handdator

Visa fullständig version : Eiselt EAA blir gulbrunt med vattnet?!


Carolinew
2010-10-16, 17:49
Alltså, har precis fått hem nya EAA-burkar, brukar ta innan och efter träning. Drack som vanligt innan träningen men när jag blandade EAA:t efteråt så blev allt helt pissgult? Trodde att det var fel på vattnet på gymmet så slängde ut allt och åkte hem. Men nu här hemma hände samma sak, så jag antar att det är något nytt med Eiselts EAA? Konstigt bara att jag inte märkte något på shakern innan träningen.

Sjukt smaklöst med den färgen... Tog ett tag innan man vande sig vid smaken och nu skall man vänja sig vid motbjudande färg också *gah!*

mikaelj
2010-10-16, 18:10
EsaPro Citrus? Den blir orange-aktig.

PeterPoPS
2010-10-18, 15:43
Alltså, har precis fått hem nya EAA-burkar, brukar ta innan och efter träning. Drack som vanligt innan träningen men när jag blandade EAA:t efteråt så blev allt helt pissgult? Trodde att det var fel på vattnet på gymmet så slängde ut allt och åkte hem. Men nu här hemma hände samma sak, så jag antar att det är något nytt med Eiselts EAA? Konstigt bara att jag inte märkte något på shakern innan träningen.

Sjukt smaklöst med den färgen... Tog ett tag innan man vande sig vid smaken och nu skall man vänja sig vid motbjudande färg också *gah!*

Enligt Eiselts hemsida så är citrus smaken helt omgjord.. kanske är därför den har annan färg nu än senast du köpte?

stridis
2010-10-18, 15:50
Glömde shakern odiskad så nu är shakern med ofräsch färg.*gah!*

koffein_beroende
2010-10-18, 16:57
EsaPro Citrus? Den blir orange-aktig.

Tror den förstörde 2 eller 3 av mina shakes, dom är gula hela tiden nu, men vem bryr sig :D

Pinturicchio
2010-10-19, 08:04
lägg d direkt i käften å skölj ner med vatten, då jag körde esapro smaka d syrligt å gott när jag gjorde så :)