handdator

Visa fullständig version : Brutal FX vs NO-Xplode


Fettecke
2010-10-24, 12:52
Jag nyss laggt en beställning av NO-Xplode, men har läst runt på nätet och sett att procentuellt fler är nöjd med Brutal FX... priset är detsamma per kilo för övrigt...

Någon som har någon djupade insikt i respektive produkt och kan säga om någon av dom är "bättre" som PWO ?

I övrigt är tanken att käka rent EAA före/efter träning utöver PWOn

Det finns kanske bättre PWOs förutom dessa i samma prisklass (300:-/kg) ?

Matte_
2010-10-24, 16:19
Jag har bara provat No-Xplode, den gav mig inget positivt, fick bara ont i magen.

Kischen
2010-10-24, 16:24
Jag har bara provat No-Xplode, den gav mig inget positivt, fick bara ont i magen.

Har testat 7-8 st och Jack3d fungerade bäst, NO-xplode sämst.

Fettecke
2010-10-25, 08:05
Jag la just om ordern till Brutal istället :P

oglecki
2010-10-27, 16:01
har bade kort med explode och brutalen nar det galler smak sa e exlode battre och nar det galler styrka och pump genom passet den har fungerat varje gang for mig har sakert kort en 6 burkar, men nu har ja bytt till jack3d, den ar riktig galen, du slipper massa farg amnen a bli dalig i magen som av exlode man kan bli

agazza
2010-10-27, 16:24
Fick inte ut mycket av No explode, tills jag började äta någonting till, varannan tugga, typ mackor eller nåt bara, så lugnade sig magen mycket mer, kom ihåg att låta drycken stå typ 10 minuter innan du dricker den så slipper du ont i magen också.

När jag äter till så blir det ett mer jämnt tryck i kroppen, annars brukar jag bli skakig och gäspig.

du borde skaka burken ordentligt också för ingredienserna kan skikta sig lite iomed frakten osv, jag tror koffienet är tyngre än resten av ingredienserna för nu på slutet av burken så har jag börjat känna av det mycket mer.

sweaberg
2010-10-28, 01:08
jack3d verkar ju amazing, inte hört ngt dåligt från den.

en fråga dock, är det samma mängd beta-alanin i jack3d som rage och brutal tex ? står inte ut med stickningarna asså.

WHITEFOLKS
2010-10-28, 01:27
Tänk på att det är en del maltodextrin i no-xplode också så du kan inte jämföra kilopriset rakt av. Det är nog ungefär en tredjedel maltodextrin.