handdator

Visa fullständig version : Jaha, så internet-porr är dåligt?


Sidor : [1] 2 3

Yes
2010-10-01, 12:12
http://www.psychologytoday.com/blog/cupids-poisoned-arrow/201001/was-the-cowardly-lion-just-masturbating-too-much

I'd always just accepted that I was below average socially. It wasn't even an issue anymore, but turns out, after two weeks without orgasm, my voice has gotten bigger and richer, I've been laughing and cracking jokes almost nonstop, and talking to people has been fluent and easy. Now, I'm the chatty one. It's something to get used to.


Kommentarer? *popcorn*

Vunnis
2010-10-01, 12:21
Wäääääää! *cry* *gah!*

Tihi ^,^

Kimball
2010-10-01, 12:22
Intressant, blir ju jobbigt att testa om man har partner, dock :(

Yes
2010-10-01, 12:27
Svårt att testa i vilket fall som helst. Jag menar, två veckor. Det är galet.

Åsberg
2010-10-01, 12:28
Får testa, återkommer om 2 veckor med svar. :D

davvvan
2010-10-01, 12:31
Två veckor...?

Rimmon
2010-10-01, 12:32
Jag tänker prova på allvar då det faktiskt mycket väl kan hjälpa mig väldigt mycket. Återkommer med resultat.

Kek
2010-10-01, 12:33
Två veckor...?

det är ez-mode. Första veckan som svider lite kanske.

ceejay
2010-10-01, 12:33
usch va länge

Simon
2010-10-01, 12:34
Låter som skitsnack

Yes
2010-10-01, 12:35
Ja, jag tänkte först att det kanske finns en viss poäng där. Resonemanget verkar i varje fall inte helt taget ur luften(även om jag får lite anti-onani-vibbar). Men går det verkligen att hålla sig så länge? Och vad kommer det få för konsekvenser? Tänk om man efter två veckor vaknar upp med en tandlös pensionär i sängen?

Yes
2010-10-01, 12:36
Jag tänker prova på allvar då det faktiskt mycket väl kan hjälpa mig väldigt mycket. Återkommer med resultat.
Härligt. Jag vill veta hur det går. Hoppas du kan hålla dig så länge bara.

det är ez-mode. Första veckan som svider lite kanske.
Say wut!?

Nitrometan
2010-10-01, 12:37
Tidigare har det visats nån undersökning med spontanejakulation efter 8-10 dagars avhållsamhet.

Rimmon
2010-10-01, 12:37
Härligt. Jag vill veta hur det går. Hoppas du kan hålla dig så länge bara.

Om det är något jag har mer av än sexuell frustration så är det disciplin, så det ska inte vara några problem. Har övervägt att ändra mina porrvanor ett bra tag, det här gav mig inspiration.

Yes
2010-10-01, 12:39
Om det är något jag har mer av än sexuell frustration så är det disciplin, så det ska inte vara några problem. Har övervägt att ändra mina porrvanor ett bra tag, det här gav mig inspiration.
Gott. Glöm inte berätta om alla mentala knep du använder dig av, som vi andra kan lära oss av. Saker som meditation, frenetiska träningspass, tänka på äckliga saker och isbad.

Rimmon
2010-10-01, 12:42
Gott. Glöm inte berätta om alla mentala knep du använder dig av, som vi andra kan lära oss av. Saker som meditation, frenetiska träningspass, tänka på äckliga saker och isbad.

Kan starta en blaag där jag varje dag beskriver min kamp mot porren!
Njae, så illa är det nog inte. Tror inte att det blir någon withdrawal. Blir nog själva rutinen som blir knepigast för mig.
Anyway, ska bli riktigt roligt att se om det har någon effekt i långa loppet.

Loke
2010-10-01, 12:43
Tja, det kan väl knappast vara förvånande att amerikaner som känner stor skuld över sitt onanerande får det lättare socialt om de lyckas lätta på den skulden.

Seb74
2010-10-01, 12:43
Tidigare har det visats nån undersökning med spontanejakulation efter 8-10 dagars avhållsamhet.

Är väl uppåt 2 veckor sisådär?

Seb74
2010-10-01, 12:45
Men går det verkligen att hålla sig så länge? Och vad kommer det få för konsekvenser? Tänk om man efter två veckor vaknar upp med en tandlös pensionär i sängen?

Långsiktiga konsekvenser, om man nu inte ens får ha sex, är väl att det är dåligt gällande prostatacancer eller vad det var...har för mig jag läst att det är bra att spola genom rören liksom ganska ofta.

Ganymedes
2010-10-01, 12:53
Långsiktiga konsekvenser, om man nu inte ens får ha sex, är väl att det är dåligt gällande prostatacancer eller vad det var...har för mig jag läst att det är bra att spola genom rören liksom ganska ofta.


http://s.bebo.com/app-image/8073107074/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/07/16/you%27re_a_fag.jpg

V.N
2010-10-01, 13:06
Uppdaterar Det var en gång en tråd tråden när jag kommer hem åt er :D

Yes
2010-10-01, 13:11
Långsiktiga konsekvenser, om man nu inte ens får ha sex, är väl att det är dåligt gällande prostatacancer eller vad det var...har för mig jag läst att det är bra att spola genom rören liksom ganska ofta.
Poängen, som jag förstår det, är att dra ned på snabbmaten och få i sig mer gourmetkäk.

Uppdaterar Det var en gång en tråd tråden när jag kommer hem åt er :D
Tack!

prOtotype
2010-10-01, 13:20
Intressant. Jag inledde en onanifasta i måndags som jag hade tänkt ska vara en månad. Rapporterar längre fram.

Morrris
2010-10-01, 13:20
Jag fick nån trevlig sak i skallen som gjorde att jag fick en vidrigt stark huvudvärk av sexuell aktivitet och styrketräning i somras. Tror jag gick utan i ungefär en månad. Efter första veckan var det som sagt inga som helst problem.

Seb74
2010-10-01, 13:22
Långsiktiga konsekvenser, om man nu inte ens får ha sex, är väl att det är dåligt gällande prostatacancer eller vad det var...har för mig jag läst att det är bra att spola genom rören liksom ganska ofta.

Var nog här jag såg det.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article150916.ab

Yes
2010-10-01, 13:27
Jag fick nån trevlig sak i skallen som gjorde att jag fick en vidrigt stark huvudvärk av sexuell aktivitet och styrketräning i somras. Tror jag gick utan i ungefär en månad. Efter första veckan var det som sagt inga som helst problem.
Så efter första veckan är man inte längre som en frustande tjur och man tänder inte längre på hemska saker?

Var nog här jag såg det.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article150916.ab
Då finns det två saker som måste provas. Dels avhållsamhet en längre tid, och dels 10-20 gånger om dagen.

Sheesh, det här kommer inte bli lätt.

prOtotype
2010-10-01, 13:28
Så efter första veckan är man inte längre som en frustande tjur och man tänder inte längre på hemska saker?


Blir man så personlighetsförändrad om man slutar?

Morrris
2010-10-01, 13:32
För mig var det inga problem, nej. Hade dock fått obegränsat ligga fram tills sjukstadiet, det kanske kan spela in. Tror det är sjukt mycket placebo i det där dock.

Yes
2010-10-01, 13:32
Blir man så personlighetsförändrad om man slutar?
Jag blir iaf skogstokig bara efter ett par dagar. :(

Yes
2010-10-01, 13:33
För mig var det inga problem, nej. Hade dock fått obegränsat ligga fram tills sjukstadiet, det kanske kan spela in. Tror det är sjukt mycket placebo i det där dock.
Det kanske påverkar ja, mycket liggande kan verkligen suga musten (no pun!) ur en.

ARMSTARK
2010-10-01, 13:41
Grabbar, grabbar, vänta tills ni gift er! Då kommer en gång i veckan verka som rena porr-klubben! ;)

J.V
2010-10-01, 13:43
Här kan man följa en kille som var utan sex och runk i 40 dygn, mikket pra.

http://www.40dagar.se/

filmjölk
2010-10-01, 13:53
Det är bra att det lyfts fram att det kanske inte är så nyttigt att dra i snasen/knola varje dag. Vi lever i ett översexualiserat samhälle där man uppmuntras att följa varje sexuell impuls, så det är nog väldigt nyttigt att bemästra sig själv och leva avhållsamt.

köttt
2010-10-01, 13:54
I blew it

Morrris
2010-10-01, 13:55
Det är bra att det lyfts fram att det kanske inte är så nyttigt att dra i snasen/knola varje dag. Vi lever i ett översexualiserat samhälle där man uppmuntras att följa varje sexuell impuls, så det är nog väldigt nyttigt att bemästra sig själv och leva avhållsamt.

