handdator

Visa fullständig version : Vad händer på en månad? (bild varje dag)


deanmoriarty
2010-10-20, 20:18
...Många av Er kanske säger: "Ingenting, det är för kort tid!".
Men för att citera John F. Kennedy:
"All this will not be finished in the first 100 days. Nor will it be finished in the first 1,000 days.// -But let us begin.

Inledning:
November månad innehåller 30 dagar. Normalt hade jag följt mina vanliga soffliggar-rutiner. Men nu skall det förändras. Dessa 30 dagarna skall fyllas av stenhård träning och strikt kosthållning. Anledningen till den nyvunna motivationen är att det öppnat ett helt nytt gym på mitt jobb, vilket ger mig lysande förutsättningar för att faktiskt gå till gymmet. Samt att 1 december flyttar jag ifrån landet. Har sagt upp jobb/lägenhet o.s.v. Jag har inget att förlora.

Bakgrund:
Jag har tränat på gym av och till i 4 år, men aldrig riktigt gått in för det. Däremot har jag större delen av mitt liv varit aktiv inom idrott (mest badminton, fotboll och jiu jitsu), och är ganska atletiskt byggd jämfört med andra personer i samma ålder. Har även genomfört värnplikten. Jag har alltså goda förutsättningar, men inte tillräckligt med kunskap för att lyckas med detta experimentet.

Diskussion:

Träningsprogram för 30 dagar
Kosthållning för 30 dagar
I utbyte får ni en uppdatering varje dag!

Statistik:
Kön: Man
Ålder: 22 år.
Vikt: 83 kilo.
Längd: 185 cm.

benacii
2010-10-20, 20:21
intressant! ska följas :)

deanmoriarty
2010-10-20, 20:33
intressant! ska följas :)

Säkert en del som tänker följa denna tråden då den blir så högkoncentrerad på så kort tid. Därför vädjar jag till Er nu att komponera ett tränings/kost-program för mig. Slå Era kloka huvuden ihop. Tack.

deanmoriarty
2010-10-20, 21:22
Uppdatering:
Dessa bilder är tagna idag 20 oktober. "Before-pictures"

Bakifrån:
http://img199.imageshack.us/img199/1483/20oct.jpg
Framifrån:
http://img693.imageshack.us/img693/3136/20oct1.jpg

Sundqvist
2010-10-20, 21:23
blir grymt!, ist fö ratt posta bilder varje dag som blir kanske jobbigt, ta bild varje dag,på samma ställe och samma position, sen sätt ihop alla i ett bildspel och posta månad för månad ;)

deanmoriarty
2010-10-20, 21:26
blir grymt!, ist fö ratt posta bilder varje dag som blir kanske jobbigt, ta bild varje dag,på samma ställe och samma position, sen sätt ihop alla i ett bildspel och posta månad för månad ;)

Så hade jag nog gjort om jag hade mer tid på mig. Nu har jag bara en månad, som det står i texten. Därefter flyttar jag till Brasilien.
Har du tips på träningsupplägg/kost för 4 veckor, med bilderna i baktanke?