handdator

Visa fullständig version : Tjejer som stalkar


hejhopp79
2010-10-01, 20:48
Ja vad ska man säga...

Språkade med en dam på ett internet-forum för cirkus två månader sedan. Sagda dam föreföll trevlig, söt och intelligent. Vi pratades om att träffas men sedan fick jag change of plans och hon blev besviken. Sedan dess har hon skickat SMS, ringt mig och skrivit på MSN väldigt ofta och här kommer det kluriga: Jag svarar aldrig.

Hon är dock en envis och ihärdig kvinna så hon fortsätter kontakta mig i hopp om att jag ska sluta tramsa och ge mig själv till henne. Hon ringde mig senast för en halvtimme sedan och jag svarade inte.

Hon växlar mellan att skriva att jag är tramsig och omogen och att framhäva hur trevlig jag är.

Till saken hör att jag som det kanske framgått, inte är intresserad överhuvudtaget utav denna dam. Men hon verkar inte förstå det?

Bullen, vad ska jag göra?

Kwon
2010-10-01, 20:48
Svalnade ditt intresse så fort hon hade skickat ett fotografi på sig själv eller?

hejhopp79
2010-10-01, 20:50
Svalnade ditt intresse så fort hon hade skickat ett fotografi på sig själv eller?

Nej hon såg okej ut. Det som gjorde att mitt intresse svalnade var att hon var väldigt hemlighetsfull och svår att prata med. Hon verkade också vilja bestämma hela tiden

Men ja jag har sett snyggare tjejer...hon är väl en 7:a. Sedan har hon skickat bilder på sin mage och rumpa och yada yada. Utan svar från mig.

Landström
2010-10-01, 20:51
Bullen, vad ska jag göra?

Är det du som skrivit brevet?

John M
2010-10-01, 20:51
Fruktansvärt irriterande med folk som inte svarar, vet när man skickar sms till polare eller messar dom på facebook utan att svara.


Det du bör göra är att ringa upp bruden och säga att du inte är intresserad av en fortsatt relation, eller skicka ett sms. Bara enkelt och trevligt. Vilket normal människa som helst kommer fatta vinken.

hejhopp79
2010-10-01, 20:51
Är det du som skrivit brevet?

Självfallet inte. Som vanligt är det inte personen som skrivit brevet som figurerar i tråden på internet, i Bullen anno 2010.

hejhopp79
2010-10-01, 20:52
Fruktansvärt irriterande med folk som inte svarar, vet när man skickar sms till polare eller messar dom på facebook utan att svara.


Det du bör göra är att ringa upp bruden och säga att du inte är intresserad av en fortsatt relation, eller skicka ett sms. Bara enkelt och trevligt. Vilket normal människa som helst kommer fatta vinken.

Håller med, MEN saken är den att jag sagt till henne på skarpen 5 gånger att jag inte är intresserad. Jag har också bett henne sluta ta kontakt med mig.

Hon fattar inte vinken.

Morrris
2010-10-01, 20:53
Svara.
Bestäm en date.
Ligg.
Börja träffas/ligga mer regelbundet.
Introducera varandra för era respeltive umgängeskretsar.
Introducera varandra för era respektive familjer.
Flytta ihop.
Skaffa gemensam ekonomi.
Förlova er.
Få barn.
Gift er.
Få fler barn.
Semester på Mallorca.
Dö.

Eller... INTE intresserad sa du? Then, never mind.

Harnold
2010-10-01, 20:56
Svara.
Bestäm en date.
Ligg.
Börja träffas/ligga mer regelbundet.
Introducera varandra för era respeltive umgängeskretsar.
Introducera varandra för era respektive familjer.
Flytta ihop.
Skaffa gemensam ekonomi.
Förlova er.
Få barn.
Gift er.
Få fler barn.
Semester på Mallorca.
Dö.

Eller... INTE intresserad sa du? Then, never mind.

Hahaha, ett annat tips vore ju att följa de tre första raderna i ovanstående inlägg. :hbang::whipped:

Morrris
2010-10-01, 20:58
Hahaha, ett annat tips vore ju att följa de tre första raderna i ovanstående inlägg. :hbang::whipped:

Ligger du med en psycobitch får du antingen se till att vara HISKELIGT dålig, eller förbereda dig på ett liv där man aldrig är riktigt ensam...