Det där gäller ganska mycket, även om det naturligtvis blir extra tydligt med sex.

Tror det är bra att gå hungrig eller törstig nån gång då och då.

ARMSTARK
2010-10-01, 13:59
As god is my whitness, I will be hungry never more!

Nitrometan
2010-10-01, 14:03
Det är bra att det lyfts fram att det kanske inte är så nyttigt att dra i snasen/knola varje dag.

...så det är nog väldigt nyttigt att bemästra sig själv och leva avhållsamt.
Varför skulle det vara så?

Varför skulle sex/onani varje dag vara dåligt?

eternallord
2010-10-01, 14:03
Teori: den sexuella avhållssamheten får hjärnan att "tro" att man saknar en hona, vilket triggar igång denna sociala förmåga i ett försök att hitta en "ny" hona. Kanske?

tjabon
2010-10-01, 14:24
Låter som skitsnack

Verkligen !

Tycker definitivt inte om den amerikanska trenden där man predikar
avhållsamhet från allt vad sex/porr heter. Kan t.o.m. vara farligt.

Värst var det under Reagan-administrationen, där enorma summor
pengar gavs till avhållshamhets-förespråkare.

stridis
2010-10-01, 14:30
Kommer ihåg när jag försökte hålla mig sålänge som möjligt i tonåren. Efter just efter två veckor så fick jag en öm bröstvårta som man kunde klämma en droppe mjölk ur.

That is no good.*cry*

Yes
2010-10-01, 14:30
Alltså, argumentet hon framför är i stort att tillgängligheten och den stora variationen på porr sätter hjärnans belöningssystem ur spel. Man blir mindre känslig för dopamin och det krävs en allt större mängd stimulans, som man får genom porren, för att man ska må bra. Det i sin tur leder till håglöshet och att riktiga relationer inte känns lika givande.

Jag säger inte att hon har rätt, men det är bra att förstå vad hon säger iaf.

Yes
2010-10-01, 14:31
Kommer ihåg när jag försökte hålla mig sålänge som möjligt i tonåren. Efter just efter två veckor så fick jag en öm bröstvårta som man kunde klämma en droppe mjölk ur.

That is no good.*cry*
Avhållsamhet ger gyno? Inte bra!

filmjölk
2010-10-01, 14:33
Varför skulle sex/onani varje dag vara dåligt?

För att det blir en stark drift. Läs artikeln i öppningsposten. Man kan inte alltid få varje behov tillfredställt omedelbart, det gör en otålig, oberäknelig och självisk. Att stå emot sina drifter är vad som separerar oss från djuren, det är därför vi har teknologi och en civilisation.

Hade personen som kom på pilbågen (tex, eller hjulet, vadsom) suttit och dragit i snasen 3ggr om dagen, och resten av tiden tänkt att det skulle vara roligt att dra i snasen, hade vi aldrig haft den uppfinningen. Se på alla stora tänkare och skapare, de var avhållsamma och sexuellt frustrerade hela bunten.

tano
2010-10-01, 14:37
Haha vilken tråd :laugh:

Men Yes du har alltså aldrig varit avhållsam längre än en vecka?
Vad gör du/ni då när ni låt säga är på besök hos föräldrarna och det är fullt med aktiviteter hela dagarna eller ingen ro för dig själv, är ute på campingtur eller bara har haft fullt upp hemma etc. Är behovet så starkt för er att ni alltid hittar lite personlig lektid?

Nä ni måste ju skämta bara... ;)

tano
2010-10-01, 14:39
Se på alla stora tänkare och skapare, de var avhållsamma och sexuellt frustrerade hela bunten.

Say what? Och det där vet du för att?

Bara för ett exempel har för mig Einstein var otrogen mot sin hustru eller liknande. Vars var då den självkontrollen...

Yes
2010-10-01, 14:43
Haha vilken tråd :laugh:

Men Yes du har alltså aldrig varit avhållsam längre än en vecka?
Vad gör du/ni då när ni låt säga är på besök hos föräldrarna och det är fullt med aktiviteter hela dagarna eller ingen ro för dig själv, är ute på campingtur eller bara har haft fullt upp hemma etc. Är behovet så starkt för er att ni alltid hittar lite personlig lektid?

Nä ni måste ju skämta bara... ;)
Jag har aldrig varit avhållsam längre än 5 dagar i sträck. Rekordet sattes på en festival när vi var 3 grabbar som delade tält. Annars går det i de allra flesta fall att hitta tillfäle för en snabb tömning, bara så man fungerar normalt.

Yes
2010-10-01, 14:54
Vad tyst det blev...

Kom nu förfan inte och påstå att jag är konstig! :furious:

Olegh
2010-10-01, 14:55
Jag kan inte riktigt relatera till den här okontrollerbara sexualdriften en del av er verkar besitta, trots att jag själ är en viril, ung man. En tarzan är skönt för stunden, dät's it.

stridis
2010-10-01, 14:58
Förstår varför man brukar säga en vecka avhållsamhet inför match.*grr**gah!**grr27*:whipped:

En träningskompis apropå min avhållsamhet och att jag tänkte hem och dra i snabeln (sådär efter vi ätit och var lojt glada över insatsen): Man you gonna explode!
Men en lowkick som tar fel är inge vidare i det skicket kan jag tänka mig.

Yes
2010-10-01, 14:59
Jag ser det mer som att det skulle BLI okontrollerbart utan den dagliga dosen.

tano
2010-10-01, 15:13
Jag har aldrig varit avhållsam längre än 5 dagar i sträck. Rekordet sattes på en festival när vi var 3 grabbar som delade tält. Annars går det i de allra flesta fall att hitta tillfäle för en snabb tömning, bara så man fungerar normalt.

Haha jisses! Men då kanske det skulle vara läge att testa avhållsamhetsrådet från ditt första inlägg. Det skulle väl vara tråkigt att gå igenom hela livet utan att ha testat iaf? :)

Kek
2010-10-01, 15:17
Härligt. Jag vill veta hur det går. Hoppas du kan hålla dig så länge bara.


Say wut!?

Man tror att det ska vara jättesvårt men jag körde ett ingetsexingetrunk-celibat i somras ca 3 veckor för att se hur jobbigt det var. Var faktiskt inte så farligt om man bara håller igång lite och inte sitter helt stilla framför datorn hela dagarna. Då blir det genast mycket svårare att hålla tankarna borta från sexxx och porr!

Yes
2010-10-01, 15:20
Haha jisses! Men då kanske det skulle vara läge att testa avhållsamhetsrådet från ditt första inlägg. Det skulle väl vara tråkigt att gå igenom hela livet utan att ha testat iaf? :)
Haha, seriöst, det är väl inget konstigt med det? Jag ska testa avhållsamhet dock, mest för att jag gillar utmaningar och jag är fortfarande sur för att jag bommade PB i marklyft igår. Sexuell frustration kommer göra underverk för träningen.

Minns att en polare berättade om sina problem i tonåren. Han brukade få ångest på fredagarna, för att han visste att helgen krävde seriöst marathon-runk så han skulle klara nästföljande vecka i skolan.

Det är hardcore.

rooz
2010-10-01, 15:22
Haha, seriöst, det är väl inget konstigt med det? Jag ska testa avhållsamhet dock, mest för att jag gillar utmaningar och jag är fortfarande sur för att jag bommade PB i marklyft igår. Sexuell frustration kommer göra underverk för träningen.

Minns att en polare berättade om sina problem i tonåren. Han brukade få ångest på fredagarna, för att han visste att helgen krävde seriöst marathon-runk så han skulle klara nästföljande vecka i skolan.

Det är hardcore.

