handdator

Visa fullständig version : Sjukt fin kropp på en 10-poängare...


Micke1990
2010-10-17, 01:25
Finns det någon här som verkligen skulle våga säga att denna killens kropp inte är snygg?

http://www.youtube.com/watch?v=K4YtqRTo93c

Min fråga är helt enkelt hur man ska uppnå en sådan fysik.
Hård träning, mycket sömn, bra kost - upprepa 1000 gånger...är det på det viset man går tillväga på? =O

MVH,
Micke

cero
2010-10-17, 01:43
Min fråga är helt enkelt hur man ska uppnå en sådan fysik.
Hård träning, mycket sömn, bra kost - upprepa 1000 gånger...är det på det viset man går tillväga på? =O

Ja, kombinerat med lågt kroppsfett. Sen styr ju givetvis generna hur dina muskler ser ut osv.

young_george
2010-10-17, 01:59
Oavsett hur du gör kommer du alltid se ut som dig själv.

Precis på samma sätt som vissa för snygga ansiktsdrag kommer andra få bra förutsättningar för snygga muskler. Här på kolozzeum finns det många med mycket muskler och lågt kroppsfett, men den ena är inte den andra lik för det.

Men en förutsättningn för att överhuvudtaget komma nära att se ut så är, precis som du skriver, att träna hårt, äta bra och vila.

dupper
2010-10-17, 02:06
jobba upp muskelmassan
deffa ner dig
???
profit

men som alla andra säger, det är generna som avgör mycket av detaljerna som kanske make or breaks it. annars följer du bara stegen jag la upp.

Lepras
2010-10-17, 03:37
Jag vågar--tycker inte alls hans kropp var snygg..bra jobbbat osv,bra mage o bröst,,men nej.;)

Men somsagt,,äta träna sova--repetera--bli större--deffa :)

Gabriel Forslund
2010-10-17, 03:55
Homo?

KaptenKnäsvag
2010-10-17, 07:07
Han är för tunn för att vara något särskilt

manekin
2010-10-17, 07:57
Han är för tunn för att vara något särskilt

Antingen lider du av Megarexi eller är helt enkelt lite för tjock....

King Grub
2010-10-17, 08:19
Homo?

Eller så är man tillräckligt trygg i sin egen sexualitet att man kan säga att en person av eget kön är snygg/vacker utan att få ångest? Varför skulle man inte kunna tycka att en person är vacker utan att vara sexuellt attaherad till denne?

internethjälten
2010-10-17, 08:38
Fanns många brister i hans fysik som inte tilltalade mig. På tok för små armar och vader, och benen ja dem dolde han med shortsen. Dålig bredd på ryggen också. Sen var hans hållning inget vidare heller. Sött ansikte och bra solbränna dock...

Rahf
2010-10-17, 09:00
Fanns många brister i hans fysik som inte tilltalade mig. På tok för små armar och vader, och benen ja dem dolde han med shortsen. Dålig bredd på ryggen också. Sen var hans hållning inget vidare heller. Sött ansikte och bra solbränna dock...

Hade han ställt sig i profil så hade med största sannolikhet armarna sett mer proportionerliga ut. De har en tendens att se rätt smala ut rakt framifrån eller med liten vinkel. Rögga var ju svår att se någon bredd på eftersom han stod och var avslappnad ;).

Jag anser att han var riktigt snygg. Man kan ju undra varför han ställer upp i ett sånt program dock.

Eddie Vedder
2010-10-17, 09:02
Ja det var en snygg kille. Hans fysik ska inte bedömas utifrån massa och symmetri på samma sätt som en bodybuilder inte skall bedömas efter vackra ögon.

Gorilla
2010-10-17, 09:21
Där fanns ett likadant klipp till bland de rekommenderade:
http://www.youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M&feature=related

Mer massa, på överkroppen iallafall. Men han blir sågad för sitt "ape-like apperance"

BajareN
2010-10-17, 09:42
Där fanns ett likadant klipp till bland de rekommenderade:
http://www.youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M&feature=related

Mer massa, på överkroppen iallafall. Men han blir sågad för sitt "ape-like apperance"

6 av 10 poäng. Då måste ju medelbetyget på en Svensson ligga på -10.

internethjälten
2010-10-17, 09:47
Ja det var en snygg kille. Hans fysik ska inte bedömas utifrån massa och symmetri på samma sätt som en bodybuilder inte skall bedömas efter vackra ögon.

True true, fel av mig där. Men jag är nog lite skadad när det gäller fysiker.

zharz
2010-10-17, 09:54
Finns ju folk här på kolo som har bättre kropp.

Yes
2010-10-17, 09:55
Båda ser onekligen väldigt bra ut, men mitt ideal ser inte sådär iaf.

Annars, som redan sagts; äta, träna, sova och hoppas man har rätt anlag.

Yes
2010-10-17, 09:57
6 av 10 poäng. Då måste ju medelbetyget på en Svensson ligga på -10.
Det är ju ett retard-program, och han lär ju ha mer muskler än vad de flesta anser attraktivt.