Kwon
2010-10-01, 20:58
Hahaha, ett annat tips vore ju att följa de tre första raderna i ovanstående inlägg. :hbang::whipped:

http://www.threadbombing.com/data/media/2/didnt_read_lol.gif

http://i130.photobucket.com/albums/p242/omara86/whatwhat.gif

Cilia
2010-10-01, 21:02
Är inte det här Skuggans område?

mini
2010-10-01, 21:11
Jag tycker att du ska ge henne en chans. Lite stalking är ju bara mysigt.

hejhopp79
2010-10-01, 21:12
Varför blir kvinnor såhär?

Jag har ju inte gjort någonting för att hon ska bli såhär.

Hon skrev för övrigt nyligen att hon aldrig kommer att hitta någon som mig igen. Då kunde jag inte låta bli att säga "LOL" högt för mig själv.

hejhopp79
2010-10-01, 21:13
Jag tycker att du ska ge henne en chans. Lite stalking är ju bara mysigt.

"Lite" stalking? :confused:

Morrris
2010-10-01, 21:13
Varför blir kvinnor såhär?

Jag har ju inte gjort någonting för att hon ska bli såhär.

Hon skrev för övrigt nyligen att hon aldrig kommer att hitta någon som mig igen. Då kunde jag inte låta bli att säga "LOL" högt för mig själv.

Hate to break it to you, meeeen.... Det handlar inte så mycket om dig.

tjabon
2010-10-01, 21:14
Ja vad ska man säga...

Språkade med en dam på ett internet-forum för cirkus två månader sedan. Sagda dam föreföll trevlig, söt och intelligent. Vi pratades om att träffas men sedan fick jag change of plans och hon blev besviken. Sedan dess har hon skickat SMS, ringt mig och skrivit på MSN väldigt ofta och här kommer det kluriga: Jag svarar aldrig.

Hon är dock en envis och ihärdig kvinna så hon fortsätter kontakta mig i hopp om att jag ska sluta tramsa och ge mig själv till henne. Hon ringde mig senast för en halvtimme sedan och jag svarade inte.

Hon växlar mellan att skriva att jag är tramsig och omogen och att framhäva hur trevlig jag är.

Till saken hör att jag som det kanske framgått, inte är intresserad överhuvudtaget utav denna dam. Men hon verkar inte förstå det?

Bullen, vad ska jag göra?

Sätt på henne och få det ur världen..

Landström
2010-10-01, 21:16
Varför blir kvinnor såhär?

Jag har ju inte gjort någonting för att hon ska bli såhär.

Hon skrev för övrigt nyligen att hon aldrig kommer att hitta någon som mig igen. Då kunde jag inte låta bli att säga "LOL" högt för mig själv.

Som en klok vän en gång sa... Vill du få en tjej intresserad ska du be henne dra åt h-e...

hejhopp79
2010-10-01, 21:16
Hate to break it to you, meeeen.... Det handlar inte så mycket om dig.

Nä det är väl så. Bruden har issues

hejhopp79
2010-10-01, 21:17
Som en klok vän en gång sa... Vill du få en tjej intresserad ska du be henne dra åt h-e...

Absolut, det är ett tveeggat svärd när man inte är intresserad av kvinnan i fråga.

Morrris
2010-10-01, 21:19
Absolut, det är ett tveeggat svärd när man inte är intresserad av kvinnan i fråga.

Börja hör av dig 5-6ggr per dag.

Eller så beter du dig som en person som VERKLIGEN inte är intresserad skulle ha gjort. Spärra nummer/MSN/whatever.

Mycket effektivt om man inte behöver träffas mer.

hejhopp79
2010-10-01, 21:24
Börja hör av dig 5-6ggr per dag.

Eller så beter du dig som en person som VERKLIGEN inte är intresserad skulle ha gjort. Spärra nummer/MSN/whatever.

Mycket effektivt om man inte behöver träffas mer.