Din polare funderade aldrig på att fått sig ett nummer ist? Lite hederlig rape-play så borde han vara game on i minst 2 veckor:hbang:

Yes
2010-10-01, 15:23
Man tror att det ska vara jättesvårt men jag körde ett ingetsexingetrunk-celibat i somras ca 3 veckor för att se hur jobbigt det var. Var faktiskt inte så farligt om man bara håller igång lite och inte sitter helt stilla framför datorn hela dagarna. Då blir det genast mycket svårare att hålla tankarna borta från sexxx och porr!
Eh, det värsta för mig har helt klart varit dom tillfällen jag jobbat massor(=ont om tid för lek) och sen haft snygga arbetskamrater. Då kan man ju bli helt febrig och skakig.

Yes
2010-10-01, 15:24
Din polare funderade aldrig på att fått sig ett nummer ist? Lite hederlig rape-play så borde han vara game on i minst 2 veckor:hbang:
Han var väääldigt blyg på den tiden.

Heh, kanske därför han var så blyg! :D

Morrris
2010-10-01, 15:27
Men... Seriöst?

Ska göra ett nytt försök och se om det är så sjukt svårt. Tror knappast det blir några problem.

rooz
2010-10-01, 15:27
Han var väääldigt blyg på den tiden.

Heh, kanske därför han var så blyg! :D

Som Anger-Wolf skulle sagt

If she put's you in the friendzone, put her in the rapezone:hbang:

tano
2010-10-01, 17:53
Haha, seriöst, det är väl inget konstigt med det? Jag ska testa avhållsamhet dock, mest för att jag gillar utmaningar och jag är fortfarande sur för att jag bommade PB i marklyft igår. Sexuell frustration kommer göra underverk för träningen.


Det verkar ju onekligen inte vara ovanligt om man tittar på svaren i den här tråden. *rolleyes*
men att du har exakt koll på antalet dagar... ;)

Lycka till med din avhållsamhet. Kom ihåg att uppdatera tråden med eventuella resultat. :thumbup:

ARMSTARK
2010-10-01, 17:58
Men... Seriöst?

Ska göra ett nytt försök och se om det är så sjukt svårt. Tror knappast det blir några problem.

Ye ye ye, efter 2 veckor kan man se Morris på krogen, dyngrak, kedjeröker, muckar med alla.... :D

hahavaffan
2010-10-01, 17:59
Jag har aldrig varit avhållsam längre än 5 dagar i sträck. Rekordet sattes på en festival när vi var 3 grabbar som delade tält. Annars går det i de allra flesta fall att hitta tillfäle för en snabb tömning, bara så man fungerar normalt.Fick du inte ligga på fem dagar under en festival? Trodde du var Yes *grr*

Morrris
2010-10-01, 18:02
Ye ye ye, efter 2 veckor kan man se Morris på krogen, dyngrak, kedjeröker, muckar med alla.... :D

Jamen dra åt HELVETE FÖRFAN.

Blir så sjukt jävla trött på folk som kaxar på internet.

KOM HIT DÅ!

hahavaffan
2010-10-01, 18:03
Jamen dra åt HELVETE FÖRFAN.

Blir så sjukt jävla trött på folk som kaxar på internet.

KOM HIT DÅ!http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=149122

Morrris
2010-10-01, 18:05
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=149122

Redan råkat ut för spontan ejakulation.

Några förhållningsregler måste såklart finnas.
- Inga nakna bröst
- Inga könsorgan

Yes
2010-10-01, 18:11
Fick du inte ligga på fem dagar under en festival? Trodde du var Yes *grr*
Det här var länge sen, OKEJ!? DESSUTOM FICK JAG FAKTISKT HÅNGLA LITE OCH EN BÖG TOG MIG PÅ BALLEN, RÄCKER INTE DET - VA!?

VARFÖR SKRIKER JAG NÄR JAG INTE ENS ÄR ARG? KÄNNS JETEKONSTIGT!

ARMSTARK
2010-10-01, 18:17
jamen dra åt helvete förfan.

Blir så sjukt jävla trött på folk som kaxar på internet.

Kom hit då!

Haha, och det här är efter 20 minuter utan...
Sorry, såg just att det är uppe i 3 timmar.

Sniggel
2010-10-01, 18:19
Svårt att testa i vilket fall som helst. Jag menar, två veckor. Det är galet.

Jag provade nån gång för längesen när jag var singel. 1 vecka lyckades jag prestera. 2 veckor är tortyr och ingen man ska behöva utstå något sådant.

filmjölk
2010-10-01, 18:19
Nu är jag gift så jag räknar inte sex, men jag skall avhålla mig från all självbefläckelse under 40 dagar, tror det blir tufft men jag skall klara det. Mind over matter!

ARMSTARK
2010-10-01, 18:21
Nu är jag gift så jag räknar inte sex, men jag skall avhålla mig från all självbefläckelse under 40 dagar, tror det blir tufft men jag skall klara det. Mind over matter!

Viljan är stark men köttet är svagt, men vi tror på dig filmjölk!

Åsberg
2010-10-01, 18:41
Jag har klarat mig fram tills nu iaf. Lägesrapport från resten av brädan?

stridis
2010-10-01, 18:44
Ye ye ye, efter 2 veckor kan man se Morris på krogen, dyngrak, kedjeröker, juckar på alla.... :D

Korrigerade.

Morrris
2010-10-01, 18:47
Nu när jag tänker efter ligger jag dessutom tre dagar före alla andra som naturligtvis gnuggade ur en medans de läste den här tråden.

Crippa90
2010-10-01, 18:49
Klarade mig i 3 veckor när jag låg inne i lumpen. Va inte jobbigt öht då. Porr var förbjudet och i plutonen fanns 48 andra killar och 3 fula tjejer.

När man väl kom hem efter 3 veckor och drog lite i snabeln. Fy vilken sprut! Smärta... *cry*

Bahir
2010-10-01, 18:50
Jag är ingen pr0naddict, men det låter som det är värt ett försök att prova ett uppehåll. The contest is on!
http://joyhog.com/wp-content/uploads/2009/06/the-contest.jpg
(Seinfeld, avsnittet "The Contest")

Chrillee
2010-10-01, 18:57
Det verkar ju stämma in med Freuds teori om att när man håller sig från de sexuella drifterna så ökas ens kreativitet och man ägnar sin psykiska energi åt andra (kanske mer betydelsefulla?) saker.

HMB
2010-10-01, 18:58
Haha, George blev ju supersmart när han höll sig från sex i seinfeld :D Utan tvekan ett av de bästa avsnitten.

Morrris
2010-10-01, 19:00
Det verkar ju stämma in med Freuds teori om att när man håller sig från de sexuella drifterna så ökas ens kreativitet och man ägnar sin psykiska energi åt andra (kanske mer betydelsefulla?) saker.

Jo, kreativiteten lär vara minimal i början dock.

Jag blev rått skrattad åt av mina vänner när jag levde i mitt ofrivillga celibat btw...

Chrillee
2010-10-01, 19:04
Haha, George blev ju supersmart när han höll sig från sex i seinfeld :D Utan tvekan ett av de bästa avsnitten.

Hah just ja, ytterligare ett stöd för Freud. ;)

Jag klarar sällan mer än 2 dagar, jag har nog för lite att göra. Men 2 veckor är rätt länge, gäller att ha fullt upp hela dagarna så man är slut på kvällarna så det inte blir nåt snusk.

Fördelen är när man väl får mätta sitt behov lär det vara magiskt fint.

ARMSTARK
2010-10-01, 19:04
Någon har sagt att om det inte fanns några kvinnor skulle vi ha kolonialiserat hela vintergatan idag.

Yes
2010-10-01, 19:16
Jag har klarat mig fram tills nu iaf. Lägesrapport från resten av brädan?
Klarat mig sedan ~14:30 iaf.

Känns okej. Solade lite nyss och drack morotsjuice. Tror jag ska blanda en proteindrink med hallon och björnbär.

Morrris
2010-10-01, 19:17
Klarat mig sedan ~14:30 iaf.

Känns okej. Solade lite nyss och drack morotsjuice. Tror jag ska blanda en proteindrink med hallon och björnbär.

Siktar du på att höja östrogenhalten maximalt?

stevebc
2010-10-01, 19:19
Haha, jag hade blivit en idiot utan. Aldrig att jag testar på det så länge.