Achivai
2010-10-17, 12:56
Vilket värdelöst program. Är det helt subjektivt eller finns det några som helst kriterier? Finns det inga kriterier så är det ju bara meningslöst kändisrunkande.

Slartibartfast
2010-10-17, 12:56
Jag tycker inte hans fysik var speciellt snygg, jämfört med vad jag tycker är snyggt. Lite skev struktur. Smala axlar.

hugok
2010-10-17, 13:08
Hans ansikte: Finns säkert tusentals flickor som tycker han är jättesöt. Men man får ingen respekt hos mej för att man har sött ansikte. Hårda drag, skarp hade, fast block á la Arnold Schwarzenegger är den sortens ansikte som får respekt hos mej.

Hans kropp: Låg bf%, lite muskler. Inget märkvärdigt. Skulle gissa att de flesta kan uppnå det efter 2 års träning. Jag tror att 95% av alla på kolo som är över 18 år har/skulle ha efter deff bättre kropp än honom. Återigen så är det ingenting direkt respektingivande i hans kropp heller, men jag förstår som sagt att många flickor vill ha den sortens kroppar.

mikaelj
2010-10-17, 13:13
Jag tycker att han ser plastig ut, på något sätt. För perfekt enligt vad man "ska" se ut, saknas en imperfektion någonstans. Blir helt enkelt ointressant.

svennebanan
2010-10-17, 13:17
Hans ansikte: Finns säkert tusentals flickor som tycker han är jättesöt. Men man får ingen respekt hos mej för att man har sött ansikte. Hårda drag, skarp hade, fast block á la Arnold Schwarzenegger är den sortens ansikte som får respekt hos mej.

Hans kropp: Låg bf%, lite muskler. Inget märkvärdigt. Skulle gissa att de flesta kan uppnå det efter 2 års träning. Jag tror att 95% av alla på kolo som är över 18 år har/skulle ha efter deff bättre kropp än honom. Återigen så är det ingenting direkt respektingivande i hans kropp heller, men jag förstår som sagt att många flickor vill ha den sortens kroppar.

Men dom vill inte eller? Visst finns det bättre fysiker på forumet, men det där är bara skitsnack.

Phille
2010-10-17, 13:39
Där fanns ett likadant klipp till bland de rekommenderade:
http://www.youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M&feature=related

Mer massa, på överkroppen iallafall. Men han blir sågad för sitt "ape-like apperance"

Kul att just du postade det klippet ;).

För övrigt, vad fan är det för skitprogram hahha?

Lepras
2010-10-17, 13:47
jag tycker att han ser plastig ut, på något sätt. För perfekt enligt vad man "ska" se ut, saknas en imperfektion någonstans. Blir helt enkelt ointressant.

+1

Apjavel
2010-10-17, 14:04
Jag tycker han har en snygg kropp, påminner om en modellkropp.

Gabriel174
2010-10-17, 14:26
Tycker att ni sågar hans fysik överdrivet mycket. Hade han varit medlem på kolo och lagt upp en bild i Dagsformstråden så hade folk skrivit "snygg fysik!".

Lepras
2010-10-17, 14:45
Tycker att ni sågar hans fysik överdrivet mycket. Hade han varit medlem på kolo och lagt upp en bild i Dagsformstråden så hade folk skrivit "snygg fysik!".

Finns det någon här som verkligen skulle våga säga att denna killens kropp inte är snygg?
http://www.youtube.com/watch?v=K4YtqRTo93c

Min fråga är helt enkelt hur man ska uppnå en sådan fysik.
Hård träning, mycket sömn, bra kost - upprepa 1000 gånger...är det på det viset man går tillväga på? =O

MVH,
Micke

...

Gabriel174
2010-10-17, 14:46
...

... på dig själv. Jag menade att många, eller iaf vissa som sågade kroppen i den här tråden skulle tycka att den var snygg ifall det var en kolomedlems kropp.

stevebc
2010-10-17, 14:52
Hahaha, vad är det för jävla program.

Matsa
2010-10-17, 14:54
Antingen lider du av Megarexi eller är helt enkelt lite för tjock....

Eller så har han helt enkelt andra referensramar än dig? Jag tycker med att den killen är ganska tunn, det beror på att jag känner ett flertal personer som är mycket större än honom och en del av dem är faktiskt i minst lika bra form. På gymmet där jag tränar ser jag ännu fler personer som är mycket mer imponerande än killen i klippet.

Allt beror på vad man jämför med.

stevebc
2010-10-17, 14:58
Eller så har han helt enkelt andra referensramar än dig? Jag tycker med att den killen är ganska tunn, det beror på att jag känner ett flertal personer som är mycket större än honom och en del av dem är faktiskt i minst lika bra form. På gymmet där jag tränar ser jag ännu fler personer som är mycket mer imponerande än killen i klippet.

Allt beror på vad man jämför med.Tyvärr missbrukas ordet "megarexi" när det egentligen handlar om, som du säger, referensramar. Jämför diskussionen om stångrodd där jwzrd hade andra referensramar än exempelvis Axon.

