handdator

Visa fullständig version : ska jag vila ?


bräcke
2010-10-11, 22:58
hej har haft ont i halsen ett tag nu men börjar bli bättre om jag är frisk i morgon ska jag vila eller kan jag gymma utan att bli sjuk igen ? eller är det samma sak som gäller när man har haft en annan sjukdom ? :)

wo0ord
2010-10-11, 22:59
Vila en extra dag om du haft ont i halsen enligt mitt tycke

bräcke
2010-10-11, 23:00
okej :)

bräcke
2010-10-11, 23:03
och om jag var dum och träna endå vad skulle hända då ? :)

HulkH
2010-10-11, 23:04
och om jag var dum och träna endå vad skulle hända då ? :)

Jadu, det kanske börjar brinna i din hals?...

Nerrå, men det kanske förvärras eller så gör de det inte. Onödigt att chansa ;)

Achivai
2010-10-11, 23:33
Har man otur så kan man åka på rejäla smällar om man har förkylning med halsont och tränar. En kompis gjorde det och fick något skit som gjorde att han inte skulle anstränga sig på flera månader för då kunde levern (tror det var levern) lägga av, mindre kul.

pojken
2010-10-11, 23:52
Har man otur så kan man åka på rejäla smällar om man har förkylning med halsont och tränar. En kompis gjorde det och fick något skit som gjorde att han inte skulle anstränga sig på flera månader för då kunde levern (tror det var levern) lägga av, mindre kul.

Vad för typ av träning sysslade han med?

simpan89
2010-10-12, 14:27
Börjar fundera över ungefär samma sak så kan inte ge dig något svar. Har gått fram och tillbaka med min förkylning i säkert en månad nu.. Antagligen för att jag börjat träna så fort jag tycker att jag känner mig bra. Senast i lördags så drog jag ett fint pass å kände mig bra ända till söndagen så jag vart dålig i halsen igen och med lite feber som bonus, så denna gång vilar jag nog någon dag extra så att kroppen får vila lite.