handdator

Visa fullständig version : Jack 3D eller NO-Xplode under deff


porja
2010-10-05, 18:22
Vill orkar träna, vara pigg, få en bra pump och samtidigt bränna fett under mitt deff

Vilken av de är bäst ?

Skriv vad ni tycker, ni som testat Jack 3D eller NO-Xplode eller kanske något annat preparat????


andra kosttillskott jag använder kust nu:

¤ "kre-alkalyn" pulver
¤ "EAA-XX" som innehåller Essential Amino Acids + Citrulline Malate + Acetyl L-karnitin
¤ "proteinpulver"

¤ koffein tar jag mest genom kaffe.

vilka kombinationer rekommenderar ni??

Gabriel Forslund
2010-10-05, 18:25
Vill orkar träna, vara pigg, få en bra pump och samtidigt bränna fett under mitt deff

Vilken av de är bäst ?

Skriv vad ni tycker, ni som testat Jack 3D eller NO-Xplode eller kanske något annat preparat????


en nackdel med
jack3D verkar innehålla kreatinmonohydrat så den binder vätska

Varför nackdel?

porja
2010-10-05, 18:29
Varför nackdel?

hehe, vill inte se svullen ut i spegeln! :D

men kreatinmonohydrat kan vara bättre än kre-alkalyn vah?

Grazzafukkinrazzi
2010-10-05, 18:51
hehe, vill inte se svullen ut i spegeln! :D

men kreatinmonohydrat kan vara bättre än kre-alkalyn vah?

Kan inte komma på någon PWO som inte innehåller kreatinmonohydrat, och om du nu endast intar monohydratet då du intar din pwo, d.v.s. före varje pass, så kommer du inte bli nå svullen.

Ganymedes
2010-10-05, 18:57
NO Explode är den PWO som gett mig allra minst, speciellt i förhållande till pris. Så fackit.

blondyz
2010-10-05, 19:01
Jack3d, inga kolhydrater.

Att se svullen ut i spegeln pga kreatin? Jo, det kan vara en nackdel om man inte vill att ens muskler ska synas visserligen, men annars inte. Kreatin binder vätska i musklerna, ingen annan stans.

Dessutom har Jack3d förmodligen bättre termogen effekt, även om den är försummbar.

För övrigt innehåller väl N.O-Xplode glycerol? Det är mycket värre än kreatin med tanke på vätskebindning.

vicarious
2010-10-08, 09:56
Jack3d.

Innehåller mindre kolhydrater samt 1,3-dimethylamylamine vilket hämmar aptiten en del (iaf för mig) samt ger bättre stim.

NO-Explode gav mig dessutom risig mage.

prOtotype
2010-10-08, 10:50
Berkhan recenserade nyligen jack3d på www.leangains.com och sa att han kan rekommendera den som aptitdämpare. also - inte massa onödiga carbs