(http://www.netdoktor.se/manlig-halsa/?_PageId=101380)

Man kan definitivt ha en sund självbild och ändå tycka att han ser spetig ut. Jag tycker varken han ser spetig eller särskilt stor ut. Han har en estetisk fysik utan konstigheter.

Matsa
2010-10-17, 15:14
Tyvärr missbrukas ordet "megarexi" när det egentligen handlar om, som du säger, referensramar. Jämför diskussionen om stångrodd där jwzrd hade andra referensramar än exempelvis Axon.

(http://www.netdoktor.se/manlig-halsa/?_PageId=101380)

Man kan definitivt ha en sund självbild och ändå tycka att han ser spetig ut. Jag tycker varken han ser spetig eller särskilt stor ut. Han har en estetisk fysik utan konstigheter.

Precis. Förresten så tycker faktiskt jag med att han har en snygg fysik, inte stor men visst ser det bra ut. Går säkert hem på beachen.

Jag tycker även att jag själv är tunn av samma anledningar som jag nämnde förut men samtidigt är jag fullt medveten om att jag är rätt så grov jämfört med medelpersonen. Nu är det dock inte medelpersonen som jag jämför mig med utan jag jämför mig ju dels med personer som själva tränar och har liknande träningsbakgrund som mig och dels med personer som redan har nått dit jag själv vill nå. Där har vi alltså mina referensramar och därför tycker jag att jag är tunn, det har inte speciellt mycket med megarexi eller skev självbild att göra.

Stoltz
2010-10-17, 15:49
Tyvärr missbrukas ordet "megarexi" när det egentligen handlar om, som du säger, referensramar. Jämför diskussionen om stångrodd där jwzrd hade andra referensramar än exempelvis Axon.

(http://www.netdoktor.se/manlig-halsa/?_PageId=101380)

Man kan definitivt ha en sund självbild och ändå tycka att han ser spetig ut. Jag tycker varken han ser spetig eller särskilt stor ut. Han har en estetisk fysik utan konstigheter.

Samtidigt så går det ju fan inflation i ordet "Spetig".
Spetig är man när man är tunn och utan särskilt synliga muskler - Killen på videon är varken tunn eller utan särskilt synliga muskler.

Så som ordet används så kan man tro att där inte var något mellan Spetig och mr.Olympia.

hugok
2010-10-17, 15:54
Men dom vill inte eller? Visst finns det bättre fysiker på forumet, men det där är bara skitsnack.

Nej vi vill inte för många av oss lyfter hellre tungt och blir enorma än att se ut så. Helt ärligt, tror du inte de flesta på kolo skulle ha bättre kroppar på samma bf% om man hade liak mycket muskler som annars.

hidden
2010-10-17, 15:55
Ja, snubben är ganska snygg.

Om han hade varit supershreddad och ådrig hade vi varit ungefär där jag vill vara. <- Låter väl sjukt för vissa, men det struntar jag i! :)

stevebc
2010-10-17, 16:09
Samtidigt så går det ju fan inflation i ordet "Spetig".
Spetig är man när man är tunn och utan särskilt synliga muskler - Killen på videon är varken tunn eller utan särskilt synliga muskler.

Så som ordet används så kan man tro att där inte var något mellan Spetig och mr.Olympia.Det håller jag med om. Jag tycker inte han ser spetig ut.

Yes
2010-10-17, 16:12
Erkänn nu att det är den svenska avundsjukan som spökar(Slarti och stevebc undantagna). Ni är bara sura för att han drar över fler chicks än er.

Jag blir också lite sur. Fast mest sur blir jag över hur sådana här trådar alltid urartar i en massa BS.

Stoltz
2010-10-17, 16:13
Erkänn nu att det är den svenska avundsjukan som spökar(Slarti och stevebc undantagna). Ni är bara sura för att han drar över fler chicks än er.

Jag blir också lite sur. Fast mest sur blir jag över hur sådana här trådar alltid urartar i en massa BS.

Äru speta eller?

Yes
2010-10-17, 16:15
Äru speta eller?
Ja. Plis gief 10Kg mukkler! :(

TommyBoy
2010-10-17, 16:27
Mkt snygg kille som säkerligen attraherar horder av tonårstjejer.

Min personliga åsikt är att han ser lite pojkaktig ut och med elitbyggarscenen som ideal så saknar han 25 kg för att vara perfekt.

Bailah
2010-10-17, 16:34
Tycker hans fysik är 'ok'
Inget speciellt alls faktiskt. Som någon sa, det finns mycket mycket snyggare fysiker här på kolo!

Fredrik_S
2010-10-17, 16:42
Den första killen såg bra mycket bättre ut(enligt mig(och jag har rätt :P )).. Den andra(sean) var alldeles för musklig speciellt vid armar traps och bröst. Inte så snyggt...

Båda hade dock snygga smala ben.. önskar jag hade såna vader...

filmjölk
2010-10-17, 16:45
Vad är det som gör honom till en tiopoängare? Han ser ut som en pojke, helt slät i ansiktet, inget hår, vältränad, fast vältränad på ett fjolligt sätt. Omanlig. Jag har svårt att tänka mig att någon över 18 tycker att han är attraktiv, söt kanske, men inte attraktiv.