Funderade på att göra det förstnämnda. Hon skulle nog få sig en chock

Jag har blockat henne på MSN etc och vet inte hur man spärrar nummer på mobben :)

John M
2010-10-01, 21:24
Absolut, det är ett tveeggat svärd när man inte är intresserad av kvinnan i fråga.



Säg att du är homosexuell.

Alternativ ring upp bruden säg att du vill gifta dig och skaffa barn å börja kika på hus.


Spela sjuk i huvet kan också funka. Säg att du tänder på djur och buskar. Vill ha orgie med hennes kusiner osv...hon lär försvinna rätt fort :D

Morrris
2010-10-01, 21:26
Alternativ ring upp bruden säg att du vill gifta dig och skaffa barn å börja kika på hus.

Du menar snabbspola i mitt schema?

Grotesk
2010-10-01, 21:30
Varför blir kvinnor såhär?

Jag har ju inte gjort någonting för att hon ska bli såhär.

Hon skrev för övrigt nyligen att hon aldrig kommer att hitta någon som mig igen. Då kunde jag inte låta bli att säga "LOL" högt för mig själv.

With great tröck comes great responsibility.

Landström
2010-10-01, 21:33
4JL8rmzCGoQ

hejhopp79
2010-10-01, 21:35
Nästa gång hon hör av sig ska jag spela galen och föreslå någonting tokigt.

Typ fråga om hennes mamma är sugen på en trekant

Joakim pettersen
2010-10-01, 21:36
Svara
Bestäm träff
Ligg
Ta farväl

Landström
2010-10-01, 21:39
Typ fråga om hennes mamma är sugen på en trekant

Har du en osannolik tur så gillar hon idén. :naughty: Win-win-situation...

limenka
2010-10-01, 21:40
Träffa henne och ha samlag, ejakulera i förtid.

Problem solved.

Yes
2010-10-01, 21:42
Jag vill se bild innan jag ger några råd.

hejhopp79
2010-10-01, 21:49
Träffa henne och ha samlag, ejakulera i förtid.

Problem solved.

Hmm ejakulera efter två kyssar kanske vore något. Jag kan säga att jag sällan får någonting och är lite ovan vid umgänger med kvinnor :D

stolpskott
2010-10-01, 21:52
Spela sjuk i huvet kan också funka. Säg att du tänder på djur och buskar. Vill ha orgie med hennes kusiner osv...hon lär försvinna rätt fort :D

Tänk om hon stannar :MrT:

Grotesk
2010-10-01, 21:52
Hmm ejakulera efter två kyssar kanske vore något. Jag kan säga att jag sällan får någonting och är lite ovan vid umgänger med kvinnor :D

Jag har lyckats ge en tjej orgasm genom endast kyssar/hångel. Nu sover ni gott med den vetskapen! :D

Kwon
2010-10-01, 21:53
Hejhopp, ge hennes mail/facebook/myspace till Yes, problemet löst.

Hon kommer nog över dig fort efter hon träffat Yes.

limenka
2010-10-01, 21:53
Hmm ejakulera efter två kyssar kanske vore något. Jag kan säga att jag sällan får någonting och är lite ovan vid umgänger med kvinnor :D

Mina erfarenheter av detta är att de blir arga i alla fall.

hejhopp79
2010-10-01, 21:55
Hejhopp, ge hennes mail/facebook/myspace till Yes, problemet löst.

Hon kommer nog över dig fort efter hon träffat Yes.

Haha, säger du det? How's that

hejhopp79
2010-10-01, 21:55
Mina erfarenheter av detta är att de blir arga i alla fall.

Men risken är att hon tar an mig som ett livstidsprojekt eftersom hon bestämt sig för att det är vi. Så det känns lite riskabelt minst sagt

bear.flowertwig
2010-10-01, 22:12
Ähh, du måste ju sakna pondus om du inte klarar att klippa av. Hur svårt ska det va. Bara säga ifrån rejält ffs! Trappa upp om det inte hjälper. Har råkat ut för en riktigt tokig psykobitch(tm) en gång, men sen jag nämnde polisanmälan sen var det tyst.

Yes
2010-10-01, 22:13
Hejhopp, ge hennes mail/facebook/myspace till Yes, problemet löst.

