handdator

Visa fullständig version : Lalla goes online...


Lalla
2003-10-31, 16:49
Då vare dax för mig att också posta lite bilder. :em:

Ni får ha överseende med att jag aldrig poserat förr, kändes lite konstigt o stå framför kameran... :(
Jag skulle vilja ha lite synpunkter på bilderna...skratta inte för mycket bara. :laugh:

Lite fakta:
Bilderna är tagna imorse.

Träningsbakgrund:
Slutade med hockeyn för ca. en månad sedan, har lirat sedan jag var 5år.
Cyklar landsvägscykling under somrarna som motionär (målet i år är 500mil & vättern under 9h).
Från och med nu är det full prio på styrketräningen under vintern och cykling under somrarna. Tidigare var styrkan bara ett komplement till hockeyn, så jag är nybörjare inom seriös styrketräning.
Målet är som ni förstår, inte att väga in på 120kg 4%BF utan snarare att se mer "fitnessaktig" ut och vara allmänt vältränad. Vill dock upp på iaf. 65-70kg med samma BF som nu inom obestämd tid...

Längd: 165cm
Vikt: 55,2kg
BF%: ca. 6-7%
Vilopuls: 42

Så nu blire till o :bpump: & :eating:

-EDIT-
Bilder:
http://members.fortunecity.com/lalla150/

Prankie
2003-10-31, 16:57
Vars är bilderna? :confused:

Froddan
2003-10-31, 16:58
- Bilder! Bidler! Bilder!

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/icons/icon8.gif

Allan
2003-10-31, 17:03
Länkarna funkar inte. Om du har problem med att lägga upp kan du PM'a moderator för hjälp!

allan

King Grub
2003-10-31, 19:29
Geocities brukar inte tillåta direktlänkning till bilder hos dem.

FUn-tex SSwinger
2003-10-31, 19:41
lol bild nr 4 var ju grym! snacka om lågt bf,

Lalla
2003-10-31, 20:06
Tror att bilderna ska fungera.
Kommer att fixa detta i nästa vecka då jag kommer hem....

Bilder:
http://members.fortunecity.com/lalla150/

Laan
2003-10-31, 20:43
Satan i gatan.. riktigt lågt BF! Det var cyklist du var va? Det har du en kropp som passar för iaf.. Ska bli kul å se vad som händer i och med gymträning, å kanske lite mer mat :eating:

Karl_alfred
2003-10-31, 21:15
:eating:

Fors