Yes
2010-10-01, 19:21
Siktar du på att höja östrogenhalten maximalt?
Det här är mitt normala jag. Tänk Christian Bale i American Psycho, fast lite snyggare och lite friskare. :thumbup:

Morrris
2010-10-01, 19:23
Det här är mitt normala jag. Tänk Christian Bale i American Psycho, fast lite snyggare och lite friskare. :thumbup:

Kommer bli fett om några dagar.

Det värsta läget är när man ska somna och inte riktigt är sömnig.

Åsberg
2010-10-01, 19:27
http://img338.imageshack.us/img338/5473/bachelorfrogtruth.jpg

Morrris
2010-10-01, 19:29
Börjar enkla uppgifter bli svåra och frustrerande, Stoffen?

Åsberg
2010-10-01, 19:33
Börjar enkla uppgifter bli svåra och frustrerande, Stoffen?

Ja...

http://3.bp.blogspot.com/_GzQNaaZsh_8/StCOqPeIoCI/AAAAAAAAccs/4sbFoBHyzrw/s400/766gt.jpg

stevebc
2010-10-01, 19:34
HAha! Moar Bachelor Frog, fast jag har sett alla.

Morrris
2010-10-01, 19:35
Tolkar det som ett erkännande av att du fapade, och sen fixade länken.

http://photobucket.com/images/bachelor%20frog/

Bahir
2010-10-01, 19:36
http://img338.imageshack.us/img338/5473/bachelorfrogtruth.jpg

lol!

PixelMiner
2010-10-01, 19:42
Tja, det kan väl knappast vara förvånande att amerikaner som känner stor skuld över sitt onanerande får det lättare socialt om de lyckas lätta på den skulden.


Tycker definitivt inte om den amerikanska trenden där man predikar
avhållsamhet från allt vad sex/porr heter. Kan t.o.m. vara farligt.

Värst var det under Reagan-administrationen, där enorma summor
pengar gavs till avhållshamhets-förespråkare.

Å andra sidan så har ju USA väldigt höga siffror bland tonårsföräldrar. Har för mig att jag läste någonstans att de ungdomar som hade "svurit" att vara oskuld tills de gifte sig var överrepresenterade i gruppen som hade sex innan äktenskapet. *screwy*

Så att leva i abstinens kanske gör en mer social, vilket leder till att man får ligga mer, inte mindre. Så "The joke is on you, mr Reagan!" :D

Yes
2010-10-01, 19:44
Nu blir jag orolig. Ska jag tolka det som att avhållsamhet ökar risken för barn?

Morrris
2010-10-01, 19:45
Nu blir jag orolig. Ska jag tolka det som att avhållsamhet ökar risken för barn?

Jag fick tvillingar i somras. Du är antagligen redan gravid.

Yes
2010-10-01, 19:53
Men jag kan ju inte vara gravid. Känner inget illamående och magen har inte vuxit.

Morrris
2010-10-01, 19:55
Men jag kan ju inte vara gravid. Känner inget illamående och magen har inte vuxit.

När hade du mens senast?

Ape3
2010-10-01, 20:04
Intressant, jag är på.

Kan dock hälsa från Erwin Schrödinger att samma helg han spenderade på ett motell med en flicka (älskarinna, inte hustrun) funderade han ut Schrödingerekvationen.

ARMSTARK
2010-10-01, 20:09
Nu blir jag orolig. Ska jag tolka det som att avhållsamhet ökar risken för barn?

Näe, men det finns tydligen "mördar-spermier" som eliminerar spermier som inte är bekanta i den vaginan man "brukar använda". Det skulle innebära att det är "säkrare" att vara med en tjej man inte brukar vara med. ( Om man inte vill ha barn)

snej
2010-10-01, 20:13
Jag kommer inte ens ihåg sist jag sexade. För Lena räknas inte lr?

ceejay
2010-10-01, 20:16
1bQo05WkHyc


Tyckte denna passade bra

ARMSTARK
2010-10-01, 20:17
Jag kommer inte ens ihåg sist jag sexade. För Lena räknas inte lr?

Det där får du förklara???

ceejay
2010-10-01, 20:20
Vet du inte vem lena handén är armstark?

tjabon
2010-10-01, 20:23
När hade du mens senast?

:laugh:
Den här tråden har potential !!

Förresten, så har jag precis tittat på (bra) porr i 1 timme nyss......*drool*
Beställde lite DVD:er förra veckan till rea-pris (händer inte ofta dock..) :D

Lallle
2010-10-01, 20:24
Intressant att det skulle öka ens sociala förmåga. Tror att ytterst få människor som porrwunnar är nöjda med den vanan. Klart att man vill sluta men vafan, hur gutt är det inte att - efter ett långt, långt uppehåll - sätta sig framför datorn, släcka ner, låsa, ta fram pappret och skriva in de härligt porriga orden? :)

Yes
2010-10-01, 20:24
När hade du mens senast?
Jag vet inte... :(

Näe, men det finns tydligen "mördar-spermier" som eliminerar spermier som inte är bekanta i den vaginan man "brukar använda". Det skulle innebära att det är "säkrare" att vara med en tjej man inte brukar vara med. ( Om man inte vill ha barn)
Ah, jag tror jag förstår. Avhållsamhet utövas bäst genom att ligga runt.

Yes
2010-10-01, 20:25
:laugh:
Den här tråden har potential !!

Förresten, så har jag precis tittat på (bra) porr i 1 timme nyss......*drool*
Beställde lite DVD:er förra veckan till rea-pris (händer inte ofta dock..) :D
Betala för porr!? Du är fan störd!

Morrris
2010-10-01, 20:26
:laugh:
Den här tråden har potential !!

Förresten, så har jag precis tittat på (bra) porr i 1 timme nyss......*drool*
Beställde lite bra DVD:er förra veckan till rea-pris (händer inte ofta dock..) :D

2004 ringde nyss. Han ville ha sina porrvanor tillbaka.

Timme
2010-10-01, 20:31
För att det blir en stark drift. Läs artikeln i öppningsposten. Man kan inte alltid få varje behov tillfredställt omedelbart, det gör en otålig, oberäknelig och självisk. Att stå emot sina drifter är vad som separerar oss från djuren, det är därför vi har teknologi och en civilisation.

Hade personen som kom på pilbågen (tex, eller hjulet, vadsom) suttit och dragit i snasen 3ggr om dagen, och resten av tiden tänkt att det skulle vara roligt att dra i snasen, hade vi aldrig haft den uppfinningen. Se på alla stora tänkare och skapare, de var avhållsamma och sexuellt frustrerade hela bunten.

hahah så sjukt bra skrivet filmjölk. Kung! *cupid*

Timme
2010-10-01, 20:53
Nu är jag gift så jag räknar inte sex, men jag skall avhålla mig från all självbefläckelse under 40 dagar, tror det blir tufft men jag skall klara det. Mind over matter!

äh, är väl bara att fråga frugan om hjälp när lustan tar över?

Morrris
2010-10-01, 20:54
äh, är väl bara att fråga frugan om hjälp när lustan tar över?

Du förstår inte. De är GIFTA.

tjabon
2010-10-01, 20:55
Betala för porr!? Du är fan störd!

Mycket billigt och faen så mycket bättre bildkvalitet.

stevebc
2010-10-01, 20:56
För att det blir en stark drift. Läs artikeln i öppningsposten. Man kan inte alltid få varje behov tillfredställt omedelbart, det gör en otålig, oberäknelig och självisk. Att stå emot sina drifter är vad som separerar oss från djuren, det är därför vi har teknologi och en civilisation.

Hade personen som kom på pilbågen (tex, eller hjulet, vadsom) suttit och dragit i snasen 3ggr om dagen, och resten av tiden tänkt att det skulle vara roligt att dra i snasen, hade vi aldrig haft den uppfinningen. Se på alla stora tänkare och skapare, de var avhållsamma och sexuellt frustrerade hela bunten.Nu antar jag att du driver, men man tänker sällan så bra som när man är av med sexdriften. Mer hjärnkapacitet kan utnyttjas och det blir lättare att hålla fokus. Eller?

Morrris
2010-10-01, 20:56
Mycket billigt och faen så mycket bättre bildkvalitet.