Här är en tiopoängare:

http://www.youtube.com/watch?v=4n0QfcVXLug

hugok
2010-10-17, 16:45
Erkänn nu att det är den svenska avundsjukan som spökar(Slarti och stevebc undantagna). Ni är bara sura för att han drar över fler chicks än er.

Jag blir också lite sur. Fast mest sur blir jag över hur sådana här trådar alltid urartar i en massa BS.

Japp, har verkligen aldrig fattat varför alla tjejer väljer deffade gulliga killar framför riktiga karlar. Helt klart avundsjuk på att han får massa tjejer, men inte avundsjuk på hans kropp, hellre min egen kropp.

cero
2010-10-17, 16:48
Jag har svårt att tänka mig att någon över 18 tycker att han är attraktiv, söt kanske, men inte attraktiv.

Haha, du får nog tänka till lite nu. :)

hugok
2010-10-17, 16:49
Vad är det som gör honom till en tiopoängare? Han ser ut som en pojke, helt slät i ansiktet, inget hår, vältränad, fast vältränad på ett fjolligt sätt. Omanlig. Jag har svårt att tänka mig att någon över 18 tycker att han är attraktiv, söt kanske, men inte attraktiv.

Här är en tiopoängare:

http://www.youtube.com/watch?v=4n0QfcVXLug

*drool* nästan så jag blir våt av det där. Så borde idealen vara. Och +1 på din text.

Yes
2010-10-17, 16:57
Japp, har verkligen aldrig fattat varför alla tjejer väljer deffade gulliga killar framför riktiga karlar. Helt klart avundsjuk på att han får massa tjejer, men inte avundsjuk på hans kropp, hellre min egen kropp.
Jag vet inte men, kanske väljer tjejer dessa killar framför att bli mosade i sängen av en gigantisk köttklump med brösthår. :D

sweetkarolina
2010-10-17, 17:19
Lite tanig för att vara riktigt het, men visst var han en söt liten pojk!

Fredrik_S
2010-10-17, 17:19
Spela roll varför tjejerna väljer den söta smala deffade killen! Det är ett faktum och därför anpassar vi oss och faller in i ledet, inte för deras skull men för våran penis skull....

hugok
2010-10-17, 17:23
Jag vet inte men, kanske väljer tjejer dessa killar framför att bli mosade i sängen av en gigantisk köttklump med brösthår. :D

Men så borde det inte va ;)

frong
2010-10-17, 18:40
Jääklar, hans fysik avundar jag till 100%... Otroligt snygg i övrigt också.

MrMuggelSnuggel
2010-10-17, 18:47
Offtopic: Alltså, borde vi inte skämmas över hur mycket vi dömer folk? ALLT idag kretsar ju fan kring hur man ser ut.. Det är verkligen skittragiskt.. Jag har verkligen försökt sluta döma folk.

Ontopic: Snygg fysik efter mina referensramar. Smaken är ju som baken!

Offtopic: Fan, nu dömer jag någon efter utseendet igen. Måste sluta.. Måste sluta!!

Three pigs
2010-10-17, 18:49
Haha, du får nog tänka till lite nu. :)

Jag tror han har alldeles rätt.

cero
2010-10-17, 18:50
Jag tror han har alldeles rätt.

Så killen får alltså inga brudar? :)

Achivai
2010-10-17, 18:59
Men herregud, vem fan bryr sig om hur många brudar han får? Hänger ni på barer 100% av er fritid och lägger alla pengar på feromon-parfymer och kläder också eller? Om inte så undrar jag varför eftersom ni verkar värdera människor efter hur många brudar man knullar.

Edit: Vilken idé jag fick, vi lägger ner bildtråden och lägger upp "hur många har du knullat-tråden" där man måste ladda upp bevis och bilder på sig, han som knullat flest har snyggast kropp.

svennebanan
2010-10-17, 19:04
Så killen får alltså inga brudar? :)

Nej. Han är ju tanig.

von huff
2010-10-17, 19:06
sött asnikte+lite pecs och en tvättbräda, ånga brudar tycker säkert han är snygg men rent fysikmässigt så tycker jag inte det ser nåt vidare ut.Personligen så tror jag att det inte spelar så stor roll om man ser ut som honom eller om man bara är en vanlig klen kille med sött fejs

Tolkia
2010-10-17, 19:09
Nej vi vill inte för många av oss lyfter hellre tungt och blir enorma än att se ut så. Helt ärligt, tror du inte de flesta på kolo skulle ha bättre kroppar på samma bf% om man hade liak mycket muskler som annars.
Oavsett vad man tycker om tiopoängaren i fråga, så är svaret på frågan nej, nej och åter nej.

svennebanan
2010-10-17, 19:15
Oavsett vad man tycker om tiopoängaren i fråga, så är svaret på frågan nej, nej och åter nej.