Hon kommer nog över dig fort efter hon träffat Yes.
Intressant förslag. Jag har aldrig blivit stalkad så det kan bli en intressant erfarenhet.

Joakim pettersen
2010-10-01, 22:14
Jag har lyckats ge en tjej orgasm genom endast kyssar/hångel. Nu sover ni gott med den vetskapen! :D

http://i54.tinypic.com/2enryw8.jpg

hejhopp79
2010-10-01, 22:21
Ähh, du måste ju sakna pondus om du inte klarar att klippa av. Hur svårt ska det va. Bara säga ifrån rejält ffs! Trappa upp om det inte hjälper. Har råkat ut för en riktigt tokig psykobitch(tm) en gång, men sen jag nämnde polisanmälan sen var det tyst.

Har funderat på att nämna polisanmälan med men risken är att hon blir galen. Man vet ju aldrig.

Och som jag sade har jag sagt till på skarpen.

Kwon
2010-10-01, 22:30
Haha, säger du det? How's that

Det är ju Yes vi snackar om här.

Lösningen på ditt problem.

hejhopp79
2010-10-01, 23:08
Går jag ifrån en no-lifer till en yes-lifer då?

HulkH
2010-10-01, 23:13
hmm, vrf inte ge henne en chans?

Har bara läst igenom tråden snabbt, men vrf säger du inte som det är annars? så kanke hon förstår, ananrs kanske hon går berserkar gång, men då gömmer du dig bara med hagelgeväret tätt intill kroppen...

Åsberg
2010-10-02, 02:19
Om du dödar henne då?

John M
2010-10-02, 03:09
Om du dödar henne då?


Han kanske misslyckas och bli dödad själv?

Onigiri
2010-10-02, 05:33
Träffa henne.
Bete dig så urtrist du kan på alla sätt utan att det verkar tillgjort.
Hon märker att du inte var den hon trodde = problem solved, hon hör inte av sig mer.
Vinst.

Eller så följer du Morris tips.

hultman
2010-10-02, 07:39
Hehe. Jag lyckas alltid få psykfall på halsen. Nybörjarmisstaget var att bete sig snällt mot dem. Du måste säga ifrån rejält och/eller sätta på dom i röfven medan du spelar någon form av psykfall själv. Eller, var dig själv om du har en vidrig personlighet. Gillar hon dig för vem du är så stanna kvar :D

Oxe
2010-10-02, 08:10
Eller ser man till att prestera dåligt i sängen, jag kommer ihåg en gång inte alldeles förlänge sedan en helt underbar tjej, vi kom till nivån att det blev lite sexuellt umgänge efter det gick hon tillbaks till sin impotenta +100kgs byggare... finns mer detaljer som talar för mig men ni ser ju själva...

//oxe upp för nominering till sveriges sämsta ligg 2010

storPines
2010-10-02, 09:06
träffa henne, idka sex, fis under akten.

VoDaresVins
2010-10-02, 09:06
Polaren blev stalkad av en brud när vi var yngre. När vi stod å diskuterade på en fest kom hon och stod bredvid med ett stort flin på. Polaren bad henne "Dra åt helvete eller så slår ja in framtänderna på dig". Funkade för honom åtminstone.
Kan ju tilläggas att polaren kan vara stor i truten, men skulle inte skada en fluga.

loolY
2010-10-02, 09:25
Kanske lite risky men testa att ge samma behandling tillbaka. Varje gång hon smsar dig skickar du minst tio tillbaka, vill hon träffas går du med på det men sen vägrar du att lämna efter henne efter det och följer bara efter henne var hon än går och även om hon ber dig att dra. Lyckas hon fly letar du upp henne och fortsätter följa efter henne, häng utanför hennes lägenhet hela tiden etc.

Morrris
2010-10-02, 09:28
Jag har lyckats ge en tjej orgasm genom endast kyssar/hångel. Nu sover ni gott med den vetskapen! :D

En tjej kom av min röst en gång.