Gör sig säkert utmärkt på din 28" fettv.

tjabon
2010-10-01, 20:58
Gör sig säkert utmärkt på din 28" fettv.

37" platt

Yes
2010-10-01, 21:00
37" platt
Internet-TV...

Morrris
2010-10-01, 21:02
37" platt

Ah, du tar bussen hem till familjen och kollar när alla sover?

Timme
2010-10-01, 21:05
Du förstår inte. De är GIFTA.

hahahaha :laugh:

hejhopp79
2010-10-01, 21:06
Mycket intressant faktiskt. Teorin bakom resonemangen stämmer men det handlar mindre om porr egentligen och mer om dopamin-nivåer i hjärnan generellt. Porrberoende är bara ett sätt att öka dopaminet. Andra är koffein, alkohol, nikotin, andra droger, träning, sociala möten etc.

Kort och gott är det så att om man har kroniskt höga nivåer av dopamin kopplat till vissa aktiviteter, t ex missbruk av något slag, så blir det mindre intressant att söka utomstående reinforcers för välmående, som t ex att träffa människor och överhuvudtaget sociala aktiviteter.

Jag har läst undersökningar inom psykologin om just det här och anledningen till att människor som söker dopaminkickar genom beroenden hela tiden ofta blir mer introverta är just att de inte behöver söka de här kickarna utanför sig själva i omvärlden.

Jämför en person som snusar starkt lössnus, dricker starkt kaffe och sitter uppe hela nätterna och spelar world of warcraft, med en person som inte brukar koffein/nikotin och således måste hämta dessa dopaminkickar på annat håll, företrädelsevis ur sociala aktiviteter och träning. Kaffe, snus och dataspel som kombo kommer att resultera i ett starkt välmående och bli det huvudsakliga sätt som man mår bra och känner sig levande.

Träning och sociala möten höjer dopaminet på "naturlig" väg och är mer "aktiva" sätt att må bra (dopamin gör oss upprymda och ger livet spänning) än att söka dopaminkickarna genom mer introverta sätt som t ex beroende av olika slag, där porr-beroende är en variant.

Morrris
2010-10-01, 21:07
Mycket intressant faktiskt. Teorin bakom resonemangen stämmer men det handlar mindre om porr egentligen och mer om dopamin-nivåer i hjärnan generellt. Porrberoende är bara ett sätt att öka dopaminet. Andra är koffein, alkohol, nikotin och andra droger.

Kort och gott är det så att om man har kroniskt höga nivåer av dopamin kopplat till vissa aktiviteter, t ex missbruk av något slag, så blir det mindre intressant att söka utomstående reinforcers för välmående, som t ex att träffa människor och överhuvudtaget sociala aktiviteter.

Jag har läst undersökningar inom psykologin om just det här och anledningen till att människor som söker dopaminkickar hela tiden ofta blir mer introverta är just att de inte behöver söka de här kickarna utanför sig själva.

Jämför en person som snusar starkt lössnus, dricker starkt kaffe och sitter uppe hela nätterna och spelar world of warcraft, med en person som inte brukar koffein/nikotin och således måste hämta dessa dopaminkickar på annat håll, företrädelsevis ur sociala aktiviteter och träning. Träning och sociala möten höjer nämligen dopaminet på "naturlig" väg och är mer "aktiva" sätt att må bra (dopamin gör oss upprymda och ger livet spänning) än att söka dopaminkickarna genom mer introverta sätt som t ex beroende av olika slag, där porr-beroende är en variant.

+1

Vilket torde bli mitt andra seriösa bidrag till den här tråden.

stevebc
2010-10-01, 21:10
Mycket intressant faktiskt. Teorin bakom resonemangen stämmer men det handlar mindre om porr egentligen och mer om dopamin-nivåer i hjärnan generellt. Porrberoende är bara ett sätt att öka dopaminet. Andra är koffein, alkohol, nikotin och andra droger.

Kort och gott är det så att om man har kroniskt höga nivåer av dopamin kopplat till vissa aktiviteter, t ex missbruk av något slag, så blir det mindre intressant att söka utomstående reinforcers för välmående, som t ex att träffa människor och överhuvudtaget sociala aktiviteter.

Jag har läst undersökningar inom psykologin om just det här och anledningen till att människor som söker dopaminkickar hela tiden ofta blir mer introverta är just att de inte behöver söka de här kickarna utanför sig själva.

Jämför en person som snusar starkt lössnus, dricker starkt kaffe och sitter uppe hela nätterna och spelar world of warcraft, med en person som inte brukar koffein/nikotin och således måste hämta dessa dopaminkickar på annat håll, företrädelsevis ur sociala aktiviteter och träning. Träning och sociala möten höjer nämligen dopaminet på "naturlig" väg och är mer "aktiva" sätt att må bra (dopamin gör oss upprymda och ger livet spänning) än att söka dopaminkickarna genom mer introverta sätt som t ex beroende av olika slag, där porr-beroende är en variant.Sedan är det även så att vissa har betydligt starkare sexdrift än andra. Även om man skulle träffa en nymfoman hade det för vissa inte räckt, det hade varit som att gå runt och inte kunna snyta sig när man är förkyld ungefär. Då har man inte så mycket val. Jag vet inte hur mängden testosteron styr detta, men jag antar att det spelar en stor roll.

Matsa
2010-10-01, 21:11
Hade förmodligen varit en mycket lugnare värld om alla psykfall var upptagna med att rulla skinn. Masturbera mera.

4Mwt5Lemgdo

Tror dock inte att två veckors avhållsamhet skulle vara så jäkla svårt, en vecka har ju nästan hänt av misstag någon gång när man haft mycket att göra och varit trött.

tjabon
2010-10-01, 21:12
Ah, du tar bussen hem till familjen och kollar när alla sover?

Buss ??
Här på landet har alla över 18 bil.
Har inte åkt kollektivt på 20 år, och kommer heller aldrig göra det.

hejhopp79
2010-10-01, 21:14
Nu antar jag att du driver, men man tänker sällan så bra som när man är av med sexdriften. Mer hjärnkapacitet kan utnyttjas och det blir lättare att hålla fokus. Eller?

Exakt. Den gemensamma nämnaren är att dopaminet styr både vår kreativitet och gör oss kåta. Prioriterar man det ena, blir det mindre av det andra.

Har hört folk som säger att de blir kåta av kaffe. Det är inte särskilt konstigt eftersom koffein ger en dopamin-kick vilket spelar på vår sexlust och fantasi. På samma sätt blir man stimulerad och kreativ av koffein.

Kimball
2010-10-01, 21:14
Mycket billigt och faen så mycket bättre bildkvalitet.

Det finns faktiskt mycket 720p pron tillgängligt såhär 2010 också!

Morrris
2010-10-01, 21:16
Buss ??
Här på landet har alla över 18 bil.
Har inte åkt kollektivt på 20 år, och kommer heller aldrig göra det.

Ah. Ni sitter på 56k modem.

tjabon
2010-10-01, 21:17
Det finns faktiskt mycket 720p pron tillgängligt såhär 2010 också!

Jag vet.
Måste gå en kurs och uppdatera mina kunskaper ...:D

hultman
2010-10-02, 07:27
Exakt. Den gemensamma nämnaren är att dopaminet styr både vår kreativitet och gör oss kåta. Prioriterar man det ena, blir det mindre av det andra.

Har hö:smash:rt folk som säger att de blir kåta av kaffe. Det är inte särskilt konstigt eftersom koffein ger en dopamin-kick vilket spelar på vår sexlust och fantasi. På samma sätt blir man stimulerad och kreativ av koffein.

Det är inte helt okomplicerat. Hur många blir kåta av koks och tjack? På riktigt alltså.

Avhållsamhet ökar testosteronproduktionen med några procent. Tror inte man märker någon större förändring, men ligger man på höga doser testo så blir de flesta personlighetsförändrade. Oftast gladare, mer självgoda och mår bättre. Klart man blir mer social då.

Luca Brasi
2010-10-02, 11:21
Jag blir kåt av kaffe och energidryck.

hejhopp79
2010-10-02, 12:24
Det är inte helt okomplicerat. Hur många blir kåta av koks och tjack? På riktigt alltså.

