handdator

Visa fullständig version : Koffeintabletter


ddewe
2010-10-20, 12:41
Nu är det så att jag beställde hem en burk av koffeintabletter från kolozzeums webshop, men nu när jag fått hem dem så har jag ingen aning om det är meningen om man ska ta dem på något speciellt sätt? Så frågan är då om jag ska tugga, skölja ner, suga på eller gud vet alla sätt man kan ta tabletter på.

Förmodligen en ganska dum fråga, men känner att det är bättre att fråga än att chansa och inte få effekten dom egentligen ska ge, hehe. ;)

Tack på förhand

saab900
2010-10-20, 12:43
Nu är det så att jag beställde hem en burk av koffeintabletter från kolozzeums webshop, men nu när jag fått hem dem så har jag ingen aning om det är meningen om man ska ta dem på något speciellt sätt? Så frågan är då om jag ska tugga, skölja ner, suga på eller gud vet alla sätt man kan ta tabletter på.

Förmodligen en ganska dum fråga, men känner att det är bättre att fråga än att chansa och inte få effekten dom egentligen ska ge, hehe. ;)

Tack på förhand

Du kan göra precis som du vill, men de är ganska bittra, så att tugga sönder dom eller suga på dom skulle inte jag göra i alla fall. Jag brukar ta dom hela med vatten, eller dela med kniv och svälja biten hel om jag vill ha en halv. :)

ddewe
2010-10-20, 12:45
Du kan göra precis som du vill, men de är ganska bittra, så att tugga sönder dom eller suga på dom skulle inte jag göra i alla fall. Jag brukar ta dom hela med vatten, eller dela med kniv och svälja biten hel om jag vill ha en halv. :)
Tack för ett överraskande snabbt svar, jo jag prövade att tugga en så det är en stor lättnad att veta att jag inte behöver uppleva det igen! :)

karlingen
2010-10-20, 12:45
Så frågan är då om jag ska tugga, skölja ner, suga på eller gud vet alla sätt man kan ta tabletter på.


Tanken är att du ska svälja dem. *flex*

ddewe
2010-10-20, 13:39
Tanken är att du ska svälja dem. *flex*
Jag lyckades lista ut så mycket på egen hand, men tack ändå, haha ;)

Anabolismus
2010-10-20, 13:44
Du får bättre effekt av anal insättning!

Rexxar
2010-10-20, 13:57
Du kan ju också smula ned tabletten och blanda med exempelvis vatten. Borde teoretiskt ge snabbare upptag, då större yta blir tillgängligt.

hertzman
2010-10-20, 14:04
Nu är det så att jag beställde hem en burk av koffeintabletter från kolozzeums webshop, men nu när jag fått hem dem så har jag ingen aning om det är meningen om man ska ta dem på något speciellt sätt? Så frågan är då om jag ska tugga, skölja ner, suga på eller gud vet alla sätt man kan ta tabletter på.

Förmodligen en ganska dum fråga, men känner att det är bättre att fråga än att chansa och inte få effekten dom egentligen ska ge, hehe. ;)

Tack på förhand

Krossa och injicera.

Fjällbrynt
2010-10-20, 15:01
Du får bättre effekt av anal insättning!

Hahaha! Källa på de?;)

Morrris
2010-10-20, 15:02
Du får bättre effekt av anal insättning!

Rekommenderas inte. Tabletterna är gjorda för oralt intag.

Blir intresset stort nog kan säkert koffeinet komma som suppar.

Heniin
2010-10-20, 15:12
Hahaha! Källa på de?;)

Det är allmänt känt att kroppen tar upp kemikalier etc direkt genom analen, vill man bli full snabbt räcker det att spruta upp sprit genom rektum i en spruta så blir man packad på väldigt små mängder.

ddewe
2010-10-20, 16:04
Hahaha! Källa på de?;)
Alltså jag provade det, men det började bara svida, och det är väl inte därifrån piggheten ska komma? eller? :confused:

Morrris
2010-10-20, 16:05
Alltså jag provade det, men det började bara svida, och det är väl inte därifrån piggheten ska komma? eller? :confused:

Piggheten kan komma vart som helst ifrån.

Cerberus
2010-10-20, 16:20
lägg på ögat, ögonen e närmare hjärnan = awesome.

hertzman
2010-10-20, 18:00
lägg på ögat, ögonen e närmare hjärnan = awesome.

Jag brukar liksom stoppa det bakom ögat... blir det fel då?

hidden
2010-10-20, 18:12
Jag brukar liksom stoppa det bakom ögat... blir det fel då?

Jag trodde man skulle klämma tabletten så hårt man kunde i handen.

J.V
2010-10-21, 20:40
Under förhuden fungerar också ypperligt, fast det bästa jag testat är nog 2-3 centimeter in i urinröret.

koffein_beroende
2010-10-21, 21:17
Denna tråd börjar nog gå lite till överdrift :D

Johan_P
2010-10-21, 21:49
Jösses :laugh: Kolozzeumironin är speciell...

hertzman
2010-10-21, 23:04
Under förhuden fungerar också ypperligt, fast det bästa jag testat är nog 2-3 centimeter in i urinröret.

Hur kunde jag ha missat detta? Så självklart när man tänker på det. Ska givetvis testas till morgondagens pass. Om man har svårt att få ner, går det bra att krossa och injicera direkt i blåsan då?