Såatt... Your move.

blondyz
2010-10-02, 09:41
1) "Jag ska på semester i 3 veckor, i afrika. Lämnar telefonen hemma och mail kan jag förmodligen inte svara på"

Då slipper du svara alls på 3 veckor (samtidigt som du blockerar hennes nr. i din telefon etc)

2) "Nu är jag hemma, jag ser att du hört av dig som en galning (viktigt att det blir ordagrant där!) men vi kan väl ses och prata lite?"

3) "Jo resan var underbar (visar lite googlade bilder), men allt har ju en baksida. Hade ihop det med en del flickor där nere, och nu har jag drabbats av HIV (Här bör hon bli rädd, och dessutom inse att du tänder mer på negresser?)

4) WIN

Brinken
2010-10-02, 10:24
För vissa människor är jakten det roliga. De är kära i "tanken att vara kär". Efter att man sedan har setts ett par gånger blir det lika intressant längre, utan de ger sig på något annat offer... Du säger att hon vill ha makten, så det finns en möjlighet att hon släpper dig när hon har "vunnit makten".

Risken finns dock att hon blir stormkär i dig och att du aldrig slipper henne...

Det är upp till DIG!

hultman
2010-10-02, 11:42
1) "Jag ska på semester i 3 veckor, i afrika. Lämnar telefonen hemma och mail kan jag förmodligen inte svara på"

Då slipper du svara alls på 3 veckor (samtidigt som du blockerar hennes nr. i din telefon etc)

2) "Nu är jag hemma, jag ser att du hört av dig som en galning (viktigt att det blir ordagrant där!) men vi kan väl ses och prata lite?"

3) "Jo resan var underbar (visar lite googlade bilder), men allt har ju en baksida. Hade ihop det med en del flickor där nere, och nu har jag drabbats av HIV (Här bör hon bli rädd, och dessutom inse att du tänder mer på negresser?)

4) WIN

Det tar ungefär ett halvår innan man upptäcker HIV efter det att man blivit smittad.

Kappman
2010-10-02, 12:05
Utnyttja situationen. Tala om för henne (igen) att du inte är intresserad och inte kommer vill se henne, eller höra från henner efter du satt på henne.

Hänger hon ändå på så får du väl utnyttja situationen (henne) allt vad du orkar innan du säger bye, bye och lever vidare utan att bry dig alt. föreslå ett gangbang, det brukar slå stopp då (har jag hört).

hejhopp79
2010-10-02, 12:19
Utnyttja situationen. Tala om för henne (igen) att du inte är intresserad och inte kommer vill se henne, eller höra från henner efter du satt på henne.

Hänger hon ändå på så får du väl utnyttja situationen (henne) allt vad du orkar innan du säger bye, bye och lever vidare utan att bry dig alt. föreslå ett gangbang, det brukar slå stopp då (har jag hört).

Då skulle hon förmodligen rita upp ett kontrakt på hur hon blir min sex-slav i 100 år framåt. Jag vet liksom inte alls vart jag har henne, hon verkar galen.

Update: Hon messade mig igår kväll 2 gånger och ringde mig kl jävla halv 9 i morse och snackade in på telefonsvararen 3 gånger. Inte en jävla chans att jag lyssnar av den.

Kom att tänka på en lustig sak: Är det såhär för tjejer som får efterhängsna killar på halsen? :D Det vill säga var och varannan kille

Sparven från Minsk
2010-10-02, 12:24
Det tar ungefär ett halvår innan man upptäcker HIV efter det att man blivit smittad.

Hoppas att hon inte vet om det då :D

stevebc
2010-10-02, 12:31
Ser inte problemet. Tappa källan innan den börjar sina. Någon gång kommer hon tröttna, och då kanske du ångrar att du inte slog till.

Då antar jag att hon inte är våldsam och galen fysiskt. Det kan ju bli rätt obehagligt.

ViKKaN
2010-10-02, 12:37
1) "Jag ska på semester i 3 veckor, i afrika. Lämnar telefonen hemma och mail kan jag förmodligen inte svara på"

Då slipper du svara alls på 3 veckor (samtidigt som du blockerar hennes nr. i din telefon etc)

2) "Nu är jag hemma, jag ser att du hört av dig som en galning (viktigt att det blir ordagrant där!) men vi kan väl ses och prata lite?"