Avhållsamhet ökar testosteronproduktionen med några procent. Tror inte man märker någon större förändring, men ligger man på höga doser testo så blir de flesta personlighetsförändrade. Oftast gladare, mer självgoda och mår bättre. Klart man blir mer social då.

Många blir väl jävligt kåta av kokain och amfetamin dock? Men visst, båda dem drogerna ger enorma dopaminkickar och det hänger såklart ihop med att ha en grundläggande hyffsad nivå av testosteron också. Jag försökte mest förklara i stora drag. Dopaminet styr vår sexlust i hög grad och det ska också noteras att man mycket väl kan vara kåt i tanke och fantasi men inte kunna prestera så bra fysiskt för den sakens skull.

filmjölk
2010-10-02, 12:50
Jag blir kåt av doften av charkdisk:em:

Timme
2010-10-02, 13:26
Det är inte helt okomplicerat. Hur många blir kåta av koks och tjack? På riktigt alltså.

Avhållsamhet ökar testosteronproduktionen med några procent. Tror inte man märker någon större förändring, men ligger man på höga doser testo så blir de flesta personlighetsförändrade. Oftast gladare, mer självgoda och mår bättre. Klart man blir mer social då.

handlar nog inte om testot utan dopaminet som det skrivs om.

Det blir ingen skillnad i testo förens under 7e dagen av avhållsamhet. Då ökar testot med ca 50% och åter går till det normala efter dag 7.

köttt
2010-10-02, 14:06
Borde det inte gå jävligt mkt bättre att bygga muskler ifall testo halten går upp 50% den där 7e dagen?

Yes
2010-10-02, 14:38
Över ett dygn avklarat.

Jag har ont i halsen.

Åsberg
2010-10-02, 14:39
Över ett dygn avklarat.

Jag har ont i halsen.

Samma här, inga symptom dock. :)

Bubban
2010-10-02, 14:43
Nu har jag inte onanerat på 1,5 vecka. Det är för mig ett långt rekord och har helt enkelt inte gjort mig så mycket.

stevebc
2010-10-02, 14:44
Borde det inte gå jävligt mkt bättre att bygga muskler ifall testo halten går upp 50% den där 7e dagen?Inte särskilt.

Tävlande bodybuilders tar upp emot hundra till hundratusen gånger den naturliga halten. 50% en dag i veckan kommer alltså vara ungefär som en fjärt i rymden i jämförelse.

Själv hade jag nog inte levt med 7 dagars avhållsamhet ens om jag fick BB-massa gratis. Så jävla mycket älskar jag inte muskler. Dessutom ökar sex (ej onani) testosteronhalten, så jag kör hellre på det spåret.

Yes
2010-10-02, 14:59
Dessutom ökar sex (ej onani) testosteronhalten, så jag kör hellre på det spåret.
Jag har hört att man även får större snop av det(no joke).

Det är därför det här med avhållsamhet är så bra. Kommer ge stora mukkler och stor snop.

ARMSTARK
2010-10-02, 15:33
Jag har hört att man även får större snop av det(no joke).

Det är därför det här med avhållsamhet är så bra. Kommer ge stora mukkler och stor snop.

Pitten blir större ju mer man använder den. Om man aldrig använder den krymper den till en liten skinbit.

Yes
2010-10-02, 15:36
Pitten blir större ju mer man använder den. Om man aldrig använder den krymper den till en liten skinbit.
Ja, men jag räknar med en kraftig rebound-effekt efter tillräckligt lång avhållsamhet. Det gäller att aldrig gå helt slak, så man tappar en massa, och sedan när man är igång igen bör intensiteten leda till extrem superkompensering.

Obs! Bara en teori.

Timme
2010-10-02, 15:45
Borde det inte gå jävligt mkt bättre att bygga muskler ifall testo halten går upp 50% den där 7e dagen?

50% är oerhört lite och det är bara under en dag. Gör antagligen ingen skillnad alls.

Morrris
2010-10-02, 21:12
Över ett dygn avklarat.

Jag har ont i halsen.

Torde alltså bli det fjärde dygnet för mig. Inte ens de snygga singlarna från zoosk, som görs reklam för här, väcker någon reaktion.

Inge Enveten
2010-10-02, 22:15
Tredje dygnet... still going hard..... no pun

mini
2010-10-02, 23:32
Har inte hängt med i tråden. Är det bara porren man ska avstå ifrån, är det självbefläckelsen eller är det all sexuell aktivitet?

Yes
2010-10-02, 23:48
Har inte hängt med i tråden. Är det bara porren man ska avstå ifrån, är det självbefläckelsen eller är det all sexuell aktivitet?
Enligt artikeln: främst porren, och i viss mån självbefläckelsen.

Enligt det utsatta mandomsprovet: allt.

Notis: alkohol gör avhållsamhet svårare.

mini
2010-10-02, 23:56
Enligt artikeln: främst porren, och i viss mån självbefläckelsen.

Enligt det utsatta mandomsprovet: allt.

Notis: alkohol gör avhållsamhet svårare.

Ok, de första två skulle jag fixa.

Drick mer så blir sexuellt umgänge svårare.

Åsberg
2010-10-03, 00:00
I'm still going strong!

Yes
2010-10-03, 00:00
Ok, de första två skulle jag fixa.

Drick mer så blir sexuellt umgänge svårare.
Meh, hur svårt är det som tjej egentligen?

Har ingen alkohol hemma. Provar med fläskfilé och potatis istället.

mini
2010-10-03, 00:02
Meh, hur svårt är det som tjej egentligen?

Jag vet inte. You tell me.

Hemi
2010-10-03, 00:04
Har inga källor på det men testot och lusten och alla tjejer blir snyggare, när man dricker. När fyllan snart börjar lägga sig är det en massa förbränningar i levern och annat som gör effekten, i alla fall de två förstnämda, tvärtom.

Yes
2010-10-03, 00:05
Jag vet inte. You tell me.
Jag vet inte, gissar på busenkelt. Men du är tjejen här, så...

stevebc
2010-10-03, 00:26
jag vet inte. You tell me.:d

Onigiri
2010-10-03, 05:38
Hur går det Yes? :)

tntballe
2010-10-03, 06:34
I torsdags valde jag att börja med detta, nada porrsurf och/eller självbefläckelse. Övrigt sexliv antog jag skulle följa sommarens katastrofala linje. Redan inatt fick universum nog och valde att slänga en dam på mig. Får bli tummen upp för detta.
Postat via en mobil enhet

tano
2010-10-03, 08:10
Årets tråd. Hands down...:bow: :D

Morrris
2010-10-03, 08:16
Ah, ännu en kysk morgon gryr!

ELLER?!

Botrik
2010-10-03, 10:13
Får man inte ens pilla? *gah!*

stridis
2010-10-03, 11:48
Får man inte ens pilla? *gah!*
Nej, händerna på täcket, pojk. Själv så går det ju ok hitills.

C.E.J.
2010-10-03, 12:31
Den här tråden gör inte saken lättare.

stevebc
2010-10-03, 12:51
Don't gör it.

It's not värt it.

Åsberg
2010-10-03, 12:53
Jag är ute.

spange
2010-10-03, 15:01
har vart på uselt humör på sistone, kan ju inte bli värre av att testa något sånt här korkat. I'm in!

börjar räkna från senast, så jag är redan uppe i över ett dygn, PB!

edit: fan inte alls PB, klarade en (ofrivillig) vecka förra året.

Zibbe
2010-10-03, 15:08
Helgen har varit i avhållsamhetens tecken ;) Going for tre dygn!

ceejay
2010-10-03, 15:21
har inte gått så bra sen tråden startade men nu e fan jag in. Let the counting begin

Åsberg
2010-10-03, 15:22
har inte gått så bra sen tråden startade men nu e fan jag in. Let the counting begin

Okej isf startar jag också om från idag!

spange
2010-10-03, 15:33
hur många är vi? fan det börjar ta sig. Pressen att prestera (eller inte prestera snarare) ökar!

edit: kanske borde ha den här tråden som startsida så man inte glömmer av sig:D

Yes
2010-10-03, 16:45
Okej isf startar jag också om från idag!
Jag med. :(

Morrris
2010-10-03, 16:48
Hahaha!

Hur många timmar tog det?

