handdator

Visa fullständig version : Tjej i svenska new york fruar trycker tillväxt


BajareN
2010-10-23, 08:10
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7921647.ab

Något ni skulle syssla med om det vore lagligt? Ökad förbränning, bättre välmående, bättre hy, hår och så vidare.

Snobbe
2010-10-23, 08:29
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7921647.ab

Något ni skulle syssla med om det vore lagligt? Ökad förbränning, bättre välmående, bättre hy, hår och så vidare.

Och vad bevisar att hon får allt det av de nsprutan?:)

BajareN
2010-10-23, 08:44
Om man är påläst vet man vad hon trycker i sig

Slartibartfast
2010-10-23, 08:47
Är det samma grejer som Stallone tar?

hultman
2010-10-23, 08:47
Finns en rad fördelar med hgh. En uppenbar nackdel är att det kostar en hel del pengar och är svårt att kvalitetskontrollera. Säljs mycket skit på marknaden och det är mycket känsligt i hanteringen.

hultman
2010-10-23, 08:51
Apropå laglighetsperspektivet så är det en non-issue. Det är inget som spåras särskilt enkelt och hur svårt är det att gömma det mellan sticken?

Slartibartfast
2010-10-23, 08:55
Jag antar att nåt liknande kommer att bli lagligt och allmänt använt när det väl kommersialiseras och kvalitetsregleras.

eternallord
2010-10-23, 08:55
Inte som ung för att bli större, men när man börjar bli äldre och kroppens egna system börjar sina och avta kan jag definitivt tänka mig att börja ta saker som tillväxthormoner och steroider och dylikt för att kompensera och hålla sig i bra form.

Morrris
2010-10-23, 08:55
Apropå laglighetsperspektivet så är det en non-issue. Det är inget som spåras särskilt enkelt och hur svårt är det att gömma det mellan sticken?

Du är medveten om att det finns en stor portion människor som bygger sin moral runt vad som står i lagboken, va?

Eddie Vedder
2010-10-23, 09:01
Jag gillar tjejen i det programmet (minns inte vem av dom) som drog till med något i stil med: "Asså folk i Sverige tror liksom att botox är någon sorts gift!"

Hört talas om botulinumtoxin?:D

hultman
2010-10-23, 09:10
Du är medveten om att det finns en stor portion människor som bygger sin moral runt vad som står i lagboken, va?

Absolut. Och det har jag förståelse för. Men lagboken är ingen sammanfattning av min personliga moral. Är jag mer moralisk om jag ordnar hgh via sjukvården än på egen hand?

Langster
2010-10-23, 09:19
Absolut. Och det har jag förståelse för. Men lagboken är ingen sammanfattning av min personliga moral. Är jag mer moralisk om jag ordnar hgh via sjukvården än på egen hand?

Absolut. Det är inte moraliskt försvarbart att handla med kriminella.

martikainen
2010-10-23, 09:36
Inte som ung för att bli större, men när man börjar bli äldre och kroppens egna system börjar sina och avta kan jag definitivt tänka mig att börja ta saker som tillväxthormoner och steroider och dylikt för att kompensera och hålla sig i bra form.

Har exakt samma ståndpunkt, när jag märker att kroppen börjar ge sig så kommer jag definitivt göra vad jag kan för att hålla den fräsh! Så länge det inte medför en för stor risk. (Framtidens forskning kanske hittar fina sätt att förfina dagens tillväxthormoner och liknande)

Cilia
2010-10-23, 10:07
Jag gillar tjejen i det programmet (minns inte vem av dom) som drog till med något i stil med: "Asså folk i Sverige tror liksom att botox är någon sorts gift!"

Hört talas om botulinumtoxin?:D
Det är tjejen på filmen. Hon är en riktig bonde.

MAXX
2010-10-23, 10:09
Kvinnor på hgh... Jag ser inte det positiva såvida dom inte vill se ut som transor. Grövra ansiktsdrag, större näsa, käkparti, händer osv..

Detta för att få lite mer muskler och lågt kroppsfett? Vilket för övrigt ser jävligt okvinnligt ut det också(när det blir överdrivet).

JMO...

Sheogorath
2010-10-23, 10:16
Du är medveten om att det finns en stor portion människor som bygger sin moral runt vad som står i lagboken, va?

Hoppar in: Absolut är det så. Men etiken ska styra lagen, inte tvärtom. Jag framhåller att de som definierar sin etik efter lagboken är, kort sagt lite dummare människor. Sen sammanfaller möjligen lagen med vissa/många människors etiska hållning väldigt väl, men det är en annan fråga. Det borde hos alla finnas områden där man helt enkelt inte tycker att juridiken är korrekt, annars är det något allvarligt fel med ens grundläggande värderingar.

Sheogorath
2010-10-23, 10:17
Absolut. Det är inte moraliskt försvarbart att handla med kriminella.

Det där är ett alldeles för generellt statement.

hejhopp79
2010-10-23, 10:34
Jag har skrivit en uppsats om AAS och samhällets/medias syn.