3) "Jo resan var underbar (visar lite googlade bilder), men allt har ju en baksida. Hade ihop det med en del flickor där nere, och nu har jag drabbats av HIV (Här bör hon bli rädd, och dessutom inse att du tänder mer på negresser?)

4) WIN

Tänk om hon är negress då? :MrT:

rooz
2010-10-02, 12:47
Ser inte problemet. Tappa källan innan den börjar sina. Någon gång kommer hon tröttna, och då kanske du ångrar att du inte slog till.

Då antar jag att hon inte är våldsam och galen fysiskt. Det kan ju bli rätt obehagligt.

Är hon inte steve-BC grofv bör han ju klara sig?

stevebc
2010-10-02, 12:52
Är hon inte steve-BC grofv bör han ju klara sig?Precis. Å andra sidan är väl en sådan kropp högst eftertraktad?

blondyz
2010-10-02, 15:00
Det tar ungefär ett halvår innan man upptäcker HIV efter det att man blivit smittad.

Nu spelar det visserligen ingen roll, då trovärdigheten kommer vara låg i vilket fall. Men vad menar du med "upptäcker"? Är det en symptombaserad upptäckt du pratar om, eller syns inte viruset på tester om du blivit smittad inom det senaste halvåret? Om du menar det sistnämnda låter det konstigt, men jag har inga djupare kunskaper i ämnet.

blondyz
2010-10-02, 15:02
Tänk om hon är negress då? :MrT:

Om så är fallet garanterar jag inte resultatet av nämnd metod. :naughty:

glennglennglenn
2010-10-02, 15:28
Jag har lyckats ge en tjej orgasm genom endast kyssar/hångel. Nu sover ni gott med den vetskapen! :D

En tjej har lyckats lura dig att du gjort det möjligtvis;)

Lamb_Of_God
2010-10-02, 15:40
Gör som i American Psycho.. Sätt upp en spegelvägg i sovrummet sen dunkar du på hon bakifrån medans du står och flexar i spegeln. Då kanske hon tycker att du är för självkär sen som krydda på moset så kan du köra "skottfinten"

Aldrig testat de själv men antar att de inte är allt för omtyckt

Kek
2010-10-02, 15:43
Blockera numret, blockera på msn, ta bort på facebook. Problem solved. Ingen big deal. Du gillar uppmärksamheten obviously. "Stalkers" är inga problem så länge de inte kommer till dig och bryter upp dörren med en kofot eller liknande och även där ser jag inte problemet om hon nu såg helt okej ut med tanke på att du får ligg utkört till dörren utan att behöva lyfta ett finger.

Kwon
2010-10-02, 16:53
Har Yes fått hennes mail ännu?

Bailah
2010-10-02, 16:53
"You stalkin ma whole life on the boardwalk..!

MrBoris
2010-10-03, 10:02
Jag tror folk inte förstår hur otäckt det är med stalkers, speciellt när de går över gränsen. Ignorera så ger hon upp till slut, minsta lilla svar från dig och hon ser hopp igen

Morrris
2010-10-03, 11:48
Blockera numret, blockera på msn, ta bort på facebook. Problem solved. Ingen big deal. Du gillar uppmärksamheten obviously. "Stalkers" är inga problem så länge de inte kommer till dig och bryter upp dörren med en kofot eller liknande och även där ser jag inte problemet om hon nu såg helt okej ut med tanke på att du får ligg utkört till dörren utan att behöva lyfta ett finger.

+1

Som sagt, VILL man undvika en person som inte hör till ens umgängeskrets är det inte spec svårt.

Snobbe
2010-10-03, 11:55
Jag tror folk inte förstår hur otäckt det är med stalkers, speciellt när de går över gränsen. Ignorera så ger hon upp till slut, minsta lilla svar från dig och hon ser hopp igen

Otäckt visst men det måste fortfarande finnas något hos personen som blir stalkad som gör att dom vill fortsätta bli det? Nu pratar jag inte om någon som börjar komma hem o knacka på en osv det är svårt o göra något mot förutom med polisen men när det bara är sms telefonsamtal o facebook lr ja såna saker så är det ju bara o blocka allt så försvinner dem helt...