handdator

Visa fullständig version : Lerum atletklubb


matlak
2010-10-03, 11:50
är sugen på att testa på SL och bor i närheten av Lerum..är det någon här som tränar där eller vet hur man kan komma i kontakt med dom? hemsidan verkar inte vara uppdaterad på många år

Mvh Matlak

Mapa
2010-10-03, 13:12
fantomen tränar väl där ibland. dra iväg ett pm

matlak
2010-10-03, 15:35
Stort tack för tipset!

powderdog
2010-11-19, 18:47
Fick du något svar av Fantomen? Jag bor sj i närheten av Lerum och ska börja med SL, hade tänkt att besöka GKK så fort jag blivit frisk. Men om Lerums Athlet klubb fortfarande är aktiv (vilket jag hört att den inte är) så hade det varit betydligt smidigare att träna där.

Btw, vart tränar du nu?

bubbe
2010-11-19, 19:01
Fick du något svar av Fantomen? Jag bor sj i närheten av Lerum och ska börja med SL, hade tänkt att besöka GKK så fort jag blivit frisk. Men om Lerums Athlet klubb fortfarande är aktiv (vilket jag hört att den inte är) så hade det varit betydligt smidigare att träna där.

Btw, vart tränar du nu?

Lerum skulle behöva ett rejält tillskott av ungdomar intresserade av lyftning. Helene tävlar för klubben. Fantomen för gsk men tränar mest i lerum om jag inte minns fel. (han kan kanske svara själv på detta).

Jag kan vidarebefodra kontaktuppgifter, PMa mig.

nivanson
2010-11-28, 10:55
Hej, jag skulle också vilja ha lite kontaktuppgifter. :bpump:

Fantomen
2010-12-01, 19:59
Den som är intresserad kan skicka ett pm till mig! Jag ÄR Lerums AK, även om jag för tillfället tävlar för en annan klubb.