Åsberg
2010-10-03, 17:38
Jag med. :(

Dåliga vi är :D

köttt
2010-10-03, 17:42
Jag med. :(

Hahaha, samma här..

Onigiri
2010-10-03, 18:05
Jag är med också. Räknar från och med idag då. Jag vinner det här, tveklöst.

LoTiX
2010-10-03, 19:31
Jag är med också. Räknar från och med idag då. Jag vinner det här, tveklöst.

Vi som började samtidigt som trådstart har alltså ett gött försprång.:cool:

ceejay
2010-10-03, 19:34
fan det är ju kväll snart grabbs ;)

LoTiX
2010-10-03, 19:35
fan det är ju kväll snart grabbs ;)

Tillverka flera ispacket, när sedan lusten kommer smygandes tar du bara ett paket och stoppar i byxorna.

snej
2010-10-03, 19:36
Det värsta är att man behöver inte ens vara kåt för att dra i snabeln. Det räcker ju att man är lite uttråkad, man har helt enkelt inget bättre för sej *flex*

ceejay
2010-10-03, 19:45
precis, för att få tiden att gå liksom. Får nöta SC2 hela kvällen ist

snej
2010-10-03, 19:48
precis, för att få tiden att gå liksom. Får nöta SC2 hela kvällen ist

Helt seriöst, tv-spel är fan lösningen till avhållsamhet. Man hamnar i nåt sorts trans när man lirar maniskt och det enda livstecknet från snabeln öht är när man blir kissnödig.

C.E.J.
2010-10-03, 23:29
Tillverka flera ispacket, när sedan lusten kommer smygandes tar du bara ett paket och stoppar i byxorna.

Men innan man går och hämtar det, en snabb "titt" på en porrsida. Sen går det som det brukar :D

Onigiri
2010-10-04, 06:07
Ett dygn avverkat. Jag vinner det här. :)

stridis
2010-10-04, 09:06
Jahapp, det gick som det gick, nu struntar jag i det här.

Asdf
2010-10-04, 09:29
Är det någon som klarat 16dagar? Jag nådde såpass långt för ett par veckor sedan. Men det är absolut inget jag gör om. Maken till sexuell frustration och abstinenssyndrom har jag aldrig varit med om!

stevebc
2010-10-04, 10:53
Det är gött att sitta här och ha kul åt alla som får för sig att leka munk på internet :).

Morrris
2010-10-04, 10:57
Tror jag kommer lägga ner projektet ikväll. 5 dagar avverkat och de tre senaste har varit lika lätta.

spange
2010-10-04, 10:58
still going strong! inget problem än så länge.

Slartibartfast
2010-10-04, 10:59
I något skede av avhållsamheten blir man hemsökt av en Succuba (http://en.wikipedia.org/wiki/Succubus) under natten.

stevebc
2010-10-04, 11:11
I något skede av avhållsamheten blir man hemsökt av en Succuba (http://en.wikipedia.org/wiki/Succubus) under natten.Det är inte så jättesvårt att medvetet framkalla.

Onigiri
2010-10-04, 11:59
Jag är beredd att tacka bestämt nej till ligga pga för att vinna det här.

Så vilka har gett upp/börjat om/leder osv nu?

Morrris
2010-10-04, 12:01
Jag är beredd att tacka bestämt nej till ligga pga för att vinna det här.

Så vilka har gett upp/börjat om/leder osv nu?

Tror jag leder på 5 dagar.

Onigiri
2010-10-04, 12:04
Okej, innan det här är över har jag vunnit ändå, du åker dit ikväll Morris!

Morrris
2010-10-04, 12:05
Okej, innan det här är över har jag vunnit ändå, du åker dit ikväll Morris!

Vad ligger du på?

LoTiX
2010-10-04, 12:12
Tror jag leder på 5 dagar.

Är nog lättare att ange datum och tid för senaste uttömning. Hela dagar blir så grovt räknat.

Me: 1 okt, morgon :cool:

ceejay
2010-10-04, 12:13
Det är väl lugnt om man kör lite start/stopp endast? :D

Onigiri
2010-10-04, 12:32
Senaste: 1 oktober, kväll.

AmericanDragon
2010-10-04, 12:56
Det gick inte.



Eller fan, det va precis det det gjorde..

prOtotype
2010-10-04, 13:46
En vecka utan onani: Check! Vet inte när jag gick utan det så här länge senast.

köttt
2010-10-04, 13:53
Vore ju bättre ifall vi alla startade samtidigt, om vi nu ska göra detta till en tävling

LoTiX
2010-10-04, 14:47
Vore ju bättre ifall vi alla startade samtidigt, om vi nu ska göra detta till en tävling

Varför? Bara kör på, se om du klarar längst...

<Mike>
2010-10-04, 15:09
Jag läste den här tråden när den skapades och ligger nu på 4 dagar. Det är ganska jobbigt, blev speciellt jobbigt när jag råkade se lite bilder på Katy Perry, men jag har fortfarande läget under kontroll.
Ska försöka fixa en vecka.

Doctor Snuggles
2010-10-04, 15:11
Haha, jag visste att det skulle bli Seinfeld över tråden.
Fast OT: Var det just själva tittandet på porr som desensibiliserade, eller det i kombination med orgasm? Det är ju först efter en orgasm som dopaminet sjunker för män.

tntballe
2010-10-04, 15:30
Jag läste den här tråden när den skapades och ligger nu på 4 dagar. Det är ganska jobbigt, blev speciellt jobbigt när jag råkade se lite bilder på Katy Perry, men jag har fortfarande läget under kontroll.
Ska försöka fixa en vecka.

http://www5.pic-upload.de/28.09.10/r5hyox3ehz8.gif

Huffo the A-LagaRe
2010-10-04, 16:04
Det är väl inget svårt att vara avhållsam.

Vilka klarar till 4 oktober 2011?

bygden
2010-10-04, 17:06
Detta skall testas! Det kommer dock blir oerhört svårt, men ingenting är omöjligt!

C.E.J.
2010-10-04, 17:14
Är nog lättare att ange datum och tid för senaste uttömning. Hela dagar blir så grovt räknat.

Me: 1 okt, morgon :cool:

Senaste: 1 oktober, kväll.

En vecka utan onani: Check! Vet inte när jag gick utan det så här länge senast.

Tror jag leder på 5 dagar.

Moderator får lägga dessa i OP!

Onigiri
2010-10-04, 18:56
Jag vinner det här, jag ger mig inte när jag gått in i tävling-mode.

Morrris
2010-10-04, 19:30
Jag vinner det här, jag ger mig inte när jag gått in i tävling-mode.

Att trycka på mina tävlingsknappar är inte smart.

För övrigt är det här världens sämsta tävling. Så vitt jag vet kan ni alla ha tömt er fem gånger idag.

Onigiri
2010-10-04, 19:33
Så vitt jag vet kan ni alla ha tömt er fem gånger idag.Det inkluderar ju även dig :)

Nä men, sånt här är serious business. Man skojar/ljuger inte om *** och runk.

Morrris
2010-10-04, 19:35
Det inkluderar ju även dig :)

Nä men, sånt här är serious business. Man skojar/ljuger inte om *** och runk.

Nej, det gör det inte. Jag vet själv att jag inte gjort det.

Yes
2010-10-04, 19:40
Att trycka på mina tävlingsknappar är inte smart.

För övrigt är det här världens sämsta tävling. Så vitt jag vet kan ni alla ha tömt er fem gånger idag.
Man får lita på att deltagarna är ärliga. Dessutom vinner man ingenting, annat än utmärkelsen; "Kolos lägsta libido". :D

Morrris
2010-10-04, 19:48
Man får lita på att deltagarna är ärliga. Dessutom vinner man ingenting, annat än utmärkelsen; "Kolos lägsta libido". :D

Det är sannerligen nånting.

Benjila
2010-10-04, 21:57
Jag tog upp det här med några klasskamrater idag och vi beslutade även oss för att testa det här. Vi är 5 stycken som tävlar mot varandra. Ska bli kul att se vem som står ut längst. :D

Åsberg
2010-10-04, 22:53
Så det var inte du som satt och lekte med dig själv i camen förut då Morris?

