handdator

Visa fullständig version : Skillnad på NO och Rage?


Bailah
2010-10-09, 15:05
Har länge länge kört alla olika sorter av Rage. Alltid älskat det, dock tyckte jag ettan var bäst pga stickningarna ;)

Nu fick jag en burk NOxplode som present. Aldrig kört NO men har nog byggt upp en hög tolerans mot PWO, överdoserade alltid både Rage och Truck för att jag skulle känna något. Så jag körde 2 skopor NO, vilket inte är mycket alls. Står ju 1-3 så tänkte köra säkert.

Men när jag väl kommer till gymmet så mådde jag illa, inga stickningar, inge taggning, kass fokus och allteftersom tiden gick så blev det bara värre och värre. Fick avsluta passet och gå hem.

Min fråga är; Är det någon stor skillnad på de olika två? Finns det något i NO som fuckar upp mig helt som inte finns i dom andra?

Ska testa NO en gång till om ett par dar om jag nu skulle vara sjuk el något dylikt.

Ondskapelsen
2010-10-09, 16:40
Vågar inte svara på vad det är som skiljer. Men jag tycker inte att NO-xplode var sådär jättebra. Fick inte samma känsla som av rage/crack etc.
Kanske rent utav sämre PWO-tillskott helt enkelt.

Rahf
2010-10-09, 18:33
Håller med Onds! Onds! Onds! här och säger att No-Xplode är sämre än Rage. Gick så långt att jag nu har fått folk hemifrån att skicka över ett par burkar med jämna mellanrum.

Har inte stött på något som kan mäta sig med rage än. Definitivt inte smakmässigt och knappast i form av höjda energinivåer. Med det sagt så är inte nödvändigtvis Rage en smaksensation ;)

vicarious
2010-10-10, 18:21
Har inte stött på något som kan mäta sig med rage än. Definitivt inte smakmässigt och knappast i form av höjda energinivåer. Med det sagt så är inte nödvändigtvis Rage en smaksensation ;)

Provat Jack3d eller Crack?

Lillleif
2010-10-10, 18:53
Finns det att få tag i provexemplar/sample av Rage? Skulle vilja testa det innan jag köper en hel burk.

Kischen
2010-10-10, 19:01
Har länge länge kört alla olika sorter av Rage. Alltid älskat det, dock tyckte jag ettan var bäst pga stickningarna ;)

Nu fick jag en burk NOxplode som present. Aldrig kört NO men har nog byggt upp en hög tolerans mot PWO, överdoserade alltid både Rage och Truck för att jag skulle känna något. Så jag körde 2 skopor NO, vilket inte är mycket alls. Står ju 1-3 så tänkte köra säkert.

Men när jag väl kommer till gymmet så mådde jag illa, inga stickningar, inge taggning, kass fokus och allteftersom tiden gick så blev det bara värre och värre. Fick avsluta passet och gå hem.

Min fråga är; Är det någon stor skillnad på de olika två? Finns det något i NO som fuckar upp mig helt som inte finns i dom andra?

Ska testa NO en gång till om ett par dar om jag nu skulle vara sjuk el något dylikt.

Låter som när jag tog mer än vad som var bra för mig :) Tar jag inte för mycket, så händer inget :laugh:

NO-xplode är den sämsta jag testat och nästan så jag undrar om vissa batchar är "fulbatchar" eftersom många gillar den.

patflat
2010-10-10, 19:14
Jag har testat Rage Limited Edition, Massacra (både versionerna) och NoExplode.

Sämst i ALLA kategorier är NoExplode, helt utan jämförelse.
Smakade verkligen SKITäckligt, mådde precis som du illa på gymmet (inte alltid, men ofta).
Fick noll och inga märkbara resultatökningar. Inga sticningar, möjligen en viss placeboeffekt.

Bästa för mig har varit Rage Limited Edition.
Men nu har jag beställt en Rage X2, hoppas mycket på den.

PS! Jag har verkligen längtat efter en tråd som jag kan hoppa in och TOTALT dissa NoExplode.

Kauppi
2010-10-10, 20:02
Har i princip testat alla pwo's som finns därute på marknaden.
rage och shotgun är helt klart bäst.