handdator

Visa fullständig version : vad är detta?


mysassygirl
2010-09-24, 18:06
Jag är gift o lycklig men har nytt jobb o reser mkt. Har snygg chef i samma ålder som även är gift o lycklig.

Han kommer in på mitt rum. Jag är på väg ut, jag har en tjock jacka på mig o bara linne (inget tunt el så) under, så jag tar av mig dunjackan för att ta på mig kavajen eftersom jag förstod att det skulle ta lite tid. Han sätter sig ner. Jag måste gå bort till min hängare bakom dörren, 2 m. för att ta kavajen o råkar då titta på honom, han blir helt röd i ansiktet o jag, fastän fullt påklädd, känner mig naken. Jag drar snabbt på mig kavajen. Hela mötet är urpinsamt.

Vad var detta? Dagen efter känns det som om han studerar mig mer.

Intresserad av tolkningar....

Kwon
2010-09-24, 18:08
Han kanske är intresserad av dig.

stolpskott
2010-09-24, 18:11
+1 som fan

shadowfire
2010-09-24, 18:38
Du bröstade upp dig kanske som tjejer kan göra när du tog av dig jackan? Alternativt tittade han på din booty när du gick bort till hängaren och kände sig *busted* då du vände dig om?

Titta är inte förbjudet och det gör de flesta även om de är lyckligt gifta.

hugok
2010-09-24, 19:13
Du bröstade upp dig kanske som tjejer kan göra när du tog av dig jackan? Alternativt tittade han på din booty när du gick bort till hängaren och kände sig *busted* då du vände dig om?

Titta är inte förbjudet och det gör de flesta även om de är lyckligt gifta.

+1000 på den.

tjabon
2010-09-24, 19:17
Han fick ståfräs och skämdes....

Osten80
2010-09-25, 09:13
Tja, förmodligen kommer ni att hamna i städskrubben under nästa julfest, i en salig doftdimma bestående av spritfylla, julbord, rengöringsmedel, kön och kommande ångest.

Fatalist
2010-09-25, 09:26
Det är du som upplevt situationen på detta sätt, så förmodligen är du intresserad av honom. Dags att ta ett snack med mannen din?

Lellan
2010-09-25, 09:53
Situationen kändes, av någon anledning (put el blick el vad kvittar ju eg), mer intim än den borde, vilket besvärade er båda. Iom att ni båda tycker att ni inte borde känna så, och kanske båda även undrar varför ni kände så. Tja, för att ni båda förmodligen noterat varandras bra drag utseendemässigt och personlighetsmässigt, vad vet jag.

Men att analysera bygger ju upp grejen mer, varför ägna energin åt det? Konstatera istället att du fick en "man-kvinna" reaktion ofrivilligt, ta ut det på din karl och glöm. Tycker jag. För man kan försöka styra sånt, men så kan det poppa upp just en sån där "eh.. vad hände?" grej. Och vet man vart man står, vem man är och hur man vill vara, förmodligen trogen och förmodligen har du en grym karl, då är receptet att åka hem och ta vara på att din kropp fick en reaktion (även om du inte upplever din som åt det hållet, så kan den utnyttjas så).

Sämsta är ju faktist att göra det till mer än vad det var, analysera det och bygga upp nån luftbubbla som i värsta fall slutar som Osten80 beskrev. Låter bara patetiskt, gör inte det. Nuppa me mannen istället så kommer du oavsett vad det där gjorde med din nupplust på andra tankar!

(finns det inget bättre ord än nuppa? Förmodligen..)

Osten80
2010-09-25, 10:00
(finns det inget bättre ord än nuppa? Förmodligen..)

****** duger alldeles utmärkt, men "nuppa" är i alla fall snäppet bättre än "sexa".
"Sexa" och "framstjärt" är ord som får mig att bli en asexuell varelse, illa kvickt.

Ignatius72
2010-09-25, 10:02
Det låter som om du vill att han ska vara attraherad av dig och hoppas få bekräftelse på det. Det enda som hänt är att dina fantasier dragit iväg.

young_george
2010-09-25, 10:13
Tror du att folk kan läsa denna korten, givetvis mycket selektivt utvalda texten och seriöst göra en "bedömning" av vad som hänt.

Det är ju helt uppenbart vilken sorts svar du fiskar efter..

Bite
2010-09-25, 10:17
Var du lite frusen kanske..

Madame
2010-09-25, 10:25
Var du lite frusen kanske..

heheh :D

Baan
2010-09-25, 12:41
Han kanske kollade utan att tänka sig för och kände sig tagen på bar gärning. Män tittar. Det betyder inte jättemycket.

Nipkiss
2010-09-25, 12:46
Det krävs nog en helkroppsbild för att kunna bedöma situationen rätt.

Wille005
2010-09-25, 12:50
Tits or gtfo.

:)
























:)

Kwon
2010-09-25, 12:51
jag har en tjock jacka på mig o bara linne (inget tunt el så) under, så jag tar av mig dunjackan för att ta på mig kavajen eftersom jag förstod att det skulle ta lite tid. Jag måste gå bort till min hängare bakom dörren, 2 m. för att ta kavajen...
Jag blir alldeles röd i ansiktet efter att ha läst detta.... :devil:

mysassygirl
2010-09-26, 18:41
Osten 80: Sist jag drack alkohol var anno 1833 eftersom jag tränar hårt sex dgr/v. Firmafesten har redan varit o jag var inte där, lyckades lirka mig ur i sista sekund, puh! Otrogen har jag redan varit många ggr, innan jag mötte min make, så det känns inte heller spännande.

Tack för intressanta analyser. Själv, tänker jag att det var en liten pinsam incident som inte behöver betyda ngt alls men ville höra hur andra ser på det.

Kwon
2010-09-26, 18:48
Du behöver nog bara oroa dig om det händer igen Sassy

Kappman
2010-09-26, 22:09
Alltså - jag är helt säker på att han råkade släppa iväg en fjärt när han satte sig ned och därför blev han generad då du (i hans huvud) hade märkt det.

Ingen karl över 15år blir röd i ansiktet av att ha kollat in en rumpa, eller ett par bröst. Det gör vi ju hela dagarna.

Yes
2010-09-26, 22:15
Osten 80: Sist jag drack alkohol var anno 1833 eftersom jag tränar hårt sex.
Män har också selektiv läsförståelse.

Kwon
2010-09-26, 22:17
Osten 80: Sist jag drack alkohol var anno 1833

So you been around then? :D