:)

/Tråd låst

Bailah
2010-10-17, 19:18
Slarti är 100 gånger hetare, hands down!

filmjölk
2010-10-17, 22:07
Spela roll varför tjejerna väljer den söta smala deffade killen! Det är ett faktum och därför anpassar vi oss och faller in i ledet, inte för deras skull men för våran penis skull....

Det beror nog på, småtjejer och nyskilda klimakterietanter gillar nog den typen av utseende på killar. Jag tror och hoppas (eller intalar mig själv) att kvinnor gillar män, som ser ut som killen i klippet jag lade upp.

ARMSTARK
2010-10-18, 07:37
Nog är det så att kvinnor gillar deffade kroppar, men om man lägger ut en bild på Kolozzeum så får man räkna med att många tycker att han är en tunnis, för det är han om man jämför med idealet här. ( För många, mig själv inkluderad. )

Rahf
2010-10-18, 09:32
Jag tycker att han ser plastig ut, på något sätt. För perfekt enligt vad man "ska" se ut, saknas en imperfektion någonstans. Blir helt enkelt ointressant.

Kan det vara hans avsaknad av karisma? Utstrålningen hos båda pojkarna är ju duktigt låg.

BobaFett
2010-10-18, 09:51
Finns det någon här som verkligen skulle våga säga att denna killens kropp inte är snygg?

http://www.youtube.com/watch?v=K4YtqRTo93c

Min fråga är helt enkelt hur man ska uppnå en sådan fysik.
Hård träning, mycket sömn, bra kost - upprepa 1000 gånger...är det på det viset man går tillväga på? =O

MVH,
Micke

Ser ut som min kropp ungefär fast jag har något mer massa på överkroppen och mycket större armar :D

Edit: Nej förresten jag är mycket bitigare, han var ju tunn :D

stevebc
2010-10-18, 10:34
Lite tanig för att vara riktigt het, men visst var han en söt liten pojk!Hoppsan! Vad säger ni nu, som tyckte det var fel att kalla honom tanig? :D

HulkH
2010-10-18, 10:46
Jo han ser bra ut, dock så tkr jag personligen att man ska ha lite mer massa och vara mer deffad. så han är inte i närheten av optimal för mig.
Men som jag sa, han ser bra ut.

Slartibartfast
2010-10-18, 10:50
Slarti är 100 gånger hetare, hands down!

:D live är jag högst ordinär, och långt ifrån dendär snubben, eller dig för den delen. Jag jobbar med vinklar.

Bailah
2010-10-18, 12:07
Du ger dig själv alldeles för lite creds Slarti.

Stefan J
2010-10-18, 12:15
Så killen får alltså inga brudar? :)

Tror inte han får fler än någon annan. Det vet väl alla vid det här laget att det är de killar med smord tunga, självförtroende och en viss påstridighet som vinner den striden. Stå och se söt ut i ett hörn hjälper inte :)

tsp
2010-10-18, 12:22
Tror inte han får fler än någon annan. Det vet väl alla vid det här laget att det är de killar med smord tunga, självförtroende och en viss påstridighet som vinner den striden. Stå och se söt ut i ett hörn hjälper inte :)

BULLSHIT! En av mina bästa vänner har/hade INGET självförtroende (det har dock vuxit ganska mycket senaste året/åren), vågade inte säga en hel mening ens till tjejkompisar och ingen som helst påstridghet eller liknande. Han fick/får så mycket hångel att man kan storkna! Varför? Jo för att han just det, står och ser söt ut i ett hörn! Hans standard-routine är att supa sig riktigt jävla apfull på krogen/festen och sedan fattar han typ inget utan ställer sig i nåt hörn och ser naturligt söt och förvirrad ut - tjejerna kommer till honom.

stevebc
2010-10-18, 12:23
BULLSHIT! En av mina bästa vänner har/hade INGET självförtroende (det har dock vuxit ganska mycket senaste året/åren), vågade inte säga en hel mening ens till tjejkompisar och ingen som helst påstridghet eller liknande. Han fick/får så mycket hångel att man kan storkna! Varför? Jo för att han just det, står och ser söt ut i ett hörn! Hans standard-routine är att supa sig riktigt jävla apfull på krogen/festen och sedan fattar han typ inget utan ställer sig i nåt hörn och ser naturligt söt och förvirrad ut - tjejerna kommer till honom.Har en sådan bekant. Jag blir förbannad bara jag tänker på honom.

Stefan J
2010-10-18, 12:26
BULLSHIT! En av mina bästa vänner har/hade INGET självförtroende (det har dock vuxit ganska mycket senaste året/åren), vågade inte säga en hel mening ens till tjejkompisar och ingen som helst påstridghet eller liknande. Han fick/får så mycket hångel att man kan storkna! Varför? Jo för att han just det, står och ser söt ut i ett hörn! Hans standard-routine är att supa sig riktigt jävla apfull på krogen/festen och sedan fattar han typ inget utan ställer sig i nåt hörn och ser naturligt söt och förvirrad ut - tjejerna kommer till honom.

Pratar vi fjortisar nu eller är detta i vuxen ålder? :)

Men då har vi kanske en som kan stå o se söt ut. Men på varje passiv sötnos går det säkert 20 pratglada charmiga drägg som trots alldagligt utseende ändå får till det.

