handdator

Visa fullständig version : Pryovate = blä!


Halib
2003-10-30, 14:12
Nån som har något tips på hur man får i sig Pyrovate i pulverform.
Smakar ju kräk!!!
Vore bra om man kunde få tag i kapslar att hälla det i... men sånna har jag inte hittat nånstans...

DiZi
2003-10-30, 17:00
Originally posted by Halib
Nån som har något tips på hur man får i sig Pyrovate i pulverform.
Smakar ju kräk!!!
Vore bra om man kunde få tag i kapslar att hälla det i... men sånna har jag inte hittat nånstans...

Stäng mun, svälj och tig pojk :D

DiZi
2003-11-01, 13:02
Vill ge dig en ursäkt Halib, trodde verkligen inte att det smakade SÅ J*VLA illa som det verkligen gjorde (Trodde jag skulle spy), smakade på mitt idag, usch och fy säger jag, bland det värsta jag nånsin druckit, någon som har ett tips hur man kan neutralisera smaken?

Kanske skulle testa att blanda det med dextropur...? :confused:

EDIT: Kände att jag beklagade mig väldigt mycket, men för er som inte förstår, smaka själva...

Halib
2003-11-01, 21:18
Hahaha-!!! :smash:

Ett tips:

Tag en sked... häll på lite yoghurt...placera pluver i mitten av yoghurten... häll på lite yoghurt till... Nu har du pyrovatet inkapslat och det är bara till att svälja hastigt i ett svep!!

DiZi
2003-11-01, 21:19
Originally posted by Halib
Hahaha-!!! :smash:

Ett tips:

Tag en sked... häll på lite yoghurt...placera pluver i mitten av yoghurten... häll på lite yoghurt till... Nu har du pyrovatet inkapslat och det är bara till att svälja hastigt i ett svep!!

Okej, har fått ett tips från dom som gör produkten att blanda med Saft, Fun light eller nått... Har du märkt någon effekt ? Hur länge har du tagit det?

Mvh Daniel

Halib
2003-11-01, 22:00
Ok, kanske funkar bra med funlight...

Jag skaffade en burk åt tjejen men hon får inte i sig det, eftersom hon känner eftersmaken i halsen hela tiden...
Jag e bulkperiod nu så jag sparar pulvret till nästa deff...

DiZi
2003-11-01, 22:38
Originally posted by Halib
Ok, kanske funkar bra med funlight...

Jag skaffade en burk åt tjejen men hon får inte i sig det, eftersom hon känner eftersmaken i halsen hela tiden...
Jag e bulkperiod nu så jag sparar pulvret till nästa deff...


Okej, låter bra det, ska testa fun light nästa gång...

Laan
2003-11-02, 18:32
Vafaan... jag tycker inte att det är några större problem.. ta det i cirka 1,5dl vatten å svep.. sen kanske en klunk av ngt annat efter om man har problem med smaken.

Själv tyckte jag att det var lite smågott i slutet! :D

hangatyr
2003-11-05, 07:08
ja, det smakar verkligen... gaaah!
men ta ett glas kallt vatten efteråt: vattnet blir helt underbart gott! Smakar nästan sött!

DiZi
2003-11-05, 17:23
Originally posted by hangatyr
ja, det smakar verkligen... gaaah!
men ta ett glas kallt vatten efteråt: vattnet blir helt underbart gott! Smakar nästan sött!

Okej ska testa, jag blandade själv det med Dextropur förra gången, blev rätt okej, lite surt, men ändå lite sött, vettefan vad det smaka, men ner gick det ;)