AAS i sig är inte problematiskt, men de minst 10-gånger normaldoser som BB:s tar är en annan femma. Som med allt annat är det dosberoende och AAS hjälper mot depression och en massa annat i normala doser. Det har fått ett oförtjänt dåligt rykte p g a dess olaglighet och monstruösa överdoser som kroppsbyggare tar.

En del amerikanska läkare förespråkar ökad förskrivning av AAS till vanliga män för att ge tillbaka vitalitet och livslust i medelåldern.

dupper
2010-10-23, 15:55
Intressant.

Hultman: går det att, för henne, ligga på så låga doser att hon bara upplever positiva effekter? Som jag förstått är det lite balansspel, och många bieffekter av HGH är väl permanenta?

Kwon
2010-10-23, 16:01
hur länge har damen i klippet kört med detta?

EkarN
2010-10-23, 17:09
Det är tjejen på filmen. Hon är en riktig bonde.

Tvivlar på att hon är en bonde. Bönder är i regel utbildade hårt arbetande människor som försörjer dig och mig. Korkad vore ett bättre ord?

C.E.J.
2010-10-23, 19:50
Tvivlar på att hon är en bonde. Bönder är i regel utbildade hårt arbetande människor som försörjer dig och mig. Korkad vore ett bättre ord?

Vaaaa?

Eddie Vedder
2010-10-23, 20:08
Vaaaa?

Betalar bland annat skatt så du kan hoppa från universitetskurs till universitetskurs och leva på bidrag.

stridis
2010-10-23, 20:11
Vaaaa?

Agronom.

stridis
2010-10-23, 20:13
Jag har skrivit en uppsats om AAS och samhällets/medias syn.


Skulle man kunna få den? För privat läsning givetvis.

Skulle vara intressant läsning nämligen.,

C.E.J.
2010-10-24, 09:58
Betalar bland annat skatt så du kan hoppa från universitetskurs till universitetskurs och leva på bidrag.

Jomen det är de inte ensamma om. Andra gången du påpekar det där f.ö., omotiverat.

Agronom.

Man behöver inte vara agronom för att bli bonde.

Cilia
2010-10-24, 14:20
Tvivlar på att hon är en bonde. Bönder är i regel utbildade hårt arbetande människor som försörjer dig och mig. Korkad vore ett bättre ord?
Hon är definitivt korkad men det har inget att göra med att hon dessutom är en ritkig bonde. Det finns inget lihetstecken mellan de två egenskaperna.

Tolkia
2010-10-24, 14:25
Hon är definitivt korkad men det har inget att göra med att hon dessutom är en ritkig bonde. Det finns inget lihetstecken mellan de två egenskaperna.
Iofs älskar du ju att småprovocera med bönder och Landet, men jag undrar ändå vad du menar med "bonde" här? Jag misstänker att det är ett invektiv och inte en försörjning, men just därför.

Cilia
2010-10-24, 14:30
Iofs älskar du ju att småprovocera med bönder och Landet, men jag undrar ändå vad du menar med "bonde" här? Jag misstänker att det är ett invektiv och inte en försörjning, men just därför.
Precis, har inget med försörjning att göra. Har inte heller eg ngt att göra med var man bor utan mer om ett förhållningssätt och beteende. Trodde det var ett välkänt begrepp.

Eddie Vedder
2010-10-25, 08:16
Jomen det är de inte ensamma om. Andra gången du påpekar det där f.ö., omotiverat.

Nej det är inte omotiverat. Jag tycker man ska se till sin egen situation innan man ifrågasätter hur andra bidrar till samhället.

Krampus
2010-10-25, 12:24
Är bonnjävel ordet vi söker mina damer?

Åter till studion.

Nitrometan
2010-10-25, 12:30
Är bonnjävel ordet vi söker mina damer?
Lantbrukaré kanske?

En sån som föder upp oxé.

Krampus
2010-10-25, 12:35
Lantbrukaré kanske?

En sån som föder upp oxé.

Hah.. Nej, sånna gillar vi ju. Jag iaf. Bonderezpekt fan ta mig!

Nitrometan
2010-10-25, 12:50
Ja, jag skulle aldrig dissa bönner.

Du har väl tillochmed kroppsutsmyckningar som hyllar oxé? ;)

Krampus
2010-10-25, 12:51
Ja, jag skulle aldrig dissa bönner.

Du har väl tillochmed kroppsutsmyckningar som hyllar oxé? ;)

6 oxéer går att återfinna på min kropp. :)

Medusa
2010-10-25, 13:30
jag såg en skäggig oxé på LTK i förrgår!

Raschmus
2010-10-25, 21:26
Ska börja kolla nu när man kan få skymta lite av Angellos liv!

Sheogorath
2010-10-25, 21:53
6 oxéer går att återfinna på min kropp. :)

Och hur många filéer?

jaaaaag
2010-10-25, 22:53
Apropå laglighetsperspektivet så är det en non-issue. Det är inget som spåras särskilt enkelt och hur svårt är det att gömma det mellan sticken?

Är nästan helt säker på att tillväxt ska förvaras i kylskåp så då är det väl inte det enklaste att gömma. Iofs så går väl ens gäster inte igenom varenda syltburk man har men ändå.

jaaaaag
2010-10-25, 22:56
Har hört att picken blir stor på killar som får tillväxt under uppväxten :D