Stoltz
2010-10-18, 12:32
Hoppsan! Vad säger ni nu, som tyckte det var fel att kalla honom tanig? :D

Fortfarande felaktig bedömning.

Finns en mellanskillnad mellan tanig och Mr.Olympia som sagt :)

stevebc
2010-10-18, 13:14
Jag tror vi är SL-skadade. Eller har Karolina också drabbats av megarexi? :)

Torsk_ole
2010-10-18, 13:21
Undra vad han kör i marklyft

Stoltz
2010-10-18, 14:07
Jag tror vi är SL-skadade. Eller har Karolina också drabbats av megarexi? :)

:D

Problemet är väl den att om han är spetig så är väl average människa idag knappt existerande. Kan man vara negativ speta?

Doctor Snuggles
2010-10-18, 14:27
Men herregud, vem fan bryr sig om hur många brudar han får? Hänger ni på barer 100% av er fritid och lägger alla pengar på feromon-parfymer och kläder också eller? Om inte så undrar jag varför eftersom ni verkar värdera människor efter hur många brudar man knullar.

Edit: Vilken idé jag fick, vi lägger ner bildtråden och lägger upp "hur många har du knullat-tråden" där man måste ladda upp bevis och bilder på sig, han som knullat flest har snyggast kropp.

Jag förstår inte frågan. Gör inte alla så?
ONT: Gayest thread in a while.

stevebc
2010-10-18, 14:56
:D

Problemet är väl den att om han är spetig så är väl average människa idag knappt existerande. Kan man vara negativ speta?Sedan så finns det tjockisar som tar sig 100 meter på kanske 30 sekunder, medan det finns vanliga människor som klarar det på 15-16 sekunder. Jag tror Usain Bolt kallar båda grupper "långsamma människor" eller liknande.

Men ja, jag förstår. Han har nog en smula mer muskler än Average Joe, dock med betydligt lägre bf% och bättre symmetri (vilket gör att han framstår som "biffig" i mångas ögon - tänk Brad Pitt i Fight Club).

Stoltz
2010-10-18, 15:02
Sedan så finns det tjockisar som tar sig 100 meter på kanske 30 sekunder, medan det finns vanliga människor som klarar det på 15-16 sekunder. Jag tror Usain Bolt kallar båda grupper "långsamma människor" eller liknande.

Men ja, jag förstår. Han har nog en smula mer muskler än Average Joe, dock med betydligt lägre bf% och bättre symmetri (vilket gör att han framstår som "biffig" i mångas ögon - tänk Brad Pitt i Fight Club).

Sant. Ungefär som när någon på en basketbollmatch säger "198cm! Fan vad lång han är" om någon spelare och jag skrockar åt att jag råkat hamna på en dvärgmatch.

sweetkarolina
2010-10-18, 15:04
:D

Problemet är väl den att om han är spetig så är väl average människa idag knappt existerande. Kan man vara negativ speta?

Kaaaaan hända att man är lite SL-skadad givetvis! Men spetig behöver ju inte vara ett världsdefinierat begrepp. Han är för liten för att vara nåt direkt ögongodis i mina ögon, men det finns nog tillräckligt mycket tjejer (o killar) som skulle säga biff om honom.
Får jag välja själv en idealkropp så kommer inte hans först, inte heller skulle jag föredra den där "skäggig långtradarchaffis"-looken utan snarare nåt däremellan.
Ordentlig bredd och djup på en kille är sjukt mycket mer attraktivt än låg fettprocent, i mina ögon då. Och att han bänkar mycket.

tsp
2010-10-18, 15:14
Pratar vi fjortisar nu eller är detta i vuxen ålder? :)

Men då har vi kanske en som kan stå o se söt ut. Men på varje passiv sötnos går det säkert 20 pratglada charmiga drägg som trots alldagligt utseende ändå får till det.

20 år.

von huff
2010-10-18, 16:49
Personligen tror jag ej det har så stor betydelse hur kroppen ser ut om man ej går till jättefet,jättesmal eller markus ruhl storlek.Dom flesta håller sig inom de ramarna.Fejjan är helt klart avgörande tror jag.Positivt är det ju alltid om man har lite muskler och är i bra form man att det i sig skulle dra till sig brudar tror jag ej

myrhus
2010-10-18, 17:38
insane vad folk har höga krav... Som någon skrev att man kunde fixa den där bodyn på 2 år. Har tränat i 3 år och skulle gissa att jag har minst 3-4-5 år kvar för att nå upp till det där. Tror att en sån där body är nära ultimat för många tjejer. Average-tjejerna gillar oftast inte Samuelsson-style utan lite mer.. Naturligt ;D

hejhopp79
2010-10-18, 17:44
Visade videon för en tjejkompis och hon blev kär i snubben. Jag tror han ligger jävligt nära idealet för hur män ska se ut enligt många tjejer

powderdog
2010-10-18, 17:48
insane vad folk har höga krav... Som någon skrev att man kunde fixa den där bodyn på 2 år. Har tränat i 3 år och skulle gissa att jag har minst 3-4-5 år kvar för att nå upp till det där. Tror att en sån där body är nära ultimat för många tjejer. Average-tjejerna gillar oftast inte Samuelsson-style utan lite mer.. Naturligt ;D