Onigiri
2010-10-05, 11:53
Ge upp nu Morris. Du har ingen chans i världen mot mig i detta.

Morrris
2010-10-05, 11:59
Ge upp nu Morris. Du har ingen chans i världen mot mig i detta.

Vet inte om du har läst tråden ordentligt. Det var inte länge sedan jag var utan i ett par veckor. Tror du verkligen det här kommer bli ett problem?

Nerå, jag kom hem lite för sent för att orka igår. Ikväll smäller det.

spange
2010-10-05, 12:21
Hittills är det här så lätt att (illusionen av) min manlighet tar skada av det :(

Bahir
2010-10-05, 18:01
http://home4.swipnet.se/~w-44777/kramer2.jpg
I'm out.

spange
2010-10-05, 18:02
http://home4.swipnet.se/~w-44777/kramer2.jpg
I'm out.

+1 :D

startar om nu.

<Mike>
2010-10-05, 18:37
fredrik är orörd sedan 1a oktober.
Kan inte koncentrera mig för tillfället. Det här är svårare än jag trodde :(

hejhopp79
2010-10-05, 20:26
fel

Yes
2010-10-05, 20:31
Jag måste lägga projektet på is pga dötsförkylning.

Onigiri
2010-10-05, 21:18
Så det är därför jag har så vidrigt ont i huvudet idag? Övergångsfasen till ett bättre liv...

Inga problem än så länge :)

Lallle
2010-10-05, 21:41
Sånt här har man ju kört många gånger :D

Hade för ett tag sen en master of your domain-kamp med mini me, Fatalist samt någon till där insatsen var 100. Mini me åkte ut efter 1 dag har jag för mig. Så småningom vann jag på 13 (PB!) dagar vill jag minnas.

ceejay
2010-10-05, 23:36
asså näää. Jag väntar till jag åker bort från sverige istället....

tano
2010-10-06, 02:46
Haha vilka problem ni har grabbar. Kämpa på! :)

Jag ställer mig dock frågan om det bara är psykologiskt detta, eller om kroppen sänker hormonnivåerna eller något liknande. Hur mycket studier finns egentligen? (förutom den där med 50% ökning efter sju dagar som alltid tas upp på detta forum).
Min erfarenhet säger mig att vid frekvent sexuellt umgänge så blir begäret större. Om det däremot går en längre tid utan så försvinner behovet också. Det är vad jag tror kommer hända för de av som lyckas kontrollera er tillräckligt länge. ;)

PixelMiner
2010-10-06, 20:16
Hittills: Nytt PB i marklyft. Helt bizarra drömmar. Men jag vetefan om jag blivit så mycket socialare. *gah!*

Olegh
2010-10-06, 20:24
Hade man haft en god anledning så hade det inte varit några problem.. Men att avstå något trevligt bara för att visa att man kan, nä vet ni vad.

ceejay
2010-10-06, 20:28
slog pb igår när jag hade en 3dagars streak utan självbefläckelse!

Idag gick det dåligt. Och ni vet varför.

Hemma Gymmaren
2010-10-06, 21:13
All in baby. Jag ska klara det. Challenge accepted


http://nihongo.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2206805/2/istockphoto_2206805-poker-all-in.jpg

Onigiri
2010-10-06, 21:15
Inga problem här än så länge.

prOtotype
2010-10-07, 12:14
11 dagar utan onani, 6 dagar utan sex. Morgonbången går att dräpa med.
Det underlättas inte av att jag har hånglat massvis och legat bredvid kvinnor i underkläder men inte fått någon "lösning" på det hela. BLUEBALLS!

Ett klart intresse för äldre kvinnor börjar vakna. I dont know what it is.

Det kan vara att jag inbillar mig lite men jag har för mig att jag har börjat prata mörkare också, mer från buken - eller ska jag säga från bollarna?

Koettman
2010-10-07, 12:16
Intressant, blir ju jobbigt att testa om man har partner, dock :(

Ge det några år i tvåsamhet så...:D

bygden
2010-10-08, 19:47
4 dagar and still going!!!!

prOtotype
2010-10-09, 18:19
I blew it...

bygden
2010-10-10, 01:19
me tooo :/ dumma alkohol som alltid ska förstöra allt!!!!

Andy.da.wohoo
2010-10-10, 01:28
Jag vill också vara med, från och med imorgon :D

bygden
2010-10-10, 01:31
japp imorgon blir det nystart och nu ska detta fan gå vägen!


heja heja!

Hemma Gymmaren
2010-10-10, 12:18
Gått fyra dagar. Bara 10 dagar to go!

Mazr
2010-10-10, 12:47
Är inne på elfte dagen nu. Känns lite jobbigt faktiskt, men jag ska fan klara några dagar till! :)

Hemma Gymmaren
2010-10-13, 15:51
En vecka gått. Svåra sista dagar måste jag säga. Men one week to go.

Chrillee
2010-10-16, 00:20
http://home4.swipnet.se/~w-44777/kramer2.jpg
I'm out.

:laugh:

Tänkte testa, gick 4 dagar sen blev det helg och nupp. Nya tag nästa vecka :Virro

Lellan
2010-10-16, 00:53
Varför gör vi det här nu igen? Och är det ens applicerbart på tjejer? Me needs to know. Rent hypotetiskt vetande bara. Gärna snarast. Äh, men om nån vet, orka läsa tråden om alla blåa ballar. :(:( (också kallade :sadballs... shit jag är sååå dålig)

RassK
2010-10-16, 09:07
2 dagar fri från djävulens grepp

filmjölk
2010-10-16, 09:38
Nu är jag gift så jag räknar inte sex, men jag skall avhålla mig från all självbefläckelse under 40 dagar, tror det blir tufft men jag skall klara det. Mind over matter!


över 2 veckor nu, börjar må lite konstigt.

Kimball
2010-10-16, 10:27
Ge det några år i tvåsamhet så...:D

4½ år and still going strong!

Försökte klara mig, 3 dagar som mest så långt utan märkbara fördelar, snarare nackdelar pga frustration.

snej
2010-10-16, 10:30
Ärligt, klara sej utan sex är ju inga problem? 1 år är inga problems för min del.. Fröken Lena får vänta högst en vecka, dock :)

Yes
2010-10-16, 10:33
Varför gör vi det här nu igen? Och är det ens applicerbart på tjejer? Me needs to know. Rent hypotetiskt vetande bara. Gärna snarast. Äh, men om nån vet, orka läsa tråden om alla blåa ballar. :(:( (också kallade :sadballs... shit jag är sååå dålig)
Självklart är det även applicerbart på tjejer, förutom då att enligt min världsuppfattning är det inte speciellt svårt för tjejer att hålla sig. :D

MasterChief
2010-10-16, 10:40
Självklart är det även applicerbart på tjejer, förutom att det inte är speciellt svårt för tjejer att hålla sig. :D

Fixat

stevebc
2010-10-16, 11:23
Räkna med koeff, typ 10x.

filmjölk
2010-10-16, 11:42
Självklart är det även applicerbart på tjejer, förutom då att enligt min världsuppfattning är det inte speciellt svårt för tjejer att hålla sig. :D

Tror många delar den teorin, men är det verkligen sant? Hade jag vart tjej hade jag pillat på mig själv hela tiden.

Yes
2010-10-16, 11:50
Tror många delar den teorin, men är det verkligen sant? Hade jag vart tjej hade jag pillat på mig själv hela tiden.
Jag är inte tillräckligt mycket tjej för att veta säkert. Uppfattningen jag fått är att killar har mer av ett konstant driv, medan tjejer klarar sig rätt bra på shopping och att hänga upp nya gardiner. Sedan när deras fantasier och drifter sätts igång och stimuleras kan det bli en helt annan femma.

Fast det är svårt att veta sånt här, om man inte är tjej. De brukar ju liksom vara lite mer kåta i smyg.

spoty
2010-10-16, 12:05
Då ger man sig på en 2 veckors avhållsamhet, starting...on monday.

Hemma Gymmaren
2010-10-16, 13:02
Tror att jag får biverkningar av detta. Kan ju fan inte somna på nätterna. Tar alltid minst en timme tills jag somnar.

Yes
2010-10-16, 13:04
Jag kan meddela att jag gett upp. Mer än tre dagar går inte.