handdator

Visa fullständig version : ny medlem kommer här! :)


murris
2010-09-26, 10:31
tja, jag är ny på forumet och jag gillar att gymma :)
Tänkte lägga upp några bilder, dessvärre är det bara överkropp än så länge och jag ska lägga upp helkropps sen.. Jag kan säga på förhand att jag har lite slit kvar med benen och vader, men det kommer. ;)

verkar vara ett trevligt forum..

bug
2010-09-26, 10:38
Bra grund, fortsätt kötta!

HulkH
2010-09-26, 10:42
najs, hur gammal e du? :)

murris
2010-09-26, 10:42
tack :Virro

men sitter och är hungrig nu och ska äta..
händer lite för ofta att jag slarvar med maten och att det
svider av hunger i magen ett tag innan jag får i mig käk..
jag måste äta mera och se till att jag inte går hungrig för länge??

Jockefoten
2010-09-26, 10:44
Det är alltid av intresse att namnge vikt, längd och ålder.


Ser bra ut kör hårt!

MrBoris
2010-09-26, 10:44
Hur länge har du tränat?

murris
2010-09-26, 10:44
najs, hur gammal e du? :)

Åh, tack Hulk!

Jag är 31.. hoppas det inte är försent att bli lite större?
Skulle börjat tidigare, men men..

murris
2010-09-26, 10:47
Hur länge har du tränat?

3,5 år.. Jag har slarvat lite och restat en del under tiden, men nu ska jag tagga ner bärsen och köra på!

MrBoris
2010-09-26, 10:50
3,5 år.. Jag har slarvat lite och restat en del under tiden, men nu ska jag tagga ner bärsen och köra på!

Det är rätt kör på, alkohol sabbar väldigt mycket det har jag själv erfarit. Du har en bra grund för att bli en ny Brad Pitt :)

Adama
2010-09-26, 10:50
Åh, tack Hulk!

Jag är 31.. hoppas det inte är försent att bli lite större?
Skulle börjat tidigare, men men..

Klart det inte är, jag var och är äldre än dig när jag började, jag gör framsteg hela tiden om än små steg..

HulkH
2010-09-26, 14:21
Åh, tack Hulk!

Jag är 31.. hoppas det inte är försent att bli lite större?
Skulle börjat tidigare, men men..

Absolut inte, bra kötta på :)

haha, vill du ha en komplimang så ser du ut att vara kanske 25 :)

Fredrik_S
2010-09-30, 14:03
Är du bara 31 har du minst 10 år framför dig med betydande ökningar av både volym och styrka. Därefter kan du troligen fortsätta öka eller åtminstonde bibehålla beroende på vilken nivå du nått...

Sen beror det ju på mycket vad du har för mål? Ser ju bra ut redan som det är även om det alltid e nice med lite större muskler overall.

Tycker inte du behöver ha ångest för att du går hungrig ibland, bara att kötta på i gymet så växer nog musklerna i lagom takt ändå.

murris
2010-09-30, 19:31
Är du bara 31 har du minst 10 år framför dig med betydande ökningar av både volym och styrka. Därefter kan du troligen fortsätta öka eller åtminstonde bibehålla beroende på vilken nivå du nått...

Sen beror det ju på mycket vad du har för mål? Ser ju bra ut redan som det är även om det alltid e nice med lite större muskler overall.

Tycker inte du behöver ha ångest för att du går hungrig ibland, bara att kötta på i gymet så växer nog musklerna i lagom takt ändå.

Allright.. Jag ska lägga ner hela min själ i träningen nu. Jag kör redan seriöst, men nu ska jag lägga ordentligt fokus på att bli lite större.. Har du några tips?
lågreps eller högreps? Mat med mkt proteiner? Hur mkt bör jag sova mm??
*flex*

Brickhead
2010-09-30, 20:18
Du kan använda sökmotorn här på forumet för alla dina frågor, för det finns grymt många svar och tips!