Jag har tränat i ca 1år och har betydligt mer muskler än mannen i klippet. Så handlar såklart mkt om gener, men om du tränat i 2år och har 3-5år kvar till den kroppen (massan) så tränar du troligtvis ganska långt ifrån optimalt/fått riktigt riktigt dåliga gener (för att bygga muskler) alternativt en kombination av båda. För det finns inte en chans att det skulle ta 5-7år för att uppnå en sådan fysik med normala gener och normal träning.

hugok
2010-10-18, 18:11
Visade videon för en tjejkompis och hon blev kär i snubben. Jag tror han ligger jävligt nära idealet för hur män ska se ut enligt många tjejer

Min syster med, hon ville att jag skulle länka till henne:smash:

Jag har tränat i ca 1år och har betydligt mer muskler än mannen i klippet. Så handlar såklart mkt om gener, men om du tränat i 2år och har 3-5år kvar till den kroppen (massan) så tränar du troligtvis ganska långt ifrån optimalt/fått riktigt riktigt dåliga gener (för att bygga muskler) alternativt en kombination av båda. För det finns inte en chans att det skulle ta 5-7år för att uppnå en sådan fysik med normala gener och normal träning.

+1. Om det är du på bilden så har du typ +5 cm runt armarna :)

Matsa
2010-10-18, 18:21
En före detta jobbarkompis till mig var med i någon sorts modelltävling, det gick inget vidare eftersom juryn tyckte att han hade för mycket muskler. Något år senare gjorde han sin debut i AF och om jag inte minns helt fel så placerade han sig ganska högt upp på SM. Idealet om man skall bli modell skiljer sig nog rätt mycket från idealet bland träningsfolk.

Albin Eriksson
2010-10-18, 18:25
Svensson snygg javisst, han får säkert mkt uppmärksamhet från tjejer och många killar är säkerligen avis.

Dock inte mina mål, så nej det är inget jag strävar efter. Killen är på tok för liten och platt...

Micke1990
2010-10-18, 21:36
Anledningen till att jag gjorde denna tråd var för att jag först och främst ville se läsa dem olika reaktionerna. Verkar som att det är ganska varierat. Dessutom ville jag ha reda på lite om hur man uppnår samma resultat, men det verkar som att kontinuerlig träning och fokus på kost med avseende på gener ger nått i stil med det där...

För er som inte riktigt förstår sig på dem olika attributerna (kindben, käkben & benstrukturen överlag) som gör väsentlig skillnad i en killes utseende borde inte ens kommentera killen på ett negativt sätt vad gäller hans utseende. Dessutom skulle majoriteten av tjejer/kvinnor finna hans kropp fruktansvärt attraktiv då han mer eller mindre har en modellkropp, varken för klen eller för stor utan sisådär lagom precis som det ska vara. 99% av medlemmarna på denna sidan (baserat utifrån dem bilder jag kollat under årets gång) skulle på skulle utan tvekan bli dissade framför honom - GARANTERAT!

Det är fruktansvärt fegt att kritisera honom när han nästan ansågs vara en 10-poängare i "Are you hot?" (i övrigt ett meningslöst program). Men samtidigt skriver vi över internet där folk vågar skriva vad fan som helst bakom skärmen =)

Gå och hitta upp några tjejer, visa klippet för dem och kommentera efteråt! =)


P.S Fortsätt gärna att dissa honom om ni vill, ni som gör det vet innerst inne hur det egentligen ligger till...och förresten, vem fan bryr sig om era kompisar!?


Lycka till med allt i livet! <333

hejhopp79
2010-10-18, 21:43
lol "Micke1990" har talat!

Lycka till med allt i livet du med :)

Dennis93
2010-10-18, 22:17
Wall of text

Haha tog du personligt illa upp för att folk kritiserar snubben :Virro Alla måste ju få tycka olika eller hur ? Och ja personligen tror jag det är ganska opti i få-tjejer-utseende.

filmjölk
2010-10-19, 06:30
hahaha jag tror det är Micke1990 själv i klippet som ville bli upphöjd till ett manligt skönhetsideal för sin fysik. Posta på ett annat forum om du vill ha bättre reaktioner:thumbup:

Men att få en 8/10 av en sådan eminent jury borde väl räckt? inte behöver du väl vår åsikt då?

mikaelj
2010-10-19, 08:40
Kan det vara hans avsaknad av karisma? Utstrålningen hos båda pojkarna är ju duktigt låg.

Jag tror det.

hugok
2010-10-19, 08:51
Anledningen till att jag gjorde denna tråd var för att jag först och främst ville se läsa dem olika reaktionerna. Verkar som att det är ganska varierat. Dessutom ville jag ha reda på lite om hur man uppnår samma resultat, men det verkar som att kontinuerlig träning och fokus på kost med avseende på gener ger nått i stil med det där...

