cykel annars går bussen ganska ofta. Närmaste gymmet är Campushallen. Men det är ganska dyrt såvida du inte är student.
Citygymet ligger mitt i stan och har bra pris och Gymbolaget som ligger i tannefors har också ganska bra priser men ligger en bit längre bort.
Lycka till! :)
http://citygymet.nu/
http://gymbolaget.se/index.php

LoTiX
2010-10-29, 23:13
Började gymma när jag bodde i Lambohov, körde på ett billigt gym inne i stan. Detta visade sig vara ett stort misstag; det är inte så kul att cykla i 20 minuter fram och därefter 20 minuter tillbaka. Det tar emot att sticka iväg då, framförallt i dåligt väder och kyla.

Campushallen är klart bättre, trots priset. Sedan så är det ett mycket bra gym också.

Bwall
2010-10-29, 23:36
Campushallen är dyr, men det är värt det, särskilt om man är student. Så mycket smidigare att bara gå dit innan/efter skolan, annars blir det svårare att hitta tid till att träna. Lambohov ligger ju en bit från stan också.

Adamz
2010-10-30, 01:09
Okej Tack, vad är månadspriset på campushallen? just nu betalar jag 240kr/månad i sundsvall.
Är inte student dock, arbetslös/nå sånt

Lotix håller verkligen med dig, har själv 15 minuter nu och i vissa väder.. ja :p hur långt är det dit ca?

Xtreme-G
2010-10-30, 09:22
375 kr/mån på campushallen för ickestudenter
316 kr/mån för studenter mfl*

* Priserna gäller studenter, LiU-anställda, arbetssökande, långtidssjukskrivna och pensionärer.

Detta gäller 12 mån autogiro

Cash money
2010-10-30, 09:36
bengans hardcore källare tar 150kr/månad. och bengan levererar när det gäller musik också!

z_bumbi
2010-10-30, 09:43
Korpen ligger i Mjärdevi och även om det också var ganska så dyrt så är det fortfarande billigare än Campushallen.

LoTiX
2010-10-30, 10:07
Korpen ligger i Mjärdevi och även om det också var ganska så dyrt så är det fortfarande billigare än Campushallen.

Har en polare som skrev upp sig där och enligt honom var det rätt kasst.

z_bumbi
2010-10-30, 10:20
Som vanligt får den som letar gym kolla upp gymmen själv då preferenserna varierar men det är ju i alla fall billigare och det var ju en av huvudfrågorna.