För er som inte riktigt förstår sig på dem olika attributerna (kindben, käkben & benstrukturen överlag) som gör väsentlig skillnad i en killes utseende borde inte ens kommentera killen på ett negativt sätt vad gäller hans utseende. Dessutom skulle majoriteten av tjejer/kvinnor finna hans kropp fruktansvärt attraktiv då han mer eller mindre har en modellkropp, varken för klen eller för stor utan sisådär lagom precis som det ska vara. 99% av medlemmarna på denna sidan (baserat utifrån dem bilder jag kollat under årets gång) skulle på skulle utan tvekan bli dissade framför honom - GARANTERAT!

Det är fruktansvärt fegt att kritisera honom när han nästan ansågs vara en 10-poängare i "Are you hot?" (i övrigt ett meningslöst program). Men samtidigt skriver vi över internet där folk vågar skriva vad fan som helst bakom skärmen =)

Gå och hitta upp några tjejer, visa klippet för dem och kommentera efteråt! =)


P.S Fortsätt gärna att dissa honom om ni vill, ni som gör det vet innerst inne hur det egentligen ligger till...och förresten, vem fan bryr sig om era kompisar!?


Lycka till med allt i livet! <333

Känns som fel forum om man vill ha en sån kille som 10a. De flesta här tycker nog helt annorlunda mot vad andra gör. Männen här består till stor del av dom som brukar stå med fullastad stång i powerracket och knäböja medans de mellan setten blänger och förkastar denna kille när han varvar pec-decken med random magmaskin. Kvinnorna här består till stor del av dem som tar subbelt så mycket som honom i marklyft. Lite annorlunda referensramar mot vad Jonneboi96 har som drömkropp och vad som får snuttan 97 att go nuts när killen kommer upp på scen.

Langster
2010-10-19, 09:26
Det finns massor av kvinnor som skulle tycka att killen i klippet ser för pojkaktig ut/inte manlig nog.

Som man tror man att tjejer attraheras av det man själv tycker ser trevligt ut. Men själv är man programmerad att tycka att feminina drag är snygga.

Achivai
2010-10-19, 12:28
Det finns massor av kvinnor som skulle tycka att killen i klippet ser för pojkaktig ut/inte manlig nog.

Som man tror man att tjejer attraheras av det man själv tycker ser trevligt ut. Men själv är man programmerad att tycka att feminina drag är snygga.

Fast jag har läst en studie som hade kommit fram till att tjejer attraheras mer till feminina drag än killar attraheras till maskulina drag. Har ingen källa och ingen poäng med detta, men iaf.

Edit: Alltså tenderar tjejer att inte vara lika homofobiska som killar, och inte äcklade av feminina drag hos killar som killar är äcklade av maskulina drag hos tjejer (generellt). Där var nog poängen.

jimmyzolak
2010-10-19, 12:42
haha vilken skön tråd...Dem flesta med lite självdistans borde ju kunna hålla med om att killen är bra mycket snyggare än troligtvis alla på hela kollozeum... Vi vanliga fula försöker kanske väga upp våra brister med lite xtra muskler men denna kille behöver av naturliga skäl inte det &. Tror dessutom att dem flesta kvinnor både över och under 18 tycker han är attraktiv samt att dem flesta killar förnekar sin avundsjuka...

Nu skall jag gå till gymet & bygga för att se lite mindre ful ut =P

Stoltz
2010-10-19, 13:21
Dem flesta med lite självdistans borde ju kunna hålla med om att killen är bra mycket snyggare än troligtvis alla på hela kollozeum...

lol, har du sett Slarti och Baliah?

Yes
2010-10-19, 13:52
Med den kroppen lär han få ligga mer än vad som ser bra ut enligt mina ideal iaf. Men orka träna för att passa in i (vissa) kvinnors ideal, och orka bry sig vem som får ligga mest.

Allt som allt kan man väl bara säga grattis till en snygg kropp och fejja. Ska man vara avis ska man dock vara det på rätt person, nämligen Slarti. Det vet alla som hängt på Kolo ett tag.

Bailah
2010-10-19, 13:56
Ska man vara avis ska man dock vara det på rätt person, nämligen Slarti. Det vet alla som hängt på Kolo ett tag.

Thats what i've been saying all along!

Bailah
2010-10-19, 14:03
lol, har du sett Slarti och Baliah?

Haha sluta, jag är inte i samma liga som Slarti.

Men jag står vid vad jag sa och tycker inte alls han är så het, fysiken är ok. Allt handlar om hans Tanning, det vet väl alla Jersey Shorare? ;)

dennis89
2010-10-19, 14:36
Ser ut som en ken docka.... alltså inget speciellt eller udda utan snarare vad mode branschen anser vara ideal (inga tatueringar, inga piercingar eller cool frisyr utan den vanliga sportfrisyren). Däremot ansiktet är klanderfritt!

Gabriel174
2010-10-19, 18:32
lol, har du sett slarti och baliah?

+1

Stoltz
2010-10-19, 19:42
Haha sluta, jag är inte i samma liga som Slarti.


Nu är du